οχι το 100% απλα οι περισσοτερες αφορουν δυστυχως αυτο...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Παιδια σημασια εχει να ειναι αξιοπιστο το βενζιναδικο...απο εκει και περα ειναι ολες οι μαρκες ιδιες,μην μασατε...ριχτε και μια ματια στις λιστες του υπουργειου με τα βενζιναδικα που εχουν ''πιασει'' να παρανομουν...Tις βλεπω καθημερινα, για αυτο λεω και τα αποπανω
Μια ανοθευτη 95αρα, ειναι οτι καλυτερο -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τα golf GT παίρνουν κανονικά 95άρα..
το χω ακουσει ξανα αυτο και εχω φιλο μου που του βαζει,αλλα εγω σε κινητηρα που φτανει τα 1,7 bar δε θα βαζα 95αρα για κανενα λογο
Αν την εγκρίνει ο κατασκευαστής [χωρίς να μιλάει για πτώση απόδοσης - δεν θυμάμαι για τον 1.4TSi με τα 170 τι ισχύει] από εκεί και πέρα εσύ ο μόνος λόγος που έχεις να μη βάζεις είναι να μην εμπιστεύεσαι το βενζινάδικο. Η συμπίεση και η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης από μόνες τους δεν αρκούν για να υπολογιστεί ελάχιστος αριθμός οκτανίων.
-
Ο χρήστης After έγραψε:
1.Βαζετε παντα 95αρα και εξοικονομοντας χρηματα, μπορειτε να κανετε καποια αλλαγη ουσιας στο οχημα σας2.Ολες οι 100αρες στην Ελληνικη αγορα, ειναι νοθευμενες 95αρες, μας κοροιδευουν κανονικα
3.Δεν παιζει ρολο η τιμη του πρατηριου, αν ειναι να νοθευσει, δεν ειναι βλακας να ριξει την τιμη στην ταμπελα
Μην πετατε τα λεφτα σας στις 100αρες, ειναι ΠΕΤΑΜΕΝΑ λεφτα
Βαζετε μονο στα πιο φτηνα πρατηρια, απλα αποφυγετε αυτα που κανουν μπαμ απο μακρια οτι ειναι γυφτοπρατηρια με ιδιοκτητες λαμογιαΚαι τελος παντων ρε παιδια, πειτε μου κατι
Θελετε αυτους τους +10 ιππους που και καλα δεινει η βενζινη
Και που νομιζετε οτι θα εκμεταλευτειτε την παραπανω και καλα δυναμη, στην Πηγμενη Αθηνα-Σαλονικη?
Αν ειναι να την εκμεταλευτειτε στον επαρχιακο, καλυτερα αλλαξτε λαστιχα/αμορτισερ κτλ, σιγουρα θα πατε πιο γρηγορα...Kαλα ολα αυτα.Για τα αυτοκινητα που ο κατασκευαστης γραφει για χρηση 98αρας τι γινεται ομως ? ?
Το clio μου πχ γραφει στο ρεζερβουαρ unleaded 98+ only. Δεν εχω βαλει ποτε 95αρα κ αφου 98αρα δεν υπαρχει,αναγκαστικα παω σε 100αρα.
Περι φτηνων πρατηριων,συμφωνω απολυτα.Εχω κοψει εδω και παρα πολυ καιρο την πανακριβη ΒΡ ultimate που εβαζα και πλεον βαζω Elin,Ετεκα και Aegean 100αρες που ειναι σαφως φτηνοτερες.
Shell δεν εχω βαλει ποτε.
-
Ο χρήστης Bagus έγραψε:
Kαλα ολα αυτα.Για τα αυτοκινητα που ο κατασκευαστης γραφει για χρηση 98αρας τι γινεται ομως ? ?
.Τον γραφεις στα τετοια σου και βαζεις 95αρα...στην χειροτερη περιπτωση εχεις μια απωλεια ιπποδυναμης 5%,να παθει ζημια αποκλείεται γιατι ειναι φτιαγμενος να δουλευει και με κακη 95αρα (δηλαδη κατω των 95 οκτανίων)
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Kαλα ολα αυτα.Για τα αυτοκινητα που ο κατασκευαστης γραφει για χρηση 98αρας τι γινεται ομως ? ?
Τον γραφεις στα τετοια σου και βαζεις 95αρα...στην χειροτερη περιπτωση εχεις μια απωλεια ιπποδυναμης 5%,να παθει ζημια αποκλείεται γιατι ειναι φτιαγμενος να δουλευει και με κακη 95αρα (δηλαδη κατω των 95 οκτανίων)
Εντάξει, δεν πάει ακριβώς έτσι. Δεν είναι ΟΛΟΙ οι κινητήρες φτιαγμένοι να δουλεύουν με 95άρα. Κάποιοι (λίγοι) ΑΠΑΙΤΟΥΝ 98+ RON για να δουλεύουν εντός προδιαγραφών ΚΑΙ με τέρμα γκάζι και πας γυρεύοντας αν τον γράφεις στα τέτοια σου τον κατασκευαστή. Τα knock sensors δεν κάνουν το νερό κρασί. Το S3 π.χ. μπορεί μεν να πάρει και 95άρα αλλά σου το λένε ότι αν βάζεις τέτοια δεν πρέπει να βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα. Σε φίλο που είχε το παλιό και πειραματιζόταν του είχε κλειδώσει το μοτέρ σε safe mode σε κάποια φάση.
Άλλο είναι να το λέει ο κατασκευαστής ότι παίρνει 95άρα κι εσύ να επιμένεις να βάζεις 100άρα, άλλο να θέλει 98+ και να του βάζεις 95.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Σε φίλο που είχε το παλιό και πειραματιζόταν του είχε κλειδώσει το μοτέρ σε safe mode σε κάποια φάση.safe mode..... μου φερνει στο μυαλο αυτο..
http://www.youtube.com/watch?v=krlH_ic0 ... re=related -
Eαν γνωριζατε(βαζω και τον εαυτο μου μεσα) τι ποιοτητας βενζινη βαζουμε καθε μερα στα ρεζερβουαρ μας, τοτε θα γελαγατε με τις 100αρες
8 στα 10 πρατηρια ΝΟΘΕΥΝΟΥΝ, χρειαζεται να πω κατι αλλο?Βαλτε την φθηνοτερη, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ
-
Eπειδή δεν στέκει να νοθεύουν μόνο την 100αρα και την 95αρα να την αφήνουν παρθένα,
βάζω 100αρα για να έχω τουλάχιστον 95αρα. Αν έβαζα 95αρα (με τη λογική που θέλει τα πάντα νοθευμένα) θα είχα και του πουλιού του βενζινά το γάλα...
Και στα μέρη μου πάντως έπεσε ηρωικά μαχόμενη η βενζίνα (95αρα) κάτω από το αψυχολόγητο όριο του 1 ευρού.
-
Ο χρήστης After έγραψε:
8 στα 10 πρατηρια ΝΟΘΕΥΝΟΥΝ, χρειαζεται να πω κατι αλλο?
Να μας πεις τα 2 που ΔΕΝ νοθεύουν.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Eπειδή δεν στέκει να νοθεύουν μόνο την 100αρα και την 95αρα να την αφήνουν παρθένα,βάζω 100αρα για να έχω τουλάχιστον 95αρα. Αν έβαζα 95αρα (με τη λογική που θέλει τα πάντα νοθευμένα) θα είχα και του πουλιού του βενζινά το γάλα...
Aυτο στεκει που λες, το εχω κανει και εγω σε μερικα πρατηρια εκτος περιοχης μου(που γνωριζω)(...την τυφλα μου...)
8 στα 10 πρατηρια ΝΟΘΕΥΝΟΥΝ, χρειαζεται να πω κατι αλλο?
Να μας πεις τα 2 που ΔΕΝ νοθεύουν.
Παρακολουθω καθε φορα τις ανακοινωσεις του ΥΠ.ΕΣ. και ελπιζω να μαντεψω σωστα
-
Το Swift Sport μου παίρνει ΜΟΝΟ 100άρα. Σε οποιαδήποτε 95άρα έχω πειράκια, παντού και πάντα..
Αφού , όπως λέτε οι περισσότεροι, 95άρες και 100άρες είναι το ίδιο, γιατί με 100άρα δεν έχω πειράκια? (Δείγμα πολλών διαφορετικών βενζινάδικων, και στις δύο βενζίνες). Επίσης το Swift δεν έχει φίλτρο βενζίνης που αλλάζεται, και η τρόμπα βενζίνης, είναι ενσωματωμένη στο ντεπόζιτο. Από την στιγμή που η 100άρα νοθεύεται (συνήθως) με απλή 95άρα και όχι με τα 1002 με τα οποία νοθεύεται η 95άρα, θεωρώ ότι κάνω ότι καλύτερο για να επιμηκύνω τη διάρκεια ζωής της τρόμπας μου.Επίσης έχω δοκιμάσει αρκετές φορές την 100άρα της Ελιν, όμως έχω δει διαφορές, σε επίπεδο αίσθησης και μόνο φυσικά, σε σχέση με τις BP Και Shell, με χειρότερη αυτή της Ελιν. Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε όμως καμία αίσθηση δεν αξίζει 14 ευρώ στο γέμισμα…
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Kαλα ολα αυτα.Για τα αυτοκινητα που ο κατασκευαστης γραφει για χρηση 98αρας τι γινεται ομως ? ?
Τον γραφεις στα τετοια σου και βαζεις 95αρα...στην χειροτερη περιπτωση εχεις μια απωλεια ιπποδυναμης 5%,να παθει ζημια αποκλείεται γιατι ειναι φτιαγμενος να δουλευει και με κακη 95αρα (δηλαδη κατω των 95 οκτανίων)
Εντάξει, δεν πάει ακριβώς έτσι. Δεν είναι ΟΛΟΙ οι κινητήρες φτιαγμένοι να δουλεύουν με 95άρα. Κάποιοι (λίγοι) ΑΠΑΙΤΟΥΝ 98+ RON για να δουλεύουν εντός προδιαγραφών ΚΑΙ με τέρμα γκάζι και πας γυρεύοντας αν τον γράφεις στα τέτοια σου τον κατασκευαστή. Τα knock sensors δεν κάνουν το νερό κρασί. Το S3 π.χ. μπορεί μεν να πάρει και 95άρα αλλά σου το λένε ότι αν βάζεις τέτοια δεν πρέπει να βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα. Σε φίλο που είχε το παλιό και πειραματιζόταν του είχε κλειδώσει το μοτέρ σε safe mode σε κάποια φάση.
Άλλο είναι να το λέει ο κατασκευαστής ότι παίρνει 95άρα κι εσύ να επιμένεις να βάζεις 100άρα, άλλο να θέλει 98+ και να του βάζεις 95.
To clio σερνεται αν του βαλεις 95αρα παντως και εφοσον και οι 95αρες νοθευονται εξισου με τις 100αρες,θα συνεχισω να του βαζω 100αρα.....
-
Την επιτρέπει ο κατασκευαστής την 95άρα στο 182 Βαγγέλη? Γιατί στο 197 απ' όσο ξέρω δεν....
Ο χρήστης paladin έγραψε:
Το Swift Sport μου παίρνει ΜΟΝΟ 100άρα. Σε οποιαδήποτε 95άρα έχω πειράκια, παντού και πάντα..Δεν το ήξερα για το Swift ότι για να βγάλει 125 άλογα από 1600 κυβικά δέχεται μόνο 100άρα. Αν είναι έτσι, κρίμα...
Αφού , όπως λέτε οι περισσότεροι, 95άρες και 100άρες είναι το ίδιο, γιατί με 100άρα δεν έχω πειράκια? (Δείγμα πολλών διαφορετικών βενζινάδικων, και στις δύο βενζίνες). Επίσης το Swift δεν έχει φίλτρο βενζίνης που αλλάζεται, και η τρόμπα βενζίνης, είναι ενσωματωμένη στο ντεπόζιτο. Από την στιγμή που η 100άρα νοθεύεται (συνήθως) με απλή 95άρα και όχι με τα 1002 με τα οποία νοθεύεται η 95άρα, θεωρώ ότι κάνω ότι καλύτερο για να επιμηκύνω τη διάρκεια ζωής της τρόμπας μου.
Tο ότι 95άρες και 100άρες είναι το ίδιο για όλους σαφώς και είναι υπερβολή. Απλά είναι πολύ μικρό το ποσοστό των κινητήρων στους οποίους είναι απαραίτητα τα +3 οκτάνια.
Τώρα, κατά πόσον αυτός που νοθεύει προτιμά να νοθεύει την 95άρα του με '1002' ενώ την 100άρα του μόνο με 95αρα [είτε 'παρθένα' είτε νοθευμένη] δεν το ξέρω. Το 'βάζω 100άρα για να έχω τουλάχιστον 95 οκτάνια επειδή το φοβάμαι το συγκεκριμένο πρατήριο' ίσως έχει κάποιο νόημα, αλλά το 'βάζω 100άρα για να κινδυνεύει λιγότερο η τρόμπα μου' το βρίσκω τραβηγμένο αν είναι να πληρώνεις καμιά 300άρα ευρώ το χρόνο παραπάνω για βενζίνη.
-
No no no.98+ unleaded only γραφει στο ρεζερβουαρ.Και για τα 172 το ιδιο ισχυει νομιζω..
Σε ερωτησεις στους τεχνικους της renault sport στο site της στο ιντερνετ λενε 98+ κ αυτοι αυστηρα. -
Άρα δικαιολογείσαι απόλυτα που του βάζεις 100άρα. Ξέρω κάποιους που λέει 95αρα ο κατασκευαστής και δεν έχουν βάλει ούτε μια φορά να δουν πως πάει. 100άρα κι άγιος ο Θεός, γιατί 'δεν είμαστε για πειράματα επάνω στο μωρό μας'...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Δεν το ήξερα για το Swift ότι για να βγάλει 125 άλογα από 1600 κυβικά δέχεται μόνο 100άρα. Αν είναι έτσι, κρίμα...Nαι έτσι είναι. Το Facelift έχει χάρτες που του επιτρέπουν να καίει και 95άρα, αλλά στη Suzuki λένε οτι δεν προβλέπεται 'αναβάθμιση' λογισμικού, και οτι τα διαγνωστικά τα έχουν μόνο για να βρίκουν βλάβες. Επίσης αν θέλω τους χάρτες του facelift, να πάρω το facelift.
Τώρα, κατά πόσον αυτός που νοθεύει προτιμά να νοθεύει την 95άρα του με '1002' ενώ την 100άρα του μόνο με 95αρα [είτε 'παρθένα' είτε νοθευμένη] δεν το ξέρω.
Αν κάνεις ένα search στα αποτελέσματα των ελέγχων του Υπουργείου, θα δεις οτι το 100% των παραβάσεων που βρέθηκαν να αφορούν 100άρα, είναι για νοθεία με απλή αμόλυβδη.
-
οχι το 100% απλα οι περισσοτερες αφορουν δυστυχως αυτο...
-
Ο χρήστης paladin έγραψε:
Τώρα, κατά πόσον αυτός που νοθεύει προτιμά να νοθεύει την 95άρα του με '1002' ενώ την 100άρα του μόνο με 95αρα [είτε 'παρθένα' είτε νοθευμένη] δεν το ξέρω.
Αν κάνεις ένα search στα αποτελέσματα των ελέγχων του Υπουργείου, θα δεις οτι το 100% των παραβάσεων που βρέθηκαν να αφορούν 100άρα, είναι για νοθεία με απλή αμόλυβδη.
Εκτός του ότι το παραπάνω δεν ισχύει στην πράξη, η λίστα με τις παραβάσεις που δημοσιεύονται είναι από δειγματοληπτικούς ελέγχους των κινητών συνεργείων του Υπουργείου Εμπορίου και ως τέτοια είναι τουλάχιστον για κλάματα. Μια ομάδα από πρατήρια καθένα από τα οποία έχει φάει πρόστιμο για παράβαση σε ΕΝΑ καύσιμο... Λες και από όλα τα καύσιμα που πουλάει ο κσθένας (απλή σμόλυβδη, LRP, 100αρα, πετρέλαιο κίνησης, κλπ) διαλέγει να νοθεύσει μόνο το ΕΝΑ!!
Έχω στο αρχείο μου κάτι λίστες του 2003-2004 που για τους περισσότερους παραβάτες [το ~95% από αυτούς αν εστιάσω μόνο στη βενζίνη κι αφήσω απ' έξω το πετρέλαιο] αναφέρουν ως παράβαση τη νοθεία βενζίνης LRP ή σούπερ αμόλυβδης με απλή αμόλυβδη σε ποσοστά από 5% ως 97%. Αν πιστεύει κάποιος ότι όλοι αυτοί, οι οποίοι το πρόστιμο ΔΕΝ το έφαγαν για νοθεία της 95άρας τους, είχαν στις δεξαμενές τους 'παρθένες' 95άρες, ε, ας βάζει από αυτές αν ο κινητήρας του δε xρειάζεται 98RON. Τι να την κάνει τη νοθευμένη 100άρα? Και για να το δούμε κι από την άλλη, όταν παίζουν και νοθείες της απλής αμόλυβδης με κηροζίνη θέρμανσης ή βαρύτερα πετρελαϊκά κλάσματα σε ποσοστά που ξεπερνούν σε κάποιες περιπτώσεις το 40% (για 43% τον είχαν πιάσει έναν στην Καλλιθέα...) πιστεύει κανείς ότι αυτός που νοθεύει την 95άρα του σε τέτοιο βαθμό, την 100άρα του θα την αναμείξει με ανόθευτη (άντε και με νοθευμένη) 95άρα - και μόνο?! Ή μήπως είναι πιο ασφαλές να υποθέσουμε πως ό,τι νοθεία κάνει στην 95άρα του [η οποία πιο εύκολα θα επηρρεάσει τα περισσότερα αυτοκίνητα] θα την κάνει και στην 100άρα?... -
και παλι ποσοι ειναι αυτοι που βαζουν κατοσταρα???η 95αρα εχει το μαρουλι εκει θα εστιασουν,απο κει θα ξεκινησουν...συμφωνω με το nidosan αν καποιος ειναι αλητης δε θα κατσει να κανει διακρισεις..
Μπορει να φαινεται πιο ευκολο απλα να αναμιξεις 95αρα με 100αρα,αλλα και οι αλλοι τυποι νοθειας το ιδιο ευκολοι ειναι..
Αλλωστε η τελευταια μοδα(για οσους ειδατε ευαγγελατο) ειναι οι πειραγμενες αντλιες με τηλεχειρισμο..πιο απλο,πιο οικονομικο, πιο ευκολο και δε σε πιανουν με τη καμια(οχι οτι στα αλλα θα σε πιασουν δηλαδη...)
επισης στην ιδια εκπομπη ειχαν πει οτι τα προστιμα που ειχαν επιβληθει ηταν καποια εκ/ρια ευρω,αλλα το ελληνικο κρατος ειχε εισπραξει μολις 150.000 αν θυμαμαι καλα
-
Το Ελληνικό κράτος στην πράξη είναι απλά ο νταβατζής των πρατηρίων που κλέβουν. Δεν τους βάζει λουκέτο, τα αφήνει εκεί αρκεί να τρώει κι αυτό είτε μόνο από φόρους είτε και από πρόστιμα.