-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ελληνιστί υπερκλείδωμα. Όταν κλειδώσεις το αμάξι και ενεργοποιηθεί αυτό το σύστημα, ακόμα και αν σπάσουν το τζάμι πχ οι πόρτες δεν ανοίγουν ούτε από μέσα. Οπότε ό,τι είναι να κάνουν πρέπει να το κάνουν ή απ' έξω ή να μπουν από το παράθυρο.σιγά βρε!
εδώ το δικό μου ίμπιζα του 02 όταν το κλειδώσεις δεν ανοίγει από μέσα!Προφανώς είναι feature του αυτοκινήτου και όχι του συναγερμού. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η ασφαλεια σε αποζημιωνει στην πληρη τρεχουσα αξια του αυτοκινητου την οποια οριζεις και εσυ. Δεν υπαρχει καμια αμφιβολια περι αυτου... οριζεται απο τα συμβολαια αλλωστε.Καλά, περίμενε. Αν πάρεις αποζημίωση (γιατί είναι σίγουρο πως θα προσπαθήσουν με 1002 τερτίπια να την αποφύγουν), θα είναι πολύ μικρότερη από την «τρεχουσα αξια του αυτοκινητου». Διαφορετικά, κανείς δε θα έψαχνε να πουλήσει το παλιό του αμάξια, όλοι θα το εξαφάνιζαν και θα δήλωναν κλοπή.
Ο συναγερμος... ειναι πλεον αδιαφορος γιατι, α) οι κλεφτες τον αγνοουν επιδεικτικα... αλλωστε μολις λιγα δευτερα θελουν για να σου ξηλωσουν την πηγη η να σου αρπαξουν κατι, β) χτυπάει αμα περασει καμια νταλικα απο διπλα του, γ) ο κοσμος δεν δινει σημασια, δ) μπορει να αρχισει χαζα του στυλ 'ανεβοκαταβεζω τα παραθυρα επειδη ετσι μου την βαρεσε', ε) χτυπαει επειδη την ακουσε απο την ζεστα, ζ) αμα εισαι μακρια... δεν θα παρεις πρεφα και μπορει να πρηξεις και τα συκωτια της γειτονιας με την σειρηνα η) μπορει επειδη 'ετσι' να σου εξαντλησει την μπαταρια, θ) μπορω να συνεχισω μεχρι δευτερας παρουσιας...
Ο εργοστασιακός συναγερμός της VW δεν κάνει τίποτα από αυτά. Τον έχω 3 χρόνια στο Golf και δεν έχει δώσει ούτε ένα false alarm. Το μόνο του «μειονέκτημα» είναι ότι δε σηκώνει τη γειτονιά στο πόδι όταν χτυπάει (γιατί οι Γερμανοί έχουν κανονισμούς σχετικά με τα μέγιστα επιτρεπόμενα dB και, σε αντίθεση με μας, τους σέβονται).
Μη εργοστασιακός συναγερμός που είχα στο παλιό μου αμάξι χτυπούσε πράγματι με τη ζέστη ή το κρύο. Πάντως πρωτοβουλία να μου ανεβοκατεβάσει τα παράθυρα ή να βάλει μπρος και να φύγει δεν πήρε ποτέ... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ελληνιστί υπερκλείδωμα. Όταν κλειδώσεις το αμάξι και ενεργοποιηθεί αυτό το σύστημα, ακόμα και αν σπάσουν το τζάμι πχ οι πόρτες δεν ανοίγουν ούτε από μέσα. Οπότε ό,τι είναι να κάνουν πρέπει να το κάνουν ή απ' έξω ή να μπουν από το παράθυρο.Αυτό το feature υπάρχει σε όλα τα VW ακόμη και χωρίς συναγερμό. Το διαπίστωσα επώδυνα όταν προσπάθησα να διαρήξω το Golf IV που είχα, με σύρμα από το τζάμι, παρέα με ολόκληρο το πλήρωμα ενός πλοίου (το είχα κλειδώσει ξεχνώντας τα κλειδιά στο πορτμπαγκάζ ). Όταν, μετά από πολύ κόπο, καταφέραμε να τραβήξουμε τις χειρολαβές από μέσα, διαπιστώσαμε ότι η πόρτα δεν άνοιγε.
Τελικά σπάσαμε το τζάμι και μπήκε κάποιο καλό παιδί μέσα για να βγάλει τα κλειδιά. -
Φίλε olympian2 ήθελα να μάθω την άποψη κάποιου που έχει τον συγκεκριμένο συναγερμό.νομίζω πως με μια extra κόρνα όταν χτυπάει θα ξεσηκώνει τη γειτονιά στο πόδι!Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
-
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Φίλε olympian2 ήθελα να μάθω την άποψη κάποιου που έχει τον συγκεκριμένο συναγερμό.νομίζω πως με μια extra κόρνα όταν χτυπάει θα ξεσηκώνει τη γειτονιά στο πόδι!Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!Πώς όμως θα τη βάλεις την επιπλέον κόρνα;
-
Επιβεβαιώνω και εγώ τα πολλά + του εργοστασιακού συναγερμού. Ποτέ δεν χτυπάει από μόνος του και φυσικά το μεγάλο + είναι ότι δεν μπαίνει χέρι και καλώδια από κάποιον άσχετο. Υπάρχει η δυνατότητα να μπει και εδώ ο συναγερμός καθώς λόγω can-bas είναι σχεδόν plug and play με χαμηλότερη τιμή. Στη εδώ τοποθέτηση το μόνο που 'χάνεις' είναι το κουμπί στην κολώνα του οδηγού για την απενεργοποίηση του αισθητήρα κίνησης. Το οποίο έχει μια κάποια χρησιμότητα ειδικά καλοκαίρι αν κλειστεί κάποια μυγα μέσα. Μου έχει τύχει να μη βγαίνει μια κ@λομυγα και να ενεργοποιεί το συναγερμό. Η σειρήνα όντως είναι πάρα πολύ χαμηλή αλλά δεν νομίζω ότι αν είχε περισσότερα db ο κλεφτης θα έτρεχε γιατί θα πονούσαν τα αυτιά του ! Έξτρα κόρνα δεν νομίζω ότι χρειάζεται.
Νομίζω αξίζει μόνο και μόνο για να μη μπει κάποιος άφτερ μαρκετ ο οποίος μετά από χρόνια συνήθως αρχίζουν και βγάζουν προβλήματα.
-
Εννοώ την κόρνα του συναγερμού όχι του αυτοκινήτου!Είτε θα αλλάξω την ήδη υπάρχουσα είτε θα βγάλω μια επιπλέον έξοδο στα καλώδια που υπάρχουν και θα βάλω δεύτερη.
Το λέω συτό γιατί στο αυτοκίνητο που έχω τώρα η κόρνα του έχει 4 ντουντούκες!
Και μια απορία ακόμη! Με το park pilot βλέπεις το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σαν σε σχεδιάγραμμα ή έχει τα χαρακτηριστικά μπιπ όταν πλησιάζει κάποιο εμπόδιο; -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Επιβεβαιώνω και εγώ τα πολλά + του εργοστασιακού συναγερμού. Ποτέ δεν χτυπάει από μόνος του και φυσικά το μεγάλο + είναι ότι δεν μπαίνει χέρι και καλώδια από κάποιον άσχετο. Υπάρχει η δυνατότητα να μπει και εδώ ο συναγερμός καθώς λόγω can-bas είναι σχεδόν plug and play με χαμηλότερη τιμή. Στη εδώ τοποθέτηση το μόνο που 'χάνεις' είναι το κουμπί στην κολώνα του οδηγού για την απενεργοποίηση του αισθητήρα κίνησης. Το οποίο έχει μια κάποια χρησιμότητα ειδικά καλοκαίρι αν κλειστεί κάποια μυγα μέσα. Μου έχει τύχει να μη βγαίνει μια κ@λομυγα και να ενεργοποιεί το συναγερμό. Η σειρήνα όντως είναι πάρα πολύ χαμηλή αλλά δεν νομίζω ότι αν είχε περισσότερα db ο κλεφτης θα έτρεχε γιατί θα πονούσαν τα αυτιά του ! Έξτρα κόρνα δεν νομίζω ότι χρειάζεται.Νομίζω αξίζει μόνο και μόνο για να μη μπει κάποιος άφτερ μαρκετ ο οποίος μετά από χρόνια συνήθως αρχίζουν και βγάζουν προβλήματα.
Πολύ σωστά αυτά που λες. Να σημειώσω ότι τα κουμπάκια είναι δύο, ένα για κίνηση και ένα για κραδασμούς (χρήσιμο πχ όταν το αφήνεις για πλύσιμο).
Αυτός που βάζει η αντιπροσωπεία εδώ μπαίνει μεν στο can-bus, αλλά δεν είναι ο εργοστασιακός. Εϊναι ένας απλός aftermarket που συνεργάζεται με can-bus. Με τον εργοστασιακό, εκτός από τα κουμπάκια έχεις και τους αισθητήρες κίνησης στην οροφή. Εννοείται φυσικά πως αν αποφασίσεις να βάλεις aftermarket, πρέπει οπωσδήποτε να συνδέεται στο can-bus... -
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Εννοώ την κόρνα του συναγερμού όχι του αυτοκινήτου!Είτε θα αλλάξω την ήδη υπάρχουσα είτε θα βγάλω μια επιπλέον έξοδο στα καλώδια που υπάρχουν και θα βάλω δεύτερη.
Το λέω συτό γιατί στο αυτοκίνητο που έχω τώρα η κόρνα του έχει 4 ντουντούκες!Δε νομίζω να γίνεται. Η κόρνα και ο συναγερμός είναι κλειστά μέσα σε κοινό casing. Αν πάντως βρεις τρόπο να το κάνεις, ενημέρωσέ με, με ενδιαφέρει.
Και μια απορία ακόμη! Με το park pilot βλέπεις το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σαν σε σχεδιάγραμμα ή έχει τα χαρακτηριστικά μπιπ όταν πλησιάζει κάποιο εμπόδιο;
Το βλέπεις πολύ ωραία (ιδίως αν έχεις το RCD510) και έχεις παράλληλα και την ηχητική ειδοποίηση.
-
Εγώ αναφέρομαι στον συναγερμό plus που έρχεται απο τον κατασκευαστή δεν είναι after market απο οτι μου είπαν στην αντιπροσωπεια.Επειδή κατάλαβα έχεις γνώσεις για τα vw, ξέρεις τι ισχύει με το park pilot που ρώτησα παραπάνω;
-
To rcd510 έβαλα.Άρχισα να ψήνομαι για το park pilot.Θα δούμε όμως γιατί θα ξεφύγω στο κόστος!Γνωρίζεις αν υπάρχει και κάποιο video στο youtube για να δώ πως δουλεύει;Έψαξα αλλά δεν βγήκα τίποτα!
-
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Εγώ αναφέρομαι στον συναγερμό plus που έρχεται απο τον κατασκευαστή δεν είναι after market απο οτι μου είπαν στην αντιπροσωπεια.Σε αυτόν αναφέρομαι κι εγώ. Τον έχω μάλιστα στο Golf μου (ίσως βέβαια στο Scirocco να είναι πιο καινούρια έκδοση).
Επειδή κατάλαβα έχεις γνώσεις για τα vw
Ορθώς κατάλαβες. Κάτοχος τριών Golf μέχρι τώρα...
ξέρεις τι ισχύει με το park pilot που ρώτησα παραπάνω;
Με τη διαφορά ότι το Scirocco έχει αισθητήρες μόνο πίσω.
-
Είσαι πρώτος!κ εγώ θα αποχωριστώ το GolfII μου για το scirocco.Και κάτι τελευταίο για να μην σε κουράζω!
Γνωρίζεις αν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να το βάλω αφού πάρω το αυτοκίνητο; -
Ο χρήστης tassos_th έγραψε:
Είσαι πρώτος!κ εγώ θα αποχωριστώ το GolfII μου για το scirocco.Και κάτι τελευταίο για να μην σε κουράζω!
Γνωρίζεις αν υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να το βάλω αφού πάρω το αυτοκίνητο;Ακόμη και να γίνεται, δε θα σου το συνιστούσα. Καλύτερα να σου το βάλει το εργοστάσιο παρά τα εγχώρια «μαστόρια». Είμαι πιστός πελάτης της VW, λόγω των πολύ καλών προϊόντων που παράγει, οι εμπειρίες μου όμως από τη δουλειά των ελληνικών αντιπροσωπειών είναι άκρως αρνητικές (και επειδή έχω και πρόσφατη εμπειρία, μία συμβουλή σε όσους είναι από Θεσσαλονίκη, μακρυά από το συνεργείο της ΕΤΕΑ). Όσες λιγότερες φορές βάλουν χέρι στο αμάξι σου, τόσο καλύτερα...
-
λες ε;έχεις δίκιο!Δεν θέλω να ξεφύγει το κόστος πολύ όμως!Θα το σκεφτώ πάντως και πιστεύω να καταλήξω σύντομα!
-
Επίσης και κάτι άλλο για aftermarket συναγερμούς/ηχεία κτλ:
Όσο σωστός και να είναι ο μάστορας και ποιοτικό το αμάξι, το ξήλωσε (κομμάτια ταμπλώ, επένδυση πόρτας κτλ) και ξανατοποθέτησε τα, δεν αφήνει το αμάξι στην αρχική του κατάσταση. Εννοώ πως κάποιος παραπάνω τριγμός θα εμφανιστεί. Και δεν το λέω εγώ, αλλά φίλος μου που δουλεύει σε τέτοιο μαγαζί.
Απο συναγερμούς έχω πολύ κακές εμπειρίες εκτός από πανάκριβους (πάνω από 700€)
-
Καλησπέρα, τον άλλο μήνα προχωράω σε παραγγελία και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. 19άρα ζάντα 'παίζει?' Και αν ναι, που μπορώ να δω φωτογραφίες και τιμή γι'αυτές?
Επίσης, θα έχει σημαντική μείωση επιδόσεων?
Α, και κάτι άλλο, υπάρχει περίπτωση να διαλέξω ταπετσαρία για τα καθίσματα, δηλ ύφασμα με αλκαντάρα τρούφα???
-
-
Ο χρήστης gastou έγραψε:
Καλησπέρα, τον άλλο μήνα προχωράω σε παραγγελία και θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. 19άρα ζάντα 'παίζει?' Και αν ναι, που μπορώ να δω φωτογραφίες και τιμή γι'αυτές?Επίσης, θα έχει σημαντική μείωση επιδόσεων?
Α, και κάτι άλλο, υπάρχει περίπτωση να διαλέξω ταπετσαρία για τα καθίσματα, δηλ ύφασμα με αλκαντάρα τρούφα???
19αρα ζάντα στο Ελλαδιστάν βγάζει δε βγάζει 2 μήνες χρήσης. Εκτός και αν κάποιος μετακινείται ΜΟΝΟ στην Αττική Οδό (ΟΥΤΕ καν στις υπόλοιπες εθνικές με τα διάσπαρτα σκαλοπάτια). Νομίζω ότι επισήμως δε βγάζει. Φυσικά μπορείς να βρεις αφτερμαρκετ. Π.χ. της ΜΤΜ με κόστος στα 3300 ευρώπουλα αν θυμάμαι καλά :
Συνυπολόγισε επίσης και το ιδιαίτερα αυξημένο κόστος των ελαστικών πέρα από τν απώλεια της άνεσης. Αν επιμένεις πάντως η 18αρα του Σιρόκο που είναι σα πτερύγια τουρμπίνας είναι απλά γαμάτη !
-
VW Scirocco