-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
OETTINGER SCIROCCO
φοβερο ε?Απο εμφάνιση σκίζει... μέχρι να βρεθεί η πρώτη λακούβα.
-
Πολυ ωραιο...για πιστα ομως
-
ABT
http://www.worldcarfans.com/9081003.001 ... e-released
-
Εγώ το βρίσκω εντελώς ηλίθιο.
-
Το συγκεκριμενο δν μου αρεσει...το oettinger ειναι πολυ καλυτερο...
-
και τα 2 μου αρεσαν εμενα, το σιροκο εχει αρκετα ''αδειες'' επιφανειες και χωραει τις αισθητικες-αεροδυναμικες προσθηκες
το κακό ειναι οτι στο Ελλαδισταν ντεν εχει πιστες και εχει λακουβες -
Παραείναι χαμηλό για τους ελληνικούς δρόμους
-
Ειναι οντως χαμηλο , αλλα για καποιους που εχουν συνηθισει να οδηγουν πολυ χαμηλα αυτοκινητα αυτο δεν θα τους επηρεασει καθολου.
-
Όπως τις φερράρι ε;
Καγκουρό με βούλα κατασκευαστή είναι κάτι τέτοια. -
Για να επανελθουμε στο φλεγον θεμα...
Τελικα ξερουμε ποτε και ποσο?
Το ειδα απο κοντα στο ATS2008 και το αποφασισα! Θα το αγορασω!
Μενει να μαθω τιμες για να δω αν τελικα φτανω οικονομικα το 2.0 με τα 200.Διαφορετικα παω για το 160.
Εννοειται DSG και 18'. -
Ο χρήστης chrismk2 έγραψε:
Για να επανελθουμε στο φλεγον θεμα...
Τελικα ξερουμε ποτε και ποσο?
Το ειδα απο κοντα στο ATS2008 και το αποφασισα! Θα το αγορασω!
Μενει να μαθω τιμες για να δω αν τελικα φτανω οικονομικα το 2.0 με τα 200.Διαφορετικα παω για το 160.
Εννοειται DSG και 18'.Την εβδομαδα που ερχεται θα γινει η επισημη παρουσιαση στην Ελλαδα στα Μεγαρα,οποτε θα ανακοινωθουν και τιμες.
Υπολογισε 25 για το μικρο και 30 το 2.0 +/- 500ευρω υπολογιζω.
Προς το παρον για την ελληνικη αγορα δεν διατιθενται οι 18αρες ουτε η ηλιοροφη. -
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Για να επανελθουμε στο φλεγον θεμα...
Τελικα ξερουμε ποτε και ποσο?
Το ειδα απο κοντα στο ATS2008 και το αποφασισα! Θα το αγορασω!
Μενει να μαθω τιμες για να δω αν τελικα φτανω οικονομικα το 2.0 με τα 200.Διαφορετικα παω για το 160.
Εννοειται DSG και 18'.Την εβδομαδα που ερχεται θα γινει η επισημη παρουσιαση στην Ελλαδα στα Μεγαρα,οποτε θα ανακοινωθουν και τιμες.
Υπολογισε 25 για το μικρο και 30 το 2.0 +/- 500ευρω υπολογιζω.
Προς το παρον για την ελληνικη αγορα δεν διατιθενται οι 18αρες ουτε η ηλιοροφη.Εισαι σιγουρος οτι δν διατιθεται η ηλιοροφη και οι 18''?γιατι εχω την λιστα με τον βασικο και προαιρετικο εξοπλισμο.εκτος απο αυτο στις 17/09 στο ATS μπορουσες να το παραγγειλεις οπως ακριβως ηθελες μονο που δν ειχαν βγει οι τιμες.Ο αντιπροσωπος που ηταν στην εκθεση ηταν ο Ρωρρης.Σημερα ο πατερας μου ειδε μερικα πανω σε νταλικα που τα μετεφερε στις μαντρες των αντιπροσωπειων.Αυτο που σου ειπαν για τα εξτρα πιο πολυ μου φαινεται να στο ειπαν για να πλασαρουν καποια που ειναι ηδη εδω ετοιμοπαραδοτα.Να μην ειναι διαθεσιμος ενας κινητηρας ναι το καταλαβαινω,αλλα εξτρα δν νομιζω...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Για να επανελθουμε στο φλεγον θεμα...
Τελικα ξερουμε ποτε και ποσο?
Το ειδα απο κοντα στο ATS2008 και το αποφασισα! Θα το αγορασω!
Μενει να μαθω τιμες για να δω αν τελικα φτανω οικονομικα το 2.0 με τα 200.Διαφορετικα παω για το 160.
Εννοειται DSG και 18'.Την εβδομαδα που ερχεται θα γινει η επισημη παρουσιαση στην Ελλαδα στα Μεγαρα,οποτε θα ανακοινωθουν και τιμες.
Υπολογισε 25 για το μικρο και 30 το 2.0 +/- 500ευρω υπολογιζω.
Προς το παρον για την ελληνικη αγορα δεν διατιθενται οι 18αρες ουτε η ηλιοροφη.Εισαι σιγουρος οτι δν διατιθεται η ηλιοροφη και οι 18''?γιατι εχω την λιστα με τον βασικο και προαιρετικο εξοπλισμο.εκτος απο αυτο στις 17/09 στο ATS μπορουσες να το παραγγειλεις οπως ακριβως ηθελες μονο που δν ειχαν βγει οι τιμες.Ο αντιπροσωπος που ηταν στην εκθεση ηταν ο Ρωρρης.Σημερα ο πατερας μου ειδε μερικα πανω σε νταλικα που τα μετεφερε στις μαντρες των αντιπροσωπειων.Αυτο που σου ειπαν για τα εξτρα πιο πολυ μου φαινεται να στο ειπαν για να πλασαρουν καποια που ειναι ηδη εδω ετοιμοπαραδοτα.Να μην ειναι διαθεσιμος ενας κινητηρας ναι το καταλαβαινω,αλλα εξτρα δν νομιζω...
Σιγουρος δεν ειμαι,απλα μεταφερω οτι μου ειπαν στην αντιπροσωπεια.
Αν δεις τον καταλογο με τα εξτρα,οι κωδικοι για 18αρες και ηλιοροφη εχουν σκουρο κοκκινο φοντο.Ρωτησα γιατι και μου ειπαν οτι δεν θα ειναι προς το παρον διαθεσημα. -
εμενα μπλε ειναι παντως...αντε κοιτα και στο Ρωρρη..
-
Σε τρεις εχω παει.Σε ολες το ιδιο.
-
Σήμερα είδα ένα στο δρόμο στη Βουλιαγμένης και εκεί που είπα 'κρίμα που δεν πρόλαβα να το δω καλά από κοντά', το ξαναείδα παρκαρισμένο στη Μεταξά στη Γλυφάδα...
Είχε ελληνικές πινακίδες χωρίς τίποτα αυτοκόλητα 'Test', κτλ, ήταν λευκό 2.0 με ηλιοροφή και τις στάνταρ 17άρες της δίλιτρης έκδοσης αλλά και μαύρα δερμάτινα καθίσματα. Πολύ καλό, ειδικά οι 17άρες που φοράει το δίλιτρο είναι πολύ όμορφες. Φαντάζομαι τα επόμενα τεύχη των ελληνικών περιοδικών θα το έχουν σε τεστ. Στους επόμενους 4τροχούς (Νοεμβρίου) επίσης να υποθέσω;
-
Ολα δειχνουν οτι η αναμονη φτανει στο τελος της!
Ανακοινωνονται οπου να'ναι οι τιμες και μετα αρχιζει αλλη αναμονη, αυτη της παραδοσης του οχηματος.
Ας ελπισουμε να μην ειναι σαν αυτη του Tiguan!jntaras! Η νταλικα που ειδε ο πατερας σου ειχε κοκκινα?
-
Ειχε κοκκινο,ασπρο,ασημι,μπλε σκουρο...το σπαστικο ειναι οτι εγω που θα το αγορασω το εχω δει μονο σε ασπρο .Μου ειπε οτι του αρεσε το ασπρο και το κοκκινο.Εγω θελω να δω και το viper green απο κοντα πριν αποφασισω
-
Hi παιδιά,
Τελικά δεν άντεξα την ασάφεια από τους έλληνες αντιπροσώπους και παρήγγειλα το αυτοκίνητο από ελβετία όπου και σπουδάζω! 12 Σεπτεμβρίου ήταν η ημερομηνία. Τα έξτρας:
vw scirocco 1.4 160
18' Interlagros
Leather 'Vienna' truffle
εννοείται λευκό
ηλιοροφή
χειριστήρια στο τιμόνι
αισθητήρες παρκαρίσματος
cruise control
Συστημα δορυφορικής πλοήγησης RNS 510
Climatronic
πατάκια
αισθητήρες πίεσης ελαστικών
υποβραχιόνιο μπροστά2 πολύ σημαντικές λεπτομέρεις που πρέπει να έχετε στο νού όταν και άμα παραγγείλετε και πρέπει να λέγονται από τους αντιπροσώπους:
1ον] Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου δεν έχει ρεζέρβα!!!!!! έχει το λεγόμενο κίτ επιδιόρθωσης. Κιτ επιδιόρθωσης = όταν ένα λάστιχο κλατάρει έχει ένα πράγμα σαν πιστόλι το οποίο το συνδέεις στην βαλβίδα και το οποίο ρίχνει ένα υλικό που και καλά όταν το φουσκώσουμε ξανά θα βρεί και θα κλείσει την τρύπα. Πρακτικά δεν θα δουλέψει ποτέ σε περιπτώσεις όπου το λάστιχο έχει κοπεί, η τρύπα είναι μεγάλη ή γενικότερα οπουδήποτε η ζήμια δεν είναι απλά μια τρυπίτσα... Το αποτέλεσμα θα είναι πραγματικά να μείνετε στο δρόμο!! Ακόμα και αν δουλέψει όμως είναι απλά για λίγα χιλιόμετρα και μετά υποχρεωτικά πετάμε το 'επιδιορθωμένο' λάστιχο!!! ακόμα και μια μικρή τρυπίτσα δηλαδή και το λάστιχο δεν επιδιορθώνεται γιατί έχει γεμίσει (λερωθεί) μέσα με το υλικό!! Λάστιχο π.χ 18' αν το αγοράσεις μόνο του δεν χρειάζεται να σχολιάσο το πόσο ακριβό είναι... Η επιλογή που έβαλα είναι η ρεζέρβα ανάγκης, είναι έξτρα με μόνο 50 ευρό! γιατί δεν είναι στάνταρ τώρα είναι άλλο θέμα το οποίο συνοψίζεται στο θέμα τιμής, όλα τα άλλα είναι μούφες των αντιπροσώπων (βάρος κτλ).
2ον] Στην βασική έκδοση δεν υπάρχει αναπτήρας!!!!!! εδώ και αν μιλάμε για έλεος δηλαδή. Για να αποκτήσεις αναπτήρα και αντίστοιχα το κάλυμα που καλύπτει το τασάκι (αλλιώς έχει απλά ένα ανοιχτό χώρο χωρίς τίποτα) πρέπει να βάλεις το λεγόμενο 'smoker's pack'. Κόστος? 15 ευρώ.... Δεν είμαι καπνιστής αλλά στην ερώτησή μου αν θέλω να φορτίσω το κινητό μου στο αυτοκίνητο τι πρέπει να κάνω η απάντηση ήταν +15 ευρώ 'smoker's pack'. Αυτό δεν θα το έλεγα προσπάθεια για περιορισμό κόστους από την vw, απλά βλακεία...
Πραγματικά ελπίζω αυτά τα 2 έξτρα να είναι στάνταρντ στην ελλάδα γιατί δεν είναι ούτε ελβετία ούτε γερμανία.
Τα καλά τώρα: Παντού παιδία στο κόσμο όλοι διαπραγματεύονται τις τιμές, κανείς δεν αγοράζει αυτοκίνητο στην τελική τιμή. Στην δε περίπτωση της ελβετίας μετά από τιτάνια μάχη και με το κλασσικό 'Βάλε Χ% και υπογράφουμε τώρα' έγινε για ακόμα μια φορά η δουλειά! η έκπτωση 5%, που είναι πολύ μεγάλη για τα δεδομένα ελβετίας δεδομένου ότι δεν έχω έκπτωση λόγω εταιρίας που δουλεύω. Η τελική τιμή 44300 φράγκα (τότε 28100 ευρώ) με το κλειδί στο χέρι! Άψογη τιμή δεδομένου ότι έβαλα όλοκληρο τον κατάλογο με τα έξτρα (μόνο τα φώτα ξένον λείπουν και τα σχετικά). Η ύπαρξη πακέτων (πχ Interlagros Design: 18' Interlagros και Leather 'Vienna' truffle: 1350 ευρώ) για τα έξτρα ρίχνουν απίστευτα την τιμή. Ελπίζω και στην ελλάδα να υπάρχουν
αντίστοιχα πακέτα γιατί πραγματικά είναι προσφορές.Και θεωρητικά γινόταν ακόμα καλύτερο... Η ελβετία έχει δεσμευμένη χωριστή παραγωγή. Η ημερομηνία παράδοσης ήταν (και είναι ακόμα θεωρητικά) αρχές δεκεμβρίου!!
Όλα αυτά υπέροχα μέχρι τη στιγμή που προέκυψε πρόβλημα με το θέμα ηλιοροφής! Στην γαλλία έχει καταργηθεί σαν έξτρα, στην γερμανία εκτινάσεται ο χρόνος αναμονής αν μπεί ηλιοροφή και ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι όταν ξαναρώτησε για την ημερομηνία παράδοσης για να κανονίσουμε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του είπαν οτι κάνουν επαναυπολογισμό λόγω της ηλιοροφής!!! κανένα νέο από τότε (2 εβδομάδες). Το αυτοκίνητο είναι απίστευτα χαμηλό στο εσωτερικό και η εσωτερική οροφή στις σπορ (δέρμα και αλκαντάρα), full δερμάτινες και όλες τις εκδόσεις 2.0 είναι μαύρη. Όταν μπήκα σε τέτοια έκδοση χωρίς ηλιοροφή με έπιασε η καρδία μου. Εντελώς πολεμίστρα και κλειστοφοβικό. Χωρίς ηλιοροφή δεν παραλαμβάνω. Ελπίζω να μην επηρεαστεί ο χρόνος παράδοσης γιατί κατά πάγια τακτική μου δεν έχω εννοείται δώσει προκαταβολή και αν δεν τηρήσουν το συμβολαιό μας δεν θα το τηρήσω ούτε εγώ.
Φιλικά, Τάκης
-
Ο χρήστης panathaninf έγραψε:
Hi παιδιά,Τελικά δεν άντεξα την ασάφεια από τους έλληνες αντιπροσώπους και παρήγγειλα το αυτοκίνητο από ελβετία όπου και σπουδάζω! 12 Σεπτεμβρίου ήταν η ημερομηνία. Τα έξτρας:
vw scirocco 1.4 160
18' Interlagros
Leather 'Vienna' truffle
εννοείται λευκό
ηλιοροφή
χειριστήρια στο τιμόνι
αισθητήρες παρκαρίσματος
cruise control
Συστημα δορυφορικής πλοήγησης RNS 510
Climatronic
πατάκια
αισθητήρες πίεσης ελαστικών
υποβραχιόνιο μπροστά2 πολύ σημαντικές λεπτομέρεις που πρέπει να έχετε στο νού όταν και άμα παραγγείλετε και πρέπει να λέγονται από τους αντιπροσώπους:
1ον] Η βασική έκδοση του αυτοκινήτου δεν έχει ρεζέρβα!!!!!! έχει το λεγόμενο κίτ επιδιόρθωσης. Κιτ επιδιόρθωσης = όταν ένα λάστιχο κλατάρει έχει ένα πράγμα σαν πιστόλι το οποίο το συνδέεις στην βαλβίδα και το οποίο ρίχνει ένα υλικό που και καλά όταν το φουσκώσουμε ξανά θα βρεί και θα κλείσει την τρύπα. Πρακτικά δεν θα δουλέψει ποτέ σε περιπτώσεις όπου το λάστιχο έχει κοπεί, η τρύπα είναι μεγάλη ή γενικότερα οπουδήποτε η ζήμια δεν είναι απλά μια τρυπίτσα... Το αποτέλεσμα θα είναι πραγματικά να μείνετε στο δρόμο!! Ακόμα και αν δουλέψει όμως είναι απλά για λίγα χιλιόμετρα και μετά υποχρεωτικά πετάμε το 'επιδιορθωμένο' λάστιχο!!! ακόμα και μια μικρή τρυπίτσα δηλαδή και το λάστιχο δεν επιδιορθώνεται γιατί έχει γεμίσει (λερωθεί) μέσα με το υλικό!! Λάστιχο π.χ 18' αν το αγοράσεις μόνο του δεν χρειάζεται να σχολιάσο το πόσο ακριβό είναι... Η επιλογή που έβαλα είναι η ρεζέρβα ανάγκης, είναι έξτρα με μόνο 50 ευρό! γιατί δεν είναι στάνταρ τώρα είναι άλλο θέμα το οποίο συνοψίζεται στο θέμα τιμής, όλα τα άλλα είναι μούφες των αντιπροσώπων (βάρος κτλ).
2ον] Στην βασική έκδοση δεν υπάρχει αναπτήρας!!!!!! εδώ και αν μιλάμε για έλεος δηλαδή. Για να αποκτήσεις αναπτήρα και αντίστοιχα το κάλυμα που καλύπτει το τασάκι (αλλιώς έχει απλά ένα ανοιχτό χώρο χωρίς τίποτα) πρέπει να βάλεις το λεγόμενο 'smoker's pack'. Κόστος? 15 ευρώ.... Δεν είμαι καπνιστής αλλά στην ερώτησή μου αν θέλω να φορτίσω το κινητό μου στο αυτοκίνητο τι πρέπει να κάνω η απάντηση ήταν +15 ευρώ 'smoker's pack'. Αυτό δεν θα το έλεγα προσπάθεια για περιορισμό κόστους από την vw, απλά βλακεία...
Πραγματικά ελπίζω αυτά τα 2 έξτρα να είναι στάνταρντ στην ελλάδα γιατί δεν είναι ούτε ελβετία ούτε γερμανία.
Τα καλά τώρα: Παντού παιδία στο κόσμο όλοι διαπραγματεύονται τις τιμές, κανείς δεν αγοράζει αυτοκίνητο στην τελική τιμή. Στην δε περίπτωση της ελβετίας μετά από τιτάνια μάχη και με το κλασσικό 'Βάλε Χ% και υπογράφουμε τώρα' έγινε για ακόμα μια φορά η δουλειά! η έκπτωση 5%, που είναι πολύ μεγάλη για τα δεδομένα ελβετίας δεδομένου ότι δεν έχω έκπτωση λόγω εταιρίας που δουλεύω. Η τελική τιμή 44300 φράγκα (τότε 28100 ευρώ) με το κλειδί στο χέρι! Άψογη τιμή δεδομένου ότι έβαλα όλοκληρο τον κατάλογο με τα έξτρα (μόνο τα φώτα ξένον λείπουν και τα σχετικά). Η ύπαρξη πακέτων (πχ Interlagros Design: 18' Interlagros και Leather 'Vienna' truffle: 1350 ευρώ) για τα έξτρα ρίχνουν απίστευτα την τιμή. Ελπίζω και στην ελλάδα να υπάρχουν
αντίστοιχα πακέτα γιατί πραγματικά είναι προσφορές.Και θεωρητικά γινόταν ακόμα καλύτερο... Η ελβετία έχει δεσμευμένη χωριστή παραγωγή. Η ημερομηνία παράδοσης ήταν (και είναι ακόμα θεωρητικά) αρχές δεκεμβρίου!!
Όλα αυτά υπέροχα μέχρι τη στιγμή που προέκυψε πρόβλημα με το θέμα ηλιοροφής! Στην γαλλία έχει καταργηθεί σαν έξτρα, στην γερμανία εκτινάσεται ο χρόνος αναμονής αν μπεί ηλιοροφή και ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι όταν ξαναρώτησε για την ημερομηνία παράδοσης για να κανονίσουμε για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του είπαν οτι κάνουν επαναυπολογισμό λόγω της ηλιοροφής!!! κανένα νέο από τότε (2 εβδομάδες). Το αυτοκίνητο είναι απίστευτα χαμηλό στο εσωτερικό και η εσωτερική οροφή στις σπορ (δέρμα και αλκαντάρα), full δερμάτινες και όλες τις εκδόσεις 2.0 είναι μαύρη. Όταν μπήκα σε τέτοια έκδοση χωρίς ηλιοροφή με έπιασε η καρδία μου. Εντελώς πολεμίστρα και κλειστοφοβικό. Χωρίς ηλιοροφή δεν παραλαμβάνω. Ελπίζω να μην επηρεαστεί ο χρόνος παράδοσης γιατί κατά πάγια τακτική μου δεν έχω εννοείται δώσει προκαταβολή και αν δεν τηρήσουν το συμβολαιό μας δεν θα το τηρήσω ούτε εγώ.
Φιλικά, Τάκης
Καταρχην συγχαρητηρια για την επιλογη σου και σου ευχομαι πολλα απροβληματιστα χιλιομετρα.
Η τιμη που το πηρες ειναι ΠΟΛΥ εντυπωσιακη.Εδω θα πληρωνες πανω απο 31 χιλιαρικα.
VW Scirocco