-
...ως συνέχεια τα πράγματα δεν είναι τόσο ανθηρά.
Τα εν λόγω φορμουλάκια κοστίζουν 8950 λίρες. Μπορεί να διοργανωθεί cup με αυτά αφού υπάρχει διαθεσιμότητα από τέλος Φεβρουαρίου.
Βασική προυπόθεση είναι ότι το control από τεχνικής απόψεως πρέπει να το έχει η Ford TeamRS...
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΔΥΣΚΟΛΗ.
ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΙΣ FORD KAI ΕΧΟΝΤΑΣ ΜΠΛΕΧΤΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ PROJECT (ΑΚΙΑ) ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΟ.
ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ (ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ) ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΜΙΑΣ ΜΑΡΚΑΣ-ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ....
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ 4Τ...
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΝΑΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ Η ΧΩΜΑ ???
ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΙΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΝΟΣ YARIS Η IMPREZA ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...
ΘΑ ΓΙΝΩ ΟΜΩΣ ΛΙΓΟ ΚΑΚΟΣ ΤΩΡΑ
ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ 17Ν
... ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
-
Σιγουρα 9000 λιρες δεν ειναι λιγα...
Αλλα εδω για ενα Yaris cup ή εννιαιο ραλλυ θες πανω απο 25.000ευρω για αμαξι + race kit
Η Φορμουλα Ford με τα μισα λεφτα ειναι πανετοιμη και ειναι απολυτο οπλο για πιστα αλλα και εκπαιδευτικους σκοπους.
Για made in Greece formula αμφιβαλλω. Εδω εισαγουμε και τους νυχοκοπτες θα σχεδιασουμε αυτοκινητο ? Εδω δεν υπαρχουν μηχανικοι να ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ / ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ τα exotic αυτοκινητα του Ελληνικου πρωταθληματος, ποιοι θα τα κατασκευασουν ?
Ενα καλο σεναριο θα ηταν η αγορα ενος blueprint σασσι απο καποιο φορμουλα Ford ή 2000 και η δημιουργια μιας Ελληνικης κοπιας με off the self φρενα, ελατηρια, αμορτισερ, κινητηρες. Αυτο θα ηταν αρκετα ποιο ρεαλιστικο.
Το να φτιαξει καποιο πανεπιστημιακο τμημα ενα σωληνωτο πλαισιο και να βαλει ενα κινητηρα απο μηχανη, δεν σημαινει οτι αυτο το οχημα μπορει να μπει σε ανοικτη στροφη πιστας με 170χαω με απολυτα προβλεψιμη συμπεριφορα.
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
Σιγουρα 9000 λιρες δεν ειναι λιγα...Αλλα εδω για ενα Yaris cup ή εννιαιο ραλλυ θες πανω απο 25.000ευρω για αμαξι + race kit
Η Φορμουλα Ford με τα μισα λεφτα ειναι πανετοιμη και ειναι απολυτο οπλο για πιστα αλλα και εκπαιδευτικους σκοπους.
Για made in Greece formula αμφιβαλλω. Εδω εισαγουμε και τους νυχοκοπτες θα σχεδιασουμε αυτοκινητο ? Εδω δεν υπαρχουν μηχανικοι να ΣΥΝΤΗΡΗΣΟΥΝ / ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ τα exotic αυτοκινητα του Ελληνικου πρωταθληματος, ποιοι θα τα κατασκευασουν ?
Ενα καλο σεναριο θα ηταν η αγορα ενος blueprint σασσι απο καποιο φορμουλα Ford ή 2000 και η δημιουργια μιας Ελληνικης κοπιας με off the self φρενα, ελατηρια, αμορτισερ, κινητηρες. Αυτο θα ηταν αρκετα ποιο ρεαλιστικο.
Το να φτιαξει καποιο πανεπιστημιακο τμημα ενα σωληνωτο πλαισιο και να βαλει ενα κινητηρα απο μηχανη, δεν σημαινει οτι αυτο το οχημα μπορει να μπει σε ανοικτη στροφη πιστας με 170χαω με απολυτα προβλεψιμη συμπεριφορα.
Θα πρέπει βέβαια να υπολογίσει κάποιος και ένα κόστος εξέλιξης/ δοκιμών συτής της φόρμουλας, που βέβαια, δε θα είναι διόλου ευκαταφρόνητο, σε περίπτωση που θα σχεδιαστεί/κατασκευαστεί πλήρως από Έλληνες. Αλλά πιστεύω πως μια φτηνή πρόταση δε θα έχει απαγορευτικό κόστος! Κι επιπλέον, θα έχει κατασκευαστεί και μια φόρμουλα που θα ταιριάζει στις αγωνιστικές συνθήκες που επικρατουν στην Ελλάδα!!!
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
Θα πρέπει βέβαια να υπολογίσει κάποιος και ένα κόστος εξέλιξης/ δοκιμών συτής της φόρμουλας, που βέβαια, δε θα είναι διόλου ευκαταφρόνητο, σε περίπτωση που θα σχεδιαστεί/κατασκευαστεί πλήρως από Έλληνες. Αλλά πιστεύω πως μια φτηνή πρόταση δε θα έχει απαγορευτικό κόστος! Κι επιπλέον, θα έχει κατασκευαστεί και μια φόρμουλα που θα ταιριάζει στις αγωνιστικές συνθήκες που επικρατουν στην Ελλάδα!!!Ποιες ειναι οι ιδιαιτερες αγωνιστικες συνθηκες της Ελλαδας δηλαδη;! Χμμμ τωρα που το ξανασκεφτομαι ισως να εννοεις να ειναι ψηλα ωστε να τρεχουν και σε ραλι μαζι με τους καρτιστες μας...
Σοβαρα ομως, ειναι λαθος να πιστευει κανεις οτι θα γλυτωσουμε τιποτα σε κοστος αν κατασκευαστει ενα μονοθεσιο ή ενα χωματινο φορμουλακι στην Ελλαδα. Η υποδομη σε προμηθευτες ειναι ανυπαρκτη, τα παντα πρεπει να σχεδιαστουν απο λευκο χαρτι ή να εισαχθουν. Οι επενδυσεις σε εξοπλισμο για να σχεδιασεις, κατασκευασεις και υποστηριξεις ενα τετοιο εγχειρημα ειναι απλα τεραστιες. Επενδυσεις που φυσικα η Ελληνικη αγορα ποτε μα ποτε δε θα δικαιολογουσε.
Το κυριοτερο ομως προβλημα ειναι η ασφαλεια. Η ατακα του Βλαση με βρισκει απολυτα συμφωνω
Το να φτιαξει καποιο πανεπιστημιακο τμημα ενα σωληνωτο πλαισιο και να βαλει ενα κινητηρα απο μηχανη, δεν σημαινει οτι αυτο το οχημα μπορει να μπει σε ανοικτη στροφη πιστας με 170χαω με απολυτα προβλεψιμη συμπεριφορα.
και θα συμπληρωνα οτι αντιστοιχα κανεις δε θα μπορει να εγγυηθει τη συμπεριφορα του μονοθεσιου οταν αυτο βγει απο τη πιστα και χτυπησει καπου ή τουμπαρει. Για το Θεο δεν παιζουν με αυτα τα πραγματα, υπαρχουν ενα σωρο αλλοι τομεις που οι Ελληνες μηχανικοι μπορουν να ακονισουν τα μυαλα τους με πρωτο και καλυτερο αυτο που λεει ο Βλασης, τη συντηριση των απαιτητικων οχηματων που ηδη βρισκονται στα πρωταθληματα μας.
Νομιζω οτι αντι να κολαμε με το υλικο θα ηταν πιο χρησιμο να αντιγραψουμε μερικες ιδεες που θα βοηθουσαν ουσιαστικα τη παραγωγη ταλεντων μας. Πχ γινεται μια (ας πουμε) σωστη κινηση απο την Πεζω με το junior cup και βλεπουμε να ξοδευεται ενα μεγαλο μερος του προυπολογισμου στο χαρτζιλικωμα των πιτσιρικαδων με βαση τα αποτελεσματα, αντι να επενδυεται σε σεμιναρια που πραγματικα θα τους βοηθουσαν αν ειχαν το ταλεντο να βγουν εξω απο τη χωρα μας.
Και πριν αντιδρασετε φωναζοντας για κοστος κλπ κλπ ξαναδιαβαστε την προηγουμενη δημοσιευση μου στο θεμα και προβληματιστειτε για το λογο που ολος ο υπολοιπος κοσμος επιμενει στη προσεγγιση της εκπαιδευσης και οχι του χαρτζιλικωματος.
Εκεί που προετοιμάζονται για το μέλλον