-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
tasosdev, το σκεπτικό σου είναι εν μέρει σωστό και μάλλον δέν θα υπήρχε πρόβλημα αν η Ολυμπιακή έχανε χρήματα μόνο σε ορισμένες πτήσεις της άγονης γραμμής. Το πρόβλημα είναι οτι χάνει χρήματα ακόμα και στις θεωρητικά κερδοφόρες γραμμές εδώ και δεκαετίες. Επομένως τα περι άγονης γραμμής είναι δικαιολογίες για να συνεχίζουμε να συντηρούμε μια αδηφάγο μαύρη τρυπα.Όσο για την κερδοφορία, είναι προυπόθεση για την ανάπτυξη. Πώς θα αγοράσει ένα νοσοκομείο έναν καινούριο αξονικό τομογράφο αν τα κέρδη του ίσα-ίσα καλύπτουν τα λειτουργικά έξοδα?
Είναι πολύ απλό(oversimplified )
Αν μιλάς φυσικά για δημόσιο. Απ τα λεφτά που αδρά πληρώνουμε απο την ώρα που ξυπνάμε μέχρι που κοιμόμαστε. Εμμεσα και άμεσα.
Για τον ιδιωτικό έχεις δίκιο. Δεν γίνεται. Γι αυτό προτιμώ δημόσιο -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα χάρχαλα ATR πάντως, δεν είναι τόσο χάρχαλα και σε μια δύσκολη ώρα, θα τα εμπιστευόμουν πολύ περισσότερο από ένα jet... Βέβαια, σαφώς και θα προτιμούσα ένα καινούριο Jet για να πάω στην δουλειά μου...
Ε καλά κάτσε εσύ στριμωγμένος και άκου τους έλικες φουλ διαπανσών. Εγώ προτιμώ πάντως την ανεση των τζετ...ακόμα και των AVRO. Aφού όπως είπες πιο πάνω 'σε πληροφορώ πως το να σου συμβεί ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ αεροπορικό ατύχημα, είναι εξαιρετικά απίθανο, με ΟΠΟΙΑ και να πετάξεις...'
Τα ATR μπορει να ειναι χαρχαλα λογω παλαιοτητας πλεον... αλλα ειναι θεμιτα στον Ελληνικο χωρο οπου οι αποστασεις ειναι μικρες και εννιοτε τα αεροδρομια ειναι μικρα κομματια ασφαλτου! Επιπροσθετα τα ελικοφόρα ειναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ στην χρήση τους απο τα jet... και κατα συνεπεια βοηθουν στο να κρατιετε το εισητηριο σε χαμηλοτερη τιμη! Πολλοι συνδυαζουν την ελικα με κατι 'κακο' αλλα η πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι παντως... ειδικα για τις αποστασεις μας!
Τελος... αφήστε τις εμπιστοσυνες στις δύσκολες στιγμες... για να μην θυμησω κατι που εχει να κανει με ATR + ICING = ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΡΑΤΗΡΑΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οτι η Aegean ακύρωσε της παραγγελία για τα υπόλοιπα A320, το ξέρατε? Εγώ όχι.
Το λες και το ξαναλες... εν τω μεταξυ η πλακα ειναι πως κατι τετοιο ΔΕΝ ισχυει! Να δουμε ρε Κουκο ποσες φορες ακομα θα το επαναλαβεις. Η Aegean συνεχιζει να παραλαμβανει κανονικα και on schedule τα νεα της αεροσκαφη.
Απλά απο τον σύνολο των 29 Airbus που προβλεπει ο σχεδιασμος τα 3 τελευταια πιθανα να ακυρωθουν και να αποκτηθουν ως leasing... δεν αλλαζει κατι ουσιαστικα ομως... θα εχει, ενα στόλο του κουτιου! Τωρα αν αυτα τα 3 αεροσκάφη θεωρουνται ως 'ακυρωση παραγγελειας για τα υπολοιπα Α320' τοτε οι λέξεις που χρησιμοποιεις ειναι παραπλανητικες ειδικα οταν μιλαμε για ενα σύνολο σχεδον 30α/φων.
Πως το λέω και το ξαναλέω, όταν το έμαθα προχθές ρε συ?
Προς ενημέρωσή σου, ΔΕΝ παραλαμβάνει κανονικά.Πείτε μου και κάτι ακόμα ρε παίδες. Κι αυτό προχθές το έμαθα.
Όταν η ΟΑ ζητάει να πηγαίνει π.χ. Ηράκλειο, όχι στις 6 το πρωί, αλλά πιο αργά, για να έχει καλύτερη πληρότητα, γιατί ο Χατζηδάκης το απαγορεύει? Στην Χίο? Στην Θεσσαλονίκη?
Η ΟΑ χάνει σε αυτα τα δρομολόγια. Ο Χατζηδάκης που κόπτεται να μην χάνει γιατί δεν την αφήνει να αλλάξει το πρόγραμμα? -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Οτι η Aegean ακύρωσε της παραγγελία για τα υπόλοιπα A320, το ξέρατε? Εγώ όχι.
Το λες και το ξαναλες... εν τω μεταξυ η πλακα ειναι πως κατι τετοιο ΔΕΝ ισχυει! Να δουμε ρε Κουκο ποσες φορες ακομα θα το επαναλαβεις. Η Aegean συνεχιζει να παραλαμβανει κανονικα και on schedule τα νεα της αεροσκαφη.
Απλά απο τον σύνολο των 29 Airbus που προβλεπει ο σχεδιασμος τα 3 τελευταια πιθανα να ακυρωθουν και να αποκτηθουν ως leasing... δεν αλλαζει κατι ουσιαστικα ομως... θα εχει, ενα στόλο του κουτιου! Τωρα αν αυτα τα 3 αεροσκάφη θεωρουνται ως 'ακυρωση παραγγελειας για τα υπολοιπα Α320' τοτε οι λέξεις που χρησιμοποιεις ειναι παραπλανητικες ειδικα οταν μιλαμε για ενα σύνολο σχεδον 30α/φων.
Πως το λέω και το ξαναλέω, όταν το έμαθα προχθές ρε συ?
Προς ενημέρωσή σου, ΔΕΝ παραλαμβάνει κανονικά.Πείτε μου και κάτι ακόμα ρε παίδες. Κι αυτό προχθές το έμαθα.
Όταν η ΟΑ ζητάει να πηγαίνει π.χ. Ηράκλειο, όχι στις 6 το πρωί, αλλά πιο αργά, για να έχει καλύτερη πληρότητα, γιατί ο Χατζηδάκης το απαγορεύει? Στην Χίο? Στην Θεσσαλονίκη?
Η ΟΑ χάνει σε αυτα τα δρομολόγια. Ο Χατζηδάκης που κόπτεται να μην χάνει γιατί δεν την αφήνει να αλλάξει το πρόγραμμα?Το εχεις ξαναπει δεκαδες σελιδες πισω .- και απο τοτε παρελαβε και νεα αεροσκαφη!
Θα αρχισω να σου πεταω τα νηολογια της Aegean απο τα αεροσκαφη που εχουν ηδη παραληφθει και απο τα νηολογια που δοθηκαν στα αεροσκαφη που ειναι να παραληφθουν στο αμεσο διαστημα... να δω τι θα μου πεις μετα!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Τα ATR μπορει να ειναι χαρχαλα λογω παλαιοτητας πλεον... αλλα ειναι θεμιτα στον Ελληνικο χωρο οπου οι αποστασεις ειναι μικρες και εννιοτε τα αεροδρομια ειναι μικρα κομματια ασφαλτου! Επιπροσθετα τα ελικοφόρα ειναι ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ στην χρήση τους απο τα jet... και κατα συνεπεια βοηθουν στο να κρατιετε το εισητηριο σε χαμηλοτερη τιμη! Πολλοι συνδυαζουν την ελικα με κατι 'κακο' αλλα η πραγματικοτητα δεν ειναι ετσι παντως... ειδικα για τις αποστασεις μας!
Τελος... αφήστε τις εμπιστοσυνες στις δύσκολες στιγμες... για να μην θυμησω κατι που εχει να κανει με ATR + ICING = ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΡΑΤΗΡΑΣ ΣΤΟ ΕΔΑΦΟΣ
τα ξέρω αυτά συμπέθερε...έχω ταξιδέψει λόγω δουλειάς άπειρες φορές στα ανατολικά νησιά. Με A320 ταξίδεψα μόνο από Ρόδο. Σε όλα τα άλλα όπου έβαζε η ΟΑ ATR η AEGEAN έβαζε Avro. Kι αυτά είναι πολύ άνετα και παίρνουν και 100 άτομα περισσότερα από τα άλλα.
Την έλικα δεν την φοβάμαι...την έχω φάει στην μάπα αμέτρητα μίλια. Απλά δεν μπορώ άλλο τον θόρυβό της....γέρασα και παραξένεψα -
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Είναι πολύ απλό(oversimplified )
Αν μιλάς φυσικά για δημόσιο. Απ τα λεφτά που αδρά πληρώνουμε απο την ώρα που ξυπνάμε μέχρι που κοιμόμαστε. Εμμεσα και άμεσα.
Για τον ιδιωτικό έχεις δίκιο. Δεν γίνεται. Γι αυτό προτιμώ δημόσιοthat's the spirit
αντί να μαλώνετε μεταξύ σας θα μπει κάποιος στο κόπο να μας πει πως βλέπει η ιδιωτικοποίηση της Alitalia να επηρεάζει, αν επηρεάζει, την Ολυμπιακή?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Οτι η Aegean ακύρωσε της παραγγελία για τα υπόλοιπα A320, το ξέρατε? Εγώ όχι.
Το λες και το ξαναλες... εν τω μεταξυ η πλακα ειναι πως κατι τετοιο ΔΕΝ ισχυει! Να δουμε ρε Κουκο ποσες φορες ακομα θα το επαναλαβεις. Η Aegean συνεχιζει να παραλαμβανει κανονικα και on schedule τα νεα της αεροσκαφη.
Απλά απο τον σύνολο των 29 Airbus που προβλεπει ο σχεδιασμος τα 3 τελευταια πιθανα να ακυρωθουν και να αποκτηθουν ως leasing... δεν αλλαζει κατι ουσιαστικα ομως... θα εχει, ενα στόλο του κουτιου! Τωρα αν αυτα τα 3 αεροσκάφη θεωρουνται ως 'ακυρωση παραγγελειας για τα υπολοιπα Α320' τοτε οι λέξεις που χρησιμοποιεις ειναι παραπλανητικες ειδικα οταν μιλαμε για ενα σύνολο σχεδον 30α/φων.
Πως το λέω και το ξαναλέω, όταν το έμαθα προχθές ρε συ?
Προς ενημέρωσή σου, ΔΕΝ παραλαμβάνει κανονικά.Πείτε μου και κάτι ακόμα ρε παίδες. Κι αυτό προχθές το έμαθα.
Όταν η ΟΑ ζητάει να πηγαίνει π.χ. Ηράκλειο, όχι στις 6 το πρωί, αλλά πιο αργά, για να έχει καλύτερη πληρότητα, γιατί ο Χατζηδάκης το απαγορεύει? Στην Χίο? Στην Θεσσαλονίκη?
Η ΟΑ χάνει σε αυτα τα δρομολόγια. Ο Χατζηδάκης που κόπτεται να μην χάνει γιατί δεν την αφήνει να αλλάξει το πρόγραμμα?Το εχεις ξαναπει δεκαδες σελιδες πισω .- και απο τοτε παρελαβε και νεα αεροσκαφη!
Θα αρχισω να σου πεταω τα νηολογια της Aegean απο τα αεροσκαφη που εχουν ηδη παραληφθει και απο τα νηολογια που δοθηκαν στα αεροσκαφη που ειναι να παραληφθουν στο αμεσο διαστημα... να δω τι θα μου πεις μετα!
Οτι πεις.
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Είναι πολύ απλό(oversimplified )
Αν μιλάς φυσικά για δημόσιο. Απ τα λεφτά που αδρά πληρώνουμε απο την ώρα που ξυπνάμε μέχρι που κοιμόμαστε. Εμμεσα και άμεσα.
Για τον ιδιωτικό έχεις δίκιο. Δεν γίνεται. Γι αυτό προτιμώ δημόσιοthat's the spirit
αντί να μαλώνετε μεταξύ σας θα μπει κάποιος στο κόπο να μας πει πως βλέπει η ιδιωτικοποίηση της Alitalia να επηρεάζει, αν επηρεάζει, την Ολυμπιακή?
κάτι που δεν γίνεται και δεν πρόκειται να γίνει στην ΟΑ:
Μετά από δεκαπέντε ώρες διαπραγμάτευσης, από τις οποίες οι έξι με τη συμμετοχή των μεγαλύτερων εθνικών συνδικάτων, οι Ιταλοί πιλότοι, υπέγραψαν το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της Alitalia. Στη νέα εταιρεία θα προσληφθούν 1.550 εξ αυτών, 139 θα έχουν σχέσεις εργασίας μερικής απασχόλησης, ενώ κρίθηκαν τελικά υπεράριθμοι και τίθενται εκτός εταιρείας 870
-
Τέτοια πράγματα δεν θα γίνουν ποτέ (α) στην Ελλάδα και (β) στο βασίλειο Μπατίδα δε Κόκο.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
Δεν χρειαζετε κανενας δημόσιος αερομεταφορεας... σε γενικές γραμμές πλεον καμια συγχρονη χώρα δεν εχει τέτοιο πραγμα. Αν παραστεί ανάγκη για να καλυφτεί οτιδήποτε... το κράτος μπορεί να μισθωσει η και να χρησιμοποιησει ίδια μέσα (απο πρωθυπουργικα Embraer μέχρι C27J)
Αν παρατηρήσεις το ανάγλυφο του χάρτη, συμπεραίνεις αμέσως πως είμαστε ειδική περίπτωση. Καμμιά χώρα της Ευρώπης δεν έχει παραπλήσιες ανάγκες υποδομών. Ειδικά αυτό το πανηγύρι των νησιών, είναι τρελή περίπτωση. Σε ίδια φάση είμαστε εμείς και η Ολλανδία πχ; Τις ίδιες ανάγκες αερομεταφορών έχουμε;
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Η διαφορά είναι στο ότι αδυνατείς να καταλάβεις την λογική 'ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ'.
Δεν χρειαζετε κανενας δημόσιος αερομεταφορεας... σε γενικές γραμμές πλεον καμια συγχρονη χώρα δεν εχει τέτοιο πραγμα. Αν παραστεί ανάγκη για να καλυφτεί οτιδήποτε... το κράτος μπορεί να μισθωσει η και να χρησιμοποιησει ίδια μέσα (απο πρωθυπουργικα Embraer μέχρι C27J)
Αν παρατηρήσεις το ανάγλυφο του χάρτη, συμπεραίνεις αμέσως πως είμαστε ειδική περίπτωση. Καμμιά χώρα της Ευρώπης δεν έχει παραπλήσιες ανάγκες υποδομών. Ειδικά αυτό το πανηγύρι των νησιών, είναι τρελή περίπτωση. Σε ίδια φάση είμαστε εμείς και η Ολλανδία πχ; Τις ίδιες ανάγκες αερομεταφορών έχουμε;
Νομιζεις πως ειμαστε ειδικη περιπτωση επειδη εχουμε πολλα νησια? Και ποιος ειπε πως ολα τα νησια πρεπει να εχουν τακτικα δρομολογια?
Εγω δεν το νομιζω σε καμια περιπτωση. Τα νησια ηδη καλυπτονται απο τις ιδιωτικες εταιριες ειτε με ειτε χωρις την προνοια του κρατους και κατα συνεπεια δεν συντρεχει λόγος για κανενα δημοσιο να αναλαβει τετοιες ευθυνες (ασε που ειναι κακκιστος επιχειρηματιας το δημοσιο)... και για το κερασακι στην τουρτα... προσφερθηκε και καποια αλλη ιδιωτικη να καλυψει τα νησια... ειδικα αυτα χωρις αεροδρομιο (μιλαμε για υδροπλανα)... αλλα τους φαγανε τα συμφεροντα (βλεπε ακτοπλοοι + Ολυμπιακη).
Το λοιπον: Δεν συντρεχει λόγος για να κανει το κρατος τον μεταφορεα κανενός... ουτε καν στην Πολυνησια δεν γινεται τετοιο πραγμα!
-
Πόσα ελικοδρόμια θα είχαν φτιαχτεί για τα έρμα τα νησάκια μας ώστε να γίνεται γρήγορη διακομιδή ασθενών στα νοσοκομεία με τα λεφτά που σπαταλήθηκαν στον 'Εθνικό Αερομεταφορέα'; Πόσα ιατρεία, πόσες υποδομές για να μη φεύγει ο κόσμος προς πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, πόσα σχολεία;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πόσα ελικοδρόμια θα είχαν φτιαχτεί για τα έρμα τα νησάκια μας ώστε να γίνεται γρήγορη διακομιδή ασθενών στα νοσοκομεία με τα λεφτά που σπαταλήθηκαν στον 'Εθνικό Αερομεταφορέα'; Πόσα ιατρεία, πόσες υποδομές για να μη φεύγει ο κόσμος προς πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, πόσα σχολεία;Νταξ, πρέπει να σταματήσω να ποστάρω τώρα. Δλδ αν έχει φιλότιμο η mysql ότι γράφω απο δω και πέρα θα πρέπει να τα κάνει delete(και με cascade )
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πόσα ελικοδρόμια θα είχαν φτιαχτεί για τα έρμα τα νησάκια μας ώστε να γίνεται γρήγορη διακομιδή ασθενών στα νοσοκομεία με τα λεφτά που σπαταλήθηκαν στον 'Εθνικό Αερομεταφορέα'; Πόσα ιατρεία, πόσες υποδομές για να μη φεύγει ο κόσμος προς πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές, πόσα σχολεία;Όσα και τώρα!
Τα περισσότερα από τα έξοδα που επιβαρύνουν, τώρα, την ΟΑ, θα συνεχίσουν να βαραίνουν εμάς, μέσω κάποιου άλλου καναλιού.
Βαράτε το σαμάρι, αντί για τον γάϊδαρο. Που είναι το πιο εύκολο. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Όσα και τώρα!
Το ιδιο ειναι ενα κράτος να εχει 5 δεκάρες στην τσεπη του, και το ιδιο 10?
Τα περισσότερα από τα έξοδα που επιβαρύνουν, τώρα, την ΟΑ, θα συνεχίσουν να βαραίνουν εμάς, μέσω κάποιου άλλου καναλιού.
Τι εννοεις? Πως η Ολυμπιακή θα συνεχίσει να προκαλει ζημια στον ελληνα φορολογουμενο, λαμβανοντας επιχορηγησεις μασκαρεμενες?
Βαράτε το σαμάρι, αντί για τον γάϊδαρο. Που είναι το πιο εύκολο.
Λαθος εχεις... τον γαιδαρο βαράνε! Η Ολυμπιακή ειναι το προβλημα και την ξεφορτώνονται... και καλά κανουν γιατι το κρατος δεν ειναι καλος επιχειρηματιας. Βεβαια... στην Ολυμπιακη ειναι ποιο γαιδαροι και απο τους γαιδαρους... Τους χαρίζουνε το Τζοκερ (συνταξεις, εφαπαξ, μισθοδοσια ακεραιη, μονιμότητα) και συνεχίζουν να λένε οχι.... Η ειναι πολύ βλάκες (γιατι σε αλλες χώρες οι κυβερνήσεις τους δώσανε το τριτο το μακρυτερο) η... τρώγανε και πίνανε πολύ καλύτερα απο όσα τους δίνουν... οπότε κάτι σάπιο υπήρχε.
Ο Χατζηδακης τους φέρθηκε με το γάντι... και φέσωσε ολους τους υπόλοιπους φορολογουμενους. Προσωπικα θα τους έστελνα στηναγορα εργασιας... δινωντας τους την τυπικη αποζημίωση και καμια συστατικη επιστολη (αν την αξιζε καποιος)... ετσι γινεται στην τελικη τελικη σε ολα τα ευνομουμενα κράτη.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πείτε μου και κάτι ακόμα ρε παίδες. Κι αυτό προχθές το έμαθα.
Όταν η ΟΑ ζητάει να πηγαίνει π.χ. Ηράκλειο, όχι στις 6 το πρωί, αλλά πιο αργά, για να έχει καλύτερη πληρότητα, γιατί ο Χατζηδάκης το απαγορεύει? Στην Χίο? Στην Θεσσαλονίκη?
Η ΟΑ χάνει σε αυτα τα δρομολόγια. Ο Χατζηδάκης που κόπτεται να μην χάνει γιατί δεν την αφήνει να αλλάξει το πρόγραμμα?Γιατί εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα. Είναι πασίγνωστο ότι είναι άνθρωπος του Μητσοτάκη του οποίου οι σχέσεις με τα αφεντικά της Aegean (πόσο τσίμπησε η μετοχή της? ) είναι επίσης γνωστές.
Είναι επίσης γνωστές και οι αθλιότητες του στις Βρυξέλλες εναντίον της Ολυμπιακής όταν ήταν στο Ευρωκοινοβούλιο.Το τι λάσπη έχει φάει αυτή η εταιρεία δε λέγεται και με πόση ευκολία αναπαράγεται...
Υ.Γ..σε περίπτωση που σου απαντήσει κανείς (λέμε τώρα...) στείλτο μου με π.μ να μάθω κι εγώ γιατί με τρώει η περιέργεια αλλά δεν πολυπαρακολουθώ το συγκεκριμένο thread
-
Aυτοί που στηρίζουν την ελεύθερη οικονομία και αγορά(οι κυβερνώντες μπλε και πράσινοι), αυτοί έχουν κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΟ το δημόσιο απο κόσμο, αυτοί έχουν εφευρέσει θέσεις εκει που δεν υπάρχουν, έχουν δώσει
προνόμια, έχουν διορίσει δικά τους παιδιά. Αυτοί έτσι; Οχι εγώ ο κρατιστης. Και όλα αυτά για να ψηφιστούν και να στηρίξουν τον ιδιωτικό τομέα και το κεφάλαιο.
Και το πολιτικό κόστος το χρεώνετε στην κάθε ..Ολυμπιακήmysql > delete from posts where user = 'tasosdev' and thead='olympiakes aerogrames'
-
H μετοχή της Aegean πάντως είναι σε ιστορικά χαμηλά από την εισαγωγή της στο Χρηματιστήριο κυρίως λόγω καυσίμων που έχουν μειώσει τα κέρδη.
Για την ακρίβεια, η Χρηματιστηριακή της αξία είναι παρόμοια με το ετήσιο έλλειμα της Ολυμπιακής! -
Τελικά μόνο οι Λάπωνες δεν φταίνε για την κατάσταση στην Ολυμπιακή. Όλοι φταίνε, μέχρι και οι φορολογούμενοι που την πλήρωσαν πανάκριβα! Μάλιστα. Γιατί ψήφισαν ή γιατί δεν είναι αναμάρτητοι ή γιατί ο ανάδρομος του Μητσοτάκη είναι στον Οφιούχο.
Ευτυχώς μάθαμε ότι για την κατάσταση στην Ολυμπιακή φταίει τώρα ο...Χατζηδάκης. Που ανέλαβε προχθές! Τον μπαγάσα....Όσο για τη χρηματιστηριακή αξία της Ετζίαν: http://stocksx.in.gr/stock481.html
-
Ο χρήστης tasosdev έγραψε:
Aυτοί που στηρίζουν την ελεύθερη οικονομία και αγορά(οι κυβερνώντες μπλε και πράσινοι), αυτοί έχουν κάνει ΤΟΥΜΠΑΝΟ το δημόσιο απο κόσμο, αυτοί έχουν εφευρέσει θέσεις εκει που δεν υπάρχουν, έχουν δώσει
προνόμια, έχουν διορίσει δικά τους παιδιά. Αυτοί έτσι; Οχι εγώ ο κρατιστης. Και όλα αυτά για να ψηφιστούν και να στηρίξουν τον ιδιωτικό τομέα και το κεφάλαιο.
Και το πολιτικό κόστος το χρεώνετε στην κάθε ..Ολυμπιακήmysql > delete from posts where user = 'tasosdev' and thead='olympiakes aerogrames'
Οι 'αντίπαλοί' σου υποστηρίζουν πως όλα αυτά είναι feature και όχι bug. Δλδ είναι αναπόσπαστα κομμάτια του δημόσιου τομέα που δεν πρόκειται να εξαληφθούν ποτέ, οπότε καλύτερα ας πουληθούν οι διάφορες επιχειρήσεις για να χουμε το κεφάλι μας ήσυχο.
Διαπίστωση κάνω, δεν παίρνω θέση.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ