Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγηση στην Αθήνα. Θα τρελαθώ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Οδήγηση στην Αθήνα. Θα τρελαθώ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    38
    104
    379
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros19 last edited by

      ε ναι λοιπον! ειμαι ενας απο αυτους που απο τοτε που εγινε η λεωφορειολωριδα στην κηφησσιας εγκατελειψα τις μετακοινησεις σε αυτη με το ΙΧ και παιρνω τρολλευ-λεωφορειο! με συμφερει και οικονομικα και σε χρονο, αφου αν βαλεις και το παρκαρε- ξεπαρκαρε ΧΑΛΑΡΑ κανεις λιγοτερο με τα ΜΜΕ... απο εκει και περα, βρισκω οτι και οι λεοφωρειολωριδες σε αλλους δρομους ειναι οτι ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ! και ασε τους ΙΧιδες να κουρευοντε!
      ΟΤΙ και να λενε(τε), δεν μου βγαζετε απο το μυαλο μια φραση που ακουω συνεχεια... 'ΝΑΙ κανω λιγοτερο με το Λεοφωρειο, αλλα ας πανε οι αλλοι να αδειασει ο δρομος να πηγαινω εγω με το ΙΧ μου... σιγα μην πηγαινω εγω με καθε αλβανο μαζι...'
      ΑΥΤΗ ειναι η αληθεια! ΠΟΛΥΣ κοσμος θεωρει τα ΜΜΕ οτι ειναι 'κατωτερα'
      οσο αυτο δεν αλλαζει , {και σιγα τα ΜΜΕ για την περιοχη κεντρου ειναι ΤΖΕΤ, (εκει μενω μην μου πει κανεις μα μου σου του...) } ΚΑΜΙΑ βελτιωση δεν θα υπαρξει...

      ΔΕΝ μπορω ειληκρινα να καταλαβω δηλαδη ΠΩΣ μερικοι ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΕ να παρουνε το ΙΧ για να πανε Γηροκομειο-στουρναρη η πατησια-αμπελοκηποι, και μετα να γκρινιαζουνε οτι εχει κινηση, δεν βρισκουνε να παρκαρουνε και αλλα ομορφα!

      Επισης δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη ατομα απο μαρουσι (διπλα στον ηλεκτρικο, ερχονται στην γειτονια μου (παρνορμου,εχει μετρο) ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ που δουλευουνε, και ΔΙΠΛΟΠΑΡΚΑΡΟΥΝΕ αφηνοντας σημειωματα και αλλες ΜΛΚΣ! και ας μου πειτε τωρα οτι εχει λογικη!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aleng last edited by

        Ο χρήστης kacey έγραψε:

        ......Το θέμα των λεωφορειολωρίδων δεν καλύφθηκε από τους άλλους. Ειπώθηκαν πράγματα αστήρικτα και επιστημονικώς αβάσιμα.

        Εγω αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα τα αστηρικτα και επιστημονικως αβασιμα που λεμε, σε ολες τις αλλες χωρες τις Ευρωπης ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ και ειναι ολοι ευχαριστημενοι. Και οι λεωφορειο,ωριδες δουλευουν ΧΩΡΙΔΣ να προκαλουν συμφορηση οπως εδω, και τα λεωφορεια φτανουν με ακριβεια 2-3 λεπτων το χειροτερο στην καθε σταση, και ειναι ολα μια χαρα.

        Οποτε και αβασιμα να ειναι, ειναι 10 φορες καλυτερα απο τις δικες μας ελληνικες επιστημονικες μλκιες (το τελευταιαο δεν πηγαινε προσωπικα σε εσενα αλλα σε αυτους που τα μελεταν και τα κανονιζουν ετσι)

        ΥΓ Σε εναν δρομο που δεν μπορει να εξυπηρετησει την κανονικη ροη των αυτοκινητων, ΔΕΝ πας να πεταξεις μια λεωφοριδα για να κοψεις την ροη στα 2/3. ΑΥΤΟ ειναι επιστημονικα στηριγμενο. Και πες μου εσυ ποσοι απο τους χιλιαδες οδηγους που χρησιμοποιουσαν την Κηφισσιας οταν ειχε 3 λωριδες, εχουν τωρα (μετα απο τοσα χρονια που την εφτιαξαν) αφησει το αυτοκινητο τους για να παιρνουν λεωφορεια.

        Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω σε τέτοιου είδους δημοσιεύσεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης aleng έγραψε:
          Δεν διαφωνώ σε βασικές γραμμές. Έχω ήδη γράψει ότι πρέπει να κάνουμε τα ΜΜΜ ελκυστικότερα. Ένα από αυτά τα μέτρα είναι και οι λεωφορειολωρίδες. Συγκεκριμένα στοιχεία δεν έχω για την Κηφισίας. Ένα από τα κριτήρια πάντως για να φτιαχτεί η λεωφορειολωρίδα είναι να μετακινούνται περισσότεροι με τα ΜΜΜ απ' ότι με τα ΙΧ

          Μόνο οι άλλοι δεν έχουν στοιχεία και επιχειρήματα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            madman77 last edited by

            Δεν μπαίνω καν στον κόπο να απαντήσω σε τέτοιου είδους δημοσιεύσεις'

            Μα δεν εχεις κατι να πεις...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • A
              aleng last edited by

              ΟΚ εγώ που ασχολούμαι με το θέμα δεν έχω κάτι να πω, πείτε τα εσείς

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • K
                kacey last edited by

                Eσυ λοιπον που εχεις φαγωθει οτι τα ξερεις γιατι στο συγκεκριμενο θεμα το εχεις ψαξει, απαντησε μας λοιπον στο εξης:

                Πως γινεται αυτα που εσυ λες αβασιμα και μη τεκμηριωμενα να δουλευουν μια χαρα παντου, ενω στην Ελλαδα η επιστημονικα τεκμηριωμενα λεωφορειολωριδα να δημιουργει μονο προβληματα?

                Επισης σου ξαναλεω, ΔΕΝ ειναι ουτε σωστος ουτε σοβαρος τροπος να ελκυσεις τον οδηγο να παρει ΜΜΜ με το να του κανεις την ζωη δυσκολη. Τι να την κανει την λεωφορειολωριδα και το ποσο ωραια ειναι το οτι το λεωφορειο παει πιο γρηγορα (που αυτο ακομα δεν το εχω δει, το ιδιο καθυστερουν ολα τα λεωφορεια) στον προορισμο του, οταν το λεωφορειο του ειναι παντελως αχρηστο......

                Spiros19 μαλλον δεν διαβαζεις τι γραφουν οι αλλοι....
                Εσενα μπορει να σε βολευει το δρομολογιο, και πολυ καλα κανεις και παιρνεις λεωφορειο. Και εγω αμα πχ έμενα Κηφισσια και δουλευα κεντρο, λεωφορειο θα επαιρνα, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.
                ΑΛΛΑ οι περισσοτεροι Ελληνες για να χρησιμοποιησουν ΜΜΜ πρεπει να αλλαξουν 2-3 η και παραπανω φορες δρομολογιο. Για αυτο δεν παιρνουν ΜΜΜ. Αυτο το βλεπεις και απο οσους εγραψαν εδω μεσα τι δρομολογια πρεπει να παρουν για να πανε στον προορισμο τους.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Μην ανυσηχείς όλοι τα περνάμε , δεν πας καλύτρα πιο νωρίς εκείνο το ταξιδάκι που σχεδιάζεις?

                  Προσωπικά από εκεί που σκεφτόμουν να φύγω 8/3/04 μετά τις εκλογές όντως το επισπεύδω κατά 1 βδομάδα. ΑΥΤΟ μπορεί να αλλάξει τη ζωή μου στο καλύτερο. ΑΥΤΟΙ αποκλείεται!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
                    Και ομως οι τροχαιοι το ξερουν αρκουν 2 κορινες η ενα τσιμεντενιο μπλοκ και κανεις δεν θα ανεβαινει μετα. Γιατι δεν το κανουν ομως?? Επιτηδες για να αποσυμφορειται καπως το σημειο με αυτον τον τροπο???

                    Μήπως για τυχόν περιπολικά ή ασθενοφόρα;;;

                    Και αν δεν κωλώνει κανείς στο ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ανάγκης, τι ψειρίζουμε τη ΛΩΡΙΔΑ ανάγκης;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spiros last edited by

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Χωρίς να ξέρω το σκεπτικό για τις λεωφοριολωρίδες με ακρίβεια νομίζω οτι τις αποφασίζουν όταν υπάρχει κυκλοφοριακός φώρτος πάνω απο 40 διελεύσεις ΜΜΜ την ώρα. Ετσι δικαιολογούν ότι αξίζει τον κόπο να κόψουν την διέλευση ΙΧ και ταξί, εφόσον οι επιβατες των ΜΜΜ θα εξυπηρετηθούν. Αυτό εμένα προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο αν όντως οι διελύσεις ειναι τόσο συχνές. Απο εκει και πέρα όμως οτι και οι διαδρομές των ΜΜΜ πρέπει να σχεδιασθούν έτσι ωστε να μην χρειάζεται να αλλάζει κάποιος 2 - 3 λεωφορία είναι κάτι που θα πρέπει να μελετηθεί για όλο το λεκανοπέδιο έτσι ωστε να συντονισθούν σωστά τα δρομολόγια. Παλαιώτερα είχε γινει τέτια μελέτη απο την Αττικό Μετρό για να βάλουν διαδρομές που θα διευκόλυναν την πρόσβαση στους σταθμούς του Μετρό. Ο ΟΑΣΑ όμως δεν την αποδέχθηκε!!!!. Η κάθε υπηρεσία βλέπεις δεν θέλει να δεχθεί εύκολα αλλαγές που υπαγορεύονται απο άλλους!!!! έστω και αν έχει δίκιο. Παράδειγμα επιτυχημένων λύσεων είναι η νέα ρύθμηση στην Αλεξάνδρας(προσωρινή μέχρι την κατασκευή της υπόγειας διέλευσης). Το ίδιο και για την ανάποδη λωρίδα της Πανεπιστημίου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • K
                          kacey last edited by

                          Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                          Χωρίς να ξέρω το σκεπτικό για τις λεωφοριολωρίδες με ακρίβεια νομίζω οτι τις αποφασίζουν όταν υπάρχει κυκλοφοριακός φώρτος πάνω απο 40 διελεύσεις ΜΜΜ την ώρα. Ετσι δικαιολογούν ότι αξίζει τον κόπο να κόψουν την διέλευση ΙΧ και ταξί, εφόσον οι επιβατες των ΜΜΜ θα εξυπηρετηθούν. Αυτό εμένα προσωπικά με βρίσκει σύμφωνο αν όντως οι διελύσεις ειναι τόσο συχνές. Απο εκει και πέρα όμως οτι και οι διαδρομές των ΜΜΜ πρέπει να σχεδιασθούν έτσι ωστε να μην χρειάζεται να αλλάζει κάποιος 2 - 3 λεωφορία είναι κάτι που θα πρέπει να μελετηθεί για όλο το λεκανοπέδιο έτσι ωστε να συντονισθούν σωστά τα δρομολόγια. Παλαιώτερα είχε γινει τέτια μελέτη απο την Αττικό Μετρό για να βάλουν διαδρομές που θα διευκόλυναν την πρόσβαση στους σταθμούς του Μετρό. Ο ΟΑΣΑ όμως δεν την αποδέχθηκε!!!!. Η κάθε υπηρεσία βλέπεις δεν θέλει να δεχθεί εύκολα αλλαγές που υπαγορεύονται απο άλλους!!!! έστω και αν έχει δίκιο. Παράδειγμα επιτυχημένων λύσεων είναι η νέα ρύθμηση στην Αλεξάνδρας(προσωρινή μέχρι την κατασκευή της υπόγειας διέλευσης). Το ίδιο και για την ανάποδη λωρίδα της Πανεπιστημίου.

                          Και με την προυποθεση οτι αυτα τα λεωφορεια να ειναι γεματα, δηλαδη να τα χρησιμοποιει ο κοσμος αντι του ΙΧ.

                          Αμα ειναι να εχουν ελευθερη λωριδα τα λεωφορεια αλλα το ενα λεωφορεια να αντικαθιστα 5 αυτοκινητα (δηλαδη να εχει 5-10 επιβατες που αλλιως θα επαιρναν ΙΧ) τοτε δεν προσφερει τιποτα στο κυκλοφοριακο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros last edited by

                            Eγω ειμαι απολυτως σιγουρος οτι δεν εγινε καμια σοβαρη μελετη για τους λεωφοριοδρομους (λες και εχει γινει ποτε σοβαρη μελετη στην Ελλαδα)

                            Βεβαια αυτοι που παιρνουν αυτες τις αποφασεις εχουν κλιματιζομενη Merc και οδηγο, οποτε δε τους πολυενδιαφερει το θεμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              madman77 last edited by

                              Και μετα τον κομβο της Καισαριανης δεν χρειαζεται λωριδα αναγκης???
                              Δεν ειναι λωριδα αναγκης αυτο το πραγμα.. Και να ειναι ειναι μια αποτυχημενη ιδεα..

                              Πεζοδρομιο ?? Και η αναβαση στην αρχη του ειναι για τα ατομα με ειδικες αναγκες??? Απλα πραγματα > Δεν θελουν αυτοκινητα απο το πεζοδρομιο??
                              Κλειστε το.

                              Η γεφυρα της Αλεξανδρας αποριφθηκε σαν εργο μαζι με την Κυμης στο Ηρακλειο διοτι δεν προλαβαιναν τους Ολυμπιακους.. (λες και αυτα ειναι απαραιτητα μονο για τους Ολυμπιακους...
                              Το ιδιο και για τον κομβο Φιλοθεης...
                              Εργα απαραιτητα που δεν θα γινουν ποτε..
                              Καλη η ρυθμιση στην Αλεξανδρας αλλα δεν λυνει και τπτ..
                              Απλα μεταφερει την κινηση λιγο πιο κατω.Τουλαχιστον εχει ωραια ασφαλτο..

                              Περι λεοφωριολωριδων οταν ο δρομος εχει 2 λωριδες και την κανεις μια για να περνουν 2-3 λεωφορεια ειναι σωστο αυτο???
                              Ιπποκρατους η Χ. Τρικουπη αν θυμαμαι καλα...
                              Οπως και οι καφριλες που πηξανε την Μεσογειων και την Κηφησιας..
                              Λεωφορειο ποτε επερνα καποτε το Α8 για κεντρο και προτιμουσα να περπατησω 20 λεπτα να παρω τρενο παρα την ασυνεπεια του λεωφορειου και οταν ερχοταν η θα ηταν πηχτρα η θα ηταν 2 μαζι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                angel13 last edited by

                                Κύριοι εδω είναι Ελλάδα και είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ.Ειμαι αισιόδοξος πως με τις επόμενες 2-3 γενιές κάτι θα αλλάξει.
                                Οι συγκρίσεις με άλλες χώρες και νοοτροπίες μόνο μελαγχολία μας φέρνουν.
                                Ας κάνει ο καθένας απο μας απο ένα μικρό ή μεγαλο βήμα που νοιώθει οτι μπορεί να το κάνει και κάτι θα φανεί στην άκρη.
                                Ολα τα άλλα είναι για κατανάλωση.
                                Ευχαριστω για την παρέα σας και που μπορούμε εδώ να λέμε τον πόνο μας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • 2
                                  224-v last edited by

                                  Οι ανισοπεδοι κομβοι Φιλοθέης και Αγ. Βαρβάρας θα κατασκευαστούν γιατι έχουν υπογραφεί οι συμβάσεις κατασκευής με τον ίδιο ανάδοχο των άλλων. Της Αλεξάνδρας είπαμε οτι κοστίζει πολύ η μετακίνηση των δυκτίων κοινής ωφέλειας και το σκέπτονται!!!! Επίσης δεν πιστεύω να νομίζει κάποιος οτι στις Λεωφοριολωρίδες της Κηφισίας ο αριθμός των λεωφορείων που περνάν την ώρα είναι λιγώτερος απο 40.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    syele last edited by

                                    Είναι δική μου παραίσθηση ή είναι πραγματικότητα ότι τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερα ανθρωπόμορφα δίποδα παραβιάζουν συστηματικά το STOP

                                    Εδώ και 2 μήνες το παρατηρώ καθημερινά. Είμαι έξω φρενών
                                    Και ζητάνε και τα ρέστα μάλιστα. ΟΥΣΤ! Κοπρόσκυλα... (συγγνώμη )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      meco last edited by

                                      Ο χρήστης Madman77 έγραψε:

                                      Περι λεοφωριολωριδων οταν ο δρομος εχει 2 λωριδες και την κανεις μια για να περνουν 2-3 λεωφορεια ειναι σωστο αυτο???
                                      Ιπποκρατους η Χ. Τρικουπη αν θυμαμαι καλα...
                                      Οπως και οι καφριλες που πηξανε την Μεσογειων και την Κηφησιας..

                                      Με τη λογική που το λες δεν είναι καθόλου σωστό.
                                      Με τη λογική του 'άφησε σπίτι σου το ΙΧ και χρησιμοποίησε ΜΜΕ για να μετακινηθείς' είναι απόλυτα σωστό.
                                      Σε μερικά χρόνια μπορεί να κλείσουν όλο το δακτύλιο και να επιτρέπεται η διέλευση μόνο σε MME και TAΞΙ...
                                      Δεν λέω ότι συμφωνώ με αυτό, απλά κάνω μια επισήμανση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        madman77 last edited by

                                        Αλεξανδρας χτες μεσημερι πηγμενη.. Στις 2 λωριδες που υπηρχαν γινοταν οτι θελεις σφηνες για να φυγουν απο λεωφοριολωριδα οι αλλοι διασταυρωσεις κολλαγαν για να μην μπουν εκει παλι...
                                        Στα 45 λεπτα που επηξα δεν περασε τπτ απο λεωφοριολωριδα και προς το τελος 2 λεωφορεια του ιδιου δρομολογιου μαζι....
                                        Δεν εχουμε τους δρομους να σηκωσουν τα λεωφορεια κανεις δεν μπορει να το καταλαβει αυτο.. Σε ενα δρομο με 3 λωριδες δεν τον κανεις 2 ελπιζοντας να παρει ο αλλος το λεωφορειο.Ειδικα οπως ειναι εδω που δεν ξερεις ποτε θα ερθει τι.Ενας λογος που ειναι αδεια.
                                        Στην Κηφησιας σε πολλα σημεια τα λεωφορεια θα μπορουσαν να χρησιμοποιυν την εσωτερικη λωριδα με ελαχιστες τροποποιησεις..

                                        'Θα κατασκευαστουν' ... Χμμμμ Το 2010 ισως... Οπως κ η προεκταση Κυμης.. Και αυτο το πολυ ομορφο φαναρι του Λαινοπουλου..

                                        Αποκεντρωση χρειαζεται οποιος ανοιξε εκεινο το θεμα ειναι σωστος..
                                        Η Αθηνα ειναι λαθος κατασκευασμενη εξ αρχης. Για να φτιαχτει σωστα θελει ΠΟΛΛΛΑ λευτα... Αξιζει???
                                        Πρωσοπικα οταν θα φτιαξω σπιτι θα ειναι εκτος ΑΘηνας...
                                        Δεν παλευεται πλεον η ακυρη πολη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης syele έγραψε:
                                          Είναι δική μου παραίσθηση ή είναι πραγματικότητα ότι τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερα ανθρωπόμορφα δίποδα παραβιάζουν συστηματικά το STOP

                                          Εδώ και 2 μήνες το παρατηρώ καθημερινά. Είμαι έξω φρενών
                                          Και ζητάνε και τα ρέστα μάλιστα. ΟΥΣΤ! Κοπρόσκυλα... (συγγνώμη )

                                          Γιατί τα κόκκινα; και φυσικά σε βρίζουν

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Μα τί σχέση έχει η Αθήνα του 1990-92 που μπήκαν οι λεωφορειόδρομοι με σήμερα; Στην περιοχή μου υπήρχαν 3 πολυκατοικίες και τώρα είναι άλλες 9, σύνολο 12, ήτοι τετραπλασιασμός...

                                            Ναι, σωστά μαντέψατε! Όλοι κατέβαιναν και όλοι κατεβαίνουν την Κηφισίας. ΔΕΝ μπήκαν νέα δρομολόγια λεωφορείων, ΔΕΝ ήρθε το τρόλλεϋ που έλεγαν, ΔΕΝ ανοίχτηκαν καινούριοι δρόμοι να πας στο κέντρο (μόνο 2 γέφυρες 2 λωρίδων αντί φανάρια με 3) και το Μετρό που άνοιξε για Πανόρμου θες πιο πολλή ώρα με το Μετρό (3 μετεπιβιβάσεις και περπάτημα...) παρά με το αυτοκίνητο, παρόλο το μπάχαλο Κηφισίας...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr