Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεγαλυτερη πεταλουδα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μεγαλυτερη πεταλουδα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    46
    871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bagus last edited by

      Βλασση αυτο το εχω πει απο το πρωτο μου ποστ.Δηλαδη το αμαξι θα παει στο δυναμομετρο,θα μετρηθει,μετα θα βαλουμε την μεγαλυτερη πεταλουδα και θα ξαναμετρηθει και μετα θα παιξουμε με το προγραμμα.
      Το βιβλιο το περιμενουμε ολοι με αγωνια αρκετο καιρο....Κατι εχει παρει το αυτι μου και για οδηγιες χρησης αμαξιου σε πιστα...
      Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
      Το πολυ πολυ να χασω 100Ε...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:

        Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
        Το πολυ πολυ να χασω 100Ε...

        Λογικό. Περιμένω - ουμε αποτελέσματα.
        Οσο το σκέφτομαι τόσο πιό αισιόδοξος είμαι γιά τα αποτελέσματα της μετατροπής σου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vlasis_highlander last edited by

          μπορει να σου κατσει τελεια η τορναρισμενη πεταλουδα. Απλα ειχα τοση αποτυχια και απογοητευση που, τι να πω... δεν θα το εκανα ποτε ξανα...

          Το ιδανικο παντως ειναι τα πολυπεταλουδα, για πολλους λογους που δεν εχουν καμμια σχεση με αυξημενη παροχη (το 'υδραυλικο' μέρος της βελτιωσης).

          Παραγοντες οπως επανατοποθετηση μπεκ, βελτιωμενη ατμοποιηση βενζινης, στροβιλισμος, ακουστικοι παλμοι, head port-valve size-intake pipe matching και παει λεγοντας...

          Βασιλη ευχαριστω για τα καλα λογια, στο 'αμεσα' συμφωνω, στο 'κυριως' δεν ξερω... πιστευω -και πολυ πιθανον να κανω λαθος- κανεις δεν μπορει να πει τι πραγματικα εχει τη πρωτη προταιρεοτητα στο οριο αποδοσης... Εγω θα ελεγα την ικανοτητα πληρους καυσης στο θαλαμο.

          Πολλοι που τα εχουν βελτιωσει ολα, τελειωνουν με τορναρισματα του θαλαμου καυσης και των πιστονιων για να ανακατεψουν λιγο καλυτερα το μιγμα και να προλαβουν προβληματα απο καυσεις σε υπερυψηλες στροφες που το πιστονι κατεβαινει σχεδον γρηγοροτερα απο τη φλογα που θα το σπρωξει...

          Δηλαδη -ασχετα του αβανς- σε F1 στροφες, η φλογα ουσιαστικα κυνηγαει το πιστονι (για να το σπρωξει..) και η καυση σε υψηλη συμπιεση και υψηλες στροφες (φθανουμε δηλαδη το θεωριτικο οριο της αποδοσης) ειναι δυσκολο προβλημα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bagus last edited by

            Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

            Παιδια εφοσον υπαρχει ετοιμη πεταλουδα απο μεγαλυτερο μοντελο δεν τιθεται θεμα τορναρισματος της ηδη υπαρχουσας...Ποσο μαλλον οταν η μεγαλυτερη μπαινει χωρις καμμια μετατροπη.
            Το πολυ πολυ να χασω 100Ε...

            Λογικό. Περιμένω - ουμε αποτελέσματα.
            Οσο το σκέφτομαι τόσο πιό αισιόδοξος είμαι γιά τα αποτελέσματα της μετατροπής σου.

                   Μακαρι.....
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              servmx last edited by

              Ο χρήστης Vlasis_Highlander έγραψε:

              ......4) Σε αρκετες περιπτωσεις καλυτερα να χασουμε -ΛΙΓΟ- σε ταχυτητα και παροχη για να κερδισουμε σε στροβιλισμο αερα.
              ......

              Πρέπει να διευκριστεί για ποια ταχύτητα συζητάμε.
              Η ταχύτητα μάζας του ρευστού είναι ευθέως ανάλογη της ογκομετρικής παροχής, Αύξηση του στροβιλισμού προυποθέτει πολλαπλασιασμό των τυχαίων διανυσμάτων ταχύτητας στο χώρο (χωρίς απαραίτητα μεταβολή της ταχύτητας μάζας) και αυτό δεν μπορεί να γίνει με μια απλή τοποθέτηση μεγαλύτερης πεταλούδας ή τετραπετάλουδου, έχοντας μάλιστα σαν παρενέργεια την αύξηση της τριβής κάτι που καθιστά απαραίτητη τη μείωση του συντελεστή τριβής στην επιφάνεια του αγωγού.
              Επιμένω το αντικείμενο είναι πολυσήμαντο (η λύση κάποιων ερωτηματικών οδηγεί αυτόματα στη δημιουργία κάποιων άλλων κοκ)
              Όροι αεροναυπηγικής, κυματικής έχουν εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στα τμήματα εξέλιξης κινητήρων των αυτοκινητοβιομηχανιών για τη επίλυση κάποιων από τα παραπάνω ερωτηματικά

              Κάτι άλλο: Ποιο είναι το απόλυτο μέγεθος το οποίο θα ορίσει τι είναι πολύ η λίγο????

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vlasis_highlander last edited by

                Τωρα γιατι με αναγκαζεις να αποκαλυψω και αλλα μυστικα που τα κραταω για αργοτερα ?

                Διαβασε τα λογια σου ξανα (δεν ειναι λαθος) και σκεψου να τοποθετησεις τη πεταλουδα / πολυπεταλουδο με μικρη ΓΩΝΙΑ σε σχεση με το airplenum / η το καπακι.

                Ετσι δεν αλλαζεις τα δεδομενα που αναφερεις αλλα εχεις στροβιλισμο απο τον αερα που αλλαζει κατευθυνση (πεταλουδα που δεν εφαπτεται απολυτα).

                Βαλε αναλογως και τα injectors σε καταλληλη διαταξη και εχεις καλυτερη ατμοποιηση της βενζινης και μεγαλυτερο στροβιλισμο ΧΩΡΙΣ αλλαγη σε καμμια διατομη...

                Καλυτερη ατμοποιηση και μεγαλυτερος στροβιλισμος σημαινει μεγαλυτερος συντελεστης αποδοσης του θαλαμου καυσης, που σημαινει λιγοτερα προβληματα προαναφλεξης και μας δινει τη δυνατοτητα να αυξησουμε ακομη περισοτερο τη συμπιεση και το αβανς.

                Εχει πολυ ψαξιμο η υποθεση και μπορει να γραφουμε μερες για το θεμα αυτο και μονον... Το περιεργο ειναι οτι η Φυσικη Πολυτεχνειου μας μπερδευει περισσοτερο, ενω η εμπειρικη ερευνα μας δινει καλυτερα αποτελεσματα που κατοπιν η Φυσικη καλειται να εξηγησει/αποδειξει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kpsig moderator last edited by

                  Για κάντε τους αυλούς εισαγωγής καθρέπτη να δείτε τι θα γίνει...

                  Ή ανοίξτε τους πολύ και γυαλίστε τους μετά....

                  Ε, μετά βάλτε και αρκετά μεγαλύτερη εξάτμιση με μηδέν backpressure και το γλυκό έδεσε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 3 / 3
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr