-
Καλημέρα.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με αλλαγή αμορτισέρ στο ibiza μου.Έβαλα τα bilstein τα κίτρινα(sport) χωρίς αλλαγή ελατηρίων.Από τότε το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου χτυπάει όταν πέφτει σε λακούβες και ακούγεται ένας θόρυβος μεταλλικός είτε από αριστερά είτε από δεξιά.Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπησα και στο παρελθόν,όπου αναγκάστηκα και τα έβγαλα(αφού άλλαξα 2 σετ πρώτα),μια και ο θόρυβος αυτός ήταν πολύ ενοχλητικός.Όταν πήγα στην seat μου είπαν ότι το αυτοκίνητο από την στιγμή που πριν την αλλαγή δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα,τότε φταίνε τα αμορτισερ.Επίσης με συμβούλεψαν ότι όταν πάλι αποφασίσω να τα αλλάξω, να φροντίσω να αλλάξω και τις βάσεις τους,όπως και έκανα.Και πάλι όμως το μεταλλικό 'γκουπ' εμφανίστηκε.Έλενξα το αυτοκίνητο για τζόγους και δεν παρατηρήθηκε τίποτα(κραμαριέρα,μπαλάκια,ημιαξόνια,ακραξόνια,ρουλεμάν,κτλ).
Τι άλλο μπορεί να είναι;ps:συγγενής με το ίδιο αυτοκίνητο (1.4) έβαλε τα ίδια(sprint όμως,λόγω χαμηλώματος) και δεν αντιμετώπιζε κάτι τέτοιο.
-
Καλημέρα.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με αλλαγή αμορτισέρ στο ibiza μου.Έβαλα τα bilstein τα κίτρινα(sport) χωρίς αλλαγή ελατηρίων.Από τότε το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου χτυπάει όταν πέφτει σε λακούβες και ακούγεται ένας θόρυβος μεταλλικός είτε από αριστερά είτε από δεξιά.Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπησα και στο παρελθόν,όπου αναγκάστηκα και τα έβγαλα(αφού άλλαξα 2 σετ πρώτα),μια και ο θόρυβος αυτός ήταν πολύ ενοχλητικός.Όταν πήγα στην seat μου είπαν ότι το αυτοκίνητο από την στιγμή που πριν την αλλαγή δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα,τότε φταίνε τα αμορτισερ.Επίσης με συμβούλεψαν ότι όταν πάλι αποφασίσω να τα αλλάξω, να φροντίσω να αλλάξω και τις βάσεις τους,όπως και έκανα.Και πάλι όμως το μεταλλικό 'γκουπ' εμφανίστηκε.Έλενξα το αυτοκίνητο για τζόγους και δεν παρατηρήθηκε τίποτα(κραμαριέρα,μπαλάκια,ημιαξόνια,ακραξόνια,ρουλεμάν,κτλ).
Τι άλλο μπορεί να είναι;ps:συγγενής με το ίδιο αυτοκίνητο (1.4) έβαλε τα ίδια(sprint όμως,λόγω χαμηλώματος) και δεν αντιμετώπιζε κάτι τέτοιο.
-
Καλημέρα.Αντιμετωπίζω πρόβλημα με αλλαγή αμορτισέρ στο ibiza μου.Έβαλα τα bilstein τα κίτρινα(sport) χωρίς αλλαγή ελατηρίων.Από τότε το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου χτυπάει όταν πέφτει σε λακούβες και ακούγεται ένας θόρυβος μεταλλικός είτε από αριστερά είτε από δεξιά.Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπησα και στο παρελθόν,όπου αναγκάστηκα και τα έβγαλα(αφού άλλαξα 2 σετ πρώτα),μια και ο θόρυβος αυτός ήταν πολύ ενοχλητικός.Όταν πήγα στην seat μου είπαν ότι το αυτοκίνητο από την στιγμή που πριν την αλλαγή δεν παρουσίαζε κανένα πρόβλημα,τότε φταίνε τα αμορτισερ.Επίσης με συμβούλεψαν ότι όταν πάλι αποφασίσω να τα αλλάξω, να φροντίσω να αλλάξω και τις βάσεις τους,όπως και έκανα.Και πάλι όμως το μεταλλικό 'γκουπ' εμφανίστηκε.Έλενξα το αυτοκίνητο για τζόγους και δεν παρατηρήθηκε τίποτα(κραμαριέρα,μπαλάκια,ημιαξόνια,ακραξόνια,ρουλεμάν,κτλ).
Τι άλλο μπορεί να είναι;ps:συγγενής με το ίδιο αυτοκίνητο (1.4) έβαλε τα ίδια(sprint όμως,λόγω χαμηλώματος) και δεν αντιμετώπιζε κάτι τέτοιο.
-
Τα νεα αμορτισερ μπηκαν στο καλαμι των παλιων ;Δηλαδη κοπηκαν τα παλια στο υψος του πιατελου και τα καινουργια μπηκαν χωνευτα μεσα ;
Υπαρχει περιπτωση ο 'μαστορας' που τα εκοψε με τον τροχο να τα εχει κοψει στραβα ή να εχουν διαφορετικο μηκος το αριστερο απο το δεξι καλαμι.Συνεβει σε φιλο με χιουνται και το σερβις του αλλαξε απο το ρεζερβουαρ μεχρι τις κλειδαριες στις πορτες για να ανακαλυψουν απο που προερχεται το χτυπημα .Για κοιταξε το. -
Ελεγξε μήπως είναι τα bump-stop στην κορυφή του αμορτισερ!!
Πολλές φορές έχει τύχει να μην τα βαζουν στο συνεργείο με αποτέλεσμα να βρίσκει (όταν πέσεις σε λακκούβα) σίδερο με σίδερο,όταν κλείσει τελείως το αμορτισέρ!! -
Επί της ευκαιρίας να πω και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει φίλος μου που έβαλε τα bilstein τα κίτρινα(sport) σε Alfa 147 και τώρα του ψαρεύει το αμάξι δεξιά και αριστερά στο δρόμο. Μετά από ευθυγράμμιση του είπαν ότι φταίνε τα αμορτισέρ γιατί πιθανόν να ανασηκώθηκε το εμπρός μέρος. Τι λέτε ότι μπορεί να φταίει;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Επί της ευκαιρίας να πω και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει φίλος μου που έβαλε τα bilstein τα κίτρινα(sport) σε Alfa 147 και τώρα του ψαρεύει το αμάξι δεξιά και αριστερά στο δρόμο. Μετά από ευθυγράμμιση του είπαν ότι φταίνε τα αμορτισέρ γιατί πιθανόν να ανασηκώθηκε το εμπρός μέρος. Τι λέτε ότι μπορεί να φταίει;Δεν αποκλείεται, υπάρχουν νομίζω άλλοι κωδικοί για 1.6 και 2.0 λόγω μεγαλύτερου βάρους του δίλιτρου κινητήρα.
Όταν λες 'ψαρεύει', εννοείς το μπροστινό μέρος? Αν ισχύει αυτό που του είπαν μπορεί να έχει και κάποια ασάφεια στο πίσω μέρος, απότομη υπερστροφή ακόμα και με μικρές ταχύτητες, κλπ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τα νεα αμορτισερ μπηκαν στο καλαμι των παλιων ;Δηλαδη κοπηκαν τα παλια στο υψος του πιατελου και τα καινουργια μπηκαν χωνευτα μεσα ;Νομίζω Βασίλη ότι η Bilstein δίνει ολόκληρα McPherson για το Ibiza, αλλά θα πρέπει να το κοιτάξω. Αυτή η διαδικασία που λες ισχύει για τα inserts της Koni, αλλά τα περιθώρια λάθους νομίζω είναι μικρά (εκτός αν ο Μάστρο-Μήτσος τα έχει τσούξει πρώτα! )
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Τα νεα αμορτισερ μπηκαν στο καλαμι των παλιων ;Δηλαδη κοπηκαν τα παλια στο υψος του πιατελου και τα καινουργια μπηκαν χωνευτα μεσα ;
Νομίζω Βασίλη ότι η Bilstein δίνει ολόκληρα McPherson για το Ibiza, αλλά θα πρέπει να το κοιτάξω. Αυτή η διαδικασία που λες ισχύει για τα inserts της Koni, αλλά τα περιθώρια λάθους νομίζω είναι μικρά (εκτός αν ο Μάστρο-Μήτσος τα έχει τσούξει πρώτα! )
Δεν ξερω,για να πω την αληθεια, πως ειναι τα Bilstein για το Ibiza ,αν ειναι ολοκληρα ή οχι απλως το προτεινα να το ελενξει αν ισχυει αυτη η μετατροπη.
Επισης ελενξε μηπως εχουν αφαιρεσει απο τα ελατηρια το πλαστικο περιτυλιγμα που εχουν οι σπειρες στην ακρη. -
Η BILSTEIN δίνει ολόκληρα γόνατα για το Ιμπιζα.
http://katalog.bilstein.de/
Κοίτα γιά το σωστό p/n στο μοντέλο σου.Πιό πιθανοί λόγοι είναι τα bumb stops , όπως έγραψε και ο **kouk ** και τα top mount που αν κατάλαβα καλά τα έχεις αλλάξει.
Και τα λάστιχα στις σπείρες μπορεί να κάνουν θόρυβο αλλά συνήθως σε στροφή και με αποφορτισμένο το ελατήριο. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Επί της ευκαιρίας να πω και ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει φίλος μου που έβαλε τα bilstein τα κίτρινα(sport) σε Alfa 147 και τώρα του ψαρεύει το αμάξι δεξιά και αριστερά στο δρόμο. Μετά από ευθυγράμμιση του είπαν ότι φταίνε τα αμορτισέρ γιατί πιθανόν να ανασηκώθηκε το εμπρός μέρος. Τι λέτε ότι μπορεί να φταίει;Aπό τον κατάλογο της ΚΟΝΙ για τα SPORT
147 1.6TS, 2.0TS, 1.9JTD incl. GTA
Rear: original struts “made in Italy” only 00-03
Front . 8041-1239Sport
Rear . 8641-1381SportΑς δεί ο φίλος σου το p/n των πίσω αμπορτισέρ και να τα συγκρίνει με κάποια καινούργια σε μήκος. Οταν γράφει η ΚΟΝΙ ''made in Italy'' only εννοεί inserts , δηλ. κόβουν τα original και περνουν φυσίγγια.
-
Ίσως χτυπάνε τα εργοστασιακά ελατήρια πάνω στα πιατέλα, αυτό συμβαίνει σχεδόν πάντα όταν αλλάζονται και τα ελατήρια. Σε σένα μπορεί να μήν κάθονται ακριβώς χωρίς να δημιουργούν κάποιο πρόβλημα πέρα απο το θόρυβο.
-
ΦΙΛΕ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ bump_stops ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ .
-
Καλημέρα,παλικάρια.Αυτό που τελικά παρατήρησα είναι ότι μέρα με την μέρα ο θόρυβος ήταν μικρότερος.Δεν ξέρω πως θα πράξω στην συνέχεια,αλλά ήδη το έχω συνηθισει.Δεν είναι έτσι όπως ήταν την πρώτη βδομάδα και πλέον είναι ανεκτός για να μην πω ανύπαρκτος(ο θόρυβος).
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΙ' ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ
BILSTEIN SPORT ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ,
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΑ 'ΜΑΜΑ' ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΕ HR 3,5ΠΟΝΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΕ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑ
ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΠΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ.ΜΠΑΠ-ΜΠΟΥΠ & ΓΝΤΟΥΠ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΑΚΟΥΒΑ 'Η ΣΑΜΑΡΑΚΙ !!!
ΑΛΛΑΞΑ ΕΝΑ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟ (ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΦΘΟΡΑΣ) -ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΣΤΑ ΨΑΛΗΔΙΑ-ΕΛΕΝΞΑ ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ-ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ-ΒΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ-ΒΑΣΕΙΣ ΣΑΣΜΑΝ......ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ !!!
ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ BILSTEIN SPRINT ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ !!! -
Ο χρήστης GOLFIIIGT έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΙ' ΕΓΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ
BILSTEIN SPORT ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ,
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΤΑ 'ΜΑΜΑ' ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΜΕ HR 3,5ΠΟΝΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΨΕ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΑ
ΛΑΣΤΙΧΟ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΣΠΕΙΡΕΣ ΤΟΥ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ.ΜΠΑΠ-ΜΠΟΥΠ & ΓΝΤΟΥΠ ΣΕ ΚΑΘΕ ΛΑΚΟΥΒΑ 'Η ΣΑΜΑΡΑΚΙ !!!
ΑΛΛΑΞΑ ΕΝΑ ΑΚΡΟΜΠΑΡΟ (ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΛΟΓΟ ΦΘΟΡΑΣ) -ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ ΣΤΑ ΨΑΛΗΔΙΑ-ΕΛΕΝΞΑ ΤΑ ΜΠΑΛΑΚΙΑ-ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ-ΒΑΣΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗΣ-ΒΑΣΕΙΣ ΣΑΣΜΑΝ......ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ !!!
ΕΛΠΙΖΩ ΜΕ BILSTEIN SPRINT ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ !!!Ωπα! βρηκαμε συγγενη!
ελα φιλε απο που ξεφυτρωσες εσυ???
για πες μας λεπτομερειες....Αν θες με pm καλυτερα ισως...εγω με bilstein σε ιδιο αμαξι με εσενα, δεν εχω προβλημα, αλλα εχω και τα μαμα ελατηρια(δυστυχως...)
αν θες αναρτησά εχω να σου προτεινω επαγγελματια με διπλωμα -
Τι παραπανω να πω ???
Πιστευω οτι εχω περιγραψει οσο καλυτερα
γινεται το προβλημα !!!
Ειναι χαζο αυτο το προβλημα γιατι ξερω οτι ειναι εκατονταδες
τα golf mk3 με bilstein sprint ή sport χωρις κανενα
προβλημα.Ακομα και με ελατήρια χαμηλωματος
κανενας δεν εχει προβλημα θορυβου και
μιλαμε για χαμηλωματα τυπου 5-7-9 ή και
παραπανω ποντων.Εσυ ποιο golf mk3 εχεις ???
Πρόβλημα μετά από αλλαγή αμορτισερ