Το έχεισ δει το Hilux 2009???θα βγει facelift και με κινητήρα στα 194 άλογα....not bad!!!ειδικά για την αξιοπιστία που έχει το αυτοκίνητο και φυσικά την εγγύηση!!!
-
Χαιρετώ τα μέλη του forum και εύχομαι να βρω κάποιους εδώ μέσα που να με βοηθήσουν ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα για το πιο πάνω όχημα, αντικειμενικά.
Καταρχήν να πω ότι έχω ένα L200 διπλοκάμπινο 2,5λίτρων το οποίο αγόρασα καινούργιο το Φεβρουάριο του 2005, με το οποίο έχω μπλέξει σε αφάνταστο βαθμό με μηχανές, κεφαλάρια κτλ. Ευτυχώς καλύπτονται ακόμα από εγγύηση και έτσι δε θα επιβαρυνθώ και πάρα πολλά. Από το καλοκαίρι έως σήμερα έχω αλλάξει όλη τη μηχανή.
Απόφασισα λοιπόν να το δώσω μόλις το φτιάξουν και να πάρω ένα Navara. Έχω δύο φίλους ήδη που έχουν το αυτοκίνητο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Ο ένας έχει 35000χλμ και ο άλλος 11000 χλμ. Είναι ακόμα καινούργια.
Έχει ακούσει κανένας για προβλήματα στα κεφαλάρια, μηχανή ή κάτι άλλο?
Μήπως βγάζουν προβλήματα σε περισσότερα χλμ?
Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Χαιρετώ τα μέλη του forum και εύχομαι να βρω κάποιους εδώ μέσα που να με βοηθήσουν ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα για το πιο πάνω όχημα, αντικειμενικά.
Καταρχήν να πω ότι έχω ένα L200 διπλοκάμπινο 2,5λίτρων το οποίο αγόρασα καινούργιο το Φεβρουάριο του 2005, με το οποίο έχω μπλέξει σε αφάνταστο βαθμό με μηχανές, κεφαλάρια κτλ. Ευτυχώς καλύπτονται ακόμα από εγγύηση και έτσι δε θα επιβαρυνθώ και πάρα πολλά. Από το καλοκαίρι έως σήμερα έχω αλλάξει όλη τη μηχανή.
Απόφασισα λοιπόν να το δώσω μόλις το φτιάξουν και να πάρω ένα Navara. Έχω δύο φίλους ήδη που έχουν το αυτοκίνητο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Ο ένας έχει 35000χλμ και ο άλλος 11000 χλμ. Είναι ακόμα καινούργια.
Έχει ακούσει κανένας για προβλήματα στα κεφαλάρια, μηχανή ή κάτι άλλο?
Μήπως βγάζουν προβλήματα σε περισσότερα χλμ?
Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Χαιρετώ τα μέλη του forum και εύχομαι να βρω κάποιους εδώ μέσα που να με βοηθήσουν ώστε να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα για το πιο πάνω όχημα, αντικειμενικά.
Καταρχήν να πω ότι έχω ένα L200 διπλοκάμπινο 2,5λίτρων το οποίο αγόρασα καινούργιο το Φεβρουάριο του 2005, με το οποίο έχω μπλέξει σε αφάνταστο βαθμό με μηχανές, κεφαλάρια κτλ. Ευτυχώς καλύπτονται ακόμα από εγγύηση και έτσι δε θα επιβαρυνθώ και πάρα πολλά. Από το καλοκαίρι έως σήμερα έχω αλλάξει όλη τη μηχανή.
Απόφασισα λοιπόν να το δώσω μόλις το φτιάξουν και να πάρω ένα Navara. Έχω δύο φίλους ήδη που έχουν το αυτοκίνητο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Ο ένας έχει 35000χλμ και ο άλλος 11000 χλμ. Είναι ακόμα καινούργια.
Έχει ακούσει κανένας για προβλήματα στα κεφαλάρια, μηχανή ή κάτι άλλο?
Μήπως βγάζουν προβλήματα σε περισσότερα χλμ?
Πείτε καμιά γνώμη ρε παιδιά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Προσωπικά δεν έχω ακούσει κάτι...αρνητικό!εκτός από κάποιες μεμονομένες περιπτώσεις οι οποίες όμως δεν εμπνέουν ανησυχία...αλλά στη θέση σου θα κοίταζα για το Hilux...δεν είναι τυχαία η φήμη του!!!
-
To Hilux είναι λίγο φτωχό σε ποιότητα καμπίνας. Και γω έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τη μηχανή του, ότι είναι δηλαδή σκυλί. Απλά σε θέμα σχεδιασμού υπερτερεί το Navara. Και επειδή δεν είμαι και κανένας μεσήλικας για να με ενδιαφέρει μόνο η πρακτικότητα και καθόλου η ομορφιά, AN είναι απροβλημάτιστα και τα δύο, επιλέγω navara.
-
Τον Οκτώβριο του 2006 αγόρασα το ΝΑVARA και έχω κανει 110000 χλμ εως σήμερα και δεν έχει παρουσιαστεί απολύτος καμία βλάβη ή πρόβλημα.
Πάρτω και δεν θα το μετενιώσεις,είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Ο ανταγωνισμός είναι ακόμη πολύ πίσω.Οτι άλλη πληροφορία θέλεις για το NAVARA,αλλά και τι βελτιώσεις παίρνει μπορώ να σου πώ γιατί έχω ψαχτεί πολύ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Το έχεισ δει το Hilux 2009???θα βγει facelift και με κινητήρα στα 194 άλογα....not bad!!!ειδικά για την αξιοπιστία που έχει το αυτοκίνητο και φυσικά την εγγύηση!!!
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
Τον Οκτώβριο του 2006 αγόρασα το ΝΑVARA και έχω κανει 110000 χλμ εως σήμερα και δεν έχει παρουσιαστεί απολύτος καμία βλάβη ή πρόβλημα.
Πάρτω και δεν θα το μετενιώσεις,είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Ο ανταγωνισμός είναι ακόμη πολύ πίσω.Οτι άλλη πληροφορία θέλεις για το NAVARA,αλλά και τι βελτιώσεις παίρνει μπορώ να σου πώ γιατί έχω ψαχτεί πολύ με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
Έχω ακούσει ότι η πρώτη 'φουρνιά' με τα 174hp παρουσίασε μερικά προβλήματα. Για τη σειρά με τα 171 δεν έχω ακούσει ούτε εγώ. Πόσα χρόνια εγγύηση έχουν από τη nissan?
Γιατί το mitsubishi είχε 3 χρόνια από τη mitsubishi και άλλα 4 επέκταση και καλά από μία ασφαλιστική μέσω του αντιπροσώπου. -
Ο χρήστης Vitese έγραψε:
Το έχεισ δει το Hilux 2009???θα βγει facelift και με κινητήρα στα 194 άλογα....not bad!!!ειδικά για την αξιοπιστία που έχει το αυτοκίνητο και φυσικά την εγγύηση!!!Αυτό το Not bad μας έφαγε!!! Τα βάζουν προγράμματα και μ@@@@ς και μετά τρέχουμε εμείς για κεφαλάρια. Προτιμώ να τραβάει λιγότερο παρά να τρέχω στα συνεργεία, ή να ξέρω ότι στα 100000 χλμ πρέπει να αλλάξω τουρμπίνες, κινητήρες, κεφαλάρια και ότι άλλο πρόβλημα βγάλει. Αν έχεις καεί απτο χυλό, φυσάς και το γιαούρτι
Παρεπιμπτώντος το παλιό πιο όμορφο μου φαίνεται από το 2009 -
Όσον αφορά τα προβλήματα,πρέπει όλοι να έχουμε κατα νου ότι οδηγούμε ελαφρά φορτηγά και όχι επιβατικά αυτοκίνητα.
Έτσι δεν μπορούμε να ζορίζουμε ένα ''φορτηγό'' να ταξιδεύει με 180χλμ. στην Εγνατία έστω κι αν τα πιάνει και σχετικά άνετα.
Έχω φίλους που υπερηφανεύονται για τις επιδόσεις ενός ''φορτηγού''!!! και όταν τους εξηγώ ότι η ροπή και η ισχύς τους χρησιμεύουν στην έλξη και τη μετάφορα του φορτιού κάνουν τους κινέζους...
Πιστεύω ότι οι βλάβες οφείλονται αποκλειστικά σ'αυτή την ''αγωνιστική'' χρήση ενός ΦΟΡΤΗΓΟΥ......... -
Ο χρήστης AMG έγραψε:
Όσον αφορά τα προβλήματα,πρέπει όλοι να έχουμε κατα νου ότι οδηγούμε ελαφρά φορτηγά και όχι επιβατικά αυτοκίνητα.
Έτσι δεν μπορούμε να ζορίζουμε ένα ''φορτηγό'' να ταξιδεύει με 180χλμ. στην Εγνατία έστω κι αν τα πιάνει και σχετικά άνετα.
Έχω φίλους που υπερηφανεύονται για τις επιδόσεις ενός ''φορτηγού''!!! και όταν τους εξηγώ ότι η ροπή και η ισχύς τους χρησιμεύουν στην έλξη και τη μετάφορα του φορτιού κάνουν τους κινέζους...
Πιστεύω ότι οι βλάβες οφείλονται αποκλειστικά σ'αυτή την ''αγωνιστική'' χρήση ενός ΦΟΡΤΗΓΟΥ.........Δεν αντιλέγω, και το κατάλαβα αυτό από πρώτο χέρι. Απλά πρέπει να βρω από δω και πέρα ένα αυτοκίνητο που να αντέχει τη χρήση για την οποία το θέλω
-
Καλημερα , ζω σε ενα μερος οπου το 70% των οχηματων ειναι φορτηγακια και εχω να σου πω οτι ολα πανω κατω ειναι τα ιδια με μικρη εξαιρεση τα hilux . Εχουν περασει απο τα χερια μου δυο mitsubishi l200 4χ4 ενα πετρελαιο και ενα αμολυβδη και ενα mazda b2500 πετρελαιο . Με κανενα απο αυτα δεν αντιμετωπισα προβλημα και αν με ρωτησεις θα σου πω οτι ειναι πολυ καλα . Εσενα ομως το l200 σου βγηκε προβληματικο , το ιδιο ειναι και με το navara χιλιους θα ρωτησεις και θα σου πουν οτι ειναι σκυλι και εσυ θα το παρεις και θα σου διαλυσει την δευτερη μερα !!!
Αυτο που ουσιαστηκα θελω να πω ειναι οτι πρωτον οι περισσοτεροι δεν λενε την αληθεια για τις ζημιες που παθαινουν τα οχηματα τους ειτε γιατι εχουν κολημα με την μαρκα ειτε γιατι θιγεται ο εγωισμος τους να λενε οτι ειναι ζημιαρικο ενα οχημα που πληρωσανε 30000 ευρω !!
Η συμβουλη μου ειναι να παρεις οποιο σου αρεσει και να το συντηρεις οσο πρεπει ουτε παραπανω ουτε λιγοτερο , και απο εκει και υστερα αν σου βγει σου βγηκε !
Γνωμες παρολαυτα θα ακουσεις χιλιες , κανενας ομως απο αυτους που θα σου πουν την γνωμη τους δεν προκειται να το πληρωσει ουτε να το οδηγαει οποτε οτι και να πει θα το πει ελαφρα την καρδία .
Η επιλογη ειναι αποκλειστικα δικη σου -
Ο χρήστης Αλέξανδρος Πασχ. έγραψε:
Το έχεισ δει το Hilux 2009???θα βγει facelift και με κινητήρα στα 194 άλογα....not bad!!!ειδικά για την αξιοπιστία που έχει το αυτοκίνητο και φυσικά την εγγύηση!!!
Αυτό το Not bad μας έφαγε!!! Τα βάζουν προγράμματα και μ@@@@ς και μετά τρέχουμε εμείς για κεφαλάρια. Προτιμώ να τραβάει λιγότερο παρά να τρέχω στα συνεργεία, ή να ξέρω ότι στα 100000 χλμ πρέπει να αλλάξω τουρμπίνες, κινητήρες, κεφαλάρια και ότι άλλο πρόβλημα βγάλει. Αν έχεις καεί απτο χυλό, φυσάς και το γιαούρτι
Παρεπιμπτώντος το παλιό πιο όμορφο μου φαίνεται από το 2009Οκ δε μπορώ να σε μεταπέισω απλά σκέψου ότι το όνομα toyota έχει γίνει ένα σε αυτά τα θέματα με τον όρο αξιοπιστία...τώρα για τα άλογα ναι συμφωνώ ότι εφόσον μπήκες στο χωρό θα χωρέψεις αν δεν σε ενδιαφέρουν πηγαινε πάρε το Ford το Ranger...αλλά ποιός είπε εύκολα όχι σε άλογα και ροπή???
-
Ορισμένα απο τα πρώτα NAVARA με τα 174 άλογα έβγαλαν κάποιο πρόβλημα στο πίσω διαφορικό κάτι που λύθηκε στην συνέχεια.
Η εγγύηση είναι 3 χρόνια ή 100000 χλμ χωρίς καμιά επέκταση.Αυτό που θέλω να σου πώ είναι οτι τα συγκεκριμένα οχήματα θέλουν σεβασμό για να μην αρχίσουν να γεννούν ζημιές.
Πρέπει να τα ζεστένεις όταν είναι κρύα και να μην τα πλακώνεις με το καλημέρα,πρίν σβήσεις το μοτέρ άστο να ηρεμήσει κανα τρίλεπτο,ιδιαίτερα αν το είχες φουσκώσει πρίν.
Και όταν ταξιδεύεις με πολλά πρέπει να το αφήνεις να ηρεμεί κατά διαστήματα π.χ. εκεί που πάς 170-180 πέφτεις για λίγο στα 120-130 και μετά ξαναδιακοσαρίζεις.
Εαν τα κάνεις ολα αυτά και με τακτική συντήρηση φυσιολογικά δεν θα αντιμετωπίσεις προβλήματα.
Η γνώμη μου είναι να οδηγήσεις και τα 2 και να πάρεις αυτό που θα σου κάνει κλίκ.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ Ν.
-
Κανείς άλλος που να έχει navara με πάνω από 100000 χλμ?
-
Μακριά από navara.
Ποτέ μα ποτέ η nissan δεν έβγαλε μια μηχανή της προκοπής.
Στα επαγγελματικά της το μόνο μοτέρ που άξιζε ήταν το Ζ.Τα Navara τώρα.
Κόβουν στρόφαλα και χτυπάνε μπιελες για πλάκα κι αν είσαι τυχερός και δε σπάσει το μπλόκ.
Αν αυτό το αμάξι πουλάει είναι γιατί έχει 'μούρη' και ξεγελάει τον υποψήφιο αγοραστή.
Στα αγροτικά ένα είναι το αυτοκινητο,Toyota Hilux και μετά όλα τ' άλλα.
Μπορεί να μην έχει ΤΗΝ μούρη αλλά είναι ΕΡΓΑΛΕΙΑ αθάνατα.
Απο κει και πέρα διαλέγεις και παίρνεις. -
ΕΧΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΝΑVARA D40 ME TOYΣ 174 ΗP [10/2005] AYTH TH ΣTΙΓΜΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 79000 ΧΛΜ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ - ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΘΕΟΧΑΡΑΚΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ-ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ. ΙΣΩΣ ΝΑ ΦΤΑΕΙ ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ
ΤΩΡΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ? ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ PM -
Στη Κύπρο, που εδώ και πολλά χρόνια όλοι σχεδόν έχουν και από ένα διπλοκάμπινο, τα πιο ανθεκτικά στην σκληρή χρήση θεωρούνται τα Isuzu μαζί με τα Toyota. Τα υπόλοιπα θεωρούνται υποδεέστερα στον τομέα αυτό.
-
Ο χρήστης pafos13 έγραψε:
Στη Κύπρο, που εδώ και πολλά χρόνια όλοι σχεδόν έχουν και από ένα διπλοκάμπινο, τα πιο ανθεκτικά στην σκληρή χρήση θεωρούνται τα Isuzu μαζί με τα Toyota. Τα υπόλοιπα θεωρούνται υποδεέστερα στον τομέα αυτό.+1000
-
Προσωπικά για το Ναβάρα δεν έχω ακούσει κάτι κακό. Μου κάνει εντύπωση - μεγάλη - που ένα ένα L200 έχει βγάλει τόσο προβλήματα. Όσους ξέρω είναι υπέρευχαριστημένοι!!!
-
φιλε το καλητερο που θα κανεισ ειναι εμενα εχουνε περασει 2 ναβαρα απο το χερη μου το πρωτο ειχε κανει 47.000 χιλιο. ηταν 174 και το ειχα κανει 200 σου λεω το ειχα λιωση τωρα εχω το 171 εχω κανει 36.000 χιλιο. δεν εχω κανενα προβλημα τελειο εναι το ναβαρα