-
Την ΑR 159 1.8 την δίνουν 24Κ ?
-
Έτσι λέει. Και μου προκαλεί έκπληξη, γιατί στην έκθεση είχα δει μια 1,8 ΤΙ που την έδιναν 32κάτι.
-
Το c5 πώς τα πάει παιδιά? Μακάρι να μη πουλάει να ρίξουν την τιμή μπας και πείσω τον πατήρ να το πάρει να βρει την οδηγική του ηρεμία (μιλάμε για 2.0 με υδροπνευματική). Αν και αν εφαρμοστούν όσα λέει ο μπαρμπαλογοσκούφης τον βλέπω να επιλέγει κανένα passat tsi 1.4.
-
Κωνσταντίνε σκέφτομαι το tourer 1.6D
-
Εξαιρετικό είναι. Προσωπικά τρέφω απέραντη συμπάθεια στις εκδόσεις station.
-
Να ένα κενό που δεν μπορεί να καλύψει η ανεξάντλητη και επιτυχημένη σειρά Tiida.
-
Σεπτέμβριος 2008
http://www.seaa.gr/data/segments/2008-9-seg.pdf -
περιμένουμε την πεθερά του Χρηστου Δημου να σχολιάσει...
-
September 16, 2008
VW GOLF CONTINUES AS TOP SELLER
IN AUGUST 2008 -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
περιμένουμε την πεθερά του Χρηστου Δημου να σχολιάσει...σπάσαν οι πωλήσεις των SUV.....
μόνο το tiguan πούλησε αυτά που είχαν σε αναμονή
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
περιμένουμε την πεθερά του Χρηστου Δημου να σχολιάσει...η πεθερά τα πήρε στο κρανίο καθώς η ανάλυση Σεπτεμβρίου χάθηκε στο ΙΕ. Επιστροφή στο τέλος του έτους.....
-
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν έχουν αρχίσει προσφορές για το GOLF V? Ξέρει κάποιος σε περίπτωση που κάνουν προσφορές τι έκπτωση μπορεί να μου κάνουν σε μοντέλο των 25.000 ευρώ (GT) ?!?
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Μήπως γνωρίζει κάποιος αν έχουν αρχίσει προσφορές για το GOLF V? Ξέρει κάποιος σε περίπτωση που κάνουν προσφορές τι έκπτωση μπορεί να μου κάνουν σε μοντέλο των 25.000 ευρώ (GT) ?!?Ευχαριστώ
θα ρωτησω και αν ισχυει κατι θα το γραψω. Παντως με τη μεγαλη ζητηση που υπαρχει δε ξερω αν θα κανουν προσφορες αυτη τη φορα. Δε θα το απεκλεια παντως γιατι το VI θα ειναι ελαχιστα ακριβοτερο απο το V.
υπ'οψην οτι δεν ανακοινωνουν ΠΟΤΕ τετοιες προσφορες, πρεπει να πας απο εκει.
πιστευω οτι αν υπαρξει εκπτωση θα ειναι 1-2Κ.
-
υπαρχουν ηδη τωρα καποια κομματια (οχι πολλα) στοκ του 2007 με παλια φαναρια και το ελαχιστα διαφορετικο εσωτερικο. Μιλαω για GT 170, κυριως ασημι 5πορτα. Αυτα ειναι κυριως απο ακυρωσεις καποιων που τελικα ηθελαν την επομενη εκδοση, αλλα τα αυτοκινητα ειχαν ηδη κατασκευαστει.
Η εκπτωση που παιζει, μου ειπαν 1-1,5Κ αλλα νομιζω οτι αν πιεστουν μπορουν και περισσοτερο. Ή μπορει να κανουν και ατοκες δοσεις.
Για να βρεις κατι διαφορετικο, θελει αρκετο ψαξιμο, κυριως οσο πλησιαζει ο Δεκ-Ιαν που θα ερθει το VI.
-
Σπύρο σε ευχαριστώ πολύ. Για το παλιό δεν θα το σκεφτόμουν καν. Θα παω σε κανα Φιλοσίδη να ρωτήσω ..
-
Κάτι γρήγορο...
Σε επίπεδο εταιρειών..
Ο Σεπτέμβριος ήταν
α) καλός για τις Toyota, VW, Hyundai, FIAT, NISSAN, SEAT, Mazda, Merc, Audi που κινήθηκαν με θετικό πρόσημο, έτσι και έτσι για τις PEUGEOT, BMW, Daihatsu (απώλειες κάτω του 10%) και άσχημα για τις OPEL, FORD, SUZUKI, CITROEN, SCODA, KIA, HONDA, CHEVY.
β) η μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση παρατηρείται για την LEXUS (διπλάσια οχήματα σε σχέση με πέρυσι) ακολουθούμενη από τη Mazda (εκεί όμως το +69% μετρά 310 οχήματα παραπάνω) και την Renault που πούλησε 400 παρά οχτώ οχήματα.
Αισθητή η κάμψη πωλήσεων της Porsche ενώ από τους top 10 Opel & Ford σημειώνουν μειώσεις τα τάξης του 25%.
Segments
Terios στα ATV (αλώβητο), Tiguan στα SUV (145 κομμάτια παραπάνω από το RAV που πέρυσι την ίδια περίοδο είχε και πάλι πουλήσει λίγα κομμάτια), i10 στην Α (σκίζει π@@@@ς ο Κορεάτης), Corsa στην Β (και με διαφορά από το 2ο Swift), Auris στην C (πόσο θα αντέξει μετά τον ερχομό των νέων παικτών??), 3άρα στην D (όπου γίνεται πραγματικά χαμός με την C που έχασε το μήνα την 1η θέση στις συνολικές του έτους), Ε στην Ε ( απλά το όχημα που ορίζει το standard στη συγκεκριμένη κατηγορία), GS450H στην F (εδώ η απαλλαγή στην πληρωμή του ΕΦΚ μετρά, καθώς το και οικολογικό status (τρομάρα μας)), LS600H στην G (η κατηγορία που τα LS600H και LS600HL έχουν το 50% λόγω οικολογίας μην @@σω), Α στα MPV (πρωτοπόρος στην κατηγορία η Merc για τους Έλληνες), ΕΟS στα Sp-Cabrio (να δούμε το φως μας), Α5 στα Sp-Coupe (εκεί που κονταροχτυπιέται με το RX-8), TT στα Roadster (είναι θέμα χρόνου πριν το ΤΤ εκτοπίσει το MX-5 από την πρώτη θέση στις συνολικές).
To CC του PASSAT εννοποιήθηκε με το PASSAT... Ευτυχώς γιατί για μία στιγμή μας είχαν κουφάνει (στα Sp-Cabrio παρακαλώ...)
-
Όλοι οι εισαγωγείς έχουν πέσει έξω σε ότι αφορά τις προσδοκίες τους για το Eur/ Yen και μετά την εξάντληση των αποθεμάτων θα δείτε πολλές αλλαγές στα ιαπωνικά. Αν κάποιος κοζάρει κάτι ας καλοσκεφθεί και αυτή την παράμετρο.
-
δηλαδή θα πέσουν τιμές?
-
μάλλον θα ανέβουν
-
Καλα θα κανουν οι εμποροι αυτοκινητων αντι να κλαιγονται για τη πτωση (τρια στα τεσσερα αυτοκινητα πωλουνται με καταναλωτικα δανεια) να σκεφτουν τι μπορουν να κανουν ΑΥΤΟΙ για να τις κρατησουν.
Ας αφησουν τις ατοκες μαλακιες μεσω των τραπεζων και ας ξαναεισαγουν το θεσμο των συναλλαγματικων ΧΩΡΙΣ τη τοκογλυφικη τους παραδοση.
Νομιμα και ωραια.
Ας αναλαβουν (και) αυτοι τα ρισκα τους χρηματοδοτωντας οι ιδιοι τους πελατες τους...
--> ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές)