-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει το RS, αλλά και χωρίς να έχω στρίψει 106, το 207 κάθε άλλο παρά χρυσή μετριότητα είναι.Δεν το λεω με την κακη εννοια ουτε σε σχεση με ολα τα αυτοκινητα
το συγκρινω με το RS oσα κανει πολυ καλα το RS το 207 το κανει μετρια υπερτερει βεβαια σε ανεση στα ταξιδια αλλα ειναι και το τι ψαχνεις -
Μου αρεσουν και τα 2 με το clio να φαινεται πιο αγριο μαλλον.
Το 207 εχει τα θετικα του μικροτερου κινητηρα(φορολογια) του τουρμπο+οτι ειναι ροπατο και ενδεχομενως πιο ευκολα το «πειραζεις» και το οτι φαινεται εκ πρωτης οψεως πιο ποιοτικο(δεν βαζω το χερι μου στη φωτια εδω βεβαια)
Το Clio εχει ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ φρενα και αναρτηση(ισως το καλυτερο μπροστοκινητο ολων των εποχων !!! ),κιβωτιο πολυ καλυτερο απο τις προηγουμενες γενιες το οποιο ειναι μεν κοντο(για καποιους θετικο και για αλλους αρνητικο αυτο),αλλα εχουν μακρυνει την 5η και την 6η πλεον με αποτελεσμα μεγαλυτερη οικονομια σε ταξιδι στις εθνικες οδους απο τα πρωτα 197 που εβγαζαν 120χλμ με 6η και 3500 στροφες!
Ο κινητηρας ενω εχει δυναμη αδικειται απο το βαρος του κ δεν την δειχνει τοσο πολυ..Περι συντηρησης: Οντας κατοχος Clio sport 182 εδω και 2,5 χρονια,εχω να πω οτι η συντηρηση του ειναι πολυ οικονομικη για αυτοκινητο τετοιας χρησης.Ουσιαστικα τα λαδακια να του αλλαζεις τακτικα(πχ καθε 7500 χλμ) και εισαι μια χαρα...
Δεν βγαζουν ζημιες,ερχονται απο αλλη γραμμη παραγωγης σε σχεση με τα «αδερφακια» τους και γενικα ειναι πιο ποιοτικα απο ενα «απλο» renault.Κανε ενα test drive και τα 2 και οποιο σου κανει κλικ.Νομιζω οτι και τα 2 ειναι εξαιρετικα αυτοκινητα.
-
Nα μην ξεχναμε πως με τα ιδια λεφτα του RS παιρνεις και Mini Cooper S...
-
προσωπικα εχοντας μια μικρη εμπειρια απο 207 περι τα 200αλογα με μπλοκε
και κατοχος ενος 206 1.6 στα ορια της f3 εξελιγμενο (χεχε)ΔΕ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΠΟΤΕ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟ 1600ΑΡΙ
δε μπορει να σου προσφερει την απιστευτη συγκινηση ενος δυνατου ατμοσφαιρικου στην εξοδο της στροφης
οκ καλη η τουρμποροπη αλλα οχι για βουνοτο μονο τουρμπατο χατς που εχω οδηγησει αλλα ακουω και απο αλλους οτι προσομοιωνει τη λειτουργια ενος καλου ατμοσφαιρικου και δε σε κανει να ριχνεις καντηλια μεσα στο μερκουρη ειναι το γκολφ
στο θεμα αναρτησης φρενων θεωρω οτι ολα καλα ιεναι...καποια καλυτερα καποια πολυ καλυτερα
αλλα μετα 5 διαφορα με το κλιο σορυ βαζω ενα μπλοκε μια ολινς και τετραπιστονα και μενουν και ρεστα...
ειναι χαωδης η διαφορα στη τιμη στο ελλαντα.......προσωπικα και με τη λογικη σε αυτα τα λεφτα θα επαιρνα με κλειστα τα ματια προσεγμενο οσο γινεται μεταχειρισμενο γκολφ gti ή λεον
αν και με το χερι στη καρδια ηδη ψαχνω τις τιμες των καπ στη γερμανια που ειναι σκανδαλο....
ΜΕ δυο λογια
το 207 ειναι ισως το τελειο αμαξι στη κατηγορια του για να τα κανεις ολα ΜΑ ΟΛΑ χωρις να μπορει να σου πει κανενας κουβεντα
το κλιο ειναι το αμαξι του κανιβαλλου που μεγαλωσε αλλα δε οριμασε απλα θελει να δειξει στους γυρω του οτι εβαλε μυαλο ή να πεισει τη συμβια του οτι πεταξε το παλιοραλλο και σοβαρευτηκε επιτελους!! -
clio rs δεν εχει σχεση με το πεζω.
το πιο σωστο το ειπε ενας συμφορουμιστας...''αν παρεις το πεζω,μην καβαλησεις ποτε το κλιω''
θα στενοχωρηθεις πολυ...
αβλεπει το καλυτερο προσθιοκινητο ολων των εποχων ακομα και με φοκους -306. -
kala Μη το γαμαμε το θεμα... ειπαμε στο τρελλο να χεσει και αυτος ξεκολλιαστηκε
αν ηταν ετσι δε θα εφτυνε αιμα να πιασει τους χρονους του 182 στα μεγαρα σερρες και λοιπες πιστες...
δηλαδη αν το κρινουμε απο αποτελεσματικοτητα ειναι πισω απο πολλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου
αν το κρινουμε απο αισθηση οτι και να λεμε ειναι μακραν πισω απο παλιες εποχες κλιο-205 κλπ κλπ κλπ
απλα με τα σημερινα δεδομενα ειναι οτι πιο κοντινο.......
-
Οσοι λένε οτι 'ως πεζακιας θα απογοητευτείς με το αρσι' καλό είναι να μην είναι απόλυτοι μιας και δεν ξέρουμε ποσο 'πεζακιας' είσαι Μπορεί να είχες ραλυ που ξεζούμιζες και το τελευταίο του σπορ γονίδιο μπορεί και να το είχες για φανάρια.Το 'χρυση μετριότητα' για το αρσι ειναι ενας χαρακτηρισμός που του πάει γάντι-αλλά σε καμία περίπτωση αυτο δεν είναι αρνητικο.Το κλιο είναι ανυπερθέτως πιο κ@υλι@ρικο αλλά οπως σημείωσε και ο σκαι,μάλλον δεν πολυταίριαξε με την Ελληνική πραγματικότητα-οι τιμές μεταπώλησης δείχνουν το ίδιο.
Το κούπερ εχει στοιχεία και απο τα 2 που ανέφερες αλλά προφανώς (για να μη το αναφέρεις) δεν είναι στις επιλογές σου.Αποψη μου:Μη κοιτάς καθόλου τεχνοκρατικές και ορθολογιστικές λεπτομέρειες εφόσον ψάχνεις για σπορ αυτοκίνητο.Παρε αυτό που γουστάρεις να το βλέπεις παρκαρισμένο,να ανυπομονείς να οδηγήσεις κτλ κτλ.Αν αυτό λέγεται αρες,πανε και τσίμπα το.
-
Οι τιμες μεταπωλησης των renault στην Ελλαδα ειναι μια πικρη ιστορια.
Απο την αλλη βεβαια αν παρεις τετοιο αυτοκινητο,δεν σε πολυ-νοιαζει η τιμη μεταπωλησης του,αλλα το χαμογελο που σου δινει οταν το οδηγας.
-
@pskarm
εχεις καβαλησει κατι καλυτερο?
εγω οχι,και ειχα 5gt turbo(ολη την ομολογκασιον πανω του) clio 16v,williams(φιλου με ξανα ολη την ομολογκασιον πανω),306race.
του ξαδερφου μου το κλιο rs(καραμαμα) που στην συγκεκριμενη διαδρομη εχουμε οδηγησει ολα τα παραπανω(τελεια γνωση δρομου)εχει γραψει κουλο χρονο πολυ κοντα στο 8αρι μου,και αρκετα μακρια απο το 306.
σε μεγαρα παλι με (αλλο) κλιω,κυνηγωντας σαξοραλλα σιδερωμενα δεν εφαγε ουτε τα νορμαλ ελαστικα του στον ωμο,ουτε εμεινε απο φρενα.
απο τα φρενα του εχω παθει πλακα παντως!!
το μονο που δεν σε τρελλαινει ειναι η δυναμη του,που εαν πας να το εξαντλησεις (οχι σε ευθεια)μονο αυτη δεν θα σου λειπει...
το φοκους αρ ες το εχω οδηγησει ειναι αριστο,αλλα σε ρυθμισομοτητα και να τρεξεις διαδρομη πριμα βιστα δαγκωνει.
για αυτο για μενα το κατατασω στην δικια μου ατυπη καταταξη πρωτο στα εμπροσθιοκινητα.υγ συμφωνω στην τελευταια σου παραγραφο ,και πιστευω οτι ετσι πρεπει να κρινονται ''αυτα'' τα αυτοκινητα,Εαν οχι ειναι αδικο να τα συγκρηνεις με πιο ηπια αυτοκινητα και να του ζητας να ειναι πιο ανετο απο ενα κορσα ας πουμε.
-
Και τα 2 ωραία αυτοκίνητα, αλλά αυτό το Clio είναι το πουστ*κο!! Είδα κι εγώ ένα F1 Team προχθές και το ξαναερωτεύτηκα!
-
Clio RS αν η επιλογή γίνει με συναισθηματικά κριτήρια.
Για ορθολογικότητες κλπ. δεν απαντώ, δεν με αφορούν.
Τάδε έφη οδηγός Nissan Sunny '86 and loving it.
-
κατσε δεν εισαι το παιδι με το εβο ο φιλος του στριφτερ με το s2000???
-
μαλλον με εχεις μπερδεψει με αλλον,δεν εχω εγω το κλιο,ξαδερφος και φιλος εχουν κλιο(μαυρο και μπλε ελεκτρικ).
και δεν ξερω καποιον φωτη με 206.
για βολτα δεν μπορω να σου υποσχεθω με καποιο απο τα κλιο,αλλα πολυ ευχαριστως με το δικο μου στην πρωτη ευκαιρια. -
11 χρονια το 106 δεν σου εβγαλε τιποτα? Αν θελεις να βρεις τον αντικαταστατη του,τοτε clio δαγκωτο.Δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο τοσο κοντα στο πνευμα του 106.
-
sorry και σε εκραζα τσαμπααααα
εβο εχουμε φαει με το κουταλι αρκετες γενιες...
κλιο δεν εχει πεσει στα χερια μου ακομα που θα παει... -
Το 207 RC δεν το έχω οδηγήσει (ακόμα), αλλά για το Clio 2.0 RS και F1 R27, θα συμφωνήσω με όσους έγραψαν μια συμβουλή. ΜΗΝ οδηγήσετε κάποιο από αυτά, αν δεν σκοπεύετε να το αγοράσετε. Θα φάτε τρελό κόλλημα με το αυτοκίνητο.
Χαλαρά θα ήθελα να είχα ένα στο γκαράζ μου.
-
Παιδια ευχαριστω πολυ για ολες τις αποψεις σας,εψαξα λιγο για test drive του rs και υπαρχει μονο στην Χαλκιδα (πρεπει να ειναι αυτο που ειχαν στο τελευταιο drive)και θα προσπαθησω αν και πολυ δυσκολο να παω.RC test drive μου ειπαν πως δεν υπαρχει γιατι κι αυτο θα ηθελα να το ξαναοδηγησω,Τωρα να βαλω κι 1 ακομα διλλημα αν λεμε αν καταληξω στο RS τι χρωμα? μπλε η ασπρο εχει δει κανεις ασπρο ειναι ωραιο?
Καποιος ρωτησε αν εχω υποχρεωσεις,εχω και γυναικα και 3 παιδια αλλα τους εχω τακτοποιησει,το θελω μονο για μενα να το βλεπω και ναμε φτιαχνει να το στραγγαλισω,και δεν ειμαι φαναρακιας μ'αρεσει το βουνο αντε και στα Κιουρκα μια στο τοσο για ξεκ....μα.
Ξεχασα να προσθεσω οτι εχω απαλλαγη απο τα τελη ταξινομησης κι ετσι με το κλειδι στο χερι το 207 εχει 20185,00 και το RS 20610,00 ( 5440,00 ειναι το τελος στο clio και 2590,00 στο 207)
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
Τωρα να βαλω κι 1 ακομα διλλημα αν λεμε αν καταληξω στο RS τι χρωμα? μπλε η ασπρο εχει δει κανεις ασπρο ειναι ωραιο?
Καποιος ρωτησε αν εχω υποχρεωσεις,εχω και γυναικα και 3 παιδια αλλα τους εχω τακτοποιησει,το θελω μονο για μενα να το βλεπω και ναμε φτιαχνει να το στραγγαλισω,και δεν ειμαι φαναρακιας μ'αρεσει το βουνο αντε και στα Κιουρκα μια στο τοσο για ξεκ....μα.
Ξεχασα να προσθεσω οτι εχω απαλλαγη απο τα τελη ταξινομησης κι ετσι με το κλειδι στο χερι το 207 εχει 20185,00 και το RS 20610,00 ( 5440,00 ειναι το τελος στο clio και 2590,00 στο 207)
Με αυτα τα δεδομενα,τοτε Clio δαγκωτο...
K μιας κ λυσαμε το θεμα του τι θα παρεις ας δουμε το χρωμα τωρα:
Βεβαια εχω την εντυπωση οτι το ασπρο διατιθεται μονο στο R27 αλλα μπορει να κανω κ λαθος...
-
ειχα δει στο dim πριν καιρο ενα μπλε ηλεκτρικ που ηταν ιδιο με το μπλε που ειχαν παλια τα fiat coupe turbo
ενα τελειως ηλεκτρικ οχι σα το σκουρο απο πανω...μιλαμε πηγα να τρακαρω στο λεωφορειο μπρος...κολλημα...............
-
Οταν το έψαχνα και το γω με το κλιο,μιλούσα με πωλητή και μου λέει 'παμε στο υπόγειο να σου δείξω το μπλε-μεταλλικο να παθεις πλακα' ,εγώ επέμενα για ασημι (τοτε δεν ειχε βγει το καπ για ασπρο) και οντως το είδα και εντυπωσιάστηκα αλλά ανασταλτικός παράγοντας οτι αν πέσει εστω και λίγη σκόνη θαμπώνει και γίνεται λέσι.Το ασημί μου αρέσει πολυ στο αρες.Με τιποτα παντως μαυρο,χανεται ολη η μαγκια του.
207 RC VS CLIO RS