-
Καλησπέρα σε όλους
Εδώ και καιρό με βασανίζει το εξής ερώτημα. Ποια διαφορά και πόση υπάρχει μεταξύ ενός ελεύθερου φίλτρου simota και ενώς bmc ή k&n. To Ένα κάνει 35 και τα άλλα τα 'καλά' τα διπλά. Έχετε άποψη επί του θέματος?
Ανδρέας
-
Καλησπέρα σε όλους
Εδώ και καιρό με βασανίζει το εξής ερώτημα. Ποια διαφορά και πόση υπάρχει μεταξύ ενός ελεύθερου φίλτρου simota και ενώς bmc ή k&n. To Ένα κάνει 35 και τα άλλα τα 'καλά' τα διπλά. Έχετε άποψη επί του θέματος?
Ανδρέας
-
Καλησπέρα σε όλους
Εδώ και καιρό με βασανίζει το εξής ερώτημα. Ποια διαφορά και πόση υπάρχει μεταξύ ενός ελεύθερου φίλτρου simota και ενώς bmc ή k&n. To Ένα κάνει 35 και τα άλλα τα 'καλά' τα διπλά. Έχετε άποψη επί του θέματος?
Ανδρέας
-
Ό,τι και να πάρεις, τσίμπα και σετ καθαρισμού και λαδώματος.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ό,τι και να πάρεις, τσίμπα και σετ καθαρισμού και λαδώματος.Αυτό που με απασχολεί είναι τι να πάρω. Το σετ καθαρισμού μπορεί να περιμένει...
-
Μπα, είναι απαραίτητο για την σωστή λειτουργία του ελεύθερου φίλτρου. Επίσης, προσοχή στα σέρβις μην τυχόν το βγάλουν και το φυσήξουν.
-
Γιατί θες να το αλλάξεις; Περιμένεις να αλλάξει κάτι στην απόδοση του αυτοκινήτου; Έχω το ίδιο και ψάχνομαι κι εγώ...
-
Για να ξυπνήσει λίγο στις χαμηλές στροφές. Σύμφωνα με δυναμομετρήσεις στο KIA Club σε Kia Ceed (ίδια αμάξια) είχε κέρδος σε όλη την κλίμακα των στροφών. Άρα γιατί όχι?
-
Ποιος έκανε αυτές τις αποκαλυπτικές δυναμομετρήσεις;;;;
(περιττό να πω ότι θεωρώ την αλλαγή φίλτρου έναν ωραιότατο τρόπο να πετάει κανείς τα λεφτουδάκια του...) -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ποιος έκανε αυτές τις αποκαλυπτικές δυναμομετρήσεις;;;;
(περιττό να πω ότι θεωρώ την αλλαγή φίλτρου έναν ωραιότατο τρόπο να πετάει κανείς τα λεφτουδάκια του...)Μην εισαι απολυτος.Στα rallye για παραδειγμα βλεπεις μεγαλη διαφορα με ελευθερο φιλτρο,βεβαια το τι καταφερνει μετα και περναει μεσα λογω του φιλτρου ειναι αλλη κουβεντα.
-
Ρε παιδια ηρεμηστε.
Ενα κ&ν πχ. φιλτρο εχει 70 περιπου € μετα απο καποιες αλλαγες που θα καναμε στο μαμα εχουμε καποιο μικρο οικονομικο οφελος + οτι αναπνεει καλυτερα.Απο επιδοσεις τωρα μισο αλογακι=1 γαϊδουρι ειναι καλοδεχουμενο -
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
βεβαια το τι καταφερνει μετα και περναει μεσα λογω του φιλτρου ειναι αλλη κουβεντα.
Καποια άποψη επί αυτού?
Εάν πούμε ότι γίνονται αρκετά συχνά αλλαγές λαδιών (κάθε 7.500χλμ) πιστεύετε ότι μακροπρόθεσμα θα έχει αρνητική επίπτωση στον κινητήρα?Θεωρείτε προτιμότερο να αλλάζεται πιο συχνα το μαμα χαρτινο? (17€ δεν είναι και κανένα τραγικό ποσό)
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Ποιος έκανε αυτές τις αποκαλυπτικές δυναμομετρήσεις;;;;
(περιττό να πω ότι θεωρώ την αλλαγή φίλτρου έναν ωραιότατο τρόπο να πετάει κανείς τα λεφτουδάκια του...)Και όμως σε πληροφορώ πως μετά την τοποθέτηση του Κ&Ν το αμάξι έχει ξυπνήσει σε όλο το φάσμα των στροφών. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο.
Επίσης μια εταιρία σαν την Κ&Ν πιστεύω πως δεν 8α έβγαζε φίλτρα που φιλτράρουν μερικώς τον εισερχόμενο αέρα. Μια χαρά δουλειά κάνει...
Τώρα ψάχνομαι για εξάτμιση. Όσοι έχουν να προτείνουν ακούω γνώμες. 160 θέλουν εδώ στην Πάτρα για τελικό festus ή powerful και μπούκα (μπαίνουν ξεχωριστά γιατί το τελικό είναι μακριά από την απόλυξη). Και τα δύο καλά είναι. Το καλύτερο όμως??
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Ποιος έκανε αυτές τις αποκαλυπτικές δυναμομετρήσεις;;;;
(περιττό να πω ότι θεωρώ την αλλαγή φίλτρου έναν ωραιότατο τρόπο να πετάει κανείς τα λεφτουδάκια του...)Και όμως σε πληροφορώ πως μετά την τοποθέτηση του Κ&Ν το αμάξι έχει ξυπνήσει σε όλο το φάσμα των στροφών. Όσο και αν σου φαίνεται περίεργο.
Επίσης μια εταιρία σαν την Κ&Ν πιστεύω πως δεν 8α έβγαζε φίλτρα που φιλτράρουν μερικώς τον εισερχόμενο αέρα. Μια χαρά δουλειά κάνει...
Τώρα ψάχνομαι για εξάτμιση. Όσοι έχουν να προτείνουν ακούω γνώμες. 160 θέλουν εδώ στην Πάτρα για τελικό festus ή powerful και μπούκα (μπαίνουν ξεχωριστά γιατί το τελικό είναι μακριά από την απόλυξη). Και τα δύο καλά είναι. Το καλύτερο όμως??
Ενα πράγμα έχω μόνο να σου πώ για τα ελεύθερα φίλτρα γενικώς...
Ετσι και παραμελήσεις τον καθαρισμό και την λίπανση μπορεί σε κάποια φάση να δείς καμιά αρκούδα μέσα στο κινητήρα γιατί χωρίς λάδι φιλτράρισμα μηδέν.
Επίσης κατα την ταπεινή μου άποψη στις περισσότερες φορές αν όχι όλες ο εγκέφαλος δεν μπορεί να ψεκάσει το παραπάνω καύσιμο που χρειάζεται δεδομένου ότι έχεις παραπάνω αέρα πλέον,και έτσι μάλλον ψυχολογικό είναι το θέμα παρά αποδοτικό. -
Mπα, εχει κάποιο περιθώριο ο εγκέφαλος με το μαμά πρόγραμμα για διόρθωση. Αλλά όπως είπα και 2 φορές στην αρχή, και είπες και εσύ, το καθάρισμα/ΛΑΔΩΜΑ είναι το Α και το Ω. Χωρίς το λάδωμα, η αρκούδα και το λοχ νες θα ζευγαρώσουν μέσα στο μοτέρ.
-
Εκτός από τη περισσότερη σκόνη που περνάει, το λάδι του φίλτρου σιγά-σιγά λερώνει το σωλήνα εισαγωγής. Επίσης, αν υπάρχει MAF λερώνεται/καταστρέφεται.
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
βεβαια το τι καταφερνει μετα και περναει μεσα λογω του φιλτρου ειναι αλλη κουβεντα.
Καποια άποψη επί αυτού?
Εάν πούμε ότι γίνονται αρκετά συχνά αλλαγές λαδιών (κάθε 7.500χλμ) πιστεύετε ότι μακροπρόθεσμα θα έχει αρνητική επίπτωση στον κινητήρα?Θεωρείτε προτιμότερο να αλλάζεται πιο συχνα το μαμα χαρτινο? (17€ δεν είναι και κανένα τραγικό ποσό)
Οπως ειπε και ο drdino πιο πανω θελει συχνο λαδωμα και καθαρισμα.Απο τοτε παντως που εβαλα το μαμα φιλτροκουτι (γιατι μου εσπασε η σκουπα για δευτερη φορα )βλεπω σαφως λιγοτερη μπιχλα στην πεταλουδα οποτε την καθαριζω.
-
Ο χρήστης driver_106 έγραψε:
Ρε παιδια ηρεμηστε.
Ενα κ&ν πχ. φιλτρο εχει 70 περιπου € μετα απο καποιες αλλαγες που θα καναμε στο μαμα εχουμε καποιο μικρο οικονομικο οφελος + οτι αναπνεει καλυτερα.Απο επιδοσεις τωρα μισο αλογακι=1 γαϊδουρι ειναι καλοδεχουμενοοικονομικό όφελος ...; Κανένα δεν έχεις. Μια φορά στα 30,000 χλμ που αλλάζεις το χάρτινο των 6-7 ευρώ βαριά θα κάνεις 2 αμάξια να το αποσβέσεις. Τα άλογα δεν κερδίζονται από ένα απλό φίλτρο και επίσης έχε κατα νου όπως λέει και ο leo ότι ελεύθερο σημαίνει και ελεύθερη ροή αρκούδων στο μοτέρ σου.
Κι εγώ κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ. -
Σε αγώνες που τα αυτοκίνητα είναι οριακά κοντά και μια μικρή αύξηση στη δύναμη μπορεί να κάνει τη διφορά, ΙΣΩΣ αξίζει.
Στο δρόμο που μπορεί να έχεις 2 άτομα παραπάνω και 250 κιλά μεγαλύτερο φορτίο ενώ έχεις και 80 ίππους διαφορά με το άλλο αμάξι, το φίλτρο δεν έχει σημασία - όπως αποδεικνύεται και από τη μηδαμινή διαφορά στα 0-100 του αυτοκινήτου.
Τελικά: αν δεν έχεις φτάσει σε σημείο να αφαιρέσεις το πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου (για λιγότερο βάρος) δεν αξίζει να βάλεις 'φίλτρο'.
-
για κοιτάξτε μια δυναμομέτρηση από γνωστά παιδιά που έγινε με διαφορά λίγων λεπτών. Πειστήκατε πως κερδίζεις πολλά και μόνο με ένα φίλτρο?
Η μία με το μαμά φίλτρο και η άλλη με ένα ITG. Εντυπωσιακή διαφορά. Σε άλλο αυτοκίνητο πάλι κέρδισε αλλά όχι 1.1 κιλό ροπής (αν θυμάμαι 0.6 κιλά)
Αλλαγή Φίλτρου αέρα σε Hyundai i30