-
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Σήμερα, που λόγω συνθηκών περνάμε τη μισή μας ζωή μέσα σε ένα αυτοκίνητο, αναγκαστικά δίνουμε έμφαση και σε περισσότερα πράγματα από τα άλογα... Ένας καλος (δηλαδή σχετικά έμπειρος και εχέφρων) οδηγός, πάει καλά και με ασφάλεια και με τα πολλά και με τα λίγα (σε λογικά πλαίσια πάντα)... Καλώς ή κακώς, αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι μόνο τα άλογα ΙΜΗΟ.ΔΕν ειναι αυτοκινητα όμως και τα εκτρωματα που βγαζουν σημερα.
Και γι αυτό τα αυτοκινητα εγιναν σαν κινητες σόμπες.
Γιατι το μεγαλύτερο ποσοστό των ιδηγων ειναι ΗΛΙΘΙΟΙ και πρπει ντε και καλα να οδηγάει αμαξι και η περιπτερου η πίπα που πηρε διπλωμα στα 60.
Το αμάξι στο σαλόνι πρεπει να εχει ενα ικανοποιητικο ηχοσυστημα,πολυ καλο καλοριφερ,καθισματα σωστα και να ειναι αμαξι,με τιμονια φρενα κλπ.
Οποιοι θελουν τα παρπάνω ας αγορασουν τροχοσπιτο...... -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Sorry για το λαθος, το περιοδικο που διαβαζα ελεγε για 115 ιππους, μαλλον 122 ειναι οι σωστοι
Τεσπα, οπως και να'χει, 7 ιπποι(στον στροφαλο) ειναι αμελετεα διαφορα, η πατατα παραμενειΠατάτα για σένα αμαξάρα για κάποιον άλλον που οι 122 ίπποι του φαίνονται και υπερβολικοί.Ξέρω άτομο που έδωσε πάνω από 40.000 για 316 το οποίο φόρτωσε με πολλά έξτρα.
νταξ, αυτός θα πάρει πολλά χρήματα πίσω, αφού πρέπει να έχει πατεντάρει τη μλκια
cash back που λένε -
Αυτός είναι όσο μλκς όσο ένας άλλος που αγοράζει ένα πχ Fiat Bravo με 150 άλογα αντί για μία GSX-R με 180 άλογα.
-
να τον φλιτάρετε να μη δώσει πάλι 35 μαρούλια για σόμπες, σωστός ο γ60
-
Aπο την στιγμη που δεν βγαινουν τα € απο την τσεπη δεν με νοιαζει ποσο την πληρωσε.
Καλα να ειναι να χαιρετε το αμαξι του. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αυτός είναι όσο μλκς όσο ένας άλλος που αγοράζει ένα πχ Fiat Bravo με 150 άλογα αντί για μία GSX-R με 180 άλογα.Την ηλιθιότητα συγκρίνουμε σε συνάρτηση με τα σημερινά ανύπαρκτα αυτοκινητα και την επιλογή τους με βάση την εξύψωση της μηδενικης προσωπικότητας κι όχι τα αυτοκινητα με τις μηχανες και τα αεροπλανα.
Οποιος την εχει μικρη ας πάρει και 315 με 50 χιλιαρικα εγώ την εχω μεγάλη και οδηγώ νταότα και σε οποια αρεσει -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aπο την στιγμη που δεν βγαινουν τα € απο την τσεπη δεν με νοιαζει ποσο την πληρωσε.
Καλα να ειναι να χαιρετε το αμαξι του.+11
Ρ* παιδιά έχει ξαναγίνει η συζήτηση. Τόσο κάνει, τόσο πληρώνει και το παίρνει κάποιος. Δεν τον έκλεψε κανείς.
Εμένα μου αρέσει να γράφω με ένα Pilot ή μ' ένα Bic, η Έλλη Στάη όμως θέλει να γράφει με τη Montblanc των 2000+ ευρώ και ας γράφουμε απλά σε ένα χαρτί και οι δύο. Γούστα είναι αυτά.
Και για να γυρίσω στα αυτοκίνητα, ο άλλος μπορεί να θέλει την ηχομόνωση την καλή, το ωραίο τιμόνι και κιβώτιο μιας BMW (κλασσικά τα καλύτερα στην κατηγορία τους), το ιματζ, την ομορφιά της και πολλά αλλά. Φυσικά ΔΕΝ τον ενδιαφέρουν τα άλογα. Αν εγώ βγαίνω τακτικά εθνική και χρειάζομαι άλογα για την προσπέραση στη Ρίου-Ιωαννίνων αυτό δε σημαίνει ότι το ίδιο χρειάζονται και όλοι οι Έλληνες. Υπάρχουν άνθρωποι που μένουν ΧΡΟΝΙΑ ολόκληρα μέσα στην Αθήνα ή σε μια επαρχιακή πόλη και η εθνική είναι άγνωστη λέξη για αυτούς. Και όταν βγούν πηγαίνουν με 80 όπως τα ΚΤΕΛ και κάνουν προσπέραση με ορατότητα 2 χλμ τουλάχιστον. Που θα χρειαστεί ένας τέτοιος άνθρωπος τα ΠΟΛΛΑ άλογα ? Στη μεσογείων, στην παραλιακή ή στο δρόμο από το Αγρίνιο για το Θέρμο (που όπως προείπα θα πηγαίνει με ταχύτητες ΚΤΕΛ?) .
Συνοψίζοντας, τα άλογα καλό είναι υπάρχουν. Αλλά και αν δεν υπάρχουν σε αφθονία απλά διαχειρίζεσαι πιο 'σωστά' όσα έχεις. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ η 316 με τα 122 αλογα. Επικίνδυνος είναι αυτός που οδηγεί τα 122 άλογα και νομίζει ότι είναι 222 επειδή έχει την μπλε έλικα και την πλήρωσε 12 εκατομμύρια. Αλλά αυτό δεν είναι μόνο πρόβλημα των οδηγών BMW και για την ακρίβεια υπάρχουν και 'Χειρότεροι' σε αυτό το θέμα.
Τέλος, ας μην κρίνουμε τις επιλογές των άλλων με βάση τα δικά μας 'θέλω' ή 'σιχαίνομαι'...
-
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Aπο την στιγμη που δεν βγαινουν τα € απο την τσεπη δεν με νοιαζει ποσο την πληρωσε.
Καλα να ειναι να χαιρετε το αμαξι του.+11
Συνοψίζοντας, τα άλογα καλό είναι υπάρχουν. Αλλά και αν δεν υπάρχουν σε αφθονία απλά διαχειρίζεσαι πιο 'σωστά' όσα έχεις. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ η 316 με τα 122 αλογα. Επικίνδυνος είναι αυτός που οδηγεί τα 122 άλογα και νομίζει ότι είναι 222 επειδή έχει την μπλε έλικα και την πλήρωσε 12 εκατομμύρια. Αλλά αυτό δεν είναι μόνο πρόβλημα των οδηγών BMW και για την ακρίβεια υπάρχουν και 'Χειρότεροι' σε αυτό το θέμα.
Τέλος, ας μην κρίνουμε τις επιλογές των άλλων με βάση τα δικά μας 'θέλω' ή 'σιχαίνομαι'...
αυτό ακριβώς .....
πόσα bmw / audi / volvo (συνήθως 1.6λτ) .... δεν κάνουν στην ΑΚΡΗ για να τους περάσει ένα ταπεινό 106 .....
ρε παιδιά 316 εκτός από Ελλάδα ... πωλείται πουθενά αλλού _? .... den νομίζω ....
θα κάνει τρελές πωλήσεις εδώ μια 716 !!!!
-
μια C 180 Blue Efficiency, ένα Α4 18Τ δεν ικανοποιεί τις παραπάνω ανάγκες
μια 316 τις ικανοποιεί
η μόνη ανάγκη που ικανοποιεί παραπάνω είναι αυτή της συμμετοχής στο κλαμπ υψηλής μλκιας._
και δεν κάνουμε κουμάντο σε κανενός τη τσέπη. μλκς λέμε οτι είναι. το κέρδισε με το σπαθί του, ή το πορτοφόλι του αν θες. -
Αν λοιπόν μας έδιναν ένα lexus IS250 ή μια 316 (με έξτρα που κοστίζει 40.000) δεν μπορώ να καταλάβω ειλικρινά με ποιό κριτήριο θα επέλεγε κάποιος την 316. Τί έχει που δεν έχει το lexus? Και από ομορφιά νομίζω ότι υπερέχει το lexus. Αν μη τι άλλο είναι ξεχωριστό αλλά κουκλί γιατί ξεχωριστό είναι και το pt cruiser αλλά είναι εμφανισιακά ολίγον τι χάλια
-
Όχι κι άλλο θέμα για την 316
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Όχι κι άλλο θέμα για την 316να πιάσουμε την 318 τότε?
Μελάμε για πολύ σκοτώστρα -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Όχι κι άλλο θέμα για την 316
να πιάσουμε την 318 τότε?
Μελάμε για πολύ σκοτώστραΠιάστε και την 315 αλλά για την 316 υπάρχει ήδη θέμα mod mirage
Eσεις ποσο θα το πληρωνατε?