-
Σωστό κι αυτό. 'Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει'...
-
'*Αεροπορική περιπέτεια έζησε χθες ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας και όσοι τον συνοδεύουμε στο ταξίδι του στο Βιετνάμ, ....Ομως στο αεροδρόμιο Ντανάνγκ...την ώρα της απογείωσης όταν άρχισε η τροχοδρόμηση του προεδρικού αεροσκάφους, υπήρξε ένδειξη βλάβης στο σύστημα τροφοδοσίας του ενός από τους τέσσερις κινητήρες του αεροσκάφους.
Οι έμπειροι κυβερνήτες Γ. Αδαμόπουλος και Κίμων Σουλιώτης ευτυχώς δεν διακινδύνευσαν την απογείωση και σταμάτησαν το αεροπλάνο, ανακοινώνοντας πως χρειάζεται έλεγχος της βλάβης. .......
Μετά την τελική ματαίωση της διαδικασίας απογείωσης, ο Πρόεδρος και η ελληνική αντιπροσωπεία αναγκαστικά διανυκτέρευσαν σε ένα μαγευτικό ξενοδοχείο στις αμμουδιές του Ειρηνικού, λύση που διασφάλισε άμεσα ο πρέσβης στο Βιετνάμ, Αλέξης Χατζημιχάλης. Αναμένεται εντός της ημέρας να έρθει από την Αθήνα ανταλλακτικό που θα δώσει λύση στο πρόβλημα, το οποίο ενδεχομένως μπορεί να μεταφερθεί με το προεδρικό empraiar (sic).
*
....Τον κ. Παπούλια συνοδεύουν εκτός από τη σύζυγό του οι υφυπουργοί Οικονομικών Πέτρος Δούκας και Υγείας Γ. Κωνταντόπουλος, οι βουλευτές Μ. Βαρβιτσιώτης και Νίκος Σηφουνάκης από την επιτροπή εξωτερικών υποθέσεων της Βουλής, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι και ομάδα χορευτών του Λυκείου Ελληνίδων. Το σύνολο της αποστολής ανέρχεται περίπου σε 200 άτομα.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 17/10/2008'A...ευτυχώς όμως γιατί: 'υπεγράφησαν τρεις διμερείς συμφωνίες, που αφορούν τις επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και τη συνεργασία των υπουργείων Εξωτερικών των δυο χωρών.'!!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=948784&lngDtrID=245Τόσο απλά...
Για φαντασου... μαλλον αυτοι θα κανανε σερβις στα αεροπλανα τους και γι αυτο φαληρισαν
-
Σταμάτα το trolling μην σε πάρει ο διάολος ρε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σταμάτα το trolling μην σε πάρει ο διάολος ρε.Ε? Ενα πιθανο λογικο συμπερασμα βγαζω συμφωνα με τα οσα εχουν λεχθει...
-
-
Aυτή η Qatar Airlines (και ο Εμίρης με τα πετροδόλλαρα του)γιατί δεν αγοράζει την ελκυστικότερη Alitalia; Ξέρει κανείς; Δεν πουλά ο καβαλιερε;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Aυτή η Qatar Airlines (και ο Εμίρης με τα πετροδόλλαρα του)γιατί δεν αγοράζει την ελκυστικότερη Alitalia; Ξέρει κανείς; Δεν πουλά ο καβαλιερε;Μα οι Qαταρανοι δεν ζητουν ομορφη νυφη,αλλα νυφη με καλη προικα.Και η ΟΑ το πολυτιμοτερον που εχει ειναι αυτα τα στρετς*,σπρετς* πως τα λενε,δηλαδη τα ωραρια αφιξοαναχωρησεων με Αμερικη και Ωκεανεια.Αν θυμαμαι καλα ενα δρομολογιο για Νεα Υορκη εφευγε γυρω στις 12.00 το μεσημερι ενω καποιες αλλες ειχαν αναχωρησεις τα ξημερωματα.Το ιδιο και απο εκει για εδω.Αναχωρηση απογεματακι και αφιξη εδω πριν το μεσημερι.
EDIT: * Λαθος ,SLOTS ειναι η σωστη ονομασια.
-
Η ΟΑ έχει μηχανικούς με πτυχία αναγνωρισμένα για πολλούς τύπους αεροσκαφών. Η Alitalia δεν έχει.
Γι' αυτό οι Άραβες θέλουν την ΟΑ. Για να μπορέσουν να έχουν άμεσα δυνατότητα κάλυψης σχεδόν όλων των τύπων αεροσκαφών σε τεχνικό επίπεδο. -
Το μόνο κοινό αεροσκάφος της ΟΑ και της QA απ'όσο είδα είναι ένα Airbus A300-600R που έχει ακόμα η Qatar. Έχουν οι τεχνικοί της ΟΑ πιστοποίηση για A320, A340-600, A330 και 777?
-
Νομίζω, ναι, στα περισσότερα από αυτά. Οι τεχνικοί της ΟΑ ήταν αυτοί που πήγαν να εκπαιδεύσουν σε 320 και 777 (?) αυτούς της Alitalia.
Αλλά δεν το είπα για τους τρέχοντες τύπους αεροσκαφών. Για την διαφορά με την Alitalia το είπα. Η οποία είναι πάρα πολύ πίσω σε αυτόν τον τομέα.
-
πολύ ενδιαφέρον....
-
Εταιρείες και επιχειρηματικά funds στη λίστα των μη δεσμευτικών προσφορών για την ΟΑ
*..Πάνω από 18 εταιρείες και επιχειρηματικά funds έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή Αεροπορία, σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών.
Μεταξύ αυτών η Qatar Airways (για το πτητικό έργο) και η Iberia (για την τεχνική βάση), ενώ στη λίστα δεν περιλαμβάνονται η Aegean και η Lufthansa.
Η ανακοίνωση των ονομάτων των ενδιαφερομένων αναμένεται την Τρίτη, ή την Τετάρτη (την Τρίτη ψηφίζεται και το νομοσχέδιο για την Ολυμπιακή στη Βουλή).
Πάντως, υπάρχουν και κάποιοι από τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό που έθεσαν ρήτρα εμπιστευτικότητας.
Στο μεταξύ, έτοιμη να αρχίσει τη λειτουργία της είναι η ΠΑΝΘΕΟΝ, που την περασμένη Παρασκευή έλαβε την άδεια πτητικής εκμετάλλευσης από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας...*
Τελικά η Qatar ενδιαφέρεται μόνο για το πτητικό έργο και η Iberia για την Τεχνική Βάση.
-
Ξαναγυρνάμε πάλι απ την αρχή.
Αυτή η εταιρία που θα αγοράσει την Ολυμπιακή,τι σκ@τά παραπάνω θα κάνει που δεν μπορεί να κάνει το ελληνικό δημοσιο για είναι κερδοφορα?
Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω εγώ και βγαίνω έξω απ τα ρούχα μου.
Δηλ αυτός που θα την αγοράσει είναι ο βλάκας κι εμείς που την ξεπουλάμε οι έξυπνοι. -
δεν θα έχει το ίδιο σε αριθμό και πρόσωπα προσωπικό για αρχή
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
δεν θα έχει το ίδιο σε αριθμό και πρόσωπα προσωπικό για αρχήΑ να μπράβο,ε αυτό τόσο δύσκολο είναι να το κάνει το κράτος?
Ελεος δηλ με τα λαμόγια που μας κυβερνάνε,μετά με λέτε γραφικό.
Ρε πνιξιμο ολοι μη μεινει κανενας -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ξαναγυρνάμε πάλι απ την αρχή.
Αυτή η εταιρία που θα αγοράσει την Ολυμπιακή,τι σκ@τά παραπάνω θα κάνει που δεν θέλει να κάνει το ελληνικό δημοσιο για είναι κερδοφορα?
Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω εγώ και βγαίνω έξω απ τα ρούχα μου.
Δηλ αυτός που θα την αγοράσει είναι ο βλάκας κι εμείς που την ξεπουλάμε οι έξυπνοι. -
Ρε συ Μάκη. Τα έχουμε πει χιλιες φορές.
- Υπάρχει σχεδιασμός σε επίπεδο ΕΕ που προβλέπει μικρούς περιφερειακούς αερομεταφορείς και 3 μεγάλους
- Είναι, πρακτικά, βέβαιο ότι εφοσον η ΟΑ παραμείνει κρατική, όλο και κάποιοι πολιτικοί (κάφροι) θα βολέψουν κάποιους ψηφοφόρους (κάφρους), όπως και ότι θα συνεχιστεί η πολιτική του 'χρησιμοποιώ την ΟΑ, τζάμπα', 'μεταφέρω ψηφοφόρους, τζάμπα' και πάει λέγοντας
- Κανείς δεν θα την αγοράζε (εκτός, ίσως της Qatar) με τα χρέη και το προσωπικό που είχε. Για το προσωπικό κυρίως λόγω των Συμβάσεων.
- Το κόστος ήδη το έχει αναλάβει το Κράτος
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
δεν θα έχει το ίδιο σε αριθμό και πρόσωπα προσωπικό για αρχή
Α να μπράβο,ε αυτό τόσο δύσκολο είναι να το κάνει το κράτος?
εκ των πραγμάτων είναι τόσο δύσκολο τελικά
δεν θα κρίνω αν είναι έλλειψη ικανότητας ή βούλησης αλλά αφού τόσες φορές είχε επιχειρήσει/ είχε σχεδιάσει να επιχειρήσει / είχε προαναγγείλει οτι θα σχεδιάσει να επιχειρήσει κοκ και δεν τα είχε καταφέρει, ε τόσο δύσκολο είναι τελικά -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ρε συ Μάκη. Τα έχουμε πει χιλιες φορές.- Υπάρχει σχεδιασμός σε επίπεδο ΕΕ που προβλέπει μικρούς περιφερειακούς αερομεταφορείς και 3 μεγάλους
- Είναι, πρακτικά, βέβαιο ότι εφοσον η ΟΑ παραμείνει κρατική, όλο και κάποιοι πολιτικοί (κάφροι) θα βολέψουν κάποιους ψηφοφόρους (κάφρους), όπως και ότι θα συνεχιστεί η πολιτική του 'χρησιμοποιώ την ΟΑ, τζάμπα', 'μεταφέρω ψηφοφόρους, τζάμπα' και πάει λέγοντας
- Κανείς δεν θα την αγοράζε (εκτός, ίσως της Qatar) με τα χρέη και το προσωπικό που είχε. Για το προσωπικό κυρίως λόγω των Συμβάσεων.
- Το κόστος ήδη το έχει αναλάβει το Κράτος
Κοντολογίς μου λες ότι η ιδιοτικωποίηση της ΟΑ βάση της Ευρωπαικής πολιτικής γενικότερα (πέραν της οικονομικής της κατάστασης) είναι πλέον μονόδρομος?
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ