Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HANS
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. HANS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 24
    • 25
    • 4 / 25
    Ελληνικοί Αγώνες
    83
    486
    1991
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sp0 last edited by

      Περίμενε τις εγκυκλίους του 2009.......

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης foxtolis έγραψε:
        Θα μου απαντήσει καποιος σας παρακαλώ ?????

        1/1/2009 για όλους τους πρωταθληματικούς αγώνες
        1/1/2010 για τους υπόλοιπους αγώνες

        Η απάντηση είναι στην προηγούμενη σελίδα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lef205 last edited by

          Τα χανς απο του χρονου ειναι υποχρεωτικα μονο για τους πρωταθληματικους αγωνες σωστα?
          Αν ισχυει αυτο τοτε θελουν να μας πεισουν οτι η Πιτιτσα που ειναι στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ αναβασεων ειναι πιο επικυνδινη απο το Καραβωμα, ειδικη του Ραλλυ Κενταυρος που ειναι στο ΚΥΠΕΛΟ Ασφαλτου.
          Κανω λαθος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            el-em last edited by

            Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
            Τα χανς απο του χρονου ειναι υποχρεωτικα μονο για τους πρωταθληματικους αγωνες σωστα?
            Αν ισχυει αυτο τοτε θελουν να μας πεισουν οτι η Πιτιτσα που ειναι στο ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ αναβασεων ειναι πιο επικυνδινη απο το Καραβωμα, ειδικη του Ραλλυ Κενταυρος που ειναι στο ΚΥΠΕΛΟ Ασφαλτου.
            Κανω λαθος?

            ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2007 !!!!!
            ΑΥΤΑ ΠΕΣ ΤΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ.

            ΦΙΛΙΚΑ,

            'EL-EM'

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apr last edited by


              Ειτε με Χανς ειτε χωρις Χανς , φροντισε να μην με χανς ..........

              Αυτο υποχρεωτικο αλλα πουυυυυυυυυ .....Λωρη μου

              Φανταζομαι Λωρη μου , τι θα ειχες κανει αν (κουφια η ωρα) ειχατε παει εσεις εκει στην θεση του Αναπολιωτακη ....η του φουκαρα του Κοσμιδη με την σουπερ επιβραδυνση .....

              Πιστευεις οτι αλλαξε τιποτα μετα απ'τα δυσαρεστα γεγονοτα πριν δυο χρονια ? εκτος απ'τα σεμιναρια για τους οδηγους ?

              Εχουν σφηξει οι κωλοι των αρμοδιων για την ασφαλεια τοσο οσο θα επρεπε για να μην θρηνησουμε παλι ?

              Βλεπω αβιαστη προταση προς στους οδηγους ,και δεν βλεπω τιποτα αναλογο στην κακη αντιμετωπιση των μετρων ασφαλειας που δεν λενε να αντιμετωπισουν επι τελους σωστα οι οργανωτες . Ισχυει ?

              Ισως να θεωρειται και κουραστικο το θεμα (χιλιοειπωμενο χωρις εργο) , αλλα το ιδιο κουραστικο θεωρειται η μονοπλευρη αφαιμαξη της τσεπης του αγωνιζομενου , χωρις αποτελεσματα .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                μια αποχη ακομα θα σας σωσει....

                ερωτηση-
                αν καποιος θελει να χρησιμοποιησει κολλαρο για φετος τελικα αυτο ειναι οντως δυσχρηστο και δε βολευει οπως λενε καποιοι? αυτοι που το χρησιμοποιουν πως βολευονται?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  apr last edited by

                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                  μια αποχη ακομα θα σας σωσει....

                  ερωτηση-
                  αν καποιος θελει να χρησιμοποιησει κολλαρο για φετος τελικα αυτο ειναι οντως δυσχρηστο και δε βολευει οπως λενε καποιοι? αυτοι που το χρησιμοποιουν πως βολευονται?

                  Ανεκδοτα λενε ... εκτος κι αν ειναι τοσο κοντολαιμιδες που οταν ξυριζοντε κοβουν και τις τριχες του στηθους τους ... μια χαρα ειναι τα κολλαρα , μην ακους ........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    platis last edited by

                    Πληροφορια απο Ορθοπεδικο, γνωστη των συνθηκων των αγωνων:
                    Σε μια μονο περιπτωση μπορει το Hans να προκαλεσει ζημια. Στην περιπτωση που δεν εχει κουμπωσει το ενα λουρακι-κατι που στη βιασυνη για εκκινηση μπορει να συμβει, και θελει προσοχη-, τοτε η μετατοπιση του κεφαλιου προς τα μπροστα μπορει να εξελιχθει σε ταυτοχρονη στροφη του, μια κατασταση δυσκολη για το μυικο συστημα του αυχενα. Αρα, τσεκαρισμα τα κλιπς , μια και 2 φορες.
                    Φοραω Χανς. Δεν ειναι καθολου δυσχρηστο. Αντιθετα, δινει ενα αισθημα ασφαλειας, που σε κανει να οδηγεις πιο απερισπαστος.
                    Προβλημα υπαρχει παντα μετα το Στοπ της ειδικης. Οταν ξαναμμενος ξεχασεις να το βγαλεις κασι βγεις στην απλη. Διαπιστωνεις πως ειναι δυσκολο να ελεγξεις μια διασταυρωση, με την αναλογη επικινδυνοτητα.
                    Αρα, λυσιμο του παντα στο Stop. Εξοικιωση θελει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alpinestars last edited by

                      Ο χρήστης platis έγραψε:

                      ** Προβλημα υπαρχει παντα μετα το Στοπ της ειδικης. Οταν ξαναμμενος ξεχασεις να το βγαλεις κασι βγεις στην απλη. Διαπιστωνεις **πως ειναι δυσκολο να ελεγξεις μια διασταυρωση, με την αναλογη επικινδυνοτητα.

                      **.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΠΛΕΟΝ!!! **

                      **Vision Advantage Tether System **
                      Sliding Tether System

                      • Breakthrough, patent pending HANS Vision Advantage Plus tether system allows full to side vision
                      • Can be retrofit to any HANS Device ever made
                      • Kit for converting one HANS Device to sliding tether system
                      • Contains tether carriers, nutwashers, tether and full instructions

                      http://english.schroth.com/racing/produ ... &id_kat1=1' target='_blank' target='_blank

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        el-nak-jr last edited by

                        Σκεφτομενος την αγορα του HANS απο το εξωτερικο, ξερει κανεις καποιο σιτε που να βοηθα στην επιλογη μεγεθους?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gine last edited by

                          Ο χρήστης platis έγραψε:
                          Πληροφορια απο Ορθοπεδικο, γνωστη των συνθηκων των αγωνων:
                          Σε μια μονο περιπτωση μπορει το Hans να προκαλεσει ζημια. Στην περιπτωση που δεν εχει κουμπωσει το ενα λουρακι-κατι που στη βιασυνη για εκκινηση μπορει να συμβει, και θελει προσοχη-, τοτε η μετατοπιση του κεφαλιου προς τα μπροστα μπορει να εξελιχθει σε ταυτοχρονη στροφη του, μια κατασταση δυσκολη για το μυικο συστημα του αυχενα. Αρα, τσεκαρισμα τα κλιπς , μια και 2 φορες.
                          Φοραω Χανς. Δεν ειναι καθολου δυσχρηστο. Αντιθετα, δινει ενα αισθημα ασφαλειας, που σε κανει να οδηγεις πιο απερισπαστος.
                          Προβλημα υπαρχει παντα μετα το Στοπ της ειδικης. Οταν ξαναμμενος ξεχασεις να το βγαλεις κασι βγεις στην απλη. Διαπιστωνεις πως ειναι δυσκολο να ελεγξεις μια διασταυρωση, με την αναλογη επικινδυνοτητα.
                          Αρα, λυσιμο του παντα στο Stop. Εξοικιωση θελει.

                          Ντοκ, το Hans να βγαινει μαζι με το κρανος και να μην βγαινουν τα κλιπ. Κρανος-Hans ενα κομματι παντα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alpinestars last edited by

                            Ο χρήστης El Nak Jr έγραψε:
                            Σκεφτομενος την αγορα του HANS απο το εξωτερικο, ξερει κανεις καποιο σιτε που να βοηθα στην επιλογη μεγεθους?

                            http://hansdevice.com/' target='_blank
                            http://hansdevice.com/core/media/media' target='_blank' target='_blank. ... 8&_xt=.pdf

                            **Overseas distributors **

                            Mexico SecuritySpeed 5373-54-57
                            France Stand21 330380539221 http://www.stand21.fr' target='_blank' target='_blank
                            Germany Schroth GMBH 492932974248 http://www.schroth.com' target='_blank' target='_blank
                            Brazil CorsaInternational 011 55 11 5666 5842 http://www.corsaracing.com.br' target='_blank' target='_blank
                            Japan Mola Company Ltd. 045 402 6600
                            New Zealand Racetech 644 939 0552 http://www.racetechseats.com' target='_blank' target='_blank
                            Australia Revolution Racegear 61398738700 http://www.revolutionracegear.com.au' target='_blank' target='_blank

                            ΦΙΛΕ El Nak Jr
                            ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ,ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ HANS ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΞΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ.
                            ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΡΙΝΩ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΗΑΝS ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ !!!,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ
                            ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ!

                            ΦΙΛΙΚΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hannibal last edited by

                              http://www.youtube.com/watch?v=soGKDIs93sw' target='_blank

                              Koitakse sto replay to kefali toy Pivato.... Pros to krathse to HANS....

                              Apo thn allh babaia fainetai to pws to epomeno plhrwma antedrase. kai sto telos pws eixe ginei olo to aytokinhto prodiagrafwn WRC.
                              Kalo einai loipon Giannh moy akoma kai an kapoia metra den einai ypoxrewtika h apla synistontai san lyseis oso ba8ia kai an xreiazetai na mpei to xeristhn tseph na ginontai.... Se kserw proswpika kai kserw ti kopo ekanes, kai kaneis gia na trekseis.... Alla se 8ema asfaleias kalo einai na pernoyme ola ta metra.... Oso kai an kostizoyn.... 8ysiazoyme 5 agwnes h estw kai mia xronia oloklhrh kai kanoyme to upgrade sta 8emata asfaleias....

                              Filika
                              Alexandros

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                ΙΜΗΟ, ακόμα και ένας να σωθεί, αξίζει όλα τα έξοδα τα δικά του και όλων των άλλων

                                @johandelta: 3 χρόνια έχει δοθεί προειδοποίηση, από τους κανονισμούς του 2006. Τι προτείνεις, να δοθεί 1-2 χρονάκια παράταση (τυπικά Ελληνικό) ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  Επαναλαμβάνω: δεν υπάρχει συγκεκριμένος τεχνικός κανονισμός για το HANS, που να λέει δηλαδή 'θες τάδε καθίσματα, δείνα ζώνες και εκείνο το συγκεκριμένο κομμάτι στο roll cage'. Οπότε δεν μπορεί να επιβληθεί τίποτα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θες HANS + κράνος (καινούργιο ή τροποποιημένο σωστά). Από εκεί και πέρα, σε κάποια αυτοκίνητα δουλεύει έτσι, σε κάποια άλλα αλλιώς. Δεν μπορεί να υπάρξει 'μπούσουλας' και συγκεκριμένος τεχνικός κανονισμός.

                                  Απ΄όσο έχω δει, όσα αυτοκίνητα έχουν ήδη HANS (κάμποσα τελικά!) και μπάρα στο roll cage για να 'καλούν' οι ζώνες με μικρή γωνία, ακόμα και αλλάζοντας τις ζώνες ώστε να είναι χιαστί και όχι ευθείες αρκεί για να είναι ΟΚ και δε θέλουν ούτε καθίσματα ούτε ειδικές ('στενές') ζώνες (κάποια έχουν τις ζώνες αυτές). Το κυριότερο πρόβλημα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν τις ζώνες στηριγμένες στο πίσω πάτωμα, δηλ. με μεγάλη γωνία, εκεί μπορεί να είναι προβληματική η σωστή χρήση του HANS. Για αυτό το λόγο όμως δόθηκε τόσο μεγάλη προειδοποίηση, ώστε να έχουν όλοι το χρόνο να δουν πως θα το κάνουν σωστά στο αυτοκίνητό τους. Τώρα αυτό που λες και ας μην το παραδέχεσαι είναι ουσιαστικά παράταση, που δεν αντιλαμβάνομαι τι θα εξυπηρετήσει -αν γίνει, του χρόνου πάλι τα ίδια θα λέμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hannibal last edited by

                                    Giannh koita mhpws mporeis na paraggeileis apo ekswteriko ta mikra zwnakia poy poianoyn panw apo to Hans enw apo katw exeis tis kanonikes fardies h an analoga ton kataskeyasth twn dikwn soy zwnwn dinei to panw kommati ksexwra san antallaktiko..... Pali omws 8a xreiasteis thn metapoihsh sto roll cage.

                                    Mia allh poy xrhshmopoiw egw einai h fadies kanonikes zwnes ths SABELT poy hr8an me to aytokinhto alla pianoyn pisw sthn orizontio, xiasth.
                                    Sxedon to 99% twn ka8hsmatwn mporoyn na xrhshmopoioy8oyn me HANS.... Eidika ta kainoyria me ta maksilarakia sto kefali plagia.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsaclub last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Το κυριότερο πρόβλημα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν τις ζώνες στηριγμένες στο πίσω πάτωμα, δηλ. με μεγάλη γωνία, εκεί μπορεί να είναι προβληματική η σωστή χρήση του HANS. :

                                      παντα ομως μπορει καποιος να βαλει τα πισω σημεια χειαστι οποτε να μην φευγουν και απο το hans.
                                      Εξ αλλου τα καινουργια ,εκτος απο το οτι ειναι πιο φθηνα (και βαρυτερα) εχουν και ενα ειδικο αυτακι στις ακρες που οδηγουν τις ζωνες να παραμενουν πανω του,και επισης ειδικο αντιολισθητικο υλικο.

                                      Το θεμα με τα καθισματα ξεπερνιεται ευκολα ,φτανει να μην ακουμπα η ζωνη στο καθισμα φευγοντας προς τα πισω.

                                      dimos

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        passat1-8t last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        ...
                                        Απ΄όσο έχω δει, όσα αυτοκίνητα έχουν ήδη HANS (κάμποσα τελικά!) και μπάρα στο roll cage για να 'καλούν' οι ζώνες με μικρή γωνία, ακόμα και αλλάζοντας τις ζώνες ώστε να είναι χιαστί και όχι ευθείες αρκεί για να είναι ΟΚ και δε θέλουν ούτε καθίσματα ούτε ειδικές ('στενές') ζώνες (κάποια έχουν τις ζώνες αυτές)...

                                        Νάσο,

                                        Πριν περίπου ενάμιση χρόνο, που είχες κάνει φιλικά ένα μίνι τεχνικό έλεγχο στο δικό μου αυτοκίνητο στα πιτς της πίστας στα Μέγαρα, μου είχε πει την παρατήρηση ότι απαγορεύεται να έχω τις πάνω ζώνες ασφαλείας χιαστί προς τα πίσω (όπως τις είχα) και ότι πρέπει να τις έχω παράλληλες μεταξύ τους.

                                        Να υποθέσω ότι άλλαξε κάτι από τότε... σωστά ??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:

                                          ...
                                          Απ΄όσο έχω δει, όσα αυτοκίνητα έχουν ήδη HANS (κάμποσα τελικά!) και μπάρα στο roll cage για να 'καλούν' οι ζώνες με μικρή γωνία, ακόμα και αλλάζοντας τις ζώνες ώστε να είναι χιαστί και όχι ευθείες αρκεί για να είναι ΟΚ και δε θέλουν ούτε καθίσματα ούτε ειδικές ('στενές') ζώνες (κάποια έχουν τις ζώνες αυτές)...

                                          Νάσο,

                                          Πριν περίπου ενάμιση χρόνο, που είχες κάνει φιλικά ένα μίνι τεχνικό έλεγχο στο δικό μου αυτοκίνητο στα πιτς της πίστας στα Μέγαρα, μου είχε πει την παρατήρηση ότι απαγορεύεται να έχω τις πάνω ζώνες ασφαλείας χιαστί προς τα πίσω (όπως τις είχα) και ότι πρέπει να τις έχω παράλληλες μεταξύ τους.

                                          Να υποθέσω ότι άλλαξε κάτι από τότε... σωστά ??

                                          Δεν το θυμάμαι και δεν είμαι σίγουρος τι ακριβώς είχα πει και για ποιό λόγο. Ομως θυμάμαι από παλιά πολλά αυτοκίνητα να έχουν χιαστί ζώνες χωρίς πρόβλημα...
                                          Η ιδέα πάντως με το HANS είναι πως οι χιαστί ζώνες χρησιμοποιούνται για να κρατάνε το HANS στη θέση του και να μην μπορούν να γλυστρήσουν στο πλάι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Μια και συντομα θα ετοιμασουμε το αυτοκινητο...
                                            Το roll cage θελει μια εγκαρσια μπαρα πισω, εκει θα πιανουν οι ζωνες.
                                            Οι ζωνες που εχω ηδη ειναι οι κλασικες Sparco by Sabelt, οι φαρδυες, οι οποιες ομως αν μπουν χιαστη λογικα δεν θα δημιουργησουν προβλημα, σωστα?
                                            Για το Sparco Evo L καθισμα, εχει κανεις δοκιμασει αν εχει προβλημα με Hans?

                                            Alex ποια ειναι να μικρα ζωνακια που ποιανουν πανω απο το Hans?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 4 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr