Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Scirocco
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Scirocco
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 406
    • 407
    • 61 / 407
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    8134
    98509
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jntaras last edited by

      Να μην μπορω να χωνεψω τις 17'' με τιποτα...μαλλον φταινε οι μεγαλοι θολοι...δν ξερω...α!σημαντικο...αναλογα με τη ζαντα αλλαζουν και αμορτισερ...πανε σετ.Μου το εχουν πει 2 πωλητες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Σιγουρα ειναι και οι θολοι αφου οταν πρωτοπαρουσιαστηκε στην Γενευη,
        φαινοταν τελειο με τις 19αρες Lugano!
        Πιθανοτατα ομως κατι ξερουν οι Γερμανοι που τα δινουν με 17αρες στο βασικο εξοπλισμο.
        Στο 2λιτρο ισως να αξιζει η αναβαθμιση σε 18αρες λογω δυναμης κυριως.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jntaras last edited by

          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
          Σιγουρα ειναι και οι θολοι αφου οταν πρωτοπαρουσιαστηκε στην Γενευη,
          φαινοταν τελειο με τις 19αρες Lugano!
          Πιθανοτατα ομως κατι ξερουν οι Γερμανοι που τα δινουν με 17αρες στο βασικο εξοπλισμο.
          Στο 2λιτρο ισως να αξιζει η αναβαθμιση σε 18αρες λογω δυναμης κυριως.

          Ναι δεν λεω,αλλα απο το να το βλεπω καθε πρωι και να μη μου αρεσει ας αποφευγω και καμια λακκουβα και ας χανω και 0,1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            ρε σεις! βάλτε μυαλό απο τα παθήματα των άλλων...
            ακόμα και να μην στραβώσει μόνο το κοπάνημα και η τιμή για τα 18αρια ελαστικά είναι αρκετά για να μην τις προτιμήσει κάποιος. 18/40 στην Ελλάδα μπρρρρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              olympian2 last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
              Ουσιαστικα τοποθετωντας ζαντες 17 ιντσων αντι 18 αλλαζεις το 'βημα' του αυτοκινητου κερδιζοντας ενδεχομενως 0,2-0,4sec στα 100km και χανεις ταυτοχρονα 5-8Km απο την τελικη του, διαφορες που μαλλον λιγη σημασια θα εχουν.
              Σιγουρα ομως η διαφορα στην ανεση θα ειναι αισθητη αφου εκτος απο την αυξηση μιας ιντσας στην ζαντα, στην προκειμενη περιπτωση μειωνεται και το προφιλ του ελαστικου σε 40 απο 45.

              Το «βήμα» αλλάζει μόνο αν αλλάξεις τη συνολική διάμετρο του τροχού. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχουμε αλλαγή διαμέτρου, αφού μπορεί να αυξάνει η διάμετρος της ζάντας αλλά ταυτόχρονα μειώνεται το προφίλ του ελαστικού. Οπότε άκυρη η αλλαγή του «βήματος».
              Το πέλμα επίσης δεν αλλάζει (235 και στις δύο περιπτώσεις), οπότε οι μόνες αλλαγές που έχουμε είναι ως προς το βάρος (που επηρεάζει τις επιδόσεις) και το προφίλ του ελαστικού (που επηρεάζει την άνεση και την καταπόνηση της ζάντας και της ανάρτησης).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • O
                olympian2 last edited by

                Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                ρε σεις! βάλτε μυαλό απο τα παθήματα των άλλων...
                ακόμα και να μην στραβώσει μόνο το κοπάνημα και η τιμή για τα 18αρια ελαστικά είναι αρκετά για να μην τις προτιμήσει κάποιος. 18/40 στην Ελλάδα μπρρρρ

                Μάλλον έχεις δίκιο, αν λάβω υπόψη και το πάθημα του φίλου με το S3. Και εφόσον η διαφορά από 17άρα σε 18άρα είναι απλά και μόνο εμφανησιακή, με το κράτημα να είναι το ίδιο λόγω ίδου προφίλ (235), μάλλον θα προτιμήσω τις 17άρες. Άλλωστε, ίσως κάποιοι να τις βρουν και ωραιότερες από τις Interlagos...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • O
                  olympian2 last edited by

                  Ο χρήστης jntaras έγραψε:
                  Να μην μπορω να χωνεψω τις 17'' με τιποτα...μαλλον φταινε οι μεγαλοι θολοι...δν ξερω...α!σημαντικο...αναλογα με τη ζαντα αλλαζουν και αμορτισερ...πανε σετ.Μου το εχουν πει 2 πωλητες.

                  Αυτό μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο. Είσαι σίγουρος; Και πως αλλάζουν; Πιο μαλακά για μεγαλύτερη ζάντα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                    Ουσιαστικα τοποθετωντας ζαντες 17 ιντσων αντι 18 αλλαζεις το 'βημα' του αυτοκινητου
                    κερδιζοντας ενδεχομενως 0,2-0,4sec στα 100km και χανεις ταυτοχρονα 5-8Km απο την τελικη του, διαφορες που μαλλον λιγη σημασια θα εχουν.
                    Σιγουρα ομως η διαφορα στην ανεση θα ειναι αισθητη αφου εκτος απο την αυξηση μιας ιντσας στην ζαντα, στην προκειμενη περιπτωση μειωνεται και το προφιλ του ελαστικου σε 40 απο 45.

                    γιατι θα χασεις σε τελικη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      οι 4Τροχοι το μετρησαν 157αλογα στο τροχο...

                      ειναι που θα εκοβαν 10 αλογα απο το 170 για λογους ...αξιοπιστιας οπως ειχαν μαντεψει καποιοι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bab2112 last edited by

                        το βημα δεν αλλαζει, αρα δεν χανεις σε τελικη, ισως απειροελαχιστα λογω αυξημενης τριβης. (η λογικη υπαγορευει φαρδυτερο ελαστικο)

                        λογικα χανεις σε βαρος με οτι αρνητικο συνεπαγεται αυτο.
                        κ κατι χρησιμο για να υπολογιζουμε το βημα http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Είδα χθες το Scirocco...όμορφο εξωτερικά με πολύ ωραίες καμπύλες, εντυπωσιακό εμπρός μέρος, αλλά και πίσω...σε σημείο που δε VW-ίζει! Όταν όμως μπαίνεις μέσα...καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι σε VW! Κλασσικά ίδιο εσωτερικό με EOS/Golf V! Ας το άλλαζαν λίγο ρε γμτ!

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            professeur last edited by

                            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                            Είδα χθες το Scirocco...όμορφο εξωτερικά με πολύ ωραίες καμπύλες, εντυπωσιακό εμπρός μέρος, αλλά και πίσω...σε σημείο που δε VW-ίζει! Όταν όμως μπαίνεις μέσα...καταλαβαίνεις ότι βρίσκεσαι σε VW! Κλασσικά ίδιο εσωτερικό με EOS/Golf V! Ας το άλλαζαν λίγο ρε γμτ!

                            +1
                            Δυστυχώς αυτά είναι τα 'Ασχημα' των συγγενικών μοντέλων στα γκρούπ. Το 'κόλπο' έγκειται ότι αυτός που θα πάει να δει το Σιρόκο δεν είναι απαραίτητα κάτοχος Γκολφ ή Εοs οπότε δεν πρόκειται να του 'κακοφανεί' πολύ (μη νομίζεται ότι όλοι οι αγοραστές διαβάζουν περιοδικά ή συμμετέχουν σε φόρουμ όπως οι περισσότεροι από εμάς εδώ μέσα). Άλλωστε από κάπου πρέπει να μαζέψουν τα κόστη. Το ταμπλό είναι το πιο εύκολο να είναι 'ϊδιο' και με μια-δυο μαλακίες να φαίνεται ελαφρώς διαφορετικό. Για το εξωτερικό επαυξάνω. Το έχω πετύχει αρκετές φορές και είναι 'απλωμένο' στο δρόμο, σα κροκόδειλος. Πολύ ωραία εικόνα.

                            Για την αντιπαράθεση μεταξύ 17 - 18 ιντσών.
                            Πέρα από την ομορφιά και την σπανιότητα (πολλοί λίγοι θα βάλουν τις 18αρες) δεν προσφέρουν πολλά παραπάνω οι 18 ίντσες. Αναλογιστείτε ότι το 'στήσιμο' του αυτοκινήτου σε όλες τις εταιρίες γίνεται με τις 'βασικές' ζάντες με ότι θετικό σημαίνει αυτό. Στο αγγλικό CAR είχε ένα τεστ με ένα GTI και σε μια πίστα του 1:20 το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο οδηγό και τις ίδιες συνθήκες όσο και αν ακουστεί περίεργο με τις 18αρες ήταν 1.5 δεύτερο πιο αργό!
                            Σίγουρα κερδίζεις ένα κλικ στην αίσθηση του τιμονιού αλλά επίσης κερδίζεις ένα μόνιμο άγχος στους ελληνικούς δρόμους. Εχω φίλο με 18αρες που δεν έχει κάποιο πρόβλημα όπως αναφέρθηκε με ένα S3 πιο πάνω. Υποφέρει λιγάκι και το ένα μάτι του είναι διαρκώς σε αναζήτηση λακούβας για την αποφυγή της. Γενικά όμως είναι ΟΚ. Φυσικά μη νομίζετε οτι αν είστε απρόσεκτοι ΔΕΝ στραβώνουν ΚΑΙ οι 17αρες. Όλα θέλουν το σεβασμό τους.

                            Συνοψίζοντας, για ομορφιά δαγκωτό 18. Για οτιδήποτε άλλο μείνετε 17.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              Αυτό που αναφέρθηκε σχετικά με τα αμορτισέρ μου κάνει κι εμένα εντύπωση - άλλα να μπαίνουν αν το πάρεις με 17άρες κι άλλα (σε τι διαφέρουν, στην αντοχή στο κοπάνημα?!...) αν θες 18άρες.

                              Το ότι μερικοί προτιμούν το 'είναι' και μερικοί το 'φαίνεται' οι αυτοκινητοβιομηχανίες το έχουν καταλάβει πάρα πολύ καλά οπότε -ευτυχώς- υπάρχουν επιλογές για όλους. Η διαφορά στο βήμα είναι απειροελάχιστη μεταξύ 235/45R17 & 40R18 (0.3%) και η διαφορά στις επιδόσεις μάλλον δε θα προβληματίσει όσους βάλουν πρώτη προτεραιότητα την εξωτερική εμφάνιση.

                              Πάντως το πώς τα conceptual drawings, τα εκθεσιακά πρωτότυπα, κλπ μας έχουν κάνει να θεωρούμε τις 17άρες μικρές όταν πριν λίγα χρόνια οι 15άρες ήταν 'γομάρια' και να σκάμε μια περιουσία για τεράστιες ζάντες και καινούργια λάστιχα είναι εντυπωσιακό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jntaras last edited by

                                Ο χρήστης olympian2 έγραψε:

                                Να μην μπορω να χωνεψω τις 17'' με τιποτα...μαλλον φταινε οι μεγαλοι θολοι...δν ξερω...α!σημαντικο...αναλογα με τη ζαντα αλλαζουν και αμορτισερ...πανε σετ.Μου το εχουν πει 2 πωλητες.

                                Αυτό μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο. Είσαι σίγουρος; Και πως αλλάζουν; Πιο μαλακά για μεγαλύτερη ζάντα;

                                Kοιτα,απλα λογια μεταφερω...δεν μου εκαναν συγκεκριμενο το αν θα ειναι πιο μαλακα η οχι.Απ οτι καταλαβα τοπεθετουν καταλληλα αμορτισερ με οτι αυτο να σημαινει...τωρα ενταξει...η εγκυροτητα της πληροφοριας παιζει...απο πωλητες το εμαθα...οχι απο κανεναν σχετικο

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gamaeffe last edited by

                                  Διάβασα οτι μεσα στον Ιανουάριο θα ειναι διαθέσιμη η έκδοση των 122ps με το DSG.ρο έχει ακούσει αυτό και κανένας απο σας γιατι για κάποιον που δεν ενδιαφέρεται για κατεγιστικές επιδόσεις και οικονομία θα είναι πιστεύω πιο σωστή σαν επιλογή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chrismk2 last edited by

                                    Ο χρήστης jntaras έγραψε:

                                    Να μην μπορω να χωνεψω τις 17'' με τιποτα...μαλλον φταινε οι μεγαλοι θολοι...δν ξερω...α!σημαντικο...αναλογα με τη ζαντα αλλαζουν και αμορτισερ...πανε σετ.Μου το εχουν πει 2 πωλητες.

                                    Αυτό μου φαίνεται εξαιρετικά απίθανο. Είσαι σίγουρος; Και πως αλλάζουν; Πιο μαλακά για μεγαλύτερη ζάντα;

                                    Kοιτα,απλα λογια μεταφερω...δεν μου εκαναν συγκεκριμενο το αν θα ειναι πιο μαλακα η οχι.Απ οτι καταλαβα τοπεθετουν καταλληλα αμορτισερ με οτι αυτο να σημαινει...τωρα ενταξει...η εγκυροτητα της πληροφοριας παιζει...απο πωλητες το εμαθα...οχι απο κανεναν σχετικο

                                    Αχ αυτοι οι πωλητες...
                                    Λενε ο,τι βλακεια τους κατεβει λες και απευθυνονται σε μικρα παιδακια ή σε γιαγιαδες του προηγουμενου αιωνα.
                                    Ε Λ Ε Ο Σ
                                    Ας ενημερωσει καποιος αυτους τους 'γνωστες' οτι πλεον ο κοσμος ενημερωνεται και δεν αγοραζει 'γουρουνι στο σακκι' ή ο,τι του πασσαρει καθε εξυπνακιας , παντογνωστης 'πωλητης '.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      inimic last edited by

                                      Ο χρήστης gamaeffe έγραψε:
                                      Διάβασα οτι μεσα στον Ιανουάριο θα ειναι διαθέσιμη η έκδοση των 122ps με το DSG.ρο έχει ακούσει αυτό και κανένας απο σας γιατι για κάποιον που δεν ενδιαφέρεται για κατεγιστικές επιδόσεις και οικονομία θα είναι πιστεύω πιο σωστή σαν επιλογή.

                                      Μου είπανε σήμερα στην Έκθεση πως το DSG στο 1,4 160 από Απρίλιο/Μάιο.

                                      Οδηγώντας λίγο το Scirocco στην έκθεση μου άρεσε πολύ. Δεν είχανε 1.4 με DSG αλλά οδήγησα Golf VI με 1.4 160 και 7άρι DSG... ωραιότατο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimik last edited by

                                        Μου είπανε σήμερα στην Έκθεση πως το DSG στο 1,4 160 από Απρίλιο/Μάιο.

                                        Οδηγώντας λίγο το Scirocco στην έκθεση μου άρεσε πολύ. Δεν είχανε 1.4 με DSG αλλά οδήγησα Golf VI με 1.4 160 και 7άρι DSG... ωραιότατο.

                                        Δεν θέλω να το πιστέψω αυτό....εμένα μου είπαν σε τουλάχιστον 2 αντιπροσωπείες για παράδοση του 160 τον Μάρτιο αν γίνει παραγγελία τώρα!!!!!

                                        Θα τρελαθώ αν μου πάνε την παράδοση Μάιο. Την άλλη εβδομάδα σκοπεύω να το κλείσω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          5 μήνες για παραγγελία εμένα μου είπαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            professeur last edited by

                                            Το τιγκουαν φρέσκο είχε 6-8 μήνες παράδοση. Οπότε κάτι ανάλογο θα γίνει και με το Σιρόκο. Εχουν βρεί τη συνταγή και πουλάνε σα ζεστά κουλούρια. Πήγαινε κλείστο γρήγορα-γρήγορα και απλά να εύχεσαι να είσαι στο (φυσιολογικό για σουξεδιάρικο VW και όχι γενικά) 5μηνο περίπου ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 61 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr