Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW E46 προβλημα ο πισω αξωνας...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW E46 προβλημα ο πισω αξωνας...
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    4
    26
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a4-turbo last edited by

      Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).

      Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!

      Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.

      [/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        a4-turbo last edited by

        Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).

        Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!

        Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.

        [/b]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a4-turbo last edited by

          Εδω και λιγο καιρο ανακαλυψαν κατασκευαστικο λαθος στον πισω αξωνα της BMW 3-σειρα (E46) παραγωγης εως Φεβ.2000! Συμπεριλαμβανει ολα τα μοντελα (4-πορτα, κουπε, στασιον, καμπριο, Μ3).

          Η βαση στηριξης του πισω αξωνα ξεκολαει απο το σασι. Μεχρι στιγμης αναφερουν 500 αυτοκινητα εδω στη Γερμανια. Η BMW γνωριζει για το προβλημα αλλα κραταει χαμηλα τους τονους για να μην γινει μεγαλος ντορος. Ακομα και τα μεσα ενημερωσης εδω το αναφερουν απλα χωρις να το πολυσχολιαζουν διοτι αν πρεπει να ανακαλεσουν ολα τα 3-σειρα στα συνεργεια θα παθει μεγαλο πληγμα η εταιρια. Μονο το AUTO BILD εκανε παρακληση οτι ειναι ανευθυνη η σταση της BMW και οτι ειναι επικινδυνο για τους οδηγους να κυκλοφορουν ετσι. Η BMW υποστηριζει οτι αυτο ισως συμβει αν εχει υπερφορτωθει το αυτοκινητο η κυκλοφωρει σε ασχημους δρομους με πολυ σκληρα αμορτισερ. Παρ' ολλα αυτα σε οποιον συμβει κατι τετοιο αναλαμβανουν την επισκευη η οποια διαρκει 3 εβδομαδες και εχει κοστος εδω στη Γερμανια 4500 €!

          Πρεπει να κοπει ο πατος κατω απο το πορτμπαγαζ στον οποιο ειναι κολλημενη η βαση και πανω σε καινουργιο πατο θα κολληθει η καινουργια βαση. Θα συνοδευεται με πιστοποιητικο απο την BMW, για να μην χασει το αυτοκινητο αξια στην μεταπωληση διοτι φαινεται σαν επιδιορθωση απο ατυχημα.

          [/b]

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            psilos last edited by

            ..... δυστυχώς, άλλη μια επιβεβαίωση της γερμανικής ανα-αξιοπιστίας.
            Πάντως λυπάμει να βλέπω τη δουλειά τόσων ετών για να χτιστεί αυτή η αξιπιστία των γερμανών, να καίγεται στο βωμό του άκρατου κέρδους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              a4-turbo last edited by

              Για 1. φορα το γραφει και το γερμανικο Auto Motor & Sport.
              Για οσους καταλαβαινουν ας διαβασουν...

              http://www.auto-motor-und-sport.de/d/52439

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr