-
Βλασση αυτο το εχω πει απο το πρωτο μου ποστ.Δηλαδη το αμαξι θα παει στο δυναμομετρο,θα μετρηθει,μετα θα βαλουμε την μεγαλυτερη πεταλουδα και θα ξαναμετρηθει και μετα θα παιξουμε με το προγραμμα.
Το βιβλιο το περιμενουμε ολοι με αγωνια αρκετο καιρο....Κατι εχει παρει το αυτι μου και για οδηγιες χρησης αμαξιου σε πιστα...
Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
Το πολυ πολυ να χασω 100Ε... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
Το πολυ πολυ να χασω 100Ε...Λογικό. Περιμένω - ουμε αποτελέσματα.
Οσο το σκέφτομαι τόσο πιό αισιόδοξος είμαι γιά τα αποτελέσματα της μετατροπής σου. -
μπορει να σου κατσει τελεια η τορναρισμενη πεταλουδα. Απλα ειχα τοση αποτυχια και απογοητευση που, τι να πω... δεν θα το εκανα ποτε ξανα...
Το ιδανικο παντως ειναι τα πολυπεταλουδα, για πολλους λογους που δεν εχουν καμμια σχεση με αυξημενη παροχη (το 'υδραυλικο' μέρος της βελτιωσης).
Παραγοντες οπως επανατοποθετηση μπεκ, βελτιωμενη ατμοποιηση βενζινης, στροβιλισμος, ακουστικοι παλμοι, head port-valve size-intake pipe matching και παει λεγοντας...
Βασιλη ευχαριστω για τα καλα λογια, στο 'αμεσα' συμφωνω, στο 'κυριως' δεν ξερω... πιστευω -και πολυ πιθανον να κανω λαθος- κανεις δεν μπορει να πει τι πραγματικα εχει τη πρωτη προταιρεοτητα στο οριο αποδοσης... Εγω θα ελεγα την ικανοτητα πληρους καυσης στο θαλαμο.
Πολλοι που τα εχουν βελτιωσει ολα, τελειωνουν με τορναρισματα του θαλαμου καυσης και των πιστονιων για να ανακατεψουν λιγο καλυτερα το μιγμα και να προλαβουν προβληματα απο καυσεις σε υπερυψηλες στροφες που το πιστονι κατεβαινει σχεδον γρηγοροτερα απο τη φλογα που θα το σπρωξει...
Δηλαδη -ασχετα του αβανς- σε F1 στροφες, η φλογα ουσιαστικα κυνηγαει το πιστονι (για να το σπρωξει..) και η καυση σε υψηλη συμπιεση και υψηλες στροφες (φθανουμε δηλαδη το θεωριτικο οριο της αποδοσης) ειναι δυσκολο προβλημα...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
Το πολυ πολυ να χασω 100Ε...Λογικό. Περιμένω - ουμε αποτελέσματα.
Οσο το σκέφτομαι τόσο πιό αισιόδοξος είμαι γιά τα αποτελέσματα της μετατροπής σου.Μακαρι.....
-
Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:
......4) Σε αρκετες περιπτωσεις καλυτερα να χασουμε -ΛΙΓΟ- σε ταχυτητα και παροχη για να κερδισουμε σε στροβιλισμο αερα.
......Πρέπει να διευκριστεί για ποια ταχύτητα συζητάμε.
Η ταχύτητα μάζας του ρευστού είναι ευθέως ανάλογη της ογκομετρικής παροχής, Αύξηση του στροβιλισμού προυποθέτει πολλαπλασιασμό των τυχαίων διανυσμάτων ταχύτητας στο χώρο (χωρίς απαραίτητα μεταβολή της ταχύτητας μάζας) και αυτό δεν μπορεί να γίνει με μια απλή τοποθέτηση μεγαλύτερης πεταλούδας ή τετραπετάλουδου, έχοντας μάλιστα σαν παρενέργεια την αύξηση της τριβής κάτι που καθιστά απαραίτητη τη μείωση του συντελεστή τριβής στην επιφάνεια του αγωγού.
Επιμένω το αντικείμενο είναι πολυσήμαντο (η λύση κάποιων ερωτηματικών οδηγεί αυτόματα στη δημιουργία κάποιων άλλων κοκ)
Όροι αεροναυπηγικής, κυματικής έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στα τμήματα εξέλιξης κινητήρων των αυτοκινητοβιομηχανιών για τη επίλυση κάποιων από τα παραπάνω ερωτηματικάΚάτι άλλο: Ποιο είναι το απόλυτο μέγεθος το οποίο θα ορίσει τι είναι πολύ η λίγο????
-
Τωρα γιατι με αναγκαζεις να αποκαλυψω και αλλα μυστικα που τα κραταω για αργοτερα ?
Διαβασε τα λογια σου ξανα (δεν ειναι λαθος) και σκεψου να τοποθετησεις τη πεταλουδα / πολυπεταλουδο με μικρη ΓΩΝΙΑ σε σχεση με το airplenum / η το καπακι.
Ετσι δεν αλλαζεις τα δεδομενα που αναφερεις αλλα εχεις στροβιλισμο απο τον αερα που αλλαζει κατευθυνση (πεταλουδα που δεν εφαπτεται απολυτα).
Βαλε αναλογως και τα injectors σε καταλληλη διαταξη και εχεις καλυτερη ατμοποιηση της βενζινης και μεγαλυτερο στροβιλισμο ΧΩΡΙΣ αλλαγη σε καμμια διατομη...
Καλυτερη ατμοποιηση και μεγαλυτερος στροβιλισμος σημαινει μεγαλυτερος συντελεστης αποδοσης του θαλαμου καυσης, που σημαινει λιγοτερα προβληματα προαναφλεξης και μας δινει τη δυνατοτητα να αυξησουμε ακομη περισοτερο τη συμπιεση και το αβανς.
Εχει πολυ ψαξιμο η υποθεση και μπορει να γραφουμε μερες για το θεμα αυτο και μονον... Το περιεργο ειναι οτι η Φυσικη Πολυτεχνειου μας μπερδευει περισσοτερο, ενω η εμπειρικη ερευνα μας δινει καλυτερα αποτελεσματα που κατοπιν η Φυσικη καλειται να εξηγησει/αποδειξει.
-
Για κάντε τους αυλούς εισαγωγής καθρέπτη να δείτε τι θα γίνει...
Ή ανοίξτε τους πολύ και γυαλίστε τους μετά....
Ε, μετά βάλτε και αρκετά μεγαλύτερη εξάτμιση με μηδέν backpressure και το γλυκό έδεσε.
Μεγαλυτερη πεταλουδα