-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Το πώς κατάφεραν να χαλάσουν το υπέροχο σχέδιο του Ραβ ΙΙ είναι απορίας άξιο!Συμφωνώ απολύτως!
-
Ο χρήστης Dimitris Gr. έγραψε:
Το πώς κατάφεραν να χαλάσουν το υπέροχο σχέδιο του Ραβ ΙΙ είναι απορίας άξιο!
Συμφωνώ απολύτως!
Άφησαν και τίποτα όρθιο??? 4κίνηση, φιλοσοφία κατασκευής/οδήγησης άλλαξαν εντελώς.
Επειδή έχω οδηγήσει ΜΚ3 μπορώ να πω ότι έχει περισσότερες ομοιότητες οδηγικά, με το Golf IV που είχα παλιά, παρά με το MK2 που οδηγώ τώρα.
Μέχρι και η αξιοπιστία έχει πέσει κατακόρυφα... -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Η Toyota έγινε εύρωστη συν τοις άλλοις και γιατί κατασκεύαζε (ακόμη και σήμερα) ποιοτικότατα αυτοκίνητα (έχουμε corolla 1,6l.G6 στην οικογένεια με πάνω από 240.000χλμ. χωρίς να έχει ζητήσει το παραμικρό, την στιγμή που άλλα της οικογενείας golf,focus,TT μας έχουν ταλαιπωρήσει ουκ ολίγες φορές και μάλλιστα με πολύ λιγότερα χλμ), αλλά και σήμερα τεχνολογικά βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους -αν όχι ο κορυφαίος- κατασκευαστες.Όσον αφορά την 'αδιαφορία' της σχεδίασης, απ'την στιγμή που ούτως ή άλλως κατασκευάζει διαφορετικής σχεδίασης -για τρείς τουλάχιστον ηπείρους- αυτοκίνητα, περιμένεις τα 'ευρωπαϊκά' να έχουν περισσότερο χαρακτήρα, όπως π.χ. έχουν τα Lexus.
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά; οι χειρολαβές 30ετίας; το ρολογάκι του σταρλετ ή οι διακόπτες των ηλ.παραθύρων απο bmw;
Κ ''προβληματική'' αλφα ρομεο spider με 320,000 χλμ ξερω που παρά την ελλιπεστατη συντήρηση που της έκανε ο ιδιοκτήτης (λάδια όποτε να 'ναι,ξεχαρβαλωμένα αμορτισερ κτλ) δεν έχει κάνει κιχ κ ξεθρακώνει ακόμη κ σημερα στις στροφες πολλά FR κ ''γρήγορες'' κορολλοτσέλιγκες...
Κ υπάρχει κ μια διαφορα.Ακόμη κ μετα απο 10 χρόνια που την έχει,κάθε φορα που θα την πλύνει θα χ@%$σει 5 φορες.
Αυτό το πράγμα δεν μπορείς να το κάνεις με την κορόλα σ....Κ κάτι τελευταίο.
Όσες φορες κ να πάς το φόκους σ στο συνεργείο θα στρίβει καλύτερα κ θα είναι πολύ πιο ασφαλές απο την κορόλλα.Αποφάσισε λοιπόν τί είναι η αξιοπιστία... -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Συμφωνώ και στα 2!Κοίτα, αν δεν είχε τόσο...mainstream (λέγε με αδιάφορο δηλαδή...) σχεδιασμό, ίσως να μην ήταν τόσο εύρωστη...
Να τον πώ κακάσχημό;;;; έχω βρεθεί πισω απο το τιμόνι ενός γιάρις κ όση ώρα το οδηγούσα ένιωθα ηλίθιος!!! Απο πού ψωνίζουν σχεδιαστές;;
Να σ πώ γιατί είναι ευρωστη; Γιατί -κακά τα ψεματα- έχει κορυφαίο after sales service κ ικανοποιεί απόλυτα τους πελάτες της...
Επείσης έχει το θράσος να βγάλει μια διαφήμιση που λέει ευθαρσώς
''τόσα χρόνια σας πουλούσαμε κωλάμαξα που έφταναν στη στροφή και ούτε φρέναραν ούτε έστριβαν αλλα πετούσαν άτσαλα έξω αλλα τώρα ηρθε το αουρις! επιτέλους ένα τουοτα που πάει κ στη στροφή! Δικό σας με 20000€!!! '' -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Το πώς κατάφεραν να χαλάσουν το υπέροχο σχέδιο του Ραβ ΙΙ είναι απορίας άξιο!
Συμφωνώ απολύτως!
Άφησαν και τίποτα όρθιο??? 4κίνηση, φιλοσοφία κατασκευής/οδήγησης άλλαξαν εντελώς.
Επειδή έχω οδηγήσει ΜΚ3 μπορώ να πω ότι έχει περισσότερες ομοιότητες οδηγικά, με το Golf IV που είχα παλιά, παρά με το MK2 που οδηγώ τώρα.
Μέχρι και η αξιοπιστία έχει πέσει κατακόρυφα...Ο αδελφός μου έχει άν ΜΚ2 Ντίζελ (επαρχία rules )
Xωρίς ESP και αηδίες.
Το αυτοκίνητο κρατάει φανταστικά, είναι απίστευτα διασκεδαστικό σε άσφαλτο και χώμα, είναι κουκλί, δεν τρίζει και...δεν καίει και τίποτα (είπαμε!Επαρχία...)
Περιττό να πώ οτι ψάχνω ακριβώς ίδιο για μένα...Κι ας βγει και ΜΚ4...Χέστηκα με το συμπάθιο... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι παραπάνω ηλεκτρονικά έχει ένα Golf για παράδειγμα;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι παραπάνω ηλεκτρονικά έχει ένα Golf για παράδειγμα;
Εν έτει 2000 δεν νομίζω ότι golf και focus (όπως και σήμερα άλλως τε) διέθεταν κάτι πολύ παραπάνω....
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Η Toyota έγινε εύρωστη συν τοις άλλοις και γιατί κατασκεύαζε (ακόμη και σήμερα) ποιοτικότατα αυτοκίνητα (έχουμε corolla 1,6l.G6 στην οικογένεια με πάνω από 240.000χλμ. χωρίς να έχει ζητήσει το παραμικρό, την στιγμή που άλλα της οικογενείας golf,focus,TT μας έχουν ταλαιπωρήσει ουκ ολίγες φορές και μάλλιστα με πολύ λιγότερα χλμ), αλλά και σήμερα τεχνολογικά βρίσκεται ανάμεσα στους κορυφαίους -αν όχι ο κορυφαίος- κατασκευαστες.
Όσον αφορά την 'αδιαφορία' της σχεδίασης, απ'την στιγμή που ούτως ή άλλως κατασκευάζει διαφορετικής σχεδίασης -για τρείς τουλάχιστον ηπείρους- αυτοκίνητα, περιμένεις τα 'ευρωπαϊκά' να έχουν περισσότερο χαρακτήρα, όπως π.χ. έχουν τα Lexus.
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά; οι χειρολαβές 30ετίας; το ρολογάκι του σταρλετ ή οι διακόπτες των ηλ.παραθύρων απο bmw;
Κ ''προβληματική'' αλφα ρομεο spider με 320,000 χλμ ξερω που παρά την ελλιπεστατη συντήρηση που της έκανε ο ιδιοκτήτης (λάδια όποτε να 'ναι,ξεχαρβαλωμένα αμορτισερ κτλ) δεν έχει κάνει κιχ κ ξεθρακώνει ακόμη κ σημερα στις στροφες πολλά FR κ ''γρήγορες'' κορολλοτσέλιγκες...
Κ υπάρχει κ μια διαφορα.Ακόμη κ μετα απο 10 χρόνια που την έχει,κάθε φορα που θα την πλύνει θα χ@%$σει 5 φορες.
Αυτό το πράγμα δεν μπορείς να το κάνεις με την κορόλα σ....Κ κάτι τελευταίο.
Όσες φορες κ να πάς το φόκους σ στο συνεργείο θα στρίβει καλύτερα κ θα είναι πολύ πιο ασφαλές απο την κορόλλα.Αποφάσισε λοιπόν τί είναι η αξιοπιστία...Μιλάμε για ηλ. εγκέφαλο, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, χάσιμο λαδιών κ.α. στο golf IV με 20,000+ στο κοντέρ και με πολύ καλλίτερη μεταχείριση.
Ας μη μιλήσουμε για ηλεκτρονικά σε Alfa και Fiat φίλων και συγγενών καθώς και για σκουριές και λαδάκια.(εδώ κολλητός μου Ιταλός με τρία αυτοκίνητα στην οικογένεια του δεν ξαναπαίρνει ιταλικό ύστερα από πολλές αποτυχημένες 33,147,164 ,φιατάκια και Peugeot 206d (με το συγκεκριμένο είχαμε μείνει απο βλάβη το 2005 στην Ελλάδα που είχε έλθει για διακοπές) που αντικατέστησε με Lexus IS220d, corolla 1,9d και corsa βενζίνη και δηλώνει πως οι Ιταλοί ξέχασαν να φτιάχνουν αυτοκίνητα!!!)
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
που αντικατέστησε με Lexus IS220d, corolla 1,9dΚαλα να πάθει!!!!!!!
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
που αντικατέστησε με Lexus IS220d, corolla 1,9d
Καλα να πάθει!!!!!!!
Πες το του γιατί δεν το ξέρει ίσως.......
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Επείσης έχει το θράσος να βγάλει μια διαφήμιση που λέει ευθαρσώς
''τόσα χρόνια σας πουλούσαμε κωλάμαξα που έφταναν στη στροφή και ούτε φρέναραν ούτε έστριβαν αλλα πετούσαν άτσαλα έξω αλλα τώρα ηρθε το αουρις! επιτέλους ένα τουοτα που πάει κ στη στροφή! Δικό σας με 20000€!!! ''Όλα αυτά τα λέει ο συμπαθής γάλλος ?
Δεν τα κατάλαβα,ιδιαίτερα εκεί που μιλά για το παρελθόν της φίρμας (που όλοι γνωρίζουμε τα 'άθλια' αμάξια που έχει κατασκευάσει...) -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι παραπάνω ηλεκτρονικά έχει ένα Golf για παράδειγμα;
Πολλά. Επειδή έχω RAV4 ΜΚ2 (2005) τώρα και Golf IV (1998) παλιά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω...
Να πάρουμε τη χρονοκαθυστέρηση στην πλαφονιέρα?
Τα παράθυρα που είναι comfort?
Τα φώτα που και πολύ καλύτερα είναι και δεν σβήνουν τη μεσαία σκάλα όταν ανάβεις τη μεγάλη?
Που ο ροοστάτης φωτισμού του πίνακα ελέγχου ενεργεί σε όλες τις φωτεινές πηγές που υπάρχουν μέσα στο αυτοκίνητο ενώ στο RAV4 μόνο στον πίνακα οργάνων?
Που δεν φωτίζεται κανένας διακόπτης ηλεκτρικού παράθυρου στο RAV4 και δεν υπάρχει φως στο ντουλαπάκι και στο χώρο αποσκευών?
που που που...
Όλα τα παραπάνω φροντίζουν για την άνεση των επιβατών και του οδηγού αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι αυξάνουν και τις πιθανότητες δυσλειτουργίας στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Τώρα τελευταία που ξεκίνησαν οι γιαπωνέζοι να κάνουν έτσι 'γκατζετάδικα' τα αυτοκίνητά τους έχουν αρχίσει και αυτά σιγά σιγά να παρουσιάζουν προβληματάκια. -
Νομιζω οτι εισαι αδικος για το RAV θεωρώντας ολα αυτά σαν..πολυπλοκα ηλεκτρονικά που μπορουν να ειναι αιτια για την ελλειψη αξιοπιστίας που συναντάμε σε αλλα μοντελα. Παρ'ολα αυτά καποια απ'αυτά τα εχει΄(παραθυρο comfort ο οδηγός και φωτάκι στο χώρο αποσκευών). Ο ροοστατης για το radio-cd ή για το χειρισμο του παραθυρου (που το ανοιγεις αυτόματα χωρις να κυττας) ειναι επουσιώδη..Η αξιοπιστία κρίνεται που ,απο το 2002 που εχω το RAV, δεν τρίζει και δεν εχει χαλάσει τιποτα, παροτι το παω και εκτος δρομου.Ετσι δεν ειχα και την ευκαιρία να χρησιμοποιήσω τηχ 6χρονη εγγυηση του(αλήθεια πόση δινει η VW?)
Υ.Γ. Συμφωνω για τα φωτα πορείας και για την πλαδαρότητα που χαρακτηρίζει τη σχεδίαση τελευταία -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Τί να χαλάσει στην κορόλλα; τα πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι παραπάνω ηλεκτρονικά έχει ένα Golf για παράδειγμα;
Πολλά. Επειδή έχω RAV4 ΜΚ2 (2005) τώρα και Golf IV (1998) παλιά δεν ξέρω από που να ξεκινήσω και πού να τελειώσω...
Να πάρουμε τη χρονοκαθυστέρηση στην πλαφονιέρα?
Τα παράθυρα που είναι comfort?
Τα φώτα που και πολύ καλύτερα είναι και δεν σβήνουν τη μεσαία σκάλα όταν ανάβεις τη μεγάλη?
Που ο ροοστάτης φωτισμού του πίνακα ελέγχου ενεργεί σε όλες τις φωτεινές πηγές που υπάρχουν μέσα στο αυτοκίνητο ενώ στο RAV4 μόνο στον πίνακα οργάνων?
Που δεν φωτίζεται κανένας διακόπτης ηλεκτρικού παράθυρου στο RAV4 και δεν υπάρχει φως στο ντουλαπάκι και στο χώρο αποσκευών?
που που που...
Όλα τα παραπάνω φροντίζουν για την άνεση των επιβατών και του οδηγού αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι αυξάνουν και τις πιθανότητες δυσλειτουργίας στα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.
Τώρα τελευταία που ξεκίνησαν οι γιαπωνέζοι να κάνουν έτσι 'γκατζετάδικα' τα αυτοκίνητά τους έχουν αρχίσει και αυτά σιγά σιγά να παρουσιάζουν προβληματάκια.Όλα αυτά είναι πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι να μας πει και το ESP δηλαδή....
Παράθυρα comfort έχει και το Corolla του αδερφού μου αλλά δεν πέφτουν στα καλά καθούμενα. -
Πήγαινα προχθές νυχτα πίσω απο ένα RAV (το αμέσως προηγούμενο σε facelift,δεν ξερω κωδικούς) κ θάυμασα την προσοχη στη λεπτομέρεια!!!! Τα φώτα δεν ήταν κοκκινα,αλλα- ειδικά όταν πατουσε φρένο- τα διαφανή φρένα έπερναν μια μώβ απόχρωση!!
Κ φυσικά όταν πάτησε φρένο αποκαλύφθηκε το εξωφρενικής τεχνολογίας 3ο στοπ με...ΛΑΜΠΑ!!!
Εννοείται οτι καζανάκι κ εξάτμιση ήταν σε κοινή θέα χωρίς κανένα ίχνος διαθεση γ καλαισθησία,ήταν όλα φάτσα-φόρα σαν...νεροσωλήνας!!!!Υ.Γ. Ζήλεια-ψώρα, το άστρα G μου έχει LED κ τα πάντα είναι κρυμμένα!!!!!!
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Πήγαινα προχθές νυχτα πίσω απο ένα RAV (το αμέσως προηγούμενο σε facelift,δεν ξερω κωδικούς) κ θάυμασα την προσοχη στη λεπτομέρεια!!!! Τα φώτα δεν ήταν κοκκινα,αλλα- ειδικά όταν πατουσε φρένο- τα διαφανή φρένα έπερναν μια μώβ απόχρωση!!
Κ φυσικά όταν πάτησε φρένο αποκαλύφθηκε το εξωφρενικής τεχνολογίας 3ο στοπ με...ΛΑΜΠΑ!!!
Εννοείται οτι καζανάκι κ εξάτμιση ήταν σε κοινή θέα χωρίς κανένα ίχνος διαθεση γ καλαισθησία,ήταν όλα φάτσα-φόρα σαν...νεροσωλήνας!!!!Υ.Γ. Ζήλεια-ψώρα, το άστρα G μου έχει LED κ τα πάντα είναι κρυμμένα!!!!!!
Για ακολούθησε (λέμε τώρα.... σε περίπτωση που μπορείς) κανένα Lexus LS να δείς και 'κεί αν έχει λάμπα στο φρένο... και αν τα καταφέρεις δες και από κάτω τους ηλεκτροκινητήρες και το κιβώτιο 8(respect)σχέσεων και τα λοιπά 'ηλεκτρικά' συστήματα, τα οποία όχι golf,astra(διάβασα καλά, άστρα; ),alfa,fiat κτλ,κτλ δεν διαθέτουν,αλλά ούτε και στα επόμενα πέντε χρόνια.....
Στο θέμα μας τώρα, το Rav έδειξε τον δρόμο σε πολλούς ευρωπαίους κατασκευαστές μαζί με το Vitara και να που γεμίσαμε και Porsche suv και οπελ και φαου-βε(με σχεδίαση 1990) και δεν συμμαζεύεται....
(α! μια και την ανέφερα, φίλου μου Καγιέν με πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά παράθυρα-κλειδαριές και αποκορύφωμα τα σπασμένα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκαζ που του ήλθε στο κεφάλι στο σούπερ μάρκετ. Παρεμπιπτόντως του Lexus το πορτ μπαγκάζ κλείνει με ηλεκτροκινητήρα και όχι τραβώντας την πόρτα όπως στην συγκεκριμένη Καγιέν)για άλλη μία φορά...
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Πήγαινα προχθές νυχτα πίσω απο ένα RAV (το αμέσως προηγούμενο σε facelift,δεν ξερω κωδικούς) κ θάυμασα την προσοχη στη λεπτομέρεια!!!! Τα φώτα δεν ήταν κοκκινα,αλλα- ειδικά όταν πατουσε φρένο- τα διαφανή φρένα έπερναν μια μώβ απόχρωση!!
Κ φυσικά όταν πάτησε φρένο αποκαλύφθηκε το εξωφρενικής τεχνολογίας 3ο στοπ με...ΛΑΜΠΑ!!!
Εννοείται οτι καζανάκι κ εξάτμιση ήταν σε κοινή θέα χωρίς κανένα ίχνος διαθεση γ καλαισθησία,ήταν όλα φάτσα-φόρα σαν...νεροσωλήνας!!!!Υ.Γ. Ζήλεια-ψώρα, το άστρα G μου έχει LED κ τα πάντα είναι κρυμμένα!!!!!!
Η τεχνολογια σ' ενα αυτοκινητο μαζικης παραγωγης ειναι πολυ περισσότερα απο κοκκινα-μωβ--πρασινα λαμπάκια!
Νομιζω οτι εισαι προκατειλημμένος .. σε ποια φωτο βλεπεις περισσοτερο τους ..νεροσωλήνες?, παροτι στο RAV η λήψη ειναι απο πιο χαμηλά
http://bp3.blogger.com/_hNkwq5GIxi4/Rd7cmiHB9RI/AAAAAAAAAJA/XZ5j8UpnQLM/s1600-h/opel-vauxhall-antara-back.jpg
http://www.jbcarpages.com/toyota/rav4/2006/pictures/large/picture27.php -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Πήγαινα προχθές νυχτα πίσω απο ένα RAV (το αμέσως προηγούμενο σε facelift,δεν ξερω κωδικούς) κ θάυμασα την προσοχη στη λεπτομέρεια!!!! Τα φώτα δεν ήταν κοκκινα,αλλα- ειδικά όταν πατουσε φρένο- τα διαφανή φρένα έπερναν μια μώβ απόχρωση!!
Κ φυσικά όταν πάτησε φρένο αποκαλύφθηκε το εξωφρενικής τεχνολογίας 3ο στοπ με...ΛΑΜΠΑ!!!
Εννοείται οτι καζανάκι κ εξάτμιση ήταν σε κοινή θέα χωρίς κανένα ίχνος διαθεση γ καλαισθησία,ήταν όλα φάτσα-φόρα σαν...νεροσωλήνας!!!!Υ.Γ. Ζήλεια-ψώρα, το άστρα G μου έχει LED κ τα πάντα είναι κρυμμένα!!!!!!
Για ακολούθησε (λέμε τώρα.... σε περίπτωση που μπορείς) κανένα Lexus LS να δείς και 'κεί αν έχει λάμπα στο φρένο... και αν τα καταφέρεις δες και από κάτω τους ηλεκτροκινητήρες και το κιβώτιο 8(respect)σχέσεων και τα λοιπά 'ηλεκτρικά' συστήματα, τα οποία όχι golf,astra(διάβασα καλά, άστρα; ),alfa,fiat κτλ,κτλ δεν διαθέτουν,αλλά ούτε και στα επόμενα πέντε χρόνια.....
Στο θέμα μας τώρα, το Rav έδειξε τον δρόμο σε πολλούς ευρωπαίους κατασκευαστές μαζί με το Vitara και να που γεμίσαμε και Porsche suv και οπελ και φαου-βε(με σχεδίαση 1990) και δεν συμμαζεύεται....
(α! μια και την ανέφερα, φίλου μου Καγιέν με πολλά προβλήματα στα ηλεκτρικά παράθυρα-κλειδαριές και αποκορύφωμα τα σπασμένα αμορτισέρ του πορτ-μπαγκαζ που του ήλθε στο κεφάλι στο σούπερ μάρκετ. Παρεμπιπτόντως του Lexus το πορτ μπαγκάζ κλείνει με ηλεκτροκινητήρα και όχι τραβώντας την πόρτα όπως στην συγκεκριμένη Καγιέν)για άλλη μία φορά...
Κ στο tigra το πορτ παγκάζ με ηλεκτροκινητήρα κλείνει(που έιναι κ πολύ φθηνότερο,κ πιο όμορφο)... Γέλασες γ το άστρα; Μια φορά το άστρα 10ετίας είναι ασύγκριτα ποιοτικότερο ακόμα κ απο το σημερινό RAV4 με το πανάθλιο ταμπλώ ( κ απο σχεδίαση κ απο υλικά),το παλούκι γ λεβιέ κ τα αλάρμ στον δεξί αεραγωγό (ουτε ο τιραμόλας...)
Γ το υβριδικό κ για το 8άρι πραγματικά respect.Κακα τα ψέμματα είναι ένα state-of-the-art σύστημα κ μπραβο στην Toyota που κατάφερε κ υλοποίησε μια τόσο έξυπνη κ αποδοτική ιδέα.Το έφτιαξαν,το εξέλιξαν,δουλεψε σωστα κ τους αξίζουν χίλια μπράβο!!! Μάλιστα έκανα βόλτα σε υβριδικό κ είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω την ομαλή κ καλή λειτουργία.
Βλέπεις οτι δεν είμαι προκατειλλημένος αλλα δοκιμάζω κατι,το ψάχνω κ λέω τη γνώμη μου... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
.....
Υ.Γ. Ζήλεια-ψώρα, το άστρα G μου έχει LED κ τα πάντα είναι κρυμμένα!!!!!!Με κάνεις και νοιώθω άσχημα , γιατί και το Cayenne μου έχει πίσω λαμπάκια (που μάλιστα καίγονται συνέχεια).
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Όλα αυτά είναι πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι να μας πει και το ESP δηλαδή....
Παράθυρα comfort έχει και το Corolla του αδερφού μου αλλά δεν πέφτουν στα καλά καθούμενα.Δεν μίλησα για πολυπλοκότητα αλλά για το ότι είναι πολύ περισσότερα. Έχει διαφορά!!
Τα παράθυρα που πέφτουν είναι μηχανολογικό το πρόβλημα και όχι ηλεκτρονικό. Comfort παράθυρα σε corolla? Τα ανεβοκατεβάζεις κατά βούληση με το κλειδί ότι ξεκλειδώνεις/κλειδώνεις το αυτοκίνητο? Ανεβαίνουν με το συναγερμό χωρίς πρόσθετη πλακέτα? Δε νομίζω...Πήγαινα προχθές νυχτα πίσω απο ένα RAV (το αμέσως προηγούμενο σε facelift,δεν ξερω κωδικούς) κ θάυμασα την προσοχη στη λεπτομέρεια!!!! Τα φώτα δεν ήταν κοκκινα,αλλα- ειδικά όταν πατουσε φρένο- τα διαφανή φρένα έπερναν μια μώβ απόχρωση!!
Κ φυσικά όταν πάτησε φρένο αποκαλύφθηκε το εξωφρενικής τεχνολογίας 3ο στοπ με...ΛΑΜΠΑ!!!
Εννοείται οτι καζανάκι κ εξάτμιση ήταν σε κοινή θέα χωρίς κανένα ίχνος διαθεση γ καλαισθησία,ήταν όλα φάτσα-φόρα σαν...νεροσωλήνας!!!!Δεν είναι μωβ αλλά έντονο κόκκινο. Προσωπικά μου αρέσει και θεωρώ ότι κεντρίζει περισσότερο την προσοχή του οδηγού που ακολουθεί. Το 3ο στοπ δεν έχει διαφορά από τα υπόλοιπα που έχουν τα άλλα αυτοκίνητα. Επίσης δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με το θέμα της εξάτμισης και του τελικού. Αφενός δεν είναι τόσο φάτσα-φόρα αφετέρου το αυτοκίνητο είναι ψηλό και είναι λογικό να φαίνονται.
Ανανεωμένο RAV4