-
Επικαλείσαι μια συνέντευξη που παραχωρήθηκε σε αρκετή χρονική απόσταση από τα γεγονότα,όταν ήδη είχαν μεσολαβήσει ένα σωρό άλλα συμβάντα και αφού είχαν καταπραϋνθεί τα πάθη.Αν επιμένεις να τη χρησιμοποιείς ως μπούσουλα...αρκέσου σε αυτό το κομμάτι της:
In my opinion, he was not fair with me in '89. We're still very good friends, and, despite everything, I still even now think of McLaren as my team. But Ron knows my feelings about that period.'Διαβάστε προσεκτικότερα.Δεν έγραψα ότι ο Hakkinen εξαναγκάστηκε σε αποχώρηση,εγκαταλείποντας χωλομένος την ομάδα,αλλά ότι 'βοηθήθηκε' στο να συνειδητοποιήσει πως ο 'κορεσμός' του έκανε την 'προσωρινή' αποχώρηση του από το χώρο μονόδρομο...τη στιγμή μάλιστα που στη γωνία περίμενε ο πεινασμένος και πολλά υποσχόμενος RaikonnenΈχει τεράστια διαφορά.Το γεγονός ότι ο Coulthard πέταξε δυό ή τρεις φορές το Hakkinen εκτός πίστας τη διετία 98-99,το προσπερνάω.Ο φινλανδός είναι αλήθεια ότι έιχε φτάσει πολύ νωρίτερα κοντά στην αποχώρηση, εξαιτίας του σοκ που του είχε προκαλέσει το παρολίγον μοιραίο του ατύχημα.Το ότι ενδεχομένως επείσθη από τον Dennis να συνεχίσει δεν αποδεικνύει τον ανθρωπισμό ή την αγάπη του τελευταίου, αλλά το προφανές:σε μια περίοδο που όλοι οι πρωτοκλασάτοι πιλότοι ήταν δεμένοι με ισχυρά συμβόλαια και σε μια McLaren ου έιχε ξεχάσει να νικάει και είχε ως πρωταρχικό της μέλημα να εξασφαλίσει ανταγωνιστικούς κινητήρες,το να συνεχίσει ο Hakkinen ήταν ζωτικής σημασίας.
Αυτά που γράφω για τον Enzo δεν έιναι προσωπική οπτική.Λίγο διάβασμα δεν έβλαψε κανέναν.'Αφιλος και κυνικός ήταν το δίχως άλλο.Τους οδηγούς του όμως δεν τους πετούσε σαν στιμένες λεμονόκουπες λόγω προσωπικού του βίτσιου.Η μακροημέρευση του εξαιρετικά προβληματικού και παροιμιώδους άτυχου Chris Amon στο Maranello αρκεί από μόνη της να το αποδείξει αυτό.
Επειδή δεν είναι καθόλου του γούστου μου να αναλώνομαι σε τέτοιες αντιπαραθέσεις (για αυτό άλλωστε και δεν συμμετέχω σε αυτές τις ενότητες),το σταματώ εδώ.Η αλήθεια είναι ότι για το Mosley δεν υπάρχει κατάλληλο υβρεολόγιο.Γιατί ήταν η προσωπική του έριδα με τον Dennis αυτή που οδήγησε το περυσινό σκάνδαλο που,όλως τυχαίως δημιούργησε η ομάδα του τελευταίου,εκμεταλλευόμενη το σαθρό νομικό πλαίσιο της FIA,στη γνωστή δύσοσμη κατάληξη του.Διαφορετικά όλα θα είχαν κουκουλωθεί και δεν θα μας είχε πνίξει ο οχετός,ούτε θα εξαναγκαζόμασταν να δούμε όλους τους κανονισμούςτης FIA να ποδοπατούνται ή να γίνονται λάστιχο,προκειμένου η McLaren να αγωνίζεται στη φετινή σεζόν με τον Dennis να καμαρώνει στη θέση του και τους χορηγούς ανακουφισμένους,αφού προηγουμένως απενεμήθησαν οι τίτλοι με τρόπο που προσβάλει και .....μωρούς.Παρόλα αυτά,σας πείραξε η τρωθείσα τιμή του Dennis.... αλλά για την ταμπακέρα δεν μιλάτε.
-
Σχόλιο 1ο: γενικά η Alba πρέπει να γράφει συχνότερα στο forum
Σχόλιο 2ο: Ο Λούης θα πάρει ένα πρωτάθλημα που δεν αξίζει (σε σχέση με το φετινό Massa) και αντίστοιχα η Ferrari θα πάρει ένα πρωτάθλημα που δεν αξίζει (σε σχέση με τη φετινή McLaren). Ο μεν Massa χαντακώθηκε από τις πατάτες της Ferrari, η δε McLaren χαντακώθηκε από τον Kovalainen (ασταθής και σε κάποιες περιπτώσεις άτυχος με εξαίρεση την Ουγγαρία).
Ο Raikkonen παίρνει το χρυσό σκούφο της χρονιάς. Ελπίζω το 2009 να έχει τελειώσει το χουζούρεμα στο μονοθέσιο και να πάρει μπρος κανονικά. Φέτος ήταν η χρονιά του και την πέταξε στα σκουπίδια πριν καλά καλά φτάσουμε καλοκαίρι.
Ο Alonso... Δεν μπορώ να πω ότι άλλαξα γνώμη για τον Αρτέμη. Αναμφισβήτητα γρήγορος και ταλαντούχος ΑΛΛΑ αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει είναι η προσωπικότητα. Αυτή τη στιγμή είναι ο ΜΟΝΟΣ πιλότος με προσωπικότητα.
KR: ουδέν σχόλιο, άοσμος, άγευστος, άχρωμος, αγέλαστος
FM: καλό παιδί, καλός οδηγός, καλός άνθρωπος, καλός teammate και καλό πάσχα
LH: 'Κάνε πιο κει το καλάμι σου παιδί μου. Θα μας βγάλεις κανά μάτι...' που έλεγε και ο Ορέστης Μακρής.
Μένει λοιπόν ο Alonso ο οποίος είναι ο μόνος μη ξενέρωτος και που πραγματικά θα ξεκινήσει πόλεμο και τσαμπουκά όπως οι παλιοί οδηγοί. Όλοι οι άλλοι είναι κλεισμένοι στη γυάλινη σφαίρα που τους έχουν φτιάξει οι ομάδες τους.Θα ήθελα να τον δω στη Ferrari αφού ο Kimi έχει μια ακόμα ευκαιρία να δείξει πόσο γρήγορος είναι (ο Massa δεν ξέρω αν θα έχει άλλη ευκαιρία για τον τίτλο) μαζί με τον Vettel (Ποιόν Trulli ρε Alba; Την Σούζι την τρελοκοτσιδού; Ήτανε νιος και γέρασε αυτός...) ή τον Button (ξεχάσαμε γρήγορα το 2004 ε; )
Bottom line, είναι κρίμα για τον Massa μετά από μια τέτοια χρονιά να πηγαίνει με την πλάτη στον τοίχο χάρη στις βλακείες της Ferrari.
-
Για την ταμπακιέρα και για όλες τις ταμπακιέρες μιλάμε κι έχουμε μιλήσει επανειλλημένως κι επί μακρόν. Αν παρακολουθούσες την ενότητα ή αν είχες ανατρέξει στα αντίστοιχα θέματα πριν προτρέξεις να μας προσάψεις ότι μας προσάπτεις θα το είχες διαπιστώσει και μόνος σου. Δεν γουστάρεις τον Ντένις, με γειά σου και χαρά σου. Από αυτό το σημείο όμως μέχρι το να παρελθοντολογείς, να διαστρεβλώνεις πασίγνωστα γεγονότα, να δικαιολογείς μονάχα όσους σου είναι οπαδικά αρεστοί και στο τέλος να κατηγορείς εμάς κι όλας από πάνω υπάρχει τεράστια απόσταση.
Κι εμείς έχουμε ζήσει τη Φόρμουλα 1 από τη δεκαετία του '80, κι εμείς έχουμε διαβάσει, κι εμείς έχουμε προωθήσει με τον τρόπο μας τη διάδοση του αθλήματος στη χώρα μας.
Δεν ξέρω πως συμπεριλαμβάνεται στη τρέχουσα θεματολογία, αλλά είναι προφανές πως δεν έχεις ξεπεράσει το γεγονός πως η ΜακΛάρεν τιμωρήθηκε με ποινή 'δολοφονίας' βασισμένη σε αποδείξεις 'ληστείας', ως αποδιοπομπαίος τράγος προς παραδειγματισμό για κάτι που συμβαίνει διαχρονικά στη Φ1 (ο κόσμος το χει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι) και που στην τέλος δεν αποδείχτηκε πέραν πάσης αμφιβολίας (τιμωρήθηκε για χρήση ενώ αποδείχτηκε κατοχή). Τιμωρήθηκε με την μεγαλύτερη ποινή που έχει επιβληθεί ποτέ στην ιστορία του σπορ αλλά εσένα δεν σου φτάνει, ζητάς θανάτωση!
Ας φορέσω λοιπόν για λίγο κι εγώ το ΑλμπαΠαριετικό κουστούμι κι ας σε ρωτήσω με τη σειρά μου: τις αλλαγές των κανονισμών περί ελαστικών μια φορά 10 μέρες πριν την έναρξη της σαιζόν και μια καταμεσής της σαιζόν εις βάρος την Μισλέν (και φυσικά εις όφελος της Μπρίτζστον), τα περίφημα όργανα μέτρησης που με τη λήξη του αγώνα μετράνε λάθος αλλά μετά από 10 μέρες ως δια μαγείας μετράνε σωστά, τα καθολικά γουχαϊσματα από εχθρούς & φίλους που αφήνουν παγερά αδιάφορους του πρωταγωνιστές τους και όσους τους ελέγχουν και φυσικά επαναλαμβάνονται και την επόμενη χρονιά, τις... οδηγικές λεμονόκουπες που υποτάχτηκαν και πετάχτηκαν στιμμένες στο βωμό του 7άκις (και όχι μόνο) και ένα κάρο άλλα γεγονότα που τυχαίνει να θίγουν τις δικές σου οπαδικές προτιμήσεις τις συγκαταλέγεις στην ίδια ταμπακιέρα με αυτήν για την οποία ΔΕΝ μιλάμε εμείς ή τις θεωρείς ξεχωριστές;
Το παραπάνω είναι φυσικά ρητορικό ερώτημα και ο σκοπός του είναι δείξει πως ο μεστός και γλαφυρός τρόπος γραφής δεν αρκούν για να πείσουν περί της αντικειμενικότητας του εκάστοτε γράφοντος. Το νόμισμα έχει δυο όψεις και συνολικά είναι πολυχρησιμοποιημένο, φθαρμένο και βρώμικο!
-
Δεν κατάλαβες τίποτα από όσα διάβασες.Δεν ζήτησα θανάτωση.Για την ακρίβεια θα προτιμούσα να έχει κουκουλωθεί το όλο ζήτημα,το οποίο βέβαια δεν ήταν πρωτόγνωρο,αν και είχε χάσει πολύ από τη γραφικότητα του, από το να μας πνίξει ο οχετός και να προσβάλουν τη νοημοσύνη μας τα όσα οπερετικά ακολούθησαν.
Η τεράστια διαφορά είναι ότι η 'κατοχή' δεν συνεπάγεται ωφέλεια αποκλειστικά και μόνον μέσω της χρήσης δια της αντιγραφής.Για το τί προβλέπουν οι κανονισμοί της FIA σε αυτές τις περιπτώσεις....ξανακοίταξε το.Σε περισσότερες λεπτομέρειες βαριέμαι να μπω.
Το συνεχές ανακάτωμα της τράπουλας με αλλαγές στις κατατακτήριες ,στα ελαστικά,στα χιλιόμετρα δοκιμών (όπου η Ferrari μοιραζόταν data με τη Minardi) κλπ. σκοπό είχε να πλήξει την αντιτηλεοπτική μονοτονία από τη διαρκή κυριαρχία των ιταλών.Μια κυριαρχία που εν πολλοίς δεν οφειλόταν στο ότι η scuderia είχε ανακαλύψει την πυρίτιδα ,αλλά στο ότι ο ανταγωνισμός της ήταν επιεικώς για τα πανηγύρια,για περισσότερο από μια πενταετία.Το κερασάκι στην τούρτα βέβαια ήταν τα αίσχη της Indianapolis του 05,που προκάλεσε η χρήση του ελαστικού για ολόκληρο τον αγώνα.Απόφαση που πάρθηκε όλως τυχαίως,σε μια απέλπιδα προσπάθεια να ευνοήσει τη Michelin, που υποτίθεται πως ήταν και η μόνη που είχε ανάλογη εμπειρία από τη δεκαετία του 80.Εσύ βέβαια πιστέυεις ότι οι διάφοροι Ιrvine και Rubinhio ευνουχίστηκαν προκειμένου να είναι πρωταγωνιστής ο γερμανός.Το θέμα είναι βέβαια πως ούτε οι ίδοι πίστευαν ότι μπορούσαν να πρωταγωνιστήσουν,γεγονός που απέδειξε η τελική θέση του βραζιλιάνου στην κατάταξη το 2000,2001 και 2003 (τότε δηλ. που η Ferrari δεν διέθετε το μονοθέσιο οδοστρωτήρα).
Η αλήθεια είναι ότι δεν παρακολουθώ τί έχετε ήδη συζητησει και τί όχι...γιατί έχω και άλλα πράγματα να κάνω.Και φυσικά δεν έχω καμιά διάθεση να αναλάβω το θεάρεστο έργο της διάδοσης του αθλήματος στην Ελλάδα.
-
Δεν χρειαζεται να αναπωλησω στο παρελθον,,απλα απο ενα λαθος απαραδεκτο σε ενα επιπεδο πρωταθληματος της ομαδας ο Μασσα θα χασει (μαλλον) το πρωταθλημα,οποτε τι το ψαχνουμε το θεμα τι εκανε ο αλλος ,η αλλη ομαδα κτλ.Ηταν συνολικα πιο γρηγορος απο τον οποιονδηποτε οδηγο φετος και δικαιουταν το πρωταθλημα.Τα υπολοιπα ειναι ασυμαντες λεπτομερειες.Ειναι παιχνιδια της τηλεθεασης των ομαδων και γενικα του μαρκετινγκ.Τωρα αν την πληρωνουμε εμεις που υποστηριζουμε καποιους αυτο ειναι αλλη υποθεση.
-
αφηστε τη ταμπακιερα ησυχη
οι θεωριες περι Michelin παντα με και οσο προσπαθω να τις καταλαβω τοσο περισσοτερο με .
Για τον Ντεννις λενε ακομα οτι εχει περιεργες αλλαγες συμπεριφορας , αρκετοι οδηγοι εχουν πει οτι τη μια μερα τρωγανε μαζι και την αλλη ουτε που τους μιλαγε.
-
Οι λεπτομέρειες φίλε coupea είναι αυτές που πολλές φορές καθορίζουν το αποτέλεσμα, ακόμα και η τύχη και ως εκ τούτου δεν νομίζω πως μπορούν να χαρακτηριστούν 'ασήμαντες', ειδικά σε τίτλους που διεκδικούνται από περισσότερους του ενός.
@alba, εφόσον δεν παρακολουθείς το φόρουμ καλό θα ήταν να μην εικάζεις και μας προσάπτεις πως αποσιωπούμε ή πως αποφεύγουμε τις ταμπακιέρες. Εφόσον εικάζεις & προσάπτεις, θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για ανάλογες αντιδράσεις. Περί λεμονόκουπων, απλά θα σου θυμίσω δημόσιες δηλώσεις του Μοντιτζέμελο μετά από νίκη μιας εξ' αυτών (στο περίπου, αφού είναι αδύνατον να θυμάμαι την ακριβή φρασεολογία): 'Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, διότι είναι γνωστό με ποιον οδηγό διεκδικούμε το πρωτάθλημα'. Θα σου θυμίσω επίσης δηλώσεις του Μπαρικέλο όταν τον έδιωξε η Φεράρι: 'Περισσότερες πιθανότητες έχω να διεκδικήσω πρωτάθλημα με την Χόντα παρά εκεί που ήμουν' (και ο νοών νοήτω). Περί ελαστικών, ο Ντεπασκιέ παρακάλαγε την ΦΙΑ ένα χρόνο να διευκρινήσει τον κανονισμό της χάραξης και της φθοράς και αυτή τον... έγραφε (γιατί άραγε; ). Όταν λοιπόν κατέβασε σύννομο με τους κανόνες λάστιχο κι άρχισε η Φεράρι...εμ η Μπριτζεστον ήθελα να πω... να μένει κάτι σεκς πίσω τότε αποφάσισε η ΦΙΑ αφενός να κηρύξει παράνομα τα λαστιχα 10 μέρες πριν την έναρξη της σαιζόν κι αφετέρου να αλλάξει και τον κανονισμό στη μέση της σαιζόν όταν ο Ντεπασκιέ ξανακατέβασε σύννομο λάστιχο κι άρχισε πάλι να παίρνει σκαπλς... δεν ακολουθούσε το πνεύμα των κανονισμών μας είχε πει τότε η ΦΙΑ και άλλαξε τον κανονισμό Είπαμε, το νόμισμα πάντα έχει δυο όψεις, άσχετα με το ποια επιλέγει να κοιτάει ο καθένας.
ΥΓ. Πάτροκλε άσε τις ταμπακιέρες και τον Ντένις, ξεκινάει νέο UMC σύντομα!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
[...]Τι ψάχνεις βρε Χάρη τώρα;
-
χαιρομαι που το ακουω Χαρη αλλα μπαινω στρατο...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
(Ποιόν Trulli ρε Alba; Την Σούζι την τρελοκοτσιδού; Ήτανε νιος και γέρασε αυτός...) ή τον Button (ξεχάσαμε γρήγορα το 2004 ε; )Η θέση σου αγαπητέ περί συμμετοχής μου στην κουβέντα,αν και κολακευτική δεν μπορεί να προσμετρήσει στην λαΪκή ετυμηγορία...καθώς ανήκεις στους υποστηρικτές της Ferrari
Βέβαια ο φινλανδός δεν θα έχει στο μέλλον μια ακόμα ευκαιρία στη Ferrari...αλλά κατά τα φαινόμενα δύο.Μετά βέβαια από την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.Περαστικά τους στο Maranello...αν και εύχομαι να διαψευσθώ,γιατί δεν έχω καμιά αντιπάθεια προς το πρόσωπο του Raikonnen.
Στα του ευχολογίου τώρα.
Trulli:
Σιτεμένος,ώριμος,σταθερός,ταχύς,διατελέσας team mate του ισπανού σε πολύ πιο επικίνδυνες ώρες και για τους δύο,συνειδητοποιημένος.
Και αυτό το τελευταίο είναι σπουδαιότερο ακόμα και από την ταχύτητά του.Ξέρει δηλ. ποιές ακριβώς είναι οι προοπτικές και οι απαιτήσεις που πρέπει να έχει στο μέλλον,με τά μέχρι σήμερα δείγματα γραφής του μετά από τόσα χρόνια στο χώρο και σε αυτή την ηλικία.Άρα κατάλληλος για το ρόλο που θα απαιτείτο να παίξει στη Ferrari,΄'βουλώνοντας' τρύπες στο βαθμολογικό πίνακα πίσω από τον ισπανό.Το επιπλέον ενθαρρυντικό στην περίπτωσή του είναι ότι,με εξασφαλισμένη την αίγλη και τη διαφήμιση που συνεπάγεται ένα τιμόνι στη Ferrari,καταρρίπτοντας και το taboo που δεν θέλει ιταλούς στη rossa,σημαίνει ότι θα του είναι υπεράρκετη η θέση του Νο2 και οι αμπελώνες του στις Marche.Στην περίπτωση του θα έχει εφαρμογή το 'κάλλιο δεύτερος στην πόλη,παρά πρώτος στο χωριό'.Button:
Περίπτωση που η επιστήμη σηκώνει ψηλά τα χέρια.Τον θεωρώ πολύ καλό και κάποτε ελπιδοφόρο,αν και με τον τρόπο που περιποιούνται τους βρετανούς οδηγούς,που πραγματοποιούν κάποιες ηχηρές εμφανίσεις, τα εγγλέζικα media,διακατεχόμενα από την ψύχωση της μετενσάρκωσης του Graham Hill ή του Sir Jackie Stewart,ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος πού τελειώνει η πραγματικότητα και που ξεκινούν τα οράματα και οι ψευδαισθήσεις.
Το χειρότερο για το Jason είναι ότι όλες οι σοβαρές αποφάσεις του,τον έστειλαν η μία μετά την άλλη,τη λάθος στιγμή,στη λάθος ομάδα.Αναρωτιέμαι αν και ο ίδιος,μετά τη μακρόχρονη και αδιέξοδη πάλη με την τραγική μετριότητα της Honda,εξακολουθεί να αισθάνεται ακόμα ανταγωνιστικός.Μακάρι. -
Με τη λογική του ότι ο Alonso θέλει ένα ιταλικό ραμολί (sic) δίπλα του για να πάρει τίτλους τότε ναι. Ο Trulli για μένα είχε τεράστια ευκαιρία να γίνει κορυφαίος πιλότος αλλά δυστυχώς το εισητήριο του έγραφε πάνω Jordan... Εκεί που περίμενα κορυφαίες εμφανίσεις και νίκες το 2001 γενικά από την Jordan (μέχρι και τον Κουρουπάκη είχα πείσει να παίξει 10.000 δραχμάς στον Frentzen για τη Μελβούρνη με συντελεστή 50 παρακαλώ) και ειδικότερα από τον Trulli, τον πήρε η κάτω βόλτα και στη συνέχεια απανωτές ατυχίες και ο Button τον έφεραν σε δεύτερη θέση στην ομάδα. Πάντως τη νίκη του το 2004 την είχα πιάσει στο στοίχημα (τρελή έμπνευση).
Ότι και να λέτε εξακολουθώ να πιστεύω στις ικανότητες του KR και φυσικά δεν ξεχνώ το 2005 όπου έδειξε στον Alonso ποιός είναι το αφεντικό σε θέμα απόλυτης ταχύτητας. Ελπίζω το 2009 να βρει τη σταθερότητα που αν μη τι άλλο είχε πέρσυ. -
Κάτι που διάβασα σήμερα και μου έκανε εντύπωση: Το 'τζόκερ' της μιας αλλαγής κινητήρα χωρίς ποινή ΔΕΝ μπορεί να παιχτεί στον τελευταίο αγώνα. Το λέει ο Whitmarsh για το Hamilton.
Ηλίθιο μου φαίνεται. Αν κάποιος κατάφερε να μην έχει κάποιο σπάσιμο εκτός κανονισμών μέσα στη χρονιά, θα έπρεπε να είναι σε θέση να το κεφαλαιοποιήσει οποτεδήποτε. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ηλίθιο μου φαίνεται. Αν κάποιος κατάφερε να μην έχει κάποιο σπάσιμο εκτός κανονισμών μέσα στη χρονιά, θα έπρεπε να είναι σε θέση να το κεφαλαιοποιήσει οποτεδήποτε.Μπροστά στη παράνοια του να είναι κλειστό το pit lane όταν βγαίνει SC, αυτό είναι αθώο παράπτωμα...
-
Μαζί σου και για το pitlane! Απορώ αφού συμφωνούν όλοι γιατί το έχουν ακόμα έτσι.
Αλλά σκεφτείτε, αυτό με τον κινητήρα τιμωρεί τον αξιόπιστο κινητήρα. 18 αγώνες είναι (σωστά?), αν δεν αλλάξεις (τζόκερ ή σπάσιμο) από πριν, πας αναγκαστικά με ίδιο κινητήρα στους τελευταίους δύο. Αν έχεις αλλάξει (τζόκερ ή σπάσιμο) κάποια στιγμή πριν, φτάνεις τελευταίο αγώνα με φρέσκο κινητήρα ενώ είσαι (στατιστικά) λιγότερο αξιόπιστος από τον άλλο.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Επικαλείσαι μια συνέντευξη που παραχωρήθηκε σε αρκετή χρονική απόσταση από τα γεγονότα,όταν ήδη είχαν μεσολαβήσει ένα σωρό άλλα συμβάντα και αφού είχαν καταπραϋνθεί τα πάθη.Αν επιμένεις να τη χρησιμοποιείς ως μπούσουλα...αρκέσου σε αυτό το κομμάτι της:
In my opinion, he was not fair with me in '89. We're still very good friends, and, despite everything, I still even now think of McLaren as my team. But Ron knows my feelings about that period.'Διαβάστε προσεκτικότερα.Δεν έγραψα ότι ο Hakkinen εξαναγκάστηκε σε αποχώρηση,εγκαταλείποντας χωλομένος την ομάδα,αλλά ότι 'βοηθήθηκε' στο να συνειδητοποιήσει πως ο 'κορεσμός' του έκανε την 'προσωρινή' αποχώρηση του από το χώρο μονόδρομο...
Να αρκεστώ στο κομμάτι που βολεύει εσένα;
Λες ότι ο Dennis έδιωξε τον Prost με ψυχολογικά προβλήματα, σου παραθέτω συνέντευξη του ίδιου του Prost που λέει ότι ο Dennis έκανε ότι μπορούσε για να τον κρατήσει, αλλά δεν ήθελε ο ίδιος να κάτσει και δεν σου φτάνει;
Τι ακριβώς έπρεπε να κάνει δηλαδή για να μην χαρακτηριστεί κάθαρμα; Αφού ένας από τους δύο έπρεπε να φύγει, να τους έδενε με χειροπέδες;Και για τον Hakkinen λες ότι βοηθήκε να συνειδητοποιήσει ότι έπρεπε να αποχωρήσει ... πραγματικά αποκρουστικό!
Μπορείς να θεωρείς ότι είναι κάθαρμα, μπορεί και όντως να είναι, τα παραδείγματά σου όμως χωλαίνουν.
Δεν σκοτωνόταν με τους οδηγούς του ο Dennis, ούτε μπορείς να θεωρείς το συμβόλαιο με έναν οδηγό σαν συμβόλαιο γάμου. Όταν δεν σου κάνει πλέον ο οδηγός ή βρεις κάποιον καλύτερο, τον διώχνεις. Τόσο απλά.Ο Λούης θα πάρει ένα πρωτάθλημα που δεν αξίζει (σε σχέση με το φετινό Massa)...
...Bottom line, είναι κρίμα για τον Massa μετά από μια τέτοια χρονιά να πηγαίνει με την πλάτη στον τοίχο χάρη στις βλακείες της Ferrari.Παίρνοντας αφορμή από το ποστ σου, επειδή πολλοί εκφράζουν την ίδια άποψη, θα ασχοληθώ με την οδηγική μετριότητα που λέγεται Massa.
Ο Massa λοιπόν φέτος αξίζει το πρωτάθλημα γιατί:
-Εγκατέλειψε από δικό του καθαρά λάθος σε Αυστραλία και Μαλαισία.
-Έχασε τον δρόμο στο Μονακό.
-Ενσάρκωσε τον οδηγικό κλόουν με τεράστια επιτυχία στο Silverstone.
-Ήταν και είναι μια τεράστια μετριότητα κάθε φορά που βρέχει.
-Δεν έκανε απολύτως τίποτε όποτε και αν βρέθηκε σε θέση πίσω από την πρώτη.
-Είναι αργότερος από τον teammate του στο κρίσιμο τελευταίο κομμάτι της σεζόν (Spa-Fuji-Sangai)Με μοναδικό ουσιαστικό αντίπαλό τον Hamilton, ο οποίος και αρκετά λάθη έκανε, και οδηγεί αργότερο αυτοκίνητο από τον Massa (όπως και κάθε άλλος), και σαραανταδώδεκα ποινές έφαγε, έχει καταφέρει να βρίσκεται μόνο 7 βαθμούς πίσω έναν αγώνα πριν το τέλος.
Πραγματικά εντυπωσιακός!
Οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο του grid, όταν Αλόνσοι, Κούμπιτσες, Φέττελ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις οδηγούν μοτοσακό και θα τον λυπηθούμε επειδή του έσπασε ΜΙΑ φορά ο κινητήρας. Έ όχι, δεν τον λυπόμαστε.
Καταλαβαίνω απόλυτα τους λόγους που αντιπαθείται ο Hamilton, αλλά για να μειώθει η διαφενόμενη επιτυχία του, να βγάζουμε τον Massa άξιο για πρωταθλητή;
Ηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηημαρτον ρε.
Μου θυμίζει Irvine 1999 που παραλίγο να κλέψει το στέμμα από τον Hakkinen.Επίσης οδηγός Κουμπής σε σχέση με Τρούλι, δεν υπάρχει.
Κάτι που διάβασα σήμερα και μου έκανε εντύπωση: Το 'τζόκερ' της μιας αλλαγής κινητήρα χωρίς ποινή ΔΕΝ μπορεί να παιχτεί στον τελευταίο αγώνα. Το λέει ο Whitmarsh για το Hamilton.
Ηλίθιο μου φαίνεται. Αν κάποιος κατάφερε να μην έχει κάποιο σπάσιμο εκτός κανονισμών μέσα στη χρονιά, θα έπρεπε να είναι σε θέση να το κεφαλαιοποιήσει οποτεδήποτε.Είναι γνωστό από την αρχή της χρονιάς. Ηλίθιο δεν είναι, γιατί η φιλοσοφία του κανονισμού ήταν ότι αν έχεις μία μόνο αστοχία την χρονιά, να μην τιμωρείσαι. Αν κάποιοι το χρησιμοποίησαν απλά για να έχουν κάπου φρέσκο κινητήρα είναι αλουνού παπά ευαγγέλιο. Η αλλάγη στον τελευταίο αγώνα απαγορεύτηκε για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Για να μην αλλάζουν δηλαδή όλοι κινητήρες, χωρίς να έχουν πρόβλημα αυτοί που ήδη χρησιμοποιούν.
Αν θέλεις ντε και καλά φρέσκο κινητήρα στον τελευταίο αγώνα, άλλαξε τρεις πριν το τέλος. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Επικαλείσαι μια συνέντευξη που παραχωρήθηκε σε αρκετή χρονική απόσταση από τα γεγονότα,όταν ήδη είχαν μεσολαβήσει ένα σωρό άλλα συμβάντα και αφού είχαν καταπραϋνθεί τα πάθη.Αν επιμένεις να τη χρησιμοποιείς ως μπούσουλα...αρκέσου σε αυτό το κομμάτι της:
In my opinion, he was not fair with me in '89. We're still very good friends, and, despite everything, I still even now think of McLaren as my team. But Ron knows my feelings about that period.'Διαβάστε προσεκτικότερα.Δεν έγραψα ότι ο Hakkinen εξαναγκάστηκε σε αποχώρηση,εγκαταλείποντας χωλομένος την ομάδα,αλλά ότι 'βοηθήθηκε' στο να συνειδητοποιήσει πως ο 'κορεσμός' του έκανε την 'προσωρινή' αποχώρηση του από το χώρο μονόδρομο...
Να αρκεστώ στο κομμάτι που βολεύει εσένα;
Λες ότι ο Dennis έδιωξε τον Prost με ψυχολογικά προβλήματα, σου παραθέτω συνέντευξη του ίδιου του Prost που λέει ότι ο Dennis έκανε ότι μπορούσε για να τον κρατήσει, αλλά δεν ήθελε ο ίδιος να κάτσει και δεν σου φτάνει;
Τι ακριβώς έπρεπε να κάνει δηλαδή για να μην χαρακτηριστεί κάθαρμα; Αφού ένας από τους δύο έπρεπε να φύγει, να τους έδενε με χειροπέδες;Eνταξει, πατα λιγο μπαλα. Κι εγω μπορει να λεω στη γυναικα μου οτι θελω να κατσει μαζι μου, αλλα να την εχω ταυτοχρονα φλομωσει στο κερατο μπροστα στα μουτρα της. Δεν στεκει και το ξερεις.
-
Αντίστοιχα ο Hamilton αξίζει να πάρει τον τίτλο για:
-τις βλακείες και την αναξιοπιστία της Ferrari που στέρησαν νίκες από τους οδηγούς της
-τις στούκες και τις παρολίγον στούκες που έκανε στους άλλους οδηγούς (aggresive driving και ο εμβολισμός του Kimi στον Καναδά; )
-τις δηλώσεις του περί θεοποίησης;ΥΓ: Ο Irvine το '99 δεν πήρε το πρωτάθλημα για να μην διαταραχθεί το status quo του MS... Πιστεύεις ότι ομάδα μηχανικών στην οποία έριχνε με το μαστίγιο ο Brawn και που δεν είχε κάνει λάθος για χρόνια θα έχανε έτσι απλά ένα λάστιχο στη Γερμανία; Και μια που αναφέρθηκε ο συγκεκριμένος οδηγός να θυμίσω ότι σε αρκετές πίστες είχε εκθέσει τόσο τον Hakkinen όσο και τον Coulthard. Όπως και το ότι ο Dennis τον ήθελε το 2000 στην McLaren στη θέση του DC αλλά δεν τον πήρε και για το προφίλ του και (κυρίως) επειδή ζήταγε χρήματα που μόνο η Jaguar του έδινε.
-
Φετος ο Χαμιλτον θα αξιζει τον τιτλο για τον ιδιο λογο που αξιζε καθε ΠΠ τον τιτλο του στην ιστορια του αθληματος. Θα εχει παρει περισσοτερους ποντους απο οποιονδηποτε αλλο.
Φετος μαλιστα δεν του εχει χαριστει καποιος βαθμος, οπως πχ περσι του χαριστηκε προκλητικα μια νικη. -
ο χαμιλτον επισης ηταν καθαρό νουμερο 1. στον κοβαλαινεν δεν δοθηκε ποτε ευκαιρια . ο μασσα τουλαχιστον ειχε να αντιμετωπισει καποιον...
το οτι και ο μασσα δεν εκανε καμια φοβερη σεζον μειωνει ακομα περισσοτερο την αξια του αντιπαλου. αντιστροφως , μειωνεται η αξια του πρωταθλητη μασσα αν παρει κουπα απεναντι σε μετριο χαμιλτον.
-
Δηλαδη αν η φετινη χρονια ειναι μια μετρια χρονια για τον μασσα θα μπορουσες να μου θυμησεις πια ηταν η καλυτερη του???
2007 - 94
2006 - 80
2005 - 11
2004 - 12
...............
μεχρι τωρα εχει 87 και μενει 1 αγωνας.Αρα μπορει η χρονια αυτη να γινει η καλυτερη ή η δευτερη καλυτερη του.Για τον Χαμιλτον τωρα , ειναι αδυνατον να ξεπερασει τον περσινο του απολογισμο με τους 109 βαθμους.
Eπίσημο thread: GP Κίνας 2008-Shanghai