-
-
Το προφίλ της στην παραπάνω φωτό είναι ωραίο, αλλα συνολικά εξακολουθεί να μη μου αρέσει καθόλου...!! Δεν μου κάνει για Ferrari ρε αδερφέ αυτό το αυτοκίνητο, πώς να το κάνουμε...!!
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
έχει τόσο βλακώδη μούρη .............Κι ο κώλος της βλακώδης είναι....!!
-
Παιδια δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα εμενα αυτο το αυτοκινητο μου ανεβαζει την πιεση μολις το βλεπω (με την καλη εννοια). Μπορει να μην φαινεται τοσο απολυτη οσο η F430 αλλα ειναι τοσο κομψη και παροτι εχει το κινητηρα μπροστα φαινεται τοσο ζυγισμενη... Ειναι θαυμα...
-
Θαυμα ειναι η 599 GTB Fiorano.
Η California φερει βαρυ ονομα, ουτε καν πλησιαζει σε αισθητικη βεβαια τον προκατοχο της. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Θαυμα ειναι η 599 GTB Fiorano.
Η California φερει βαρυ ονομα, ουτε καν πλησιαζει σε αισθητικη βεβαια τον προκατοχο της.+1
Την είδα κι από κοντά τυχαία προχθές την 599 (μου έτρεχαν τα σάλια...) και χάνει πάρα πολύ από τις φωτογραφίες. Νομίζω πως είναι από τα ομορφότερα Ferrari.
-
Η 599 σε κόκκινο είναι άλλο πράγμα. Σε όλα τα υπόλοιπα δε μου αρέσει καθόλου (πως γίνεται αυτό ). Δυστυχώς όλα τα αυτοκίνητα της Ferrari μετά τις 360 & 550 δε μου αρέσουν. Μπορεί να είναι εντυπωσιακές λόγω κατασκευαστικών προδιαγραφών αλλά από κομψότητα «πάσχουν» δίχως αυτό να σημαίνει πως η στροφή προς την αυξημένη αποτελεσματικότητα (αεροδυναμικοί περιορισμοί) δε πρέπει να συνυπολογίζεται.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Θαυμα ειναι η 599 GTB Fiorano.
Η California φερει βαρυ ονομα, ουτε καν πλησιαζει σε αισθητικη βεβαια τον προκατοχο της.Δεν ειχα τη απαιτηση να συφωνησεις φιλε μου. Η 599 την οποια εχω δει και απο κοντα ειναι πανεμορφη αλλα εμενα η California μου αρεσει ακομα περισσοτερο.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Η 599 σε κόκκινο είναι άλλο πράγμα. Σε όλα τα υπόλοιπα δε μου αρέσει καθόλου (πως γίνεται αυτό ). Δυστυχώς όλα τα αυτοκίνητα της Ferrari μετά τις 360 & 550 δε μου αρέσουν. Μπορεί να είναι εντυπωσιακές λόγω κατασκευαστικών προδιαγραφών αλλά από κομψότητα «πάσχουν» δίχως αυτό να σημαίνει πως η στροφή προς την αυξημένη αποτελεσματικότητα (αεροδυναμικοί περιορισμοί) δε πρέπει να συνυπολογίζεται.η 599 παει μονο σε μαυρο....
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://www.myvideo.de/watch/5359553/Ferrari_California' target='_blankΤι αμαξι...αν και στην αρχη δν το συμπαθουσα!Προσεξτε που ειναι το κουμπι της κορνας πανω στο τιμονι
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Προσεξτε που ειναι το κουμπι της κορνας πανω στο τιμονιKαι στις 430 & 599 στην ίδια θέση είναι.
-
σημερα το πρωι την ειδα Live διπλα απο την Gallardo Superleggera
Porta santo Stefano Bologna για οσους ξερουν...
δυστυχως δεν ειχα φωτογραφικη αλλα μονο το iPhone και εβγαλα βιντεακι που ειναι 15δευτ/28ΜΒ....παιδες....η Καλιφορνια φαινεται απλα αστεια...
ενα αστειο 200χιλιαρικα....
πολυ ανωτερη η 430/360 και ακομα ακομα και η 599!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Δεν θα κατσω να σχολιασω καν ενα αμαξι που σχεδιαστηκε απο αρχιτεκτονα και που μου θυμισε απο την πρωτη στιγμη που το ειδα αυτο:
Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν ειναι Ferrari για τους cognoscenti απο εκει και περα...
-
conoscenti...χωρις το G...
αυτο φερραρι δεν το λες!!!!!
καταπληκτικη φωτο
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
conoscenti...χωρις το G...αυτο φερραρι δεν το λες!!!!!
καταπληκτικη φωτο
Με το G ακου που σου λεω
-
Με μια πρόχειρη ματιά στις κοινότητες των ανά τον κόσμο ιδιοκτητών,εκείνο που αμέσως διαπιστώνεις,είναι ότι οι ίδιοι οι παραδοσιακοί αγοραστές της φίρμας του Maranello,θεωρούν Ferrari για γνώστες,μόνο τις δωδεκακύλινδρες (που αν έχουν τον κινητήρα μπροστά και συνδεσμολογία transaxle ακόμα καλύτερα).Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν διαφορετικό status μεταξύ των ferrarristi και απολαμβάνουν τον σεβασμό όλων των ιδιοκτητών.
Αν η Ferrari δεν κάνει το αυτονόητο,να λανσάρει δηλαδή όλα τα 8κυλινδρα (κεντρομήχανα ή μη),με το λογότυπο της Dino,πράγμα που θα αποκαθιστούσε τις ιστορικές της καταβολές επιτρέποντας της να ευθυγραμμιστεί και με την εταιρική της φιλοσοφία,όπως την εξέφραζε ο Drake,ίσως κινδυνεύσει σοβαρά στο μέλλον (που η ετήσια παραγωγή της ίσως αγγίξει τα 10.000 κομμάτια)να δεχθεί πλήγμα στο exclusivity που έχει αυτή τη στιγμή η εικόνα της ως κατασκευαστή και κάποια από τα τα μοντέλα της.
Να πληγούν οι τιμές ή να μειωθεί η ζήτηση εξαιτίας ενός ενδεχόμενου πλήγματος της αποκλειστικότητας και της σπανιότητας, θα είναι μάλλον απίθανο,δεδομένης της αναγνωρισιμότητας και της εμπορικής παντοδυναμίας του logo της εταιρείας (το δεύτερο πιο γνωστό logo παγκοσμίως μετά από αυτό της Coca Cola).Το μόνο που ενδεχομένως θα μπορούσε να συμβεί, θα ήταν μια μείωση της τιμής των 8 κύλινδρων μοντέλων,προκειμένου αυτά να συνεχίσουν να κάνουν πωλήσεις με τους ρυθμούς που τις κάνουν ως Ferrari.Και αυτό γιατί είναι δεδομένη η ιστορική αδυναμιά του λογότυπου της Dino να κινηθεί εμπορικά στα επίπεδα του cavallino rampante,καθώς και τα στερητικά σύνδρομα που δημιουργούσε στους ιδιοκτήτες Dino,η ύπαρξη της παραλληλόγραμμης επιγραφής με το όνομα του Alfredo πάνω στο καπώ(εχώ δει ελάχιστα Dino χωρίς να εμφανίζεται πάνω τους,άλλοτε διακριτικά άλλοτε εντελώς αδιάκριτα,το εκ των υστέρων τοποθετηθέν αλογάκι του Baracca).Για να μην παρεξηγηθώ,αφενός θεωρώ καταπληκτικά αυτοκίνητα τα 8κύλινδρα,αφετέρου αναφέρομαι στα αυτοκίνητα δρόμου,για να προλάβω τυχόν ενστάσεις του τύπου.... η Ferrari έχει χρησιμοποιήσει ακόμα και τετρακύλινδρους κερδίζοντας αγώνες και παγκόσμια πρωταθλήματα.Άλλη η συμμόρφωση σε κανονισμούς αγώνων,η επιλογή μη αρεστών λύσεων προς χάριν της ανταγωνιστικότητας,του ομολογκαρίσματος ή της παραγωγής πολιτικών εκδόσεων αγωνιστικών στην ουσία οχημάτων και άλλη η προσήλωση του Enzo στις αρχές του ή στις εμμονές του να θέλει τα αυτοκίνητα του αποκλειστικά 12κύλινδρα (η ιστορία του πώς η 308 gt4 από Dino βαπτίσθηκε Ferrari για να τσουλήσουν οι πωλήσεις που χώλεναν,καθώς και η δημιουργία της εμπορικής δυναστείας των 308 και των επιγόνων της είναι γνωστή).
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Αν η Ferrari δεν κάνει το αυτονόητο,να λανσάρει δηλαδή όλα τα 8κυλινδρα (κεντρομήχανα ή μη),με το λογότυπο της Dino,πράγμα που θα αποκαθιστούσε τις ιστορικές της καταβολές επιτρέποντας της να ευθυγραμμιστεί και με την εταιρική της φιλοσοφία,όπως την εξέφραζε ο Drake,ίσως κινδυνεύσει σοβαρά στο μέλλον (που η ετήσια παραγωγή της ίσως αγγίξει τα 10.000 κομμάτια)να δεχθεί πλήγμα στο exclusivity που έχει αυτή τη στιγμή η εικόνα της ως κατασκευαστή και κάποια από τα τα μοντέλα της.
Υερβολικό σε βρίσκω.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
http://www.myvideo.de/watch/5359553/Ferrari_California' target='_blankτελικα πολυ καλο κ το γκρι.. δυνατοοοοοοοοοοοοοο
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Προσεξτε που ειναι το κουμπι της κορνας πανω στο τιμονι
Kαι στις 430 & 599 στην ίδια θέση είναι.
Και γι αυτό ποτέ δεν μπόρεσα να κορνάρω την στιγμή που έπρεπε...έχοντας πηδήξει στο πάτημα το αλογάκι στο κέντρο του τιμονιού
Αλλά κορνάρω και χωρίς να το θελω την ώρα που παρκάρω....Ρε συ φιλε σου βγηκε καλο αυτο?Να ξερεις σε ρωταω γιατι δε βλεπω να κυκλοφορει πολυ.... Δε μπορω γμτ να βρω το βιντεο
-
Ο χρήστης nosferatu_gr έγραψε:
Προσεξτε που ειναι το κουμπι της κορνας πανω στο τιμονι
Kαι στις 430 & 599 στην ίδια θέση είναι.
Και γι αυτό ποτέ δεν μπόρεσα να κορνάρω την στιγμή που έπρεπε...έχοντας πηδήξει στο πάτημα το αλογάκι στο κέντρο του τιμονιού
Αλλά κορνάρω και χωρίς να το θελω την ώρα που παρκάρω....Ρε συ φιλε σου βγηκε καλο αυτο?Να ξερεις σε ρωταω γιατι δε βλεπω να κυκλοφορει πολυ.... Δε μπορω γμτ να βρω το βιντεο
Ferrari California