-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Άποψη για το Valvoline Synpower 5W30?
Επίσης, γνωρίζετε κάποιο σχετικά λεπτό (ιξώδες όχι πάνω από 11-11,3@100C) και καλό 30άρι που να ικανοποιεί την ACEA A3?To synpower αν θυμάμαι καλά είναι για VAG,κι εσύ έχεις opel ή κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω δύο ερωτήσεις για λάδια:1: Κινητήρας Peugeot-Citroen Group EW10 J4S. Καθώς το αυτοκίνητο πιέζεται διαρκώς στα όρια του, ψάχνω λάδι που να προσφέρει κορυφαία προστασία και αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες αλλά ταυτόχρονα να μήν περιορίζει το στροφάρισμα. Δέν έχω πρόβλημα να το αλλάζω όσο συχνα χρειάζεται.
Να σημειώσω οτι μέχρι τώρα με τα λάδια που βάζουν απο την αντιπροσωπεία (Total 10-40 ή 0-40 αν δεν κάνω λάθος) δέν έχω κάποιο παράπονο ούτε απο παράξενους θορύβους ούτε απο κατανάλωση. Βασικά υπάρχει κατανάλωση της τάξης 2 χιλιοστά κάτω απο το MAX στα 5000 χιλιόμετρα, αλλά λαμβάνοντας υπ όψιν τη χρήση που γίνεται τη θεωρώ αμελητέα.
2:Απο μέρα σε μέρα η αδελφή μου θα παραλάβει ένα Citroen C4 1.6L αυτόματο. Υπάρχει και στα αυτόματα το ίδιο πρόβλημα που υπάρχει στα χειροκίνητα με τις βαλβολίνες? Κάτι που πρέπει να προσέξω? Αμα καείς στο χυλό φυσάς και το γιαούρτι
M1 0/40
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Έχω δύο ερωτήσεις για λάδια:1: Κινητήρας Peugeot-Citroen Group EW10 J4S. Καθώς το αυτοκίνητο πιέζεται διαρκώς στα όρια του, ψάχνω λάδι που να προσφέρει κορυφαία προστασία και αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες αλλά ταυτόχρονα να μήν περιορίζει το στροφάρισμα. Δέν έχω πρόβλημα να το αλλάζω όσο συχνα χρειάζεται.
Να σημειώσω οτι μέχρι τώρα με τα λάδια που βάζουν απο την αντιπροσωπεία (Total 10-40 ή 0-40 αν δεν κάνω λάθος) δέν έχω κάποιο παράπονο ούτε απο παράξενους θορύβους ούτε απο κατανάλωση. Βασικά υπάρχει κατανάλωση της τάξης 2 χιλιοστά κάτω απο το MAX στα 5000 χιλιόμετρα, αλλά λαμβάνοντας υπ όψιν τη χρήση που γίνεται τη θεωρώ αμελητέα.
Amsoil HDD 5W30 ή Amsoil AMO 10W40. Εχω σαν το δικό σου αλλά τo 1600. Και τα δύο γαμάτα. Με το ΑΜΟ έχω 10.000 χλμ απόλυτα ευχαριστημένος. Με το πρώτο τώρα συμβιώνω αλλά ο Μίλτος το θεωρεί πολύ καλό. Είδομεν.
-
το ΑΜΟ δεν πρέπει να στροφάρει ... πολύ
-
Τώρα έφαγα φλασιά . Στο manual του sx4 έχει ένα διάγραμμα όπου έχει 10w40, 10w-30 και 5w-30. Για θερμοκρασίες κάτω των -20 προτείνει 10w-30, 5w30. Επίσης προτείνει προδιαγραφές SG, SH, SJ, SL ή SM. Στην πρώτη αλλαγή λαδιών στα 5000 χλμ η αντιπροσωπεία είχε και τα motul 8100 x-cess 5w-40 και έβαλα αυτά. Πριν λίγες μέρες στα 15.000 έβαλα πάλι τα ίδια. Δεν παρατήρησα πτώση της στάθμης μέχρις στιγμής. Μήπως να έβαζα 5w-30
-
σε τόσο φρέσκο κινητήρα θα έλεγα ... βεβαίως.
-
Χαλαρότατα.
Ο EW10J4S παίρνει 5/40 και μόνο σύμφωνα με την PSA πάντως.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χαλαρότατα.Ο EW10J4S παίρνει 5/40 και μόνο σύμφωνα με την PSA πάντως.
Αναρωτιέμαι βέβαια αν το βάζουν τα τζιμάνια στα συνεργεία...Όταν ζήτησα να βάλω 5/40 στο δικό μου πήρα την απάντηση οτι αυτό είναι νερό...
-
Παιδια αυτο το 10w40 τι λεει ;; http://translate.google.com/translate?u ... l=ja&tl=en' target='_blank λεει οτι ειναι PAO +c60 ενα προσθετο Kαι τεχνικα http://www.bardahl-planning.com/bardahl ... tc1040.pdf μονο το fp 179 μου δειχνει λιγο κακο.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Χαλαρότατα.
Ο EW10J4S παίρνει 5/40 και μόνο σύμφωνα με την PSA πάντως.
Αναρωτιέμαι βέβαια αν το βάζουν τα τζιμάνια στα συνεργεία...Όταν ζήτησα να βάλω 5/40 στο δικό μου πήρα την απάντηση οτι αυτό είναι νερό...
Όχι, βάζουν 5-40. Στον ΕΡ6 που θέλει 0/5-30 όμως.
Στον ΕW10J4S 10-40 γιατί στροφάρει. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
το ΑΜΟ δεν πρέπει να στροφάρει ... πολύΓιατί βρε?
Στο Swift δεν έχω παρατηρήσει μείωση του στροφαρίσματος σε σχέση με όταν μου έβαζαν τα ημισυνθετικά 10w-40 της hell ή της Motul.
Μάλλον θα εννοείς πως το Amo δεν στροφάρει σε σχέση με ένα καλό 5w-30,όπως το HDD ε John?
-
Παιδιά υπάρχει διαφορά μεταξύ Motul 6100 Synergie και Motul 6100 Synergie+; Στο site της Motul βλέπω μόνο το Motul 6100 Synergie και δε βρίσκω καμία πληροφορία για τ' άλλο.
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
σε τόσο φρέσκο κινητήρα θα έλεγα ... βεβαίως.Ποιό θα μου προτείνατε για τον κινητήρα? Αυτό το ιξώδες ενδείκνυται και για θερμοκρασίες καλοκαιριού?
-
Νομίζω πως η suzuki δεν ζητα καν προδιαγραφή Α3.
Αλλά πάμε πάλι: Επαναφέρω από σελίδα 296 με μικρή τροποποίηση.
Πιστεύω πως θα βοηθούσε όλους όσοι ζητούν προτάσεις για λάδια να μας αναφέρουν, κάποια από τα παρακάτω στοιχεία (όχι, δεν χρειάζεται όλα, βασικά όπου ξεφεύγουν από τον μέσο όρο):[list:34w84kxi]Αυτοκίνητο, έτος παραγωγής, κινητήρα, χιλιόμετρα, ποσό συχνές είναι οι αλλαγές ως τώρα, με τι τύπου λάδια
Έχει αισθητή κατανάλωση λαδιού, αν ναι πόσο και με κανονική ή σκληρή χρήση. (ml ανά 1000 χιλιόμετρα)
Τι διαδρομές κάνει (διάρκεια, χλμ, τρόπος οδήγησης , μέση ταχύτητα, ορεινές διαδρομές; φορτωμένο ή άδειο;)
Χροιά κινητήρα, αποδεκτή, ενοχλητική, άνευ σημασίας;
Τι γράφει το manual σχετικά με τα λάδια
Πόσος χρόνος ζεστάματος είναι αποδεκτός, θερμοκρασίες εκκίνησης.
Το πατάς σε χαμηλές ή ψιλές στροφές
Προτεραιότητες (τι ζητάς από τα λάδια;)
Πόσα χρήματα είναι διευθετημένοι να διαθέτουν και πόσα χιλιόμετρα κάνουν ανά έτος.
... και ότι άλλο θεωρούν σχετικό.
[/list:u:34w84kxi]
Πιστεύω πως έτσι οι προτάσεις μας θα είναι ποιο σωστές και όλοι ποιο ικανοποιημένοι -
Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.
Κινητήρας 1.6 τύπος M16A . Έτος παραγωγής 2007. Το αυτοκίνητο κινείται 90% εκτός πόλης 10% εντός πόλης. Το χειμώνα πάει στα χιονοδρομικά. Τρόπος οδήγησης σχετικά ήρεμος, 2 στις 10 θα φάει και ένα σκισηματάκι. Χροιά κινητήρα σχετικά ήρεμη. Ζεσταίνεται πάντα πριν ξεκινήσω για περίπου 4 λεπτά μέχρι ο δείκτης θερμοκρασίας να φτάσει τη ένδειξη 'C' όπως λέει και το manual. Περιορισμός χρημάτων δεν υπάρχει.
Το manual της suzuki έχει διάγραμμα όπου έχει τα εξής ιξώδη: 10w40, 10w-30 και 5w-30. Για θερμοκρασίες κάτω των -20 προτείνει 10w-30, 5w30. Επίσης προτείνει προδιαγραφές SG, SH, SJ, SL ή SM.
Δεν μιλάει για ACEA.Πρώτη αλλαγή έκανα στα 5000 χλμ. Μπήκαν motul 8100 5w-40. Δεύτερη αλλαγή στις 15.000 τα ίδια λάδια. Πτώση στάθμης δεν παρατηρήθηκε.
-
Αν και δεν φαίνεται να είσαι δύσκολη περίπτωση δυο ερωτήσεις ακόμα:
[list:1mp0y7wc]
Στα χιονοδρομικά μένεις και το βράδυ; Δηλαδή έχεις ξεκινήματα γύρω στους μηδέν βαθμούς; Βέβαια εφόσον όπως λες το ζεσταίνεις δεν είναι θέμα, απλά θα χρειάζεται περισσότερο χρόνο.Σχετικά με τα σκισίματα αυτά είναι παρατεταμένα (πάνω από π.χ. 5 λεπτά) ή απλά κάποια προσπέραση ή κάποιο άνοιγμα μέχρι τον κόφτη;[/list:u:1mp0y7wc]
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χαλαρότατα.
Ο EW10J4S παίρνει 5/40 και μόνο σύμφωνα με την PSA πάντως.
Αναρωτιέμαι βέβαια αν το βάζουν τα τζιμάνια στα συνεργεία...Όταν ζήτησα να βάλω 5/40 στο δικό μου πήρα την απάντηση οτι αυτό είναι νερό...
Όχι, βάζουν 5-40. Στον ΕΡ6 που θέλει 0/5-30 όμως.
Στον ΕW10J4S 10-40 γιατί στροφάρει.Γενικά με τους γάλλους υπάρχει ένα θεματάκι με τα λάδια Οπότε μάλλον πάμε για HDD. Στο σιτε της AMSOIL έχει ώς κορυφαία τα signature series (SSO). Τί παίζει με αυτά?
-
Στα χιονοδρομικά διανυκτέρευση κάνω 3 - 4 φορές το χρόνο. Τις περισότερες φορές πηγαίνω αυθημερόν από τις 08:00 το πρωϊ και φεύγω στις 18:00 το απόγευμα με θερμοκρασίες γύρω και κάτω από το 0.
Όταν το σκίζω θα κάνω διαδρομή γρήγορη περίπου 10 - 15 λεπτά να ξεδώσω και μετά ηρεμώ. Έτυχε βέβαια να πάω πλακωμένος διαρκώς μια ώρα αλλά αυτό είναι εξαιρετικά σπάνιο. Τις περισσότερες φορές θα το δώσω για προσπέρασμα ή άνοιγμα μέχρι τον κόφτη όπως προανέφερες έτσι για να ξεμπουκώσει και ο κινητήρας και εγώ
-
Ο χρήστης pusher έγραψε:
Παιδιά υπάρχει διαφορά μεταξύ Motul 6100 Synergie και Motul 6100 Synergie+; Στο site της Motul βλέπω μόνο το Motul 6100 Synergie και δε βρίσκω καμία πληροφορία για τ' άλλο.Έχουν αρκετή διαφορά.
Το synergie+ καλύπτει τις προδιαγραφές VW 502.00 και ΜΒ 229.3 που είναι πιο αυστηρές και έτσι το λιπαντικό αντέχει περισσότερη καταπόνηση για περισσότερα χιλιόμετρα.http://www.motul-lubricantes.com/produc ... _10W40.pdf
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Σε τι θερμοκρασίες δουλεύει η βαλβολίνη 70W80 και η 75W80 ?Φαντάζομαι στις ίδιες αναλογικά με 0W30 και 5W30.
Περι λιπαντικών γενικώς