Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το νοημα των Grand Prix αι της εκδηλωσης αυτης γενικα ...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Το νοημα των Grand Prix αι της εκδηλωσης αυτης γενικα ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    55
    140
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      passat1-8t last edited by

      Πέστα ρε Βλάσση, γιατί εδώ πάνε να με πείσουν ότι είμαι ο 'Ρωχάμης' της πίστας επειδή τολμάω να συμμετέχω σε τέτοια events!! Τα ήδη γνωστά που αναφέρεις φαίνεται ότι δεν συμφέρει να συζητηθούν γιατί τσούζουν!

      Περιμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον τις απαντήσεις των συνforumιτών μας .

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nass last edited by

        Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
        Γιατι γραφοντας σε τετοιο τοπικ δεν ανεβαζουμε το επιπεδο μας.

        Ξέρεις γιατί, φίλε Vlasis_Highlander ? Διότι, ΙΜΗΟ, το θέμα τέθηκε εξ΄ αρχής σε λάθος επίπεδο, 'δείτε πως γ@μ@σαμε εμείς οι 'χεράδες' τα 'τέρατα''. Ή τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι εγώ Αν κάνω λάθος, συγνώμη.

        Εαν θελουμε να το παιξουμε ψηλομυτες για το Ελληνικο πρωταθλημα και το 'σοβαρο' επιπεδο του μπορει καποιος να απαντησει τα παρακατω ερωτηματα ?

        Μα δεν είπε κανείς για το υψηλό επίπεδο του Ελληνικού πρωταθλήματος. Αλλά δεν μπορείς να παραγνωρίσεις δύο βασικές συνιστώσες του, που στις εκδηλώσεις που αναφέρουμε είναι ανύπαρκτες: (α) ασφάλεια αντίστοιχη των ταχυτήτων που αναπτύσσονται και γενικότερα των συνθηκών (β) στοιχειώδης συμμόρφωση σε βασικούς τεχνικούς κανονισμούς, με στόχο την ομογενοποίηση, όσο είναι δυνατόν, των τεχνικών διαφορών μεταξύ των αυτοκινήτων. Ε, αυτό που λέω είναι πως, παρότι κοινή παράμετρος είναι το χρονόμετρο, χωρίς αυτές τις συνιστώσες δεν θεωρώ πως πρόκειται για 'αγώνες'. Για να το κάνω σαφέστερο, τα (α) και (β) [μαζί με το επίσης απαραίτητο (γ) οργάνωση από 'υπεύθυνο' φορέα στα πλαίσια νομιμότητας] είναι που ξεχωρίζουν τους αγώνες dragster (πετυχημένοι, δεν φαντάζομαι να διαφωνείς) από τη 'Βούτα' (πετυχημένη ίσως, αλλά 'αγώνας' δεν είναι, δεν ξέρω αν διαφωνείς). Ε, στις εκδηλώσεις για τις οποίες μιλάμε, υπάρχει βέβαια το (γ), αλλά όχι τα (α) και (β). Η ίδια απάντηση ταιριάζει για όποιον ρωτάει για τις δεξιοτεχνίες.

        Οπότε το Ελληνικό πρωτάθλημα μπορεί να έχει τα χάλια του (μόνο το ταχύτητας, τα ράλι και οι αναβάσεις είναι σε αρκετά καλό επίπεδο) αλλά τουλάχιστον το θεωρώ 'αγώνες', σύμφωνα με τον παραπάνω ορισμό. Αν εσύ αυτό το βλέπεις 'αφ΄ υψηλού θεώρηση', δικαίωμά σου.

        Ποια η διαφορα σε χρηματα και προσωπικο μηχανικων απο τα αμαξια γνωστων επιχειρηματιων που συλλεγουν κουπες χρονια τωρα απο τα υπόλοιπα της κατηγοριας τους ?

        Νομίζω οι Ελληνικοί αγώνες έχουν ξεφύγει από το επίπεδο που αναφέρεις χρόνια τώρα. Ουσιαστικά μόνο ο Βωβός ανήκει στην κατηγορία αυτή (φωτεινή εξαίρεση ως προς το επίπεδο εμπλοκής). Ολοι οι υπόλοιποι λίγο-πολύ βράζουν στο ίδιο καζάνι. Ας αναφέρω μερικά ονόματα άξιων πρωταθλητών των τελευταίων ετών και πες μου ποιοί ανήκουν στην κατηγορία που αναφέρεις: Κύρκος, Αρβανιτάκης, Θεργιάκης, Καϊτατζής Jr., Χατζητσοπάνης, αφοι Ζάχου, Παπανικολάου (Peugeot Cup), Χατζηρήγας κοκ.

        Αλλά επειδή έθεσες το θέμα του κόστους: δηλ. το S2000 των 50000 ευρώ ή η M3 (που αν θυμάμαι καλά έχεις και εσύ) είναι φτηνά ? Τότε τι να πει το 106R των 15000 ευρώ (έτοιμο για αγώνες με ασφάλεια με λιγότερα από 25000 ευρώ) ?

        Εν ολίγοις, αυτό που λέω είναι το εξής: σε όλες τις μορφές αγώνων και εκδηλώσεων, πάντοτε θα υπάρχουν οι λεφτάδες και οι 'παντελονίδιοι'. Και σε τίποτα δεν πείθομαι από τα όσα λέχθησαν σε αυτό το θέμα πως υπάρχει οτιδήποτε στις εκδηλώσεις τύπου SideShow/TimeTrial/GP κτλ. κτλ. που να προστατεύει τα ταλέντα-παντελονίδιους από τους λεφτάδες. Δηλαδή, τζάμπα αναφέρεις τόσα παραδείγματα για Kit Car και WRC, τη στιγμή που όλοι βράζουν στο ίδιο καζάνι. Να σου πω ένα απλό αντιπαράδειγμα: ποιός θα εμποδίσει τον οποιοδήποτε λεφτά να κατέβει στην επόμενη εκδήλωση με super λάστιχα slicks των 500 ευρώ το κομμάτι ? Τι είναι αυτό που διαφυλάσσει τα ταλέντα, που υποτίθεται πως φαίνονται καλύτερα σε τέτοιες εκδηλώσεις, από κάτι τέτοιο ? Τουλάχιστον στις φτηνές κατηγορίες των 'κανονικών' αγώνων (πχ. όλα τα ενιαία) υπάρχει ενιαίο λάστιχο. Ιδού λοιπόν η επίδραση της απουσίας του (β) που έλεγα παραπάνω.

        Δηλαδη οποιος κερδισει απο τους 5 ειναι Σουμαχερ ?

        Ποιός το είπε αυτό ? Ή το υπονόησε ? Αυτογνωσία χρειάζεται. Και αντικειμενικότητα. Γιατί αναφέρεις πχ. τους 5 που έχεις στο μυαλό σου και όχι τους 15 του ενιαίου που είναι στο ίδιο δευτερόλεπτο ή τους 15 των Ν/1 στις αναβάσεις ή τους 15 της Ν/4 στα ράλι κοκ. Παντού υπάρχουν 'αδύναμοι κρίκοι'...

        Το ποσο πειραγμενα ή οχι ειναι τα αγωνιστικα του πρωταθληματος σε σχεση με τα 'μαιμουδεμενα βολιτσια του λαουτζικου' ειναι μια ιστορια που λιγοι ξερουν και ακομη λιγοτεροι μιλουν περι αυτου. Δηλαδη εαν εχω νομιμα βαλει τον FIA περιοριστη διατομης αλλα ανεβασω το boost στα 1.8bar, ποιος θα ασχοληθει στο τεχνικο ελεγχο ?

        Αυτοί που πρέπει να ασχοληθούν, αν τίθεται θέμα από τους κανονισμούς (αν δεν το ξέρεις, να σε πληροφορήσω πως στην ομάδα Ν, δηλ. 'αυτοκίνητα του λαουτζίκου' , υπάρχει σχετικός περιορισμός, ο οποίος και ελέγχεται (ρώτα τον ivan για το Παλάδιο, ως πρόσφατο παράδειγμα)). Οπότε τουλάχιστον υπάρχει η πρόβλεψη και η δυνατότητα του καθενός να ζητήσει τον έλεγχο (ένσταση), δηλ. να απαιτήσει την εφαρμογή των κανονισμών. Στις εκδηλώσεις για τις οποίες μιλάμε, όλοι είναι 'κατά δήλωση', και μετά γυρίζουν και λένε 'ναι αλλά αυτά είναι σκαλισμένα', δηλ. αυτοαναιρούνται, αλλά βέβαια που να βρούν το δίκιο τους, που πουθενά δεν φαίνεται ποιό είναι αυτό ?

        Ποια η διαφορα μου απο ενα 'μαιμουδεμενο βολτισιο' ?

        Τεράστια, συνήθως υπερ του βολτίσιου Ενα ομάδας Ν αγωνιστικό Evo βγάζει 260 άλογα, και αν, τη στιγμή που ένα 'μαϊμουδεμένο βολτίσιο', ελλείψει οποιουδήποτε ελέγχου σε μέγεθος και πίεση τουρμπίνας μπορεί να βγάζει και 400

        Λοιπον ας ερθουμε λιγο στην Ελληνικη πραγματικοτητα και ας ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ για εκεινους που αγαπουν το αυτοκινητο και οχι τα ΤΣΙΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ.

        Μόνο που το λες αυτό υποπίπτεις και εσύ στο αμάρτημα του ρατσισμού απέναντι σε όσους προτιμούν τους 'κανονικούς' αγώνες, υποβιβάζοντάς τους όλους σε τσιγκοκυνηγούς και σαμπανιοκυνηγούς και διαχωρίζοντάς τους από εκείνους που 'αγαπούν το αυτοκίνητο'. Φαντάζομαι πως συμφωνείς πως μπορείς να αγαπάς το αυτοκίνητο και τους αγώνες χωρίς να αγαπάς απαραίτητα τα τσιγκάκια.

        (Ασε που δεν κατάλαβα από την τοποθέτηση του 1renos να μένει αδιάφορος μπροστά στα τσιγκάκια και τις σαμπάνιες )

        Αν μου επιτρέπεις μια τελευταία παρατήρηση, και για να απαντήσω και στον passat1.8t: συμφωνώ 1000% με την ύπαρξη αυτών των εκδηλώσεων και μακάρι να τρέχουν 100 και να τους βλέπουν 10000 κάθε φορά! Δεν είμαστε (ως φίλοι των αγώνων αυτοκινήτου συνολικά, χωρίς διαχωριστικά)σε θέση να είμαστε εκλεκτικοί, όλοι και όλα χρειάζονται. Απλά καλό είναι να ξέρουμε τι είναι τι και να μην συγχέουμε τα μεν με τα δε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • 1
          1renos last edited by

          Αγαπητε nass

          απορω πως συζηταμε ακομα την συγκριση των S2000 με τα EVO !!!
          Σε παρακαλω απλα αναλογισου την εννοια των τριων διαφορικων και ιδιαιτερα του κεντρικου που ειναι ενεργο και ρυθμισιμο απο τον οδηγο !!!!Μηπως εχουν την ιδια κατανομη ροπης οι δυο κινητηρες τους ;;;; 2000cc ατμοσφαιρικος vs 2000cc TURBO !!
          Οι διαφορες μεταξυ των δυο αυτοκινητων ειναι κ ο λ λ ο σ ι α ι ε ς !!!
          Το M3 ειναι ενα σπουδαιο αυτοκινητο (...και ελπιζω να ειναι καποτε το επομενο ! )

          Γραφεις : ' Αλλά τα άλογα, επιμένω, δεν είναι αυτά που έχουν την κυρίαρχη σημασία. Για παράδειγμα, έχεις δει τέτοια αυτοκίνητα ομάδας Ν (για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης) στα Μέγαρα ή τις Σέρρες ? Αν ναι, όντως πιστεύεις πως είναι κατάλληλα για πίστα ? Αν λες όχι, τότε γιατί το συζητάμε ? Αν λες ναι, μάλλον βλέπαμε άλλο αγώνα Τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα για ΡΑΛΙ και αυτό τα λέει όλα. '

          Μηπως τα FORD με τα οποια τρεχουν Κυρκαιοι και Αρβανιτακης φτιαχτηκαν για ασφαλτινες πιστες οπως τα Μεγαρα ;;; Οι τα HONDA και υπολοιπα υπεροπλα τυπου BTCC φτιαχτηκαν για τα Μεγαρα ;;;; Μηπως αυτα δεν γραφουν χρονια τωρα τους καλυτερους χρονους ;;;; Αυτοκινητα τα οποια σχεδιαστηκαν για τελειως διαφορετικης μορφης αγωνες . Μονο στην Ελλαδα συμβαινει αυτο . Συμφωνεις η διαφωνεις ;;
          Αρα το τουρλουμπουκι στην Ελλαδα ειναι δεδομενο ( προσφατο παραδειγμα τα ΙΣΤΟΡΙΚΑ ,τα OPEN ) . Οποιος μπορει να βρει ενα αυτοκινητο το φερνει και προσπαθει να το τρεξει οπουδηποτε . Σε λιγο θα τρεχουν και 500αρια cart μαζι ( αστειο ειναι αυτο) .
          Ετσι λοιπον και το GRAND PRIX ειναι ενα τουρλουμπουκι αυτοκινητων (κατι σαν τον πυργο της Βαβελ) που ολοι οι συμμετεχοντες το γνωριζουν και δια της συμμετοχης το αποδεχονται .Οπως αποδεχονται και την ελλειψη κανονισμων και ελεγχων .

          Οσον αφορα τα 'σκαλισματα' τ ανεφερα γιατι θελω να σου επισημανω οτι ετσι ανοιγει η ψαλιδα ιπποδυναμης υπερ των Τουρμπο . ( Για μενα σε κλειστες πιστες χρειαζεται μικροτερη ιπποδυναμη προς οφελος της καλης κατανομης της ροπης ) .

          Γραφεις : ' Μπορώ να σου βρώ πολλά. Η ουσία είναι πως, όπως και για το θέμα της καταλληλότητάς τους για πίστα, ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ (χωρίς να το ξέρεις) πως είναι 'σκαλισμένα' και πάνω σε αυτή την υπόθεση χτίζεις ολόκληρη επιχειρηματολογία, όπου από τη μία είναι οι 'καλοί' 'όχι σκαλιστές ' 'Δαβίδ' και από την άλλη οι 'σκαλιστές' 'Γολιάθ', τους οποίους κατατροπώνουν οι εν λόγω Δαβίδ

          Ειλικρινά πάντως, δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία των αναφορών σου αυτών. Θες να πεις πως αυτοί που αναφέρεις (στους οποίους περιλαμβάνεις και τον εαυτό σου, εξ΄ ου και τα περί μετριοφροσύνης παραπάνω ) είναι 'χεράδες' ή / και οι 'SUBAREVO' (καλό! ) είναι 'κουλοί' ? Αν θεωρείς πως αυτό αποδεικνύεται από το Time Trial (επαναλαμβάνω: 3 γύρους σε πίστα μίκι-μάους, και μάλιστα υπό βροχή, που σχεδόν πάντοτε δυσκολεύει την εξαγωγή συμπερασμάτων), νομίζω διαφωνούμε 100%. Προσοχή, δεν λέω πως δεν ισχύει το ένα ή το άλλο, λέω πως το Time Trial δεν τα αποδεικνύει με κανένα τρόπο. Ομοίως και για την υπόθεση πως τα S2000, A75 3.0, M3 κτλ. είναι 'κανόνια' και τα πολυδιαφημισμένα (σε αυτό έχεις δίκιο, είναι πολυδιαφημισμένα) 'SUBAREVO' 'πατάτες'. '

          Αν τα TIME TRIAL δεν αποδεικνυουν κατι ,τοτε που αποδεικνυεται αυτο το ....κατι .
          Φυσικα και οι πισωκινητοι οδηγοι πρεπει να ειναι πιο χεραδες απο τους οδηγους των τετρακινητων προκειμενου να κινηθουν στους ιδιους ρυθμους ( εδω θα δεχτω αλλα 500 κιλα κατηγοριων περι ελλειψης μετριοφροσυνης και πιος ξερει τι αλλο )
          Αλλα το παραπανω το ξερουν και τα μωρα παιδια . Η μηπως τα μπροσθιοκινητα δεν στριβουν ευκολοτερα και ειναι πιο γρηγορα μεσα στις στροφες ;;;;; Η για πλακα τα 4κινητα επικρατουν απο εποχης Μισελ Μουτον στους αγωνες ;;; Μη τρελλαθουμε τελειως παιδια !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Οπου βρεθουμε και οπου σταθουμε οι κατοχοι των προσθιοκινητων μας ζαλιζουν τον ερωτα !!!!!! Οι δε 4κινητοι μας εχουν για τον κωλο τους και το υφακι του γαμαω στολιζει τη φατσα τους !!!! ( συγνωμη για τις λεξεις που χρησιμοποιησα αλλα ειναι λιγοτερο χυδαιες απο απο το υφακι που συνανταω χρονια σε κουβεντες για αυτοκινητα )
          Δεν ξερω αν ειμαι χερας αλλα αλλα βαρεθηκα τοσα χρονια το περισπουδαστο υφος των κατοχων καθε λογης προσθιοκινητης τουρμπιζουσας κατασκευης και γι αυτο σε καθε περιπτωση πισωκινητης επικρατησης θα ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ !!!!!!!!!!
          Για σκεφτητε ολοι ποσο ενδιαφερον θα ειχαν οι οποιηδηποτε αγωνες και τα οποιαδηποτε TIME TRIALS αν η σειρα καταταξης ακολουθουσε τα κιλα ανα ιππο και την παραθεση διαφορικων ( ελπιζω να με καταλαβε κανεις )
          Και αλλιμονο αν ειναι καποιος να γραφει 5 αραδες και να του την πεφτουν ολοι !!!!!

          Οσο για το ALFA TROPHY ......ναι κατα δηλωση μας κατηγοριοποιουμαστε !!!!!! και αν θελετε να μαθετε εχουμε ενα οδηγο ,τον κο Τζωρτζη ,ο οποιος ζητησε και γραφτηκε στην κατηγορια με τα μεγαλα και με την πανεμορφη 1600 πισωκινητη GTV του ,μας πεταει συνηθως τα ματια εμας των μεγαλων !!!!!! Αν μπορειτε να καταλαβετε τι σημαινει αυτο ........

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Ο χρήστης 1renos έγραψε:
            Σε παρακαλω απλα αναλογισου την εννοια των τριων διαφορικων και ιδιαιτερα του κεντρικου που ειναι ενεργο και ρυθμισιμο απο τον οδηγο !!!!

            Μόνο στα Evo VII/VIII, πουθενά αλλού. Και μόνο αν ο οδηγός ξέρει τι κάνει (ξέρει ? ) Οπότε όσα λες δεν ισχύουν για Evo IV/V/Vi, WRX/STi κτλ. ?

            Μηπως εχουν την ιδια κατανομη ροπης οι δυο κινητηρες τους ;;;; 2000cc ατμοσφαιρικος vs 2000cc TURBO !!

            Μπορώ να σου φέρω επιχειρήματα να συζητάμε μέχρι αύριο (πχ. εσύ λες για ροπή Turbo ? Και εγώ σου λέω για Turbo lag, ιδίως για να βγούν τα πολλά άλογα που λες. Κοκ.). Προτείνω όμως να τα αφήσουμε αυτά.

            Αν τα TIME TRIAL δεν αποδεικνυουν κατι ,τοτε που αποδεικνυεται αυτο το ....κατι .

            Σε 'κανονικούς' αγώνες ως προς (α) συστήματα ασφάλειας (τα οποία εκτός από την προφανή κυριολεκτική τους αξία έχουν και εξαιρετικά σημαντική ψυχολογική αξία για κάποιους οδηγούς, ενώ για άλλους 'τρελλαμένους' είναι αδιάφορα. Αλλά ακόμα και αυτό μετράει ως προς το που 'πατάει' και που 'αφήνει' κανείς, διότι το να 'πατάει' κάποιος εκεί που ο άλλος 'αφήνει', επειδή δεν είναι ασφαλές, δεν είναι οδηγική ικανότητα, είναι γεναιότητα μέχρι βλακείας με ενδεχόμενες τραγικές συνέπειες) (β) τεχνικούς κανονισμούς (γ) διάρκεια αγώνα (δ) μορφή πίστας (οι Σέρρες είναι πίστα. Τα Μέγαρα είναι μίκι-μάους ('βγαίνουν' όλες οι στροφές με μία ταχύτητα στο κιβώτιο! ). Τα 'κομμένα' Μέγαρα είναι super-Μίκι Μάους).

            Τα Time Trial δίνουν διασκέδαση σε συμμετέχοντες και θεατές, δίνουν κάποιες ενδείξεις χεριών ή κουλαμάρας, αλλά μέχρι εκεί. Αποδείξεις δίνουν μόνο οι κανονικοί αγώνες, ΙΜΗΟ.

            Η για πλακα τα 4κινητα επικρατουν απο εποχης Μισελ Μουτον στους αγωνες ;;;

            Σε καμία άλλη μορφή αγώνων πλην των ράλι και των raid. Τόσο απλά και χωρίς πλάκα.

            Οπου βρεθουμε και οπου σταθουμε οι κατοχοι των προσθιοκινητων μας ζαλιζουν τον ερωτα !!!!!! Οι δε 4κινητοι μας εχουν για τον κωλο τους και το υφακι του γαμαω στολιζει τη φατσα τους !!!!

            Καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου, ιδίως διότι, όπως σωστά παρατήρησε προχτές ο ΣΧ στην πίτα του Forum, έχει γεμίσει ο τόπος 'φτερούγες'. Οπότε καταλαβαίνω την ανθρώπινη πλευρά της στάσης σου. Αλλά κάπου νομίζω πως υπερβάλλεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              stoukerman last edited by

              [quote='nass
              Μόνο στα Evo VII/VIII, πουθενά αλλού. Και μόνο αν ο οδηγός ξέρει τι κάνει (ξέρει ? ) Οπότε όσα λες δεν ισχύουν για Evo IV/V/Vi, WRX/STi κτλ. ?

              [/quote]

              San misitos idioktitis AWD, a small correction if you please! Ta WRX STi Type R kai Type RA (palio souloupi) exoun rytmizwmwno kentriko apo to version V kai VI nomizw

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • 1
                1renos last edited by

                Οχι , οχι μισητοι παιδια !! Αλλα ακομα θυμαμαι ενα SUBARU ,ενα βροχερο μεσημερι στη Βουλιαγμενης που απομακρυνοταν σαν διαολος και τον κοιταγα σαν χαζος σπινιαροντας την δευτερα μου !!!! Τι φταιω που μου δημιουργηθηκαν ψυχολογικα τραυματα ;;;;

                Ασε που εχω κανα δυο φιλους με τα προαναφερθεντα οι οποιοι με αντιμετωπιζουν με συγκαταβαση και πατρικες νουθεσιες οταν μιλαμε για αυτοκινητα !!!!!!!
                Λοιπον ας κανουμε παιδια μια επαναληψη στα παλαιοτερα τευχη των 4τροχων και καποιοι θα εκπλαγουν απο τον βαθμο επιβολης των ηλεκτρονικων στην αναζητηση προσφυσης !!
                Αααα !!!! Για να μην νομιζετε οτι μιλαω χωρις εμπειρια σας αναφερω οτι εχω διατελεσει συνοδηγος σε EVO VI ralliart 360bhp οποιο ξεκολλαγε κομματια ασφαλτου στο περασμα του ( οδηγος του ο φιλος Βασιλης Κυριτσης ,αυτος με τον Σκαραβαιο των ιστορικων ,μην ανοιξω αλλη πληγη για αυτον τον σκαραβαιο με την προιστορικη αναρτηση και τον οδηγο του !!!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hyperion last edited by

                  Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                  Οχι , οχι μισητοι παιδια !! Αλλα ακομα θυμαμαι ενα SUBARU ,ενα βροχερο μεσημερι στη Βουλιαγμενης που απομακρυνοταν σαν διαολος και τον κοιταγα σαν χαζος σπινιαροντας την δευτερα μου !!!! Τι φταιω που μου δημιουργηθηκαν ψυχολογικα τραυματα ;;;;

                  Ασε που εχω κανα δυο φιλους με τα προαναφερθεντα οι οποιοι με αντιμετωπιζουν με συγκαταβαση και πατρικες νουθεσιες οταν μιλαμε για αυτοκινητα !!!!!!!

                  Και μετά τα ανατρεπτικά αποτελέσματα της εκδήλωσης στα Μέγαρα, την επόμενη φορά που θα δεις ένα Subarevo (οκ κλεμένο.. .) ένα βροχερό μεσημέρι στη Βουλιαγμένης θα μπορέσεις να το ακολουθήσεις???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 1
                    1renos last edited by

                    Καλησπερα Κωστα

                    φυσικα και δεν θα μπορεσω να τ ακολουθησω !!! Η προσφυση των τετρακινητων στη βροχη ειναι πολυ καλυτερη απο την δικια μου !
                    Βεβαια δεν σας ειπα (για λογους ασφαλειας ,μην μου την πεσουν ολοι οι SUBAREVAΔΕΣ ) ποσες καροτσες εφαγε εκνευρισμενο SUBARU (normal μαλλον) το παλιο ,στο κατεβασμα Συγγρου ανοιγοντας 3ες και 4ες απο 120 Σ αυτο βεβαια συνεβαλε και η πολυ μακρια κλιμακωση του κιβωτιου μου ( 1η 70 ,2η 128 ,3η 170 , 4η 215 ,5η 245μαλλον )
                    Παιδια μην σκεφτεστε κακιες του τυπου ' κανενα τουρμπισμενο 1600 θα ηταν ..' γιατι ηταν γιαλιστερο και απαστραπτον GT και 2000 με 4000prm με 2α πριν πριν σε κινηση μου 'ξεκολλαγε' ......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hyperion last edited by

                      Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                      Καλησπερα Κωστα

                      φυσικα και δεν θα μπορεσω να τ ακολουθησω !!! Η προσφυση των τετρακινητων στη βροχη ειναι πολυ καλυτερη απο την δικια μου !
                      Βεβαια δεν σας ειπα (για λογους ασφαλειας ,μην μου την πεσουν ολοι οι SUBAREVAΔΕΣ ) ποσες καροτσες εφαγε εκνευρισμενο SUBARU (normal μαλλον) το παλιο ,στο κατεβασμα Συγγρου ανοιγοντας 3ες και 4ες απο 120 Σ αυτο βεβαια συνεβαλε και η πολυ μακρια κλιμακωση του κιβωτιου μου ( 1η 70 ,2η 128 ,3η 170 , 4η 215 ,5η 245μαλλον )
                      Παιδια μην σκεφτεστε κακιες του τυπου ' κανενα τουρμπισμενο 1600 θα ηταν ..' γιατι ηταν γιαλιστερο και απαστραπτον GT και 2000 με 4000prm με 2α πριν πριν σε κινηση μου 'ξεκολλαγε' ......

                      http://www.tfrc.gr

                      Εκεί μπορείς να γράψεις τα παραπάνω και να σε θαυμάσουν οι συνομιλητές.
                      Εδώ το forum λέγεται 'ελληνικοί αγώνες' και μάλλον δεν θα βρεις πολλούς θαυμαστές .

                      Φιλικά και καλοπροαίρετα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stoukerman last edited by

                        Ο χρήστης hyperion έγραψε:

                        Καλησπερα Κωστα

                        φυσικα και δεν θα μπορεσω να τ ακολουθησω !!! Η προσφυση των τετρακινητων στη βροχη ειναι πολυ καλυτερη απο την δικια μου !
                        Βεβαια δεν σας ειπα (για λογους ασφαλειας ,μην μου την πεσουν ολοι οι SUBAREVAΔΕΣ ) ποσες καροτσες εφαγε εκνευρισμενο SUBARU (normal μαλλον) το παλιο ,στο κατεβασμα Συγγρου ανοιγοντας 3ες και 4ες απο 120 Σ αυτο βεβαια συνεβαλε και η πολυ μακρια κλιμακωση του κιβωτιου μου ( 1η 70 ,2η 128 ,3η 170 , 4η 215 ,5η 245μαλλον )
                        Παιδια μην σκεφτεστε κακιες του τυπου ' κανενα τουρμπισμενο 1600 θα ηταν ..' γιατι ηταν γιαλιστερο και απαστραπτον GT και 2000 με 4000prm με 2α πριν πριν σε κινηση μου 'ξεκολλαγε' ......

                        http://www.tfrc.gr

                        Εκεί μπορείς να γράψεις τα παραπάνω και να σε θαυμάσουν οι συνομιλητές.
                        Εδώ το forum λέγεται 'ελληνικοί αγώνες' και μάλλον δεν θα βρεις πολλούς θαυμαστές .

                        Φιλικά και καλοπροαίρετα.

                        Touchee, Hyperion.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          apr last edited by

                          ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΟΝΙΑΤΙΚΟΙ ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΝΕ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ?
                          ΜΑΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΤΟΠΙΚ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ , ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΡΙΤΕΣ ΤΕΤΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ .
                          ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            castor last edited by

                            Ο χρήστης hyperion έγραψε:

                            http://www.tfrc.gr

                            Εκεί μπορείς να γράψεις τα παραπάνω και να σε θαυμάσουν οι συνομιλητές.
                            Εδώ το forum λέγεται 'ελληνικοί αγώνες' και μάλλον δεν θα βρεις πολλούς θαυμαστές .

                            Φιλικά και καλοπροαίρετα.

                            Θα ζητούσα κάποια αυτοσυγκράτηση και προσοχή για το τι λέμε και πώς το λέμε!

                            Απευθύνομαι τόσο στον 1renos όσο και στον hyperion!

                            Το τι κάνει , τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται κάποια κατάσταση στο tfrc ή στο gtc ή όπου αλλού (τα ονόματα είναι σαν παράδειγμα) δεν έχει να κάνει με το τι κάνουμε , γράφουμε , λέμε σε αυτό το φόρουμ!

                            Αν το φόρουμ που μας φιλοξενεί των 4Τροχών θέλει να φτειάξει ενότητα σχετικά με Sideshows ή και Drifts ή και Ανοίγματα/κια ζητήστε το ώστε να υπάρξει ένας χώρος να γράφετε ότι επιθυμείτε σχετικά με αυτά! Αυτό εφ'όσον ξεκαθαρίσαμε ότι αυτές οι εκδηλώσεις δεν είναι αγώνες!

                            Το να αναφερώμαστε σε άλλα φόρουμς και ιδιαίτερα φόρουμς club χωρίς να ξέρουμε πιά ακριβώς πολιτική ακολουθεί ή να υποψιαζόμαστε κάποια πολιτική είναι αν όχι επικίνδυνο τουλάχιστον άκομψο!

                            Τέλος μία ακόμη παραίνεση!

                            Η αυτοκίνηση και η ταχύτητα πρέπει να μας ΕΝΩΝΕΙ και όχι να μας ΧΩΡΙΖΕΙ. Ας βρούμε επομένως που είμαστε κοντά και ας αφήσουμε ότι μας κρατά μακρυά! Πιό καλά θα περνάμε έτσι!

                            Φιλάκια προς όλους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hyperion last edited by

                              Ο χρήστης Castor έγραψε:

                              http://www.tfrc.gr

                              Εκεί μπορείς να γράψεις τα παραπάνω και να σε θαυμάσουν οι συνομιλητές.
                              Εδώ το forum λέγεται 'ελληνικοί αγώνες' και μάλλον δεν θα βρεις πολλούς θαυμαστές .

                              Φιλικά και καλοπροαίρετα.

                              Θα ζητούσα κάποια αυτοσυγκράτηση και προσοχή για το τι λέμε και πώς το λέμε!

                              Απευθύνομαι τόσο στον 1renos όσο και στον hyperion!

                              Το τι κάνει , τι είναι και πώς αντιμετωπίζεται κάποια κατάσταση στο tfrc ή στο gtc ή όπου αλλού (τα ονόματα είναι σαν παράδειγμα) δεν έχει να κάνει με το τι κάνουμε , γράφουμε , λέμε σε αυτό το φόρουμ!

                              Αν το φόρουμ που μας φιλοξενεί των 4Τροχών θέλει να φτειάξει ενότητα σχετικά με Sideshows ή και Drifts ή και Ανοίγματα/κια ζητήστε το ώστε να υπάρξει ένας χώρος να γράφετε ότι επιθυμείτε σχετικά με αυτά! Αυτό εφ'όσον ξεκαθαρίσαμε ότι αυτές οι εκδηλώσεις δεν είναι αγώνες!

                              Το να αναφερώμαστε σε άλλα φόρουμς και ιδιαίτερα φόρουμς club χωρίς να ξέρουμε πιά ακριβώς πολιτική ακολουθεί ή να υποψιαζόμαστε κάποια πολιτική είναι αν όχι επικίνδυνο τουλάχιστον άκομψο!

                              Τέλος μία ακόμη παραίνεση!

                              Η αυτοκίνηση και η ταχύτητα πρέπει να μας ΕΝΩΝΕΙ και όχι να μας ΧΩΡΙΖΕΙ. Ας βρούμε επομένως που είμαστε κοντά και ας αφήσουμε ότι μας κρατά μακρυά! Πιό καλά θα περνάμε έτσι!

                              Φιλάκια προς όλους

                              Συστάσεις για το τι γράφω και τι λέω δεν χρειάζομαι αγαπητέ castor.

                              Χειρίζομαι την ελληνική αρκετά καλά, είμαι 'από μέσα' στους αγώνες τα τελευταία χρόνια και επομένως ατυχέστατη η αναφορά σου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sx last edited by

                                Κλειστός, ασφαλής δρόμος και βέβαια οδήγηση με οτιδήποτε χωρίς να πρέπει να έχεις τις γνώσεις του Μιχεκαλάκη για να στήσεις ή το κέφι του Πλατή για να εξελίξεις..
                                Κάπου εκεί ίσως είναι η αλήθεια για ένα χώρο, μία μορφή αγώνα κατά τη γνώμη μου, όπου κυριαρχεί ο αυθορμητισμός και βέβαια το θέαμα.
                                Ο συναγωνισμός δεν είναια ντιπροσωπευτικός αν και κατά τη γνώμη μου αν θες πάντα βρίσκεις στοιχεία ώστε να κάνεις συγκρίσεις και να καταλάβεις αν βελτιώνεσαι...
                                Υπάρχει χώρος για όλους και για όλα...
                                Ψυχραιμία και βέβαια σεβασμό για οποιονδήποπτε έχει το θάρροςε να φοράει ένα κράνος και να εκτείθεται χωρίς μάλιστα κάποιο σκοπό....
                                Γιατί έτσι γμτ... Αυτό μας έχει λείψει γενικώς! Κακά τα ψέματα..

                                Στρατισινο

                                ΥΓ... Θυμάται κανείς το 1ο 4Χ4 στο τέλος του 87 οπότε συμμετείχαν 100 και πλέον ερασιτέχνες με τα προσωπικά τους τζιποειδή? Τι απέγινε αυτή η μορφή αγώνα? Καταστράφηκε από βελτιώσεις και ρολ μπαρ και βέβαια από αποτυχημένους των κανονικών αγώνων που πίστεψαν οτι θα δικαιωθούν αγωνιζόμενοι με ερασιτέχνες. Σήμερα μαζεύονται δεν μαζεύονται 6 πληρώματα σε αγώνα 4Χ4 και ευτυχώς κάμποσα στα διάφορα οικογενειακά τραιαλ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  1renos last edited by

                                  Παιδια μπορειτε να ονομασετε το Forum των 4τροχων ως Forum των 4Φαραω !!
                                  Εξηγουμαι : Δυο κουβεντες εγραψα ,με διαθεση χιουμορ πολλες φορες ,
                                  και πεσαν ολες οι 'περγαμηνες' να με φανε !!!!! Δεν καταλαβα καλα ......εδω μονο οσοι τρεχουν( ετρεχαν ) σε αγωνες καθαγιαζονται και '...δικαιουνται δια να ομιλουν' ;;;;;;;;;;
                                  Με τον castor συμφωνω οτι η αυτοκινηση πρεπει να μας ενωνει και οχι να μας χωριζει .
                                  Ο Vlasis_Highlander επιασε στην 2η σελιδα το νοημα των γραφομενων μου . Συμφωνω απολυτα .
                                  Μαλλον η αυτοκινηση σ κ ο τ ω ν ε ι το ΧΙΟΥΜΟΡ !
                                  Δηλαδη προς τι το αρπαγμα ;;; Αμφισβητησε κανεις τις οδηγικες ικανοτητες η τον ανδρισμο καποιου και βγηκαν τα μαχαιρια ;;;;;;;;;
                                  Αν μ ενα SIDE SHOW πλακωνομαστε ετσι τοτε ειναι φανερο γιατι οι ελληνικοι αγωνες εχουν τα χαλια που εχουν και προσπαθει ο ενας να βγαλει το ματι του αλλου

                                  Παντως διαβαζοντας τα γραφομενα του sx βλεπε: Στρατισσινο βλεπω ενα ανθρωπο που δεν βγαζει εμπαθειες αν και πολυπεργαμινουχος !!!!! Ουτε την 'επεσε' σε κανενα 'εδω μεσα' βεβαια . Καποιοι θα μπορουσαν να παραδειγματιστουν απο το υφος και τα λεγομενα του (αυτο αφορα και μενα ) .

                                  Ευχαριστω παντως τον κυριο Αργυριου για την συσταση περι TFRC club .
                                  Θαυμαστες μαλλον δεν εχω και ουτε προσπαθησα ν αποκτησω κυριε Αργυριου σ αυτο το Φορουμ . Τα διαφορα Θεματα στο Φορουμ δεν υποχρεωνουν κανενα να τα διαβαζει . Μπορει να τα προσπερασει με 'ζαπινκ' του ποντικιου . Ετσι αν ξαναδιαβασετε περι ανωριμων συμπεριφορων ( σβελτες διαδρομες η ανοιγματα με SUBAREVO ) αντι να παραπεμψετε ειρωνικα τον γραφοντα σε αλλα site πορειτε να δηλωσετε την προσωπικη σας διαφορα με απαντηση η απλως να κανετε 'ζαπινκ' !!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    hyperion last edited by

                                    Εγώ απλά παρατήρησα ότι οι 2ες και 3ες στη Συγγρού είναι άσχετα με ένα forum για αγώνες αυτοκινήτου.

                                    ΥΓ Κατανοητό τώρα αγαπητέ castor ότι σε λάθος κατεύθυνση οι συστάσεις προς εμε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      castor last edited by

                                      Ο χρήστης Castor έγραψε:
                                      ...Το να αναφερώμαστε σε άλλα φόρουμς και ιδιαίτερα φόρουμς club χωρίς να ξέρουμε πιά ακριβώς πολιτική ακολουθεί ή να υποψιαζόμαστε κάποια πολιτική είναι αν όχι επικίνδυνο τουλάχιστον άκομψο! ...

                                      Εσύ το διάβασες αυτό ???

                                      Υ.Γ. Κατανοητό αγαπητέ γιατί η σύσταση και πρός εσέ !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hyperion last edited by

                                        Ο χρήστης Castor έγραψε:

                                        ...Το να αναφερώμαστε σε άλλα φόρουμς και ιδιαίτερα φόρουμς club χωρίς να ξέρουμε πιά ακριβώς πολιτική ακολουθεί ή να υποψιαζόμαστε κάποια πολιτική είναι αν όχι επικίνδυνο τουλάχιστον άκομψο! ...

                                        Εσύ το διάβασες αυτό ???

                                        Υ.Γ. Κατανοητό αγαπητέ γιατί η σύσταση και πρός εσέ !!!

                                        Όχι.
                                        Θα αναφέρομαι όποτε θέλω σε ότι θεωρώ ότι πρέπει να αναφερθεί και συστάσεις σε ένα forum εξακολουθώ να μην δέχομαι από κανέναν, από τη στιγμή που δεν έχω ξεφύγει ποτέ από τα όρια της ευπρέπειας .

                                        Μπήκαν εδώ μέσα κοντράκηδες που βαράνε 3ες 4ες και βγάζουν τα απωθημένα τους στα 'GRAND PRIX' (για όνομα ....), και ενοχληθήκαμε επειδή κάποιος τους υπέδειξε ένα σχετικό site μπας και ησυχάσουμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          passat1-8t last edited by

                                          Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                                          ...Μπήκαν εδώ μέσα κοντράκηδες που βαράνε 3ες 4ες και βγάζουν τα απωθημένα τους στα 'GRAND PRIX' (για όνομα ....), και ενοχληθήκαμε επειδή κάποιος τους υπέδειξε ένα σχετικό site μπας και ησυχάσουμε.

                                          Να κι' άλλος 'Άρειος' των Αγώνων Αυτοκινήτου! Έτσι παιδιά να εκδηλώνεστε να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε. Σαν πολλοί λάτρεις των 'στρατοπέδων συγκέντρωσης' ξεφυτρώσατε τελευταία! Αυτή είναι η μαγεία του forum μας .

                                          Φίλε Κώστα (hyperion), ακούω ότι είσαι καλός οδηγός και αξιόμαχος στο Yaris Cup. Όμως ο βαθμός της εμπειρίας και εμπλοκής σου με τους αγώνες δεν δικαιολογεί να εκφράζεις ατυχέστατες απόψεις σαν την παραπάνω...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            castor last edited by

                                            Ο χρήστης hyperion έγραψε:
                                            ...από τη στιγμή που δεν έχω ξεφύγει ποτέ από τα όρια της ευπρέπειας ..

                                            Ασε φίλε μάλλον εσύ πρέπει να πάς σε άλλο site (σύμφωνα πάντα με την δική σου λογική και ευπρέπεια....)

                                            http://henson.austin.apple.com/edres/ellesson/elem-goodmanners.shtml

                                            ή http://www.bixxo.com/npa/10_com.html

                                            Ναί , αναφέρονται σε καλούς τρόπους και μην μου πείς τίποτα γιατί θα σου απαντήσω με τα δικά σου λόγια;

                                            ...Θα αναφέρομαι όποτε θέλω σε ότι θεωρώ ότι πρέπει να αναφερθεί και συστάσεις σε ένα forum εξακολουθώ να μην δέχομαι από κανέναν, από τη στιγμή που δεν έχω ξεφύγει ποτέ από τα όρια της ευπρέπειας ...

                                            Αλλά το πιο ωραίο είναι που λές:

                                            ...Μπήκαν εδώ μέσα κοντράκηδες που βαράνε 3ες 4ες και βγάζουν τα απωθημένα τους στα 'GRAND PRIX' (για όνομα ....), και ενοχληθήκαμε επειδή κάποιος τους υπέδειξε ένα σχετικό site μπας και ησυχάσουμε.

                                            Τι σημαίνει 'κοντράκιας' αυτός που 'κοντράρεται' με κάποιον ώστε να δείξει πόσο πιο 'σημαντικός' από τον άλλον είναι???? Τότε εσύ τί ρόλο παίζεις τώρα???

                                            Κοντράκιας είσαι εσύ και κοντράρεις εμένας!!! Και εγώ κοντράκιας κατάντησα που κοντράρω εσένα!!!

                                            Υ.Γ. Πόσα χρόνια είπες ότι είσαι 'από μέσα' ????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr