-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
να δοκιμάσω το launch control.Εκεί θα είναι όλα τα λεφτά.εγώ είχα πάει να κάνω μέτρηση με το vag com και μου έβγαλε 7,9+-3,4
ή έχω Ferrari ή Lada.
το δε Quattro σκοτώνει όλο το δράμα της εκκίνησης . μάλλον πρέπει να κοιτάξω και FR απο εδώ και πέρα -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
, πως μετράνε ρεπρίζ με 3η, 4η άραγε? αποσυνδέουν το διακόπτη κάτω απο το πεντάλ?Αυτό το έχω κι εγώ απορία.Φαντάζομαι ότι δεν πατάνε το κουμπάκι του kick down.
Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο τρόπο.Από την άλλη, αν δεν πατήσεις τέρμα το γκάζι, δεν έχεις την μέγιστη επιτάχυνση με την Χ ταχύτητα που θες, οπότε και να μετρήσεις και ρεπρίζ.
Εδώ μάλλον πρέπει να μας απαντήσει κάποιος από τους δοκιμαστές των 4Τ.Αν και τώρα που το συζητάμε, δεν έχω δει ποτέ μέτρηση ρεπρίζ σε αυτόματο αμάξι με πχ 3η ή 4η κτλ.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
να δοκιμάσω το launch control.Εκεί θα είναι όλα τα λεφτά.
εγώ είχα πάει να κάνω μέτρηση με το vag com και μου έβγαλε 7,9+-3,4
ή έχω Ferrari ή Lada.
το δε Quattro σκοτώνει όλο το δράμα της εκκίνησης . μάλλον πρέπει να κοιτάξω και FR απο εδώ και πέραΆσχετο πάλι, και συγγνώμη (ελπίζω να μην είμαι ο υπαίτιος να ξεκινήσει καμία συζήτηση για το VAG-COM, όπως έγινε με το DSG ), αλλά επειδή ψήνομαι για το VAG-COM, ξέρει κανείς τι καλώδιο να πάρω, ώστε και όλες τις λειτουργίες να έχει, αλλά να μην είναι και πανάκριβο; Έχω Golf V και προσεχώς Scirocco (το ίδιο καλώδιο θέλουν και τα δύο, αφού βασίζονται στην πλατφόρμα του Golf V).
Όποιος γνωρίζει, ας μου στείλει μήνυμα, για να μη λερώνουμε το θέμα... -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
Όποιος γνωρίζει, ας μου στείλει μήνυμα, για να μη λερώνουμε το θέμα...Όποιος γνωρίζει ας στείλει και σε μένα τίποτα...
wannabe
τώρα είδα αυτό που έγραψες σχετικά με τους χρόνους της εκκίνησης.
γαμάτο!!!
+-3.4sec...μέτρηση είναι αυτό?
Με το χέρι πιο ακριβής είναι. (άντε να πέσεις μισό δευτερόλεπτο έξω ) -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
, πως μετράνε ρεπρίζ με 3η, 4η άραγε? αποσυνδέουν το διακόπτη κάτω απο το πεντάλ?
Αυτό το έχω κι εγώ απορία.Φαντάζομαι ότι δεν πατάνε το κουμπάκι του kick down.
Δεν μπορώ να φανταστώ άλλο τρόπο.Από την άλλη, αν δεν πατήσεις τέρμα το γκάζι, δεν έχεις την μέγιστη επιτάχυνση με την Χ ταχύτητα που θες, οπότε και να μετρήσεις και ρεπρίζ.
Εδώ μάλλον πρέπει να μας απαντήσει κάποιος από τους δοκιμαστές των 4Τ.Αν και τώρα που το συζητάμε, δεν έχω δει ποτέ μέτρηση ρεπρίζ σε αυτόματο αμάξι με πχ 3η ή 4η κτλ.
Αν θες να μετρήσεις π.χ. 80-120 με 5η και πατήσεις τέρμα γκάζι σπό τα 50, ακόμα κι αν κατεβάσει μόνο του όσες σχέσεις θέλει ενώ το έχεις σε full manual mode [που δε θα έπρεπε, μόνο σε sport auto mode θα έπρεπε να το κάνει], εφόσον εσύ ενώ εξακολουθείς να έχεις το γκάζι τέρμα πατημένο ανεβάσεις σε 5η προτού πιάσεις τα 80 [ώστε να κάνεις τη μέτρησή σου] αυτό ΔΕΝ πρόκειται να ξανακατεβάσει. Δοκίμασέ το. Δεν παίζει εσύ να ανεβάζεις επίτηδες κι αυτό στο καπάκι να κατεβάζει με σταθερά πατημένο τέρμα το γκάζι σε manual mode!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αν θες να μετρήσεις π.χ. 80-120 με 5η και πατήσεις τέρμα γκάζι σπό τα 50, ακόμα κι αν κατεβάσει μόνο του όσες σχέσεις θέλει ενώ το έχεις σε full manual mode [που δε θα έπρεπε, μόνο σε sport auto mode θα έπρεπε να το κάνει], εφόσον εσύ ενώ εξακολουθείς να έχεις το γκάζι τέρμα πατημένο ανεβάσεις σε 5η προτού πιάσεις τα 80 [ώστε να κάνεις τη μέτρησή σου] αυτό ΔΕΝ πρόκειται να ξανακατεβάσει. Δοκίμασέ το. Δεν παίζει εσύ να ανεβάζεις επίτηδες κι αυτό στο καπάκι να κατεβάζει με σταθερά πατημένο τέρμα το γκάζι σε manual mode!Αν κι αυτό παραείναι κυνήγι με το χρόνο και τα ανακλαστικά σου, αναλογιζόμενος πως ανεβάζει το δικό μου τώρα από 50 στα 80 που δεν το πατάω και τέρμα...
Παρόλα αυτά, υπάρχει τρόπος. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όποιος γνωρίζει, ας μου στείλει μήνυμα, για να μη λερώνουμε το θέμα...
Όποιος γνωρίζει ας στείλει και σε μένα τίποτα...
wannabe
τώρα είδα αυτό που έγραψες σχετικά με τους χρόνους της εκκίνησης.
γαμάτο!!!
+-3.4sec...μέτρηση είναι αυτό?
Με το χέρι πιο ακριβής είναι. (άντε να πέσεις μισό δευτερόλεπτο έξω )κάνει πολλές μετρήσεις μαζί, 400μ και 1χλμ. αλλά δεν είναι ακριβές απο οτι φαίνεται. επιπλέον δέχεται μετρήσεις απο το δικό σου ταχύμετρο οπότε υπεισέρχεται και αυτό το σφάλμα
για όχι γνήσιο καλώδιο ξέρω οτι υπάρχει για μέχρι την έκδοση 704.1, η οποία δεν περιλαμβάνει το scirocco ontopic , και πιθανότατα ούτε και το Α3 του κάβουρα.
εγώ το είχα πάρει απο Κίνα, shenzen συγκεκριμένα , αλλά μετά είδα οτι έρχεται περίπου τα ίδια και απο Ελλάδα -
Ο χρήστης olympian2 έγραψε:
να δοκιμάσω το launch control.Εκεί θα είναι όλα τα λεφτά.
εγώ είχα πάει να κάνω μέτρηση με το vag com και μου έβγαλε 7,9+-3,4
ή έχω Ferrari ή Lada.
το δε Quattro σκοτώνει όλο το δράμα της εκκίνησης . μάλλον πρέπει να κοιτάξω και FR απο εδώ και πέραΆσχετο πάλι, και συγγνώμη (ελπίζω να μην είμαι ο υπαίτιος να ξεκινήσει καμία συζήτηση για το VAG-COM, όπως έγινε με το DSG ), αλλά επειδή ψήνομαι για το VAG-COM, ξέρει κανείς τι καλώδιο να πάρω, ώστε και όλες τις λειτουργίες να έχει, αλλά να μην είναι και πανάκριβο; Έχω Golf V και προσεχώς Scirocco (το ίδιο καλώδιο θέλουν και τα δύο, αφού βασίζονται στην πλατφόρμα του Golf V).
Όποιος γνωρίζει, ας μου στείλει μήνυμα, για να μη λερώνουμε το θέμα...Στο GTI Ed30 DSG που ειχα μετρησει 0-100 με το launch control,το gps εδειξε 6,58 με 2 ατομα.Πατας φρενο με το αριστερο και τερμα γκαζι με το δεξι.Αφηνεις το φρενο και εκσφεντονιζεσαι.
Το VAG-COM πρεπει κατα 99% να ειναι το ιδιο αφου διαβαζει απο την ιδια θυρα.
Προσωπικα ψηφιζω DSG γιατι εκτος αυτων που προαναφερθηκαν,το αυτοκινητο ειναι αρκετα πιο οικονομικο ειδικα εντος πολεως και επιπλεον αυξανεις σημαντικα την μεταπωλητικη του αξια.(για οποιον σκεφτεται πιο μακροποροθεσμα ) -
Πανέμορφο το Scirocco... Eιδικά το 160ps είναι νομίζω δελεαστική πρόταση.
Έχει βρει κανείς φωτογραφίες σε κόκκινο χρώμα;
Αυτό έχω βάλει εγώ στο μάτι...! Κόκκινο!Ας ελπίσουμε ότι και άλλοι κατασκευαστές θα βγάλουν αντίστοιχα αμαξώματα σε προσιτές τιμές.
Ξέρει να μου πει κάποιος πόσο περίπου θα είναι η αναμονή για παράδοση όταν σταθεροποιηθούν η αγορά και οι πωλήσεις του;;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πανέμορφο το Scirocco... Eιδικά το 160ps είναι νομίζω δελεαστική πρόταση.
Έχει βρει κανείς φωτογραφίες σε κόκκινο χρώμα;
Αυτό έχω βάλει εγώ στο μάτι...! Κόκκινο!Ας ελπίσουμε ότι και άλλοι κατασκευαστές θα βγάλουν αντίστοιχα αμαξώματα σε προσιτές τιμές.
Ξέρει να μου πει κάποιος πόσο περίπου θα είναι η αναμονή για παράδοση όταν σταθεροποιηθούν η αγορά και οι πωλήσεις του;;
Άγνωστο. Εξαρτάται από τη ζήτηση που θα έχει. Οπότε λέω από εδώ και μπρος να αρχίσω να το κακολογώ...
Άσχετο, αλλά, παρόλο που έχω κατεβάσει ό,τι φωτογραφία κυκλοφορεί στο internet, δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑ σε opal silver (όχι το κλασικό reflex silver, το άλλο που έρχεται προς το μπεζ). Πήρε κανενός το μάτι καμία;
-
Eγώ πάντως με βλέπω με κόκκινο 160άρη όταν και όποτε ομαλοποιηθεί η αγορά και εφόσον η παράδοση είναι πάνω-κάτω 2 μήνες ... Εκτός αν βγει κάτι παρόμοιο από άλλη εταιρεία (της προκοπής...)
Που σημαίνει ότι μάλλον του χρόνου τέτοια εποχή με βλέπω να παραγγέλνω το Scirocco σε κόκκινο... που το έχω και άχτι...
-
Για όποιον ενδιαφέρεται μόλις πριν λίγο που πέρασα απο Φιλοσίδη είδα ότι υπάρχει ένα σε γκρί (χωρίς πινακίδες - δεν ξέρω αν το δίνουν δηλαδή ακόμα για τεστ ντραιβ)
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Eγώ πάντως με βλέπω με κόκκινο 160άρη όταν και όποτε ομαλοποιηθεί η αγορά και εφόσον η παράδοση είναι πάνω-κάτω 2 μήνες ... Εκτός αν βγει κάτι παρόμοιο από άλλη εταιρεία (της προκοπής...)Που σημαίνει ότι μάλλον του χρόνου τέτοια εποχή με βλέπω να παραγγέλνω το Scirocco σε κόκκινο... που το έχω και άχτι...
Δηλαδή: http://www.youtube.com/watch?v=1bbpq6h9ADI' target='_blank
Το minimum για παραγγελία αυτοκινήτου είναι 3 μήνες, σε όλες τις εταιρείες. Εκτός αν ψωνίσεις από τη βιτρίνα...
-
Στην Χαλκιδα εχει ενα μπλε διλιτρο με DSG το οποιο απο οτι μου
ειπε ο πωλητης αφου παραμεινει καποιες μερες στην εκθεση θα
μπορει να το παραδωσει αμμεσα.Το κακο(για μενα τουλαχιστον)
ηταν οτι δεν ειχε ηλιοροφη αλλα κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ
ομορφο αμαξι.Aσχετο αλλα διπλα ειχε ενα λευκο Α4(160) σε s-line με πολλα
εξτρα που μου πηρε τα μυαλα Τιμη δε αυτου 46000 και
σε 2 μερες στο γκαραζ. -
Ο χρήστης dum έγραψε:
Στην Χαλκιδα εχει ενα μπλε διλιτρο με DSG το οποιο απο οτι μου
ειπε ο πωλητης αφου παραμεινει καποιες μερες στην εκθεση θα
μπορει να το παραδωσει αμμεσα.Το κακο(για μενα τουλαχιστον)
ηταν οτι δεν ειχε ηλιοροφη αλλα κατα τα αλλα ειναι ενα πολυ
ομορφο αμαξι.Aσχετο αλλα διπλα ειχε ενα λευκο Α4(160) σε s-line με πολλα
εξτρα που μου πηρε τα μυαλα Τιμη δε αυτου 46000 και
σε 2 μερες στο γκαραζ.46.000;;;!!!
Ποιό κοροίδο θα το πάρει;
Τόσο κάνει το A4 2.0 TQ (211) με δέρμα και sunroof. -
paidia kalhspera, gnwrizete an to vw scirocco tha vgei automatic sta 1400cc?
eimai anaphros kai xreiazomai aytomato kivwtio
thanks -
Διάβασε το σχετικό νήμα για το Scirocco, ειδικά προς το τέλος...
Α, δεν επιτρέπονται τα greeklish...
_
-
ευχαριστω πολύ
-
Σημερα το ειδα και εγω απο κοντα.Απλα τελειο πλεον αποτελει απο τις πρωτες επιλογες μου.Αλλα ακουω πολλα για τα TSI μοτερ ειδικα απο το μηχανικο μου και κομπιαζω.....αλλα θελω να ρωτησω κατι.Το σπορ πακετο μπαινει σε 1.4 με τα 160 γιατι κατι τετοιο μου ειπε ο εκει πωλητης αλλα δεν βλεπω να το εχει standart στο χαρτι που μου εδωσε?
-
παιδια γνωριζει κανεις αν το σιροκο θα υπάρχει αυτόματο στα 1400 κ.ε.?
VW Scirocco