-
Ο χρήστης pastri έγραψε:
Επίσης απογοητευτικός ο Solberg. 36' μου φαίνονται μεγάλη διαφορά για ειδική 20 kmΟ 'Sol' το είιπε σε συνέντευξη....'Δεν θα πάω για την νίκη απο την πρώτη μέρα......!!!
Αυτο όμως μπορεί να του στοιχήσει αλλά μπορεί και να βγεί σε καλό με πιθανές εγκαταλήψεις των πρώτων....!!!Το καλό που του θέλω ομως, να βάλει το κεφάλι + αυτος κάτω γιατι μετά θα τρέχει και δεν θα προλαβαίνει.....!!!
Τον Gro τον βλέπω 'πεισμωμένο' και 'αποφασισμένο' να κερδίσει επιτέλους σε άσφαλτο....
'We'll see'..!!! -
Σίγουρα Στέλιο δεν πρέπει να βιαζόμαστε, αλλά είναι πλέον κανόνας να σχολιάζουτμε την 1η SS του πρωταθλήματος λίγο περισσότερο. Μέχρι πέρσι την κάναμε και διαγωνισμό
Θα συμφωνήσω πάντως ότι το 307 πάει...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Θα συμφωνήσω πάντως ότι το 307 πάει...
Περιμένω με αγωνία την τηλεοπτική κάλυψη της πρώτης ημέρας για να δούμε πώς 'πάει' το 'θηρίο' με τον σανίδα .(δεν τους έχουμε ξαναδεί 'live').
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Επίσης απογοητευτικός ο Solberg. 36' μου φαίνονται μεγάλη διαφορά για ειδική 20 km
Απο το Worldrallynews:
'Hit a fence on the stage, car stopped and had a problem to get it running again'
Οπότε τα 36' είναι πολύ λίγα!!!Oops, δεν είδα ότι κάπου χτύπησε... Θα πρέπει να περιμένω και τις επόμενες ειδικές για να του τα χώσω... Τι να κάνουμε, έχουμε απαιτήσεις από τον ΠΠ
-
ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΤΙΣ ΠΡΩΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ KRESTA HYUNDAI ΟΛΕ!ΟΛΕ! 6ος, ΚΑΙ GALLI ME MITSUBISHI 8ος.
-
Βλέπω ότι δύσκολα θα χτυπήσει κάποιος τα IGNIS.
Μάλλον άτυχος ο JARI
-
Πάλι ο solberg φαίνεται να έχει χάσει αρκετά δευτερόλεπτα σε σχέση με τους υπόλοιπους.... Αρχή είναι βέβαια, αλλά τον έχουμε συνηθίσει αρκετά πιο επιθετικό! Ας ελπίσουμε πως θα 'ξυπνήσει'!
-
Ωραίος ο martin! Οριακά μπροστά από τον gro! Την τσίμπησε την ειδικη!
-
Στην ειδική 3 χιονίζει!
O Gro μόλις 0,8 πίσω απο τον Μάρτιν!!Ο μικρός πάει αέρα ή ο Gro έκοψε? -
Ο Martin πήρε την 3η ειδική, 0,8' μπροστά από τον Gro, 1,9' από Sainz, 4,4' από Duval και 6,2 από Loeb
Μεγάλη μάχη μου μυρίζει... -
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Ας ελπίσουμε πως θα 'ξυπνήσει'!Σύντομα μάλιστα γιατί ήδη έχει χάσει πολύ χρόνο.
-
Χιονίζει και τα λάστιχα θα κρίνουν πολλά ''Light snow covering, road surface very icy''. wrn
Oντως ο Solberg χάνει πολύ και ο Galli συνεχίζει...
-
Πρώτα σχόλια!
Peugeot και Γκρο ξεκινάνε δυναμικά. Ίσως και για να δούνε τις πραγματικές δυνατότητες τους. (αλήθεια φοράνε 4άρι κιβώτιο?)
Σαϊνθ πήγε αέρα σύμφωνα με τα σπλίτς στην τρίτη ε.δ.
Μάρτιν δείχνει να μπορεί να ελέγξει το παιχνίδι.
Ο Σόλμπεργκ ένα λεπτό πίσω μετά από δύο ε.δ. δεν μου μοιάζει για τακτική , τουλάχιστον όχι σωστή. Εκτός και αν έκανε λάθος επιλογή ελαστικών.
Ο Γκάλλι πολύ καλή εμφάνιση so far!
-
Πάντως,μέχρι στιγμής,ο Galli διασύρει τον Panizzi!!
-
Τωρα αρχιζουν και βρίσκουν ρυθμό όλοι... Στην πρωτη (2η του αγώνα) ειδική με χρόνο πρωτου στα 17' Ο πρώτος με τον 10 είχαν σχεδον 1' διαφορα στην δευτερη (3η του αγωνα ) σε 15' ειδικής η διαφορα ήταν μόλις 30''. Τώρα αρχίζει ο αγώνας...
-
συνέχεια:
Το 307 δεν πρέπει να έχει χάσει ταχύτητα συγκρινόμενο με το 206, πράγμα που μας χαροποιεί ιδιαίτερα
Απο τον χρόνο του Galli, βλέπουμε ότι και το Lancer πάει. Ο Panizzi στον κόσμο του!
Βέβαια τα λάστιχα παίζουν τον μεγαλύτερο ρόλο. Ο Solberg πρέπει να ζορίζεται που ξεκινάει πρώτος .
Galli, η αποκάλυψη
Είναι σίγουρο ότι ο Kresta οδηγεί Accent? -
O SOLBERG χτυπησε λίγο και έχασε χρόνο μέχρι να ξαναξεκινήσει στην 1η ειδική οπότε μήπως έχει και κάποιο προβλημα απο το χτυπημα του ?
Οποιος ξεκινάει πρώτος στο Μοντε άραγε χάνει χρόνο σε σχέση με τους ποιό πίσω ??
-
O SOLBERG ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΧΑΝΕΙ ΧΡΟΝΟ. ΤΩΡΑ Η ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΦΤΑΙΕΙ, ΤΟ ΚΤΥΠΗΜΑ ΣΤΗ ΜΑΝΤΡΑ?
ΠΑΝΤΩΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΓΕΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΜΑΚΑΡΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΑΛΛΑ Η ΔΙΑΦΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΜΕΓΑΛΩΝΗ. -
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Πρώτα σχόλια!
Σαϊνθ πήγε αέρα σύμφωνα με τα σπλίτς στην τρίτη ε.δ.Σημείο αναφοράς για εμάς τους μεγαλύτερους ο SAINZ,Άρη.Πραγματικά πολύ μεγάλος οδηγός.
-
** 4 ειδική **
- 3 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 16'53'700 71.7 km/h 1 1
- 4 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 16'55'500 + 00'01'80 2 2
- 5 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 307 A8 17'02'100 + 00'08'40 3 3
- 7 MARTIN-PARK Ford Focus A8 17'04'400 + 00'10'70 4 4
- 8 DUVAL-PREVOT Ford Focus A8 17'06'500 + 00'12'80 5 5
- 1 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 17'08'800 + 00'15'10 6 6
- 9 PANIZZI-PANIZZI Mitsubishi A8 18'18'600 + 01'24'90 7 7
WRC 2004- 1oς γύρος Ράλλυ Monte Carlo