-
Ο χρήστης bravehard έγραψε:
Οταν ρωτήθηκα από τους αγωνοδίκες ποιό παράπτωμα είχε σημαντικότερη επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου απάντησα 'η wastegate'. Δεν μπορώ όμως στην έκθεση να βαθμολογώ τη σοβαρότητα κάθε παραπτώματος από 1 έως 10, έχω δύο δυνατότητες, 'ουσιώδες' ή 'επουσιώδες'. Εγραψα λοιπόν πως και τα δύο ήταν ουσιώδη. Οι αγωνοδίκες έκριναν πως ήταν ίσης βαρύτητας παραπτώματα, από εμένα τι θέλεις ?
ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ , ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ , ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ Η FIA ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙΣ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΥΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ , ΝΑ ΜΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΕΞΗ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ BOXER 2003 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ , ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Καλημέρα,
Ελα όμως που ο κανονισμός μου δίνει μόνο δύο δυνατότητες, 'ουσιώδες' ή 'επουσιώδες'. Σύμφωνα με σένα, αλλά και για να είμαι σύμφωνος με τον κανονισμό, θα έπρεπε να πω 'ουσιώδες' η wastegate, 'επουσιώδες' η δισκόπλακα. Ελα όμως που δεν θεωρώ τη δισκόπλακα 'επουσιώδες', είναι ουσιώδες και επειδή προσφέρει (μικρή πλην όμως υπαρκτή) βελτίωση στην απόδοση του αυτοκινήτου αλλά και επειδή (και σύμφωνα πάντα με τον κανονισμό) πρόκειται για αλλαγή γνήσιου ανταλλακτικού (όπως προσδιορίζεται με σαφέστατο τρόπο στο δελτίο αναγνώρισης) με άλλο μη γνήσιο. Αρα αναγκαστικά 'ουσιώδες' το ένα, 'ουσιώδες' και το άλλο. Με ρώτησαν οι αγωνοδίκες, τους είπα ποιό θεωρώ 'πιο ουσιώδες'.
Αρα κατά την άποψή μου την κριτική σου θα έπρεπε να την απευθύνεις (α) στον κανονισμό που δίνει μόνο δύο δυνατότητες (ή εναλλακτικά, σύμφωνα με τον platis, δίνει καν δυνατότητες ενώ θα έπρεπε να λέει 'ό,τι και να κάνεις, αποκλεισμός') (β) στους αγωνοδίκες, που έδωσαν την ίδια ποινή και στους δύο, παρότι ήταν (και με τη σύμφωνη γνώμη του τεχνικού εφόρου) διαφορετικής σημαντικότητας (βέβαια μην ξεχνάς πως με την ποινή που έδωσαν ο μεν Νασούλας δεν έχασε θέση, ο δε Χατζητσοπάνης έχασε μία θέση, οπότε υπήρξε σε κάποιο βαθμό η δικαιοσύνη που ζητάς)
Ως προς το (β) δε δέχομαι καμία κριτική, δεν με αφορά
Ως προς το (α) δεκτή η κριτική, δεδομένου πως τον κανονισμό αυτό τον είχα πρωτοεισάγει όταν ήμουν στην Τεχνική Επιτροπή της ΕΘΕΑ πριν χρόνια. Εξακολουθώ να πιστεύω όμως, και διαφωνώ με τον platis, πως ορθώς υπάρχει η διάκριση -αλλά αν δεν είναι δυνατόν να εκπαιδευθούν οι αγωνοδίκες να τη χρησιμοποιούν σωστά, ίσως να πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και να καταργηθεί. Και όταν πρότεινα το πλέον λογικό, να αποφασίσουν οι ίδιοι οι οδηγοί μέσω των θεσμοθετημένων τους εκπροσώπων στην ΕΘΕΑ, τι προτιμούν, ακόμα και γιαυτό 'τα άκουσα'...Αν τώρα η όλη ιστορία γίνεται επειδή θεώρησα τη δισκόπλακα 'ουσιώδη', ενώ έπρεπε να τη θεωρήσω 'επουσιώδη', λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Θα ήταν ενδεχομένως επουσιώδες αν δεν είχε καμία διαφορά στην απόδοση -έλα όμως που είχε.
Τη δημοσίευση του boxer2003 εγώ τη διάβασα, και εσύ επίσης, σε άλλους εδώ μέσα να το πεις.
Η 'εμπιστοσύνη της FIA' σε ενόχλησε, τα πτυχία στον τοίχο δεν σε ενόχλησαν, ούτε η προτροπή να πω δημόσια 'ήμαρτον, είμαι άσχετος'... Είδες πόσο σωστός είσαι στην κριτική σου ?
Αντε, καλημέρα...
-
ΟΚ, τότε θα απαντήσω και εγώ. Αντε, καλημέρα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΟΚ, τότε θα απαντήσω και εγώ. Αντε, καλημέρα.ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΛΟΙ!
...ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ!!
...ΑΘΑΝΑΤΕ 'ΤΟΥΡΚΑΚΗ' (ΜΠΟΥΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΥΗΜΕΝΟΥΣ!!!) -
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΛΟΙ!
...ΕΤΣΙ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ!!Ακριβώς αυτό λέω και εγώ
-
Kαλημερα σας Κυριοι και κυριοι ........
Μαρεσουν καποιοι Κυριοι , που γραφουν εδω σποραδικα , τοποθετοντας εικονες απο ιδανικες και ωραιοποιημενες φαντασιωσεις για ορισμενα ατομα που βρησκοντε στον χωρο αυτον και τα συμπερασματα τους απορρεουν απο ελαχιστες επαφες προσωπικες η σχεσεις με το αντικειμενο που ασχολουντε οι εν λογω , και απο τις πολλες τους αναγνωσεις .... , αναγνωσεις επιμελλημενες συμφωνα με το που στοχο εχει οχι την ουσια (αυτην την πηδανε συνηθως) ...αλλα το ιματζ του καθε ψωνισμενου που θελει να επικρατησει στο ποστο του .
Το οτι εχουν εξαφανιστει τα παιδια που πηγαν με προσοντα ιδανικα και ορεξη (βλεπε Μηχανολογοι πολ\τεχνιου, ΤΕΙ κ.α.) για να αναλαβουν θεσεις Τεχνικων εφορων , και τους εσβησαν απ'τον χαρτη οι επιτηδιοι ψωνισμενοι , δεν απασχολει κανεναν σας , γιατι στην ουσια δεν σας αγγιζει το θεμα , και τα αλλα ψωνια που θα φτιαξουν το σπορ , παλι δεν τα αγγιζει γιατι εχουν συνηθησει με τα κολλητιλικια να κανουν τις δουλειες τους .
Λογια ομορφα κι πειστικα απ'τους εξειδικευμενους , αυτοκριτικη που εχει σπασει τα μουτρα της απ'τα εφηβικα τους χρονια , αγαπη για το αθλημα ?.... ειστε τρελοι ρε ... που την βρηκαν ? μεροκαματακι το 99% και τριπωσαν ,και εξουσια για τα συμπλεγματα .
Ας μην το προσωποποιησουμε καλυτερα γιατι ορισμενους τους ξερω απο τοτε που τους ταιζε κρεμα η μαμα τους , και δυστυχως ειχε πολυ , μεσα , αθεραπευτη νοσος απ'οτι φαινεται τελικα .ΥΓ. αληθεια .... υπαρχει κανενας εδω που πιστευει οτι υπαρχει αυτοκινητο αγωνιστικο και ειδικα φτιαγμενο στην Ελλαδα (οχι γιατι εξω ,απεχει η κατασταση, αλλα στην χωρα μας η οικονομικη ανεχεια κανει τους μηχανικους ..... ) οτι δεν μπορει να το βγαλει ... παρανομο η παρατυπο ?
Οποιος το πιστευει να σηκωσει το χερι κι αν θελει να το κανουμε το πειραμα .
Που κολλαει αυτο ?
Στην ηλιθιοτητα εμπλεκομενων που βλεπουν με παροπηδες τους , ξεχνωντας τις τους , κατασκευασμενες στον γειτονικο τορναδορο π.χ. που στοιχιζει τα μισα χρηματα απο την ραλι αρτ η το ντουρμπινα τον που μιση τιμη , τον μηχανουργο τον σπεσιαλιστα μας , που εφτιαξε τα ψαλιδια η το κατεστραμενο καλυτερα κι απ'το χρησοπληρωμενο της μοτορσπορ ...... και ενα σκασμο πραγματα που ειναι λυσεις αναγκης τις περισσοτερες φορες αν δεν ειναι Κρισοι οι οδηγοι για να υπαρχουν στην λιστα των συμμετοχων . -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Χωρίς να μου πέφτει λόγος, αλλά , μάλλον..., γι αυτό γράφετε εδώ και τα 'λέτε', αλλιώς θα τα λέγατε κατ' ιδίαν... να πω κι εγώ μια γνώμη....
κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί τα βάλατε με το Nass, ο οποίος μάλλον σε τεχνικό έφορο στο εν λόγω ράλλυ μου μοιάζει, ε?
Τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, απ' όσο ξέρω είναι moderator σε τούτο το site και μόλις έμαθα και την άλλη του ιδιότητα.
οπότε, τι έχουμε? 2παραβάσεις που ο ΤΕ ανέφερε στην έκθεσή του, έτσι?
Και πόσο 'βαρύ' πτυχίο πρέπει κάποιος να διαθέτει για να πει με σιγουριά ότι η wastegate που είναι απενεργοποιημένη, αποτελεί ουσιωδέστερη παράβαση από μια ελαφρύτερη δισκόπλακα? Δηλαδή δεν είναι αυτονόητο ότι ενα τουρμπο αυτ/το κερδίζει πολλά παραπάνω από την περίσσια ιπποδύναμης λόγω αυξημένης πίεσης (σε σχέση με τα άλλα όμοια αυτ/τα), σε σχέση με κάποιο που διαθέτει πιο ελαφρείς τροχούς (μη αναρτώμενη μάζα δηλ) στην ουσία...
Τες παν, Δόξα τον Ύψιστο που κάποιος έπιασε ένα Μήτσο, με την κλασική παράβαση!!!!!
Και το έκανε σωστά! Στο STOP της ειδικής, πριν προλάβει το πλήρωμα να 'αποκαταστήσει τη μαϊμουδιά!!!!
θα μου πείς τώρα, στον Πάνο, που έτρεξε 1 φορά με Μήτσο???
Τα άλλα Μήτσου τα είδε ποτέ κανείς??
Αναρωτιέμαι....
Παρ' όλ' αυτά, δε βλέπω το λόγο της 'κακίας' απέναντι στον Nass.Δοξα τω Θεω! Ενας λογικος ανθρωπος...
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια κ. Πλατή. 'Δείχνω' λογικός, απλά διότι είμαι μόνο θεατής και δεν εμπλέκομαι με κανέναν τρόπο στο σπορ. Έτσι είμαι - μπορώ να είμαι- αμερόληπτος, ψυχρός κριτής και ασφαλώς, 'άφθαρτος'.... Λόγω μη εμπλοκής μου μπορώ να κρίνω όλους, δίχως να΄κρίνομαι από πράξεις κι ενέργειες μου, παρά μόνο για όσα λέω ή/και γράφω δημόσια. Αν ήμουν με οποιονδήποτε τρόπο 'μέσα' στους αγώνες, θα είχα κάνει επιλογές, λάθη κλπ κλπ..., οπότε πάει το ψύχραιμος κι αμερόληπτος. Γι αυτό καταλαβαίνω όλους εσας που δεν είστε πάντα ψυχραιμοι κλπ..
Πρέπει όμως να το καταλάβετε κι εσεις όλοι,όχι προσωπικά ο Πλατής, που παρεπιπτόντως, είστε από τους ψυχραιμους και λογικούς με διάθεση να πάει το πράγμα μπροστά.. Μόνο με γκρίνια και κριτική, δε γίνεται τίποτα!
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι κανόνες υπάρχουν. Η εφαρμογή τους είναι δύσκολη και γι αυτό υπάρχουν άνθρωποι να κρίνουν και να εφαρμόζουν. Ταυτόχρονα αυτό κάνει την εφαρμογή των νόμων υποκειμενική, άρα δύσκολη, κι όχι πάντα με τα ίδια μέτρα και σταθμά....
Εκεί είναι το πρόβλημα, χρειάζεται το σπορ διοίκηση που θα επιβάλει αποφάσεις, νόμους κλπ, με κόστος!!!
Μέχρι να αποκτήσει ο Έλληνας συνείδηση και νοοτροπία! Όπως ακριβώς σε ολόκληρο το δημόσιο βίο μας.....Δεν είναι οι αγώνες ανεξάρτητοι της κοινωνίας...ΥΓ:κ. Πλατή ίσως με γνωρίζετε... στο συνεργείο του Αχιλλέα έχουμε συναντηθεί αρκετές φορές. Δε συστηθήκαμε, την επόμενη που θα σας δω, θα συστηθώ.
Θοδωρής Λάσκαρης. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Χωρίς να μου πέφτει λόγος, αλλά , μάλλον..., γι αυτό γράφετε εδώ και τα 'λέτε', αλλιώς θα τα λέγατε κατ' ιδίαν... να πω κι εγώ μια γνώμη....
κατ' αρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί τα βάλατε με το Nass, ο οποίος μάλλον σε τεχνικό έφορο στο εν λόγω ράλλυ μου μοιάζει, ε?
Τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω, απ' όσο ξέρω είναι moderator σε τούτο το site και μόλις έμαθα και την άλλη του ιδιότητα.
οπότε, τι έχουμε? 2παραβάσεις που ο ΤΕ ανέφερε στην έκθεσή του, έτσι?
Και πόσο 'βαρύ' πτυχίο πρέπει κάποιος να διαθέτει για να πει με σιγουριά ότι η wastegate που είναι απενεργοποιημένη, αποτελεί ουσιωδέστερη παράβαση από μια ελαφρύτερη δισκόπλακα? Δηλαδή δεν είναι αυτονόητο ότι ενα τουρμπο αυτ/το κερδίζει πολλά παραπάνω από την περίσσια ιπποδύναμης λόγω αυξημένης πίεσης (σε σχέση με τα άλλα όμοια αυτ/τα), σε σχέση με κάποιο που διαθέτει πιο ελαφρείς τροχούς (μη αναρτώμενη μάζα δηλ) στην ουσία...
Τες παν, Δόξα τον Ύψιστο που κάποιος έπιασε ένα Μήτσο, με την κλασική παράβαση!!!!!
Και το έκανε σωστά! Στο STOP της ειδικής, πριν προλάβει το πλήρωμα να 'αποκαταστήσει τη μαϊμουδιά!!!!
θα μου πείς τώρα, στον Πάνο, που έτρεξε 1 φορά με Μήτσο???
Τα άλλα Μήτσου τα είδε ποτέ κανείς??
Αναρωτιέμαι....
Παρ' όλ' αυτά, δε βλέπω το λόγο της 'κακίας' απέναντι στον Nass.Δοξα τω Θεω! Ενας λογικος ανθρωπος...
+1.
-
@APR ως συνήθως λάθος είσαι, πως το καταφέρνεις 4 τεχνικοί έφοροι στο Κορίνθου, 2 'παλιοί' (των οποίων τα όποια πτυχία δεν μας απασχολούν) και 2 παιδιά 23-25 χρονών μηχανολόγοι ΕΜΠ με master (να τα πτυχία που ζήταγες, βέβαια τι να σου κάνουν άμα δεν είσαι ο μάγος της Μηχανολογίας ). Καθένας από αυτούς έχει κάνει μόνο μαζί μου 2-3 αγώνες φέτος, χώρια άλλους αγώνες με άλλους. Δες τον κανονισμό Εχω και άλλα παραδείγματα σε Πύργο, Λαμία, Κιλκίς κτλ. και (λιγότερο από ό,τι θα έπρεπε, αλλά και πάλι κάτι είναι, σίγουρα θέλει βελτίωση όμως) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Εχεις αντίστοιχα αναρωτηθεί πόσοι σαν και σένα έχουν διώξει κόσμο από τους αγώνες, όπως το έχουν κάνει και από το παρόν Forum ?
Στο ΥΓ που λες έχεις δίκιο. Αλλά οι κανονισμοί είναι κανονισμοί, διαφορετικά αν η εφαρμογή τους είναι ελαστική, αυτό που γίνεται είναι να διευκολύνονται μεν αυτοί που έχουν ανάγκη που σωστά λες και ταυτόχρονα να το εκμεταλλεύονται οι επιτήδειοι για να κερδίζουν σε βάρος των άλλων.
-
(Moderator nass)
-
Μπραβο ρε Νass και χαιρομαι πολυ γιαυτην σου την διαψευση (ειχα μεινει σε παλιους νεους) ειναι ελπιδοφορο νεο αυτο .(το ως συνηθως , σου μαρεσει )
Αρκει βεβαια να τους δουμε και τα επομενα χρονια , και να μην τους κανεις-κανετε να τα παρατησουν ......
Στο οτι εχουν φυγει πολλοι οδηγοι απ'το αθλημα λογο οτι τους οπως λες μηχανικοι εχει καποια βαση ... εχεις κανεναν να μου θυμησεις που εγω εκανα να τα παρατησει .... -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
.
Όλοι μας έχουμε ένα επάγγελμα, και ο καθένας μας, προσπαθεί να το κάνει όσο καλύτερα μπορεί. Έχουμε όμως και επιλεγμένες ειδικότητες, που άλλοτε μας της ‘δώσανε’, και άλλοτε της πήραμε με το ‘σπαθί’ μας. Όπως και άλλες ικανότητες μας, της οποίες , κάποιοι δεν της ερμηνεύσανε σωστά, και δεν πέτυχε ο σκοπός τους.
Όλα είναι δυστυχώς στο πρόγραμμα, και μέσα στην ζωή. Αυτό όμως δεν δίδει το δικαίωμα σε κανέναν να κάνει την ενότητα αυτή, κέντρο ξεσπάσματος των όσων
Εγκεφαλικών προβλημάτων έχει. Δοκίμασα πολλές φορές, να ‘ποσταρω’τεχνικα θέματα, και μόλις διάβαζα τα τελευταία γραφομενα, μετάνιωνα, γιατί τεχνικά εμπεριστατωμένα θέματα, αποτείνονται σε γνωστές, και όχι σε έμπορους που θίγονται τα συμφέροντα τους η σε ‘μαϊμουδιαριδες’. Ένας από τους τελευταίους υπήρξα και εγώ, μα κανένας ποτέ ΤΕ, δεν κατάφερε να με εντόπιση, ίσως γιατί πάντα ήμουν ένα ‘κλικ ’ποιο πάνω από αυτόν. Γι αυτό και εύρισκα σαν ΤΕ, ορισμένα πράγματα, που δεν είχαν δει άλλοι, και έτσι έπαψα να είμαι αγαπητό παιδί, στης λέσχες που τους έκοβα το ψωμί!.
Παντός ένας άνθρωπος που έχει κάποιους λόγους, προσωπικούς, με τον ΝΑΣΣΟ, και που δεν είμαστε φιλαράκια, σας λέω, ότι ΣΗΜΕΡΑ, είναι αυτός που ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας τα περί των τεχνικών θεμάτων για τους αγώνες και τα αγωνιστικά. Μου κάνει εντύπωση, πως αγωνιζόμενοι και οι ‘ουρές’ τους, που σήμερα τον βρίζουν, στο φόρουμ αυτό, αύριο όταν θα ελέγχει τα αυτοκίνητα σας, και θα βρίσκει κάτι, θα μυξόκλαιτε. Antonis-team.+10000000000000000000000000000000!!!!!!!!!
ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΟ!
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
.
Παντός ένας άνθρωπος που έχει κάποιους λόγους, προσωπικούς, με τον ΝΑΣΣΟ, και που δεν είμαστε φιλαράκια, σας λέω, ότι ΣΗΜΕΡΑ, είναι αυτός που ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας τα περί των τεχνικών θεμάτων για τους αγώνες και τα αγωνιστικά.Εφοσον το αποφασισες εσυ ..... οι υπολοιποι ισως θα πρεπει να κανουμε την παπια , ετσι δεν ελεγαν κι οι φιλοι σου με το πουλι που κραταγες στο μπρελοκ , στρατηγε μας
Μου κάνει εντύπωση, πως αγωνιζόμενοι και οι ‘ουρές’ τους, που σήμερα τον βρίζουν, στο φόρουμ αυτό, αύριο όταν θα ελέγχει τα αυτοκίνητα σας, και θα βρίσκει κάτι, θα μυξόκλαιτε. Antonis-team.
Αν το παιρνεις απο προσωπικη σου τακτικη τα οσα λες , σιγουρα θα σε εκτιμουν οι πελατες σου με τα αγωνιστικα , κυριε εμπεριστατωμενε βελτιωτα .
Την συνταξη σου εχεις σκοπο να την περνας εδω μεσα ?
Γιατι εμεις οι νεοι , μαθε δεν αντεχουμε τα σαλια .Υπαρχουν ομως αλλοι οπως ο κυριος Α-ΤΕC που ισως ειναι της γενιας σας και θα τα βρητε .
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ναι ρε μπαμπικο, ομως ουδεις αλανθαστος, κι αν υπαρχει μια διχογνωμια, που θα μπορει να προσφυγει ο οδηγος κι ο μηχανικος, να βρει το δικηο του? Σε ελανοδικο αποτελουμενη απο δικηγορους και γιατρους? Καταλαβες τι σκεφτομαι? Οτι πρεπει παντα να υπαρχει δευτερος βαθμος εξετασης ενος τεχνικου θεματος, απο ανθρωπους επιστημονικα σχετικους. Γιατι τ αυτοκινητα δεν ειναι σημερα μονο ζιγκλερ και σφυρι.
Οσο για το νομιμος-παρανομος, τι λες?
Μια διευκρινηση που χρειαζεται. Δεν φτιαχνουμε το σπορ. Εισηγουμαστε κι αλλοι αποφασιζουν, κι οταν αποφασισουν, βοηθαμε στην υλοποιηση. ΩΣ ΕΚΕΙ. Αυτο ΠΡΕΠΕΙ να γινει κατανοητο.
Καλημερα Μπαμπη και καλο κουραγιο. Η καθημερινοτητα εχει γινει δυσκολη για ολους μας.ΧΡΗΣΤΟ,
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΝΑ ΠΑΣ ΕΛΑΝΟΔΙΚΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ - ΠΟΙΟΝ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΣΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ- ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ?
ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΔΙΚΟΛΑΒΙΣΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ , ΒΑΣΙΚΑ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΚΑΤΑ 95% ΑΠΟ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ?
ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ? ΟΛΙΓΟΝ ΑΠΟ ΕΓΚΥΟΣ ΚΑΤΑ ΤΑ 3/4 ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΗ Η ΚΟΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΝΕΜΟΓΚΑΣΤΡΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟ ΠΡΗΞΗΜΟ ΑΠΟ ΦΑΣΟΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΛΑΝΕΙ?
ΕΧΟΥΜΕ 2008 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΖΥΓΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΕΣ ΣΕ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΚΑ ΕΠΟΥΣΙΩΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΕΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΚΟΜΑ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑΣ Η ΜΠΑΓΑΣΙΑΣ?
ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ( ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ)ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΡΟΒΟΛΗΣ?
ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΕ ΡΕ ΧΡΗΣΤΟ ΤΙ?
ΕΔΩ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΣΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΑΘΛΗΜΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ -ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΤΑΞΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ?
ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΟΥΣΙΩΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ, ΤΟΣΟ ΒΟΔΙΑ , ΟΛΟΙ?
ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΤΕ ΤΙ? ΤΗΝ ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΠΟΥ ΥΦΕΡΠΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΨΥΧΗ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ (?) ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΨΟΡΟΕΥΡΩ ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΑΤΡΟΝΑΡΙΣΜΑ , ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ?ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΚΡΙΜΑ.
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Υ.Γ
ΑΠΛΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ ΑΥΤΗΣ! -
Μπαμπη, βλεποντας οτι τις αποψεις μας τις χωριζει αβυσσος, δεν εχω παρα να γραψω αυτο που μου κανει εντυπωση και ν αποχωρησω απο το θεμα.
Ειναι η πρωτη φορα στα 55 μου χρονια που ακουω να ειναι υπολογοι ανθρωποι που προσπαθουν για κατι πασιδηλα καλο και επικριτες αυτοι, που και επαγγελματικα σχετιζονται με το σπορ, και την μονη προταση που κανουν, την στηριζουν στον μηδενισμο.
Σεβαστες οι αποψεις σου, προτιμω τα ονειρα μου.
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Μπαμπη, βλεποντας οτι τις αποψεις μας τις χωριζει αβυσσος, δεν εχω παρα να γραψω αυτο που μου κανει εντυπωση και ν αποχωρησω απο το θεμα.Ειναι η πρωτη φορα στα 55 μου χρονια που ακουω να ειναι υπολογοι ανθρωποι που προσπαθουν για κατι πασιδηλα καλο και επικριτες αυτοι, που και επαγγελματικα σχετιζονται με το σπορ, και την μονη προταση που κανουν, την στηριζουν στον μηδενισμο.
Σεβαστες οι αποψεις σου, προτιμω τα ονειρα μου.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙΣ , ΟΠΩΣ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ 55 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ 47 ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΩΤΕΡΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ.
ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΩΡΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑ 100% ΛΑΘΟΣ.
ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΛΑ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ.
ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΕΠΙΤΟΝΤΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΠΙΚΡΙΝΩ ΕΣΕΝΑ Η ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ , ΑΠΛΑ ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.
ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΝ ΕΝΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΕΙ?ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΣΑΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΧΡΗΣΤΟ!(ΤΟ pm ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ)ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΑΣ!
ΜΠΑΜΠΗΣ ΚΟΛΙΓΙΑΝΝΗΣ
Υ.Γ
ΤΟ ΟΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΝΤΕΣΑΒΑΝΤΑΖ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΜΩΣ ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΈΞΩ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΨΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΣΤΟΧΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΩ -ΟΠΩΣ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ(ΔΕΝ ΕΝΟΩ ΕΣΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ). -
Mαλον εχετε χαση τη μπαλα ολοι σας και δεν βλεπετε οτι γραφουμε για το 12ο ραλλυ κορινθου.Βγειτε για καφε να τα πειτε!Υμαρτον
-
Ο χρήστης asa1 έγραψε:
Mαλον εχετε χαση τη μπαλα ολοι σας και δεν βλεπετε οτι γραφουμε για το 12ο ραλλυ κορινθου.Βγειτε για καφε να τα πειτε!Υμαρτον+1000000000000000000000000000000!
-
Ο χρήστης mpoumpis έγραψε:
.
Παντός ένας άνθρωπος που έχει κάποιους λόγους, προσωπικούς, με τον ΝΑΣΣΟ, και που δεν είμαστε φιλαράκια, σας λέω, ότι ΣΗΜΕΡΑ, είναι αυτός που ξέρει καλύτερα από τον καθένα μας τα περί των τεχνικών θεμάτων για τους αγώνες και τα αγωνιστικά.Εφοσον το αποφασισες εσυ ..... οι υπολοιποι ισως θα πρεπει να κανουμε την παπια , ετσι δεν ελεγαν κι οι φιλοι σου με το πουλι που κραταγες στο μπρελοκ , στρατηγε μας
Μου κάνει εντύπωση, πως αγωνιζόμενοι και οι ‘ουρές’ τους, που σήμερα τον βρίζουν, στο φόρουμ αυτό, αύριο όταν θα ελέγχει τα αυτοκίνητα σας, και θα βρίσκει κάτι, θα μυξόκλαιτε. Antonis-team.
Αν το παιρνεις απο προσωπικη σου τακτικη τα οσα λες , σιγουρα θα σε εκτιμουν οι πελατες σου με τα αγωνιστικα , κυριε εμπεριστατωμενε βελτιωτα .
Την συνταξη σου εχεις σκοπο να την περνας εδω μεσα ?
Γιατι εμεις οι νεοι , μαθε δεν αντεχουμε τα σαλια .Υπαρχουν ομως αλλοι οπως ο κυριος Α-ΤΕC που ισως ειναι της γενιας σας και θα τα βρητε .
ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ANTONIS-TEAM, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ. ΕΓΩ ΣΤΑ 33 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΟΡ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΕΧΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ , ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ.
ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΔΕ ΣΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Ή ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ANTONIS-TEAM ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΕΙΤΕ ΙΚΑΝΟΠΟΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΙΤΕ ΟΧΙ.ΑΥΤΑ
Δ.ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ
-
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ OFF TOPIC ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕ PM!!!!
-
edit [kouk]
-
Παρακάλεσα να μείνετε στα του θέματος. Που είναι το Ράλλυ Κορίνθου!
Αφού κάνετε ότι δεν καταλαβαίνετε, λυπάμαι, αλλά, κλείδωμα!
12o Opel Δρόμων Ράλλυ Κορίνθου 1 & 2 Νοεμβρίου