-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Εγώ είμαι υπέρ πάντως ! Μου φαίνεται αρκετά όμορφο. Είναι στα όρια του 'too much' αλλά δεν θα το έλεγα καγκουριά. Έχει και κάποια χρησιμότητα άλλωστε. Μπορεί και τώρα να έχεις shift light αλλά τα λαμπάκια τα βλέπεις πολύ πιο άνετα με τη περιφερειακή όραση. Μετράει G, το 0-400 και από είδα στα βίντεο που ανέβασες πρέπει να έχει και χρονόμετρο οπότε θα σου είναι χρήσιμο και σε κανένα Μέγαρο !Άλλωστε η ζωή ομορφαίνει από το πόσο ωραία 'περιττά' μας περιστοιχίζουν !
Στο αγγλικό BMWCAR έχει μια 130 φουλ εξοπλισμένη με όλο τον κατάλογο Performance Parts οπότε στον ανεβάζω για να πάρεις άλλη μια εικόνα και ιδέα και από το τιμονάκι που στοχοποίησες και από άλλα καλούδια για τη 'μπέμπα' σου
Ευχαριστώ.
Ωραίες φώτο...ωραία πραγματάκια έχει ρε γμτ...κάποια είναι κάπως υπερβολικά βέβαια...αλλά κάποια είναι τέλεια!
Ο προφυλακτήρας τα σπάει πχ!
Μάλιστα...θα ψάξω να δω πόσο έχει εδώ και πως αν είναι να το φέρω απ'έξω και θα το σκεφτώ. Έχω κάποιον να μου το βάλει...αλλά απ'ότι βλέπω στο νετ έχει κάποια site με πως να το βάλεις.
Πάντως βλέπω ότι ίδια χρήματα έχει και από Αγγλία και δε έχω να σκεφτώ τελωνεία από Αμερική κλπ.
-
Με προβληματίζει η αλκαντάρα. Φθορά και εικόνα κάπως αταίριαστη με το σύνολο του αυτοκινήτου. Οι ενδείξεις είναι απ αυτά τα ωραία παιχνιδάκια που μ' αρέσουν. Σαν ένα μεγάλο παιχνίδι το βλέπω δλδ, εσύ αποφασίζεις αν σου αρέσει τόσο ώστε να δώσεις τα ΧΧΧ ευρώ.
-
http://www.bmw.com/com/en/owners/access ... ntent.html
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Με προβληματίζει η αλκαντάρα. Φθορά και εικόνα κάπως αταίριαστη με το σύνολο του αυτοκινήτου. Οι ενδείξεις είναι απ αυτά τα ωραία παιχνιδάκια που μ' αρέσουν. Σαν ένα μεγάλο παιχνίδι το βλέπω δλδ, εσύ αποφασίζεις αν σου αρέσει τόσο ώστε να δώσεις τα ΧΧΧ ευρώ.Απ'ότι διαβάζω βγαίνει χωρίς τη κεντρική αλκαντάρα. Εγώ γενικά δε τρίβω το τιμόνι...δε μου αρέσει να γυαλίζει.
Τέσπα...θα πάρω αύριο τον 'μουσάτο' να ρωτήσω.
-
Και εμένα μου αρέσει το τιμόνι, καγκουριά δεν είναι, για τα γούστα μου τουλάχιστον. Νίκο αν δεν θα σου λείψουν πολύ τα χρήματα, είναι ωραία προσθήκη.
-
Thx Κωνσταντίνε.
Το αν θα λείψουν είναι σχετικό...πάντα θα σου λείψουν 1000 ευρώ (με τη τοποθέτηση).
Το άλλο που σκέφτηκα...σε ταξίδι βράδυ ίσως είναι κουραστικά τα LED.
Τι λέτε?
Εκτός αν τα απενεργοποιείς.
Θα πάρω Μουσάτο να δω τι παίζει. Θα με πιάσουν τα γέλια με τη τιμή της εδώ αντιπροσωπείας...δεν υπάρχει περίπτωση! Στην Αγγλία κάνει 750 ευρώ ή 600 λίρες το τιμόνι μόνο του.
-
Ότι φτιάχνεται με την πίστα κατα νου, εξαιρείται απο τους κανόνες της καγκουριάς. Εγώ δε το βρίσκω καγκούρικο το συγκεκριμένο τιμόνι (τα δερματα και λοιπα, απλά στα @@ μου), και αυτό που μου άρεσε περισσότερο απο όλα ειναι το χρονόμετρο. Εφόσον λογικά θα έχει και διακόπτη στο χέρι που θα μπορείς άνετα να πατάς περνώντας απο την αφετηρία.
Το θέμα ειναι απο ποιά αφετηρία ακριβώς θα περνας? Αμα ανοίξει η πίστα, και μπαίνεις, τοτε πάρτο (φυσικά έρχεται σε 2η μοίρα μετά απο σωστά πιστάδικα ελαστικά!)
-
Έχει κουμπάκια επάνω στο τιμόνι, εκεί που ακουμπάνε οι αντίχειρες. Τώρα το που το ξεκινάς και που το σταματάς, είναι σχετικό...επιλέγεις ένα σημείο στην εκκίνηση και το κάνεις. Τώρα να χάσεις και 1-2 δέκατα...δε χάθηκε ο κόσμος
Λοιπόν...πήρα τηλέφωνο για να μάθω τιμές κλπ στην Ελλάδα...και ρε σεις...γιατί είναι ΤΟΣΟ εγκληματίες? Μπορεί να μου πει κάποιος? Γιατί όλως περιέργως όταν τα πράγματα φτάνουν στην Ελλάδα δέχονται μια ανατίμηση από 60%-100% πάνω?!
Λοιπόν...κόστος τιμονιού με την αλκαντάρα στην Αγγλία: 750 ευρώ, συν μεταφορικά πες 850 ευρώ.
Κόστος τιμονιού στην Ελλάδα: 1400 ευρώ!!!
Κόστος τοποθέτησης: 20-100 ευρώ ανάλογα με το αυτοκίνητο και τον εξοπλισμό και αν θέλει προγραμματισμό.Αποτέλεσμα...γλυτώνω περίπου 500 ευρώ!
Ζώα Ελληνάρες!
-
Aν ήμουν στην θέση σου, εννοείται ότι θα ρωτούσα στα ίσια γιατί υπάρχει τόση διαφορά τιμής σε σχέση με έξω.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν ήμουν στην θέση σου, εννοείται ότι θα ρωτούσα στα ίσια γιατί υπάρχει τόση διαφορά τιμής σε σχέση με έξω.εγω δε θα ρωτουσα καν καθως η πραγματικη απαντηση ειναι γνωστη, θα το αγοραζα απ'εξω και θα τους το πηγαινα να το βαλουν.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Aν ήμουν στην θέση σου, εννοείται ότι θα ρωτούσα στα ίσια γιατί υπάρχει τόση διαφορά τιμής σε σχέση με έξω.Τους το είπα! Σιγά μη κόλλαγα!
Του λέω...γιατί τόσο ακριβό ρε παιδιά? 'Γιατί έχει ένα κάρο τεχνολογία επάνω'. Του λέω γιατί όμως είναι σχεδόν 100% από την Αγγλία? Στην Αγγλία του λέω κοστίζει 750 ευρώ!
Δεν έβγαλε άχνα! Του ζήτησα μετά το service να με συνδέσει να ρωτήσω κόστος τοποθέτησης κλπ.
-
Δε βάνεις καμμιά ρυθμιζόμενη KW ρε Νίκο;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Δε βάνεις καμμιά ρυθμιζόμενη KW ρε Νίκο;Κοίτα από αναρτήσεις δεν έχω παράπονο. Είναι μια χαρά...και ελατήρια είναι Μ και είναι ό,τι πρέπει. Δε θέλω το αυτοκίνητο να είναι τραπέζι και ήδη με τα runflat είναι σκληρό...δε θέλω να το κάνω πιο σκληρό και οδηγικά είναι τέλειο.
Πραγματικά 3 πράγματα θα σκεφτόμουν να κάνω στο αυτοκίνητο σε σειρά προτεραιότητας:
- Αναπρογραμματισμό να πάρει 10 αλογάκια...αν και αμφιβάλω αν θα δω διαφορά (αυτά τα αρνητικά έχουν τα ατμοσφαιρικά μοτέρ)
- Μπλοκέ...αμφιλεγόμενο αν χρειάζεται βεβαίως 100%
- Προφυλακτήρες εμπρός-πίσω Μ ή BMW Performance, αλλά θέλει και μεγαλύτερες ζάντες κλπ...που νομίζω ότι δεν αξίζει.
Με προβληματίζει η πρακτικότητά του βεβαίως όπως είπα σε ταξίδια και γμτ κανείς σε αυτή τη χώρα δε ξέρει τίποτα και δε μπορεί να σε εξυπηρετήσει! ΕΛΕΟΣ!
-
Ρε νικο ψαξου για τα 10 αλογα που λες και αφησε το τιμονακι κατα την ταπεινη μου αποψη..
Αν θες τιμονι σεξυ, το Μ τιμονι ειναι πολυ ομορφο, πιο παχυ απο το απλο και διακριτικο. Αυτο το τιμονι που δειχνεις δεν ταιριαζει ουτε στο στυλ του αυτοκινητου που επελεξες, ουτε στο δικο σου απο οτι φανταζομαι
Περισσοτερο θα χαιρεσαι με εναν πιο σπορ ηχο απο μια τυχον αναβαθμιση στην εξατμιση και απο μια καλυτερη αποδοση(λεμε τωρα) , παρα απο ενα τιμονι το οποιο θα κοιτας και θα σου ανοιγει την ορεξη μεν αλλα θα μενεις με το .... * στο χερι δε !!
- πουλι !!!
Χτες εκανα βολτα στην παραλιακη περπατητος.. ειχε πολυ κοσμο! Σε μια φαση μεσα σε ενα τεταρτο περασαν 4 ασπρα Μ3, απο τα οποια το 1 εκανε και 'φασαρια'.. καμια αντιδραση! Ε σκαει μυτη και ο black saphire βασιλιας Χ6 και εγινε πανικος.. ολοι απο παππουδες μεχρι πιτσιρικια περπαταγαν με γυρισμενο το κεφαλι και ελεγαν με θαυμασμο τι ειναι αυτο.. Σαν να περναγε ο φελπς γυμνος και μετα ο βαν νταμ ενα πραμα
Η αποδοχη ειναι καθολικη ! Ολοι το γουσταρουν , κρεμασταρι-αγουρο το κανουν μονο οι αλεπουδες!
εισαι μια αλεπου πονηρη αλεπου (απο το γνωστο ασμα).. αφιερωμενο σε οποιον εχει τη μυγα!
-
Μα εξορισμού η Μ3 είναι διακριτική, το Χ6 φωνάζει από μακριά.
Τι εννοείς με καθολική αποδοχή; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μα εξορισμού η Μ3 είναι διακριτική, το Χ6 φωνάζει από μακριά.
Τι εννοείς με καθολική αποδοχή;ειναι κατι σαν το ορθοδοξη αποδοχη, προτεσταντική αποδοχη, βουδιστικη αποδοχη κτλ κτλ
-
@ΜΑNGO
Αν περάσει από την παραλιακή μια Porsche και αμέσως μετά ένα άρμα από το καρναβάλι της Πάτρας ποιό πιστεύεις ότι θα τραβήξει τα περισσότερα βλέμματα; -
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Ρε νικο ψαξου για τα 10 αλογα που λες και αφησε το τιμονακι κατα την ταπεινη μου αποψη..Αν θες τιμονι σεξυ, το Μ τιμονι ειναι πολυ ομορφο, πιο παχυ απο το απλο και διακριτικο. Αυτο το τιμονι που δειχνεις δεν ταιριαζει ουτε στο στυλ του αυτοκινητου που επελεξες, ουτε στο δικο σου απο οτι φανταζομαι
Περισσοτερο θα χαιρεσαι με εναν πιο σπορ ηχο απο μια τυχον αναβαθμιση στην εξατμιση και απο μια καλυτερη αποδοση(λεμε τωρα) , παρα απο ενα τιμονι το οποιο θα κοιτας και θα σου ανοιγει την ορεξη μεν αλλα θα μενεις με το .... * στο χερι δε !!
- πουλι !!!
Χτες εκανα βολτα στην παραλιακη περπατητος.. ειχε πολυ κοσμο! Σε μια φαση μεσα σε ενα τεταρτο περασαν 4 ασπρα Μ3, απο τα οποια το 1 εκανε και 'φασαρια'.. καμια αντιδραση! Ε σκαει μυτη και ο black saphire βασιλιας Χ6 και εγινε πανικος.. ολοι απο παππουδες μεχρι πιτσιρικια περπαταγαν με γυρισμενο το κεφαλι και ελεγαν με θαυμασμο τι ειναι αυτο.. Σαν να περναγε ο φελπς γυμνος και μετα ο βαν νταμ ενα πραμα
Η αποδοχη ειναι καθολικη ! Ολοι το γουσταρουν , κρεμασταρι-αγουρο το κανουν μονο οι αλεπουδες!
εισαι μια αλεπου πονηρη αλεπου (απο το γνωστο ασμα).. αφιερωμενο σε οποιον εχει τη μυγα!
Το Μ τιμόνι είναι όντως πιο παχύ...αλλά δε θα έδινα ούτε 50 ευρώ για να έχω ένα απλά πιο παχύ τιμόνι. Μια χαρά χοντρό είναι και το δικό μου και μικρό κιόλας. Έχει ίδια διάμετρο με το Μ.
Προσωπικά δεν μου αρέσουν οι βελτιώσεις στον κινητήρα...και θα πρέπει να περιμένω και ένα χρόνο να λήξει η εγγύηση και από την άλλη σιγά μη καταλάβω διαφορά με 10 άλογα παραπάνω και 2 κιλά ροπής. Άντε να μου ρίξει το 0-100 κατά 0.5 δευτερόλεπτα...big deal! Αξίζουν τα χρήματα? Εξατμίσεις κλπ...δε μου αρέσουν, τα θεωρώ καγκούρικα.
Πάντως...αν περνούσαν μαζί μια Μ3 και μια Χ6...την Μ3 θα κοιτούσα
-
Νίκο, δεν σου έχει έρθει το φυλλάδιο από το http://www.bmwperformance.gr' target='_blank' target='_blank ??
Δηλώνεις συμμετοχή με δώρα το τιμόνι, τις carbon επενδύσεις του εσωτερικού και τα πενταλ.
Μπορεί να φανείς τυχερός .... ή μπορεί κι εγώΑπό τον κατάλογο αξίζουν τα φρένα, η ανάρτηση και η εισαγωγή του κινητήρα.
Το μπλοκέ κάνει τη διαφορά πάντως -
Τι να σου πω.. θα ελεγα να αναθεωρησεις την αποψη για το παχυ τιμονι ! Ειναι πολυ ωραια η αισθηση που σου δινει! Το εχει παραδεχτει και τρελαμενος αλφιστα, αρα φαντασου... Και πιστεψε με μετα τη μεταβαση απο το 320 στο Χ5 , μου λειπει το πιο παχυ τιμονι !
Ειναι ωραια η αισθηση, αλλα μεχρι εκει!Τωρα εχεις απολυτο δικιο για την αναβαθμιση στον κινητηρα! Δεν νομιζω οτι καποιος θα ασχοληθει να ψαξει αυτον τον κινητηρα την ωρα που η εταιρεια διαρρεει οτι ετοιμαζει στα ιδια κυβικα κατι με τουρμπο.
Συνεπως οι λυσεις ειναι περιορισμενες ,με αυξημενο κοστος και χωρις να αξιζει!εγω απλα λεω την αποψη μου γιατι βλεπω οτι σε γαργαλαει να κανεις κατι με το αμαξι!
Γιατι δεν μαζευεις και αλλα λιγα φραγκα και να του βαλεις ενα κρεμ δερμα στο σαλονι? ωραιο θα ηταν
BMW FORUM