Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 19
    • 20
    • 4 / 20
    Περί αυτοκίνησης
    134
    393
    1481
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilios last edited by

      Ο χρήστης apostolis έγραψε:
      Το γέλιο έπεφτε με άσχετους οδηγούς όταν ανοίγαν το εμπρός καπώ του
      Σκαραβαίου και .......έλειπε η μηχανή

      Αποστόλη, υπάρχει και σχετικό ποντιακό ανέκδοτο (τι τα θέλεις, μας ζηλεύουν ), με τον Κωστίκα και τον Γιωρίκα που γυρίζουν από τη Γερμανία με τα καινούργια τους (τότε) Beetle. Το αυτοκίνητο του πρώτου μένει από βενζίνη και σταματούν να δουν τι τρέχει:

      Κωστίκας: (ανοίγει το καπώ) 'Ορίστε γιατί σταμάτησε το αμάξι! Δεν έχει κινητήρα!'
      Γιωρίκας: 'Κάτσε να φέρω τα εργαλεία από το πορτ μπαγκάζ να το φτιάξουμε (!).'
      Γιωρίκας: (ανοίγοντας το πίσω καπώ) 'Κωστίκα, να τι φταίει! Στο δικό μου αμάξι βάλανε δύο κινητήρες!'

      Α, ναι, η μπαταρία ήταν κάτω από το πίσω κάθισμα, καλά θυμάμαι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης apostolis έγραψε:

        η μπαταρια στις BMW που ειναι πισω. δεν ειναι παρα3ενο αλλα το αστειο ειναι που ειχα βρει τους γονεις μου να την ψαχνουν για ωρα μεχρι να ερ8ει η οδικη ασφαλεια(ή μεχρι να παω εγω σπιτι-κλασσικα ο πατερας κουρασμενος απο τη δουλεια 3εχναει τα φωτα ανοιχτα στο γκαραζ, ουτε ο προειδοποιητικος ηχος δεν του λεει τιποτα).. βρηκα τον πατερα μου χωμενο μες στην μηχανη κ τη μητερα μου να ψαχνει το βιβλιαρακι(κι αυτη πανω απο τη μηχανη).. ειχα ρι3ει απιστευτο γελιο

        Σίγουρα , αναφέρεσαι σε BMW καινούργια (Ε4..) .ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ???????

        Αποστόλης.

        Λάθος κύριε Παγουρά!! ΚΑΙ η Ε36 (με τα εξακύλινδρα μοτέρ!! )..πίσω δεξιά την έχουν την μπαταρία!!!....Για ομαλότερη κατανομή του βάρους!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης kouk έγραψε:

          η μπαταρια στις BMW που ειναι πισω. δεν ειναι παρα3ενο αλλα το αστειο ειναι που ειχα βρει τους γονεις μου να την ψαχνουν για ωρα μεχρι να ερ8ει η οδικη ασφαλεια(ή μεχρι να παω εγω σπιτι-κλασσικα ο πατερας κουρασμενος απο τη δουλεια 3εχναει τα φωτα ανοιχτα στο γκαραζ, ουτε ο προειδοποιητικος ηχος δεν του λεει τιποτα).. βρηκα τον πατερα μου χωμενο μες στην μηχανη κ τη μητερα μου να ψαχνει το βιβλιαρακι(κι αυτη πανω απο τη μηχανη).. ειχα ρι3ει απιστευτο γελιο

          Σίγουρα , αναφέρεσαι σε BMW καινούργια (Ε4..) .ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ???????

          Αποστόλης.

          Λάθος κύριε Παγουρά!! ΚΑΙ η Ε36 (με τα εξακύλινδρα μοτέρ!! )..πίσω δεξιά την έχουν την μπαταρία!!!....Για ομαλότερη κατανομή του βάρους!!

          [list:h9tqbq0f]Eμ βεβαια, την ειχε ο σκαραβαιος πισω ζηλεψατε κι εσεις σαν ψωρες και την βαλατε εκει [/list:u:h9tqbq0f][list:h9tqbq0f]βαρυς ο ουρανος κι η παγωνια μεγαλη, στο βαθος ακουγονται βροντες............λες να ειναι κουκ???? [/list:u:h9tqbq0f]

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xtkz last edited by

            lol, κ ο σκαραβαιος για λογους κατανομης βαρους ειχε την μπαταρια πισω?

            [χιουμορ ειναι αυτο, μην αρπαχτειτε παλι]

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Όταν εμείς φτιάχναμε transaxle με κατανομή βάρους που ούτε στον ύπνο σας δεν είχατε δει, εσείς βάζατε πίσω τη μπαταρία, το τασάκι, το ραδιόφωνο, μόνο το ταμπλώ και το τιμόνι αφήσατε μπροστά...

              GERMAN PRECISE ENGINEERING....Εδώ γελάνε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • X
                xtkz last edited by

                υπαρχουν κ χειροτερα: να τα βαζουν ολα πισω κ μετα να το λενε προσ8ιοκινητο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης xtkz έγραψε:
                  υπαρχουν κ χειροτερα: να τα βαζουν ολα πισω κ μετα να το λενε προσ8ιοκινητο...

                  Αυτό δεν είναι τίποτα...Το ακόμη χειρότερο είναι να τα βάζουν ΟΛΑ πίσω και μετά να το λένε αυτοκίνητο...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xtkz last edited by

                    υπαρχει κ ενα βιντεακι με ενα fiatακι που παει αναποδα με το τιμονι κ το κα8ισμα αναποδα. πρεπει να το δειτε! πολυ γελιο...

                    αλλο παρα3ενο. Στα Hummer κα8εται ο οδηγος στη δυση κ ο συνοδηγος στην ανατολη. Στα fiatακια πχ οδηγος κ συνοδηγος κα8ονται αγκαλια...

                    αλλο. σε γνωστο ειχε σπασει το κα8ισμα του οδηγου κ αναγκαστηκε να γυρισει απο το Ναυπλιο στην Α8ηνα με τον φιλο του να κα8εται απο πισω κ να κραταει την πλατη ορ8ια με τα ποδια του..

                    Έχετε ξεφύγει από το θέμα. Μην πάει και αυτό εκεί που πάνε όλα....[moderator]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nestoraero last edited by

                      Σε αυτο το βιντεο που λες,το φιατ εχει 2 μοτερ και στριβουν και οι μπροστα και οι πισω τροχοι με 2 τιμονια.
                      Ο οδηγος τα κραταει και τα 2 με αποτελεσμα να πηγαινει στον δρομο με τις πορτες και να τρελενει ολους τους περαστικους....Πραγματι πολυ γελιο....

                      Εγω εμαθα τα βασικα περι του αυτοκινητου(σαν εννοια) σε ενα φιατ του 67 .
                      Σαν και αυτο:

                      Ειχε πολλα απο τα χαρακτηριστικα που αναφερατε πιο πανω,οπως τις ταχυτητες (4) στο χερι,καναπε μπροστα,ταχυμετρο ταινια,χειροφρενο κατο απο την κολωνα του τιμονιου,τον διακοπτη των φωτων της οπισθεν στο ταμπλω,οπου μπορουσες να τα αναψεις ανεξαρτητα με το αν ειχες οπισθεν στο κιβωτιο ή οποιαδηποτε αλλη ταχυτητα.
                      Επισης ειχε 2 ξεχωριστους διακοπτες για τα φωτα.Με τον ενα αναβαν τα φωτα θεσης μαζι με τα πισω και με τον αλλον τα πορειας και τα μεγαλα.Το θεμα ειναι οτι μπορουσες να αναψεις κατευθειαν τα πορειας,χωρις τα θεσης(ψειρες),αρα το αυτοκινητο πηγαινε χωρις καθολου πισω φωτα πορειας την νυχτα.....
                      Ειχε ομως και τα καλα του....
                      6κυλινδρο μοτερ στα 1800 κυβικα,δισκοφρενα γυρω γυρω και δερματινο σαλονι....
                      Αναμνησεις...........

                      Επισης να πω οτι αυτο το κολπακι της SAAB,που για να βγαλεις το κλειδι πρεπει να βαλεις οπισθεν,καταργηθηκε στο καινουργιο μοντελο.
                      Ευτυχως κρατησαν την θεση της μιζας πισω απο τον λεβιε ταχυτητων...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • K
                        kacey last edited by

                        Εγω θα σας πω μια ιστοριουλα...
                        Ειμαι με εναν φιλο μου στο σπιτι μου στα Χανια (οταν εμενα εκει) και μολις εχουμε γυρισει απο clubbing....
                        H ωρα εινα 6 το πρωι χειμωνιατικα.Μολις βγαζω ρουχα και βαζω παντοφλες και ενα σορτσακι, μου λεει οτι πειναει, πραγμα που (εντελως θαυματουργα) μου ανοιξε και εμενα την ορεξη. Οποτε του λεω να παρει το Lada (2105) και να πεταχτει μεχρι το περιπτερο (5 λεπτα με το αυτοκινητο) να αγορασει ενα μπουκαλι γαλα να ξεσκιστουμε στα Kellogg's
                        Εστειλα εκεινον γιατι εγω μολις ειχα αλλαξει.....
                        Ειπαμε, το περιπτερο 5 λεπτα με το αυτοκινητο. Βαζω εγω το playstation ετσι για να εχω κατι να κανω, και ξεχνιεμαι. Ξαφνικα, μετα απο 40 λεπτα γυρναει ο φιλος.... Ρε μλκ του λεω τι εγινε???? Και ακολουθει ο παρακατω μονολογος....
                        ' Λοιπον, μπαινω μεσα, παω να βαλω τα κλειδια και δεν εβρισκα που μπαινουν.... Κοιταγα απο εδω κοιταγα απο εκει, τραβαγα διαφορα, εψαχνα μεσα στο τασακι (!), κοιταξα παντου. Ε τελικα μου εκοψε και κοιταξα απο την αριστερη μερια του ταμπλω και το βρηκα. Βαζω μπροστα, μου σβηνει. Ξαναβαζω μπροστα, μου ξανασβηνει. ξεκιναω να βρω τον αερα, τιποτα....Τελικα μετα απο πολλη ωρα τον βρισκω (ειναι χαμηλα, σχεδον κατω στην κολωνα του τιμονιου και ο φιλος ειναι 2.05μ ...
                        Μετα, παω να αναψω φωτα, αντε παλι, κουναγα τους μοχλους, την μια υαλοκαθαριστηρες, ο αλλος τιποτα (πρεπει να αναψεις πρωτα ενα διακοπτη και μετα να κατεβασεις τον μοχλο, εν τω μεταξυ οταν αναβεις τον διακοπτη - πραγμα που πιθανον να εκανε- αναβουν τα μικρα που στο Lada δεν φαινονται καθολου...). Ε με τα πολλα εφεξε λιγακι (!) και πηγα χωρις φωτα
                        Παω να βαλω οπισθεν....ΤΙΠΟΤΑ (εχει Ε30 το παιδι με την οπισθεν τερμα πανω αριστερα...) Προσπαθησα ολες τις γωνιες στο κιβωτιο, τιποτα. Τελικα το αφησα να τσουλησει στην κατηφορα (η οπισθεν ειναι κατω δεξια αλλα κουμπωτη και με δυναμη).
                        Ε μετα απο ολα αυτα, πηγα στο περιπτερο, πηρα τσιγαρα και ξεχχασα το γαλα...'

                        Τι του λες....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          asenna last edited by

                          Το 2 CV δεν είχε αεραγωγούς. Η εισαγωγή αέρα για εξαερισμό γίνονταν με ένα μοχλό ο οποίος άνοιγε μια θυρίδα η οποία βρισκόταν ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ από την οποία βέβαια οι επιβάτες έβλεπαν έξω (όπως σε τανκ) αλλά διέθετε και σίτα (!) για να μην μπαίνουν έντομα.
                          Το σύστημα καθαρισμού του παρμπρίζ είναι μια αντλία την οποία λειτουργείς με το χέρι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης Asenna έγραψε:
                            Το 2 CV δεν είχε αεραγωγούς. Η εισαγωγή αέρα για εξαερισμό γίνονταν με ένα μοχλό ο οποίος άνοιγε μια θυρίδα η οποία βρισκόταν ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ από την οποία βέβαια οι επιβάτες έβλεπαν έξω (όπως σε τανκ) αλλά διέθετε και σίτα (!) για να μην μπαίνουν έντομα.
                            Το σύστημα καθαρισμού του παρμπρίζ είναι μια αντλία την οποία λειτουργείς με το χέρι.

                            Η οποία θυρίδα έχει τραγική μόνωση σε αέρα και νερό!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • N
                              no27 last edited by

                              Κάποιος σε προηγούμενη σελίδα είπε για κουμπί δίπλα στο foot rest για να καταβρέχεις τα τζάμια. Αυτό ισχύει και στην 1750 GTV του αδερφού μου. Όταν το είδα πρώτη φορά πριν χρόνια κουφάθηκα..
                              Επίσης στη Mercedes C180(μπλιαχ) ενός φίλου μου to χειρόφρενο είναι στο πόδι!! Ποδόφρενο κι έτσι! Στους γερμανούς δεν αρέσουν τα χειρόφρενα φαίνεται..
                              Η ίδια Mercedes(πάλι μπλιαχ) έχει 2 κόφτες. Ο ένας είναι ο κανονικός και ο άλλος στο ρελαντί!!!! Στις 4000 αν θυμάμαι καλά.
                              Αχ αυτή η γερμανική τεχνολογία..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                takiskoym last edited by

                                Το πρώτο αυτοκίνητο που οδήγησα, και που ουσιαστικά εκεί έμαθα να οδηγώ ήταν ενα Peugeot 403 μοντέλο του 1961. Απο τα παράξενα που είχε ήταν η χειρόμιζα, και μη γελάτε! Ηταν η φτηνή έκδοση του 403, αφού για να καταλάβεται δεν είχε ούτε βεντιλατέρ στο καλοριφέρ του το οποίο λειτουργούσε μόνο με την ελεύθερη ροή του αέρα. Λοιπόν η χειρόμιζα δεν ήταν τίποτα παραπάνω απο ένα συρματόσχοινο το οποίο κινούσε το γρανάζι της μίζας στο βολάν και ταυτόχρονα έκλεινε και το διακόπτη για να λειτουργίσει το μοτέρ. Το συρματόσχοινο αυτό κατέληγε σε ένα μπουτόν κάπου δίπλα απο το τιμόνι, το οποίο όμως δεν το πάταγες, αλλά το τράβαγες προς τα έξω μέχρι να πάρει μπροστά η μηχανή! και μετά επέστρεφε στη θέση του!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kantoniou last edited by

                                  Δεν είμαι σιγουρος αν ηταν το Peugeot 403 ή το 404 (μαλλον το 404), που ειχε την ταπα του ρεζερβουαρ κρυμμενη κατω απο την πισω πινακιδα, η οποια ανοιγε ολοκληρη με ενα ελατηριο για να βαλεις βενζινη!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    castor last edited by

                                    Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                    Δεν είμαι σιγουρος αν ηταν το Peugeot 403 ή το 404 (μαλλον το 404), που ειχε την ταπα του ρεζερβουαρ κρυμμενη κατω απο την πισω πινακιδα, η οποια ανοιγε ολοκληρη με ενα ελατηριο για να βαλεις βενζινη!

                                    Το ίδιο και στις Mercedes

                                    http://www.carclassic.com/images7/CI04/CI04-3.jpg

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      takiskoym last edited by

                                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                      Δεν είμαι σιγουρος αν ηταν το Peugeot 403 ή το 404 (μαλλον το 404), που ειχε την ταπα του ρεζερβουαρ κρυμμενη κατω απο την πισω πινακιδα, η οποια ανοιγε ολοκληρη με ενα ελατηριο για να βαλεις βενζινη!

                                      Το 403 είχε το στόμιο του ρεζερβουάρ βενζίνης στο πίσω απο το δεξί πίσω φανάρι, και το οποίο άνοιγε το μισό. Το 404 είχε την τάπα πίσω απο την πινακίδα κυκλοφορίας και η οποία κατέβαινε για να φτάσεις το στόμιο του ρεζερβουάρ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        takiskoym last edited by

                                        Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
                                        Δεν είμαι σιγουρος αν ηταν το Peugeot 403 ή το 404 (μαλλον το 404), που ειχε την ταπα του ρεζερβουαρ κρυμμενη κατω απο την πισω πινακιδα, η οποια ανοιγε ολοκληρη με ενα ελατηριο για να βαλεις βενζινη!

                                        Το 403 είχε το στόμιο του ρεζερβουάρ βενζίνης στο πίσω απο το δεξί πίσω φανάρι, και το οποίο άνοιγε το μισό. Το 404 είχε την τάπα πίσω απο την πινακίδα κυκλοφορίας και η οποία κατέβαινε για να φτάσεις το στόμιο του ρεζερβουάρ!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          thanosm last edited by

                                          Renault 4 και 5 με την οδική συμπεριφορά που έγερναν τόσο πολύ και νόμιζες ότι ο καθρέπτης σου θα χτυπήσει στα παρκαρισμένα.Το 4 ήταν 750 και αργότερα 850 κυβικά!!Σε πολύ ζόρι άναβε το λαμπάκι της θερμοκρασίας στα όρια των στροφών....αφήνοντας το γκάζι και με συντηρητική οδηγηση εσβηνε.....Παντως ήταν ένα car ιδιαιτερα συμπαθείς...
                                          Αυτοκίνητα με ψυχή βλέπετε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanos last edited by

                                            Γιατί το Suzuki SS40 που είπα πριν, τι ήταν; 543 ολόκληρα κ.εκ!
                                            Τρικύλινδρο μοτέρ. Αλλά για τα κ.εκ καλά τα πήγαινε.

                                            Το Opel Cadett το αυγό, αυτό δεν έχει το στόμιο του ρεζερβουάρ στην πίσω δεξιά κολόνα; Πίσω από την πορτούλα που μοιάζει με αεραγωγό;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 4 / 20
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr