-
Ο χρήστης gonakinen έγραψε:
Ειδα απο χτες οτι εχουν προστεθεί 2 σελίδες στο θέμα ''αναβαση Πορταριάς'' αλλά απο τα ποστ που προστέθηκαν τα πιο πολλά ειναι παπαριές.Γράψτε κατι και για μας που δεν πήγαμε στο αγώνα.. γράψτε κανα παραλειπόμενο.. τι ''στραβωσε'' στην Α6.. κανα καλο η κανα κακό της οργάνωσης..
Έχεις δίκιο φίλε gonakinen........Γενικά η οργάνωση ήταν αρκετά καλή με γρήγορες αντιδράσεις για αυτό και είχαμε πάρα πολύ γρήγορη ολοκλήρωση του αγώνα...Στο θέμα του Πλέσσα δεν ήμουν παρών για να κρίνω αλλά γενικά στην Κ9 στο πρώτο σκέλος όπου χρειάστηκε αντέδρασαν γρήγορα και γενικά όλοι ήταν πειθαρχημένοι....Το μεγάλο μείον είναι δυστυχώς η τραγική κατάσταση του δρόμου με συνεχή μπαλώματα και ανωμαλίες....
Όσο αφορά την Α6 αγωνιζόμενος πήρε τηλέφωνο άλλον αγωνιζόμενο 2-3 μέρες πρίν τον αγώνα και του είπε ποιοί είναι μαιμουδιάρηδες κατά αυτόν και μάλιστα ανέφερε και 'φίλο' του από την εποχή της Ν2 (με τον οποίο κάνανε σαν κολλητοί....και από πίσω θάψιμο..) και του είπε να συμφωνήσουνε όλοι να υπογράψουν χαρτί και να ελένξουνε τις μπιέλες σε όλα τα Α6 αλλά προφανώς την μέρα του αγώνα το μετάνιωσε.......Άσε που όταν τον ξεμπρόστιασε σε όλο τον κόσμο αναφέροντας όλα τα παραπάνω και την τηλεφωνική συνομιλία έκανε τον κινέζο και προσπαθούσε να πάει το θέμα στην πλάκα κάτι που προσπαθούσαν και άλλοι προφανώς για να γλυτώσουν από την δύσκολη κατάσταση....Αυτά έγιναν μπροστά σε όλο τον κόσμο....
Κάτι σε μικρογραφία έγινε στην Ν2 με κατηγορίες και υπονοούμενα για αθλητές που ξαφνικά κάνουνε τρελούς χρόνους αλλά ήταν σιωπηλές χωρίς τον χαμό της Α6.......
Για αυτό λέω ότι όσο δεν ελέγχονται τα αυτοκίνητα αυτή η αρρωστημένη κατάσταση θα συνεχίζεται και την Κυριακή εάν κάποιος απαντούσε στον αγανακτισμένο οδηγό φοβάμαι ότι θα είχαμε άσχημα ξεμπερδέματα...
Φιλικά
Γιάννης -
Ευχαριστω Γιάννη
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Για αυτό λέω ότι όσο δεν ελέγχονται τα αυτοκίνητα αυτή η αρρωστημένη κατάσταση θα συνεχίζεται και την Κυριακή εάν κάποιος απαντούσε στον αγανακτισμένο οδηγό φοβάμαι ότι θα είχαμε άσχημα ξεμπερδέματα...Οταν όμως ελέγξανε αυτεπάγγελτα εκκεντροφόρους στα Ν/2 πέρισυ έγινε χαμός
Ελεγχο για μπιέλες ? Αν μιλάμε για 'άνοιξε κάρτερ να δω ότι έχεις τις μπιέλες του κατασκευστή και όχι πχ. σφυρήλατες' τότε ΟΚ. Αν μιλάμε για σωστό έλεγχο μπιελών, δηλ. ξεμοντάρισμα-μέτρημα-ζύγισμα κτλ., τότε θα μου επιτρέψεις να πω 'να κάνουν ένσταση'. Να λυθεί το μοτέρ του άλλου 'ζεμπίλι' αυτεπάγγελτα δε γίνεται, ελπίζω να είναι σαφές αυτό. Ο έχων απορία πληρώνει και μαθαίνει._
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για αυτό λέω ότι όσο δεν ελέγχονται τα αυτοκίνητα αυτή η αρρωστημένη κατάσταση θα συνεχίζεται και την Κυριακή εάν κάποιος απαντούσε στον αγανακτισμένο οδηγό φοβάμαι ότι θα είχαμε άσχημα ξεμπερδέματα...
Οταν όμως ελέγξανε αυτεπάγγελτα εκκεντροφόρους στα Ν/2 πέρισυ έγινε χαμός
Ελεγχο για μπιέλες ? Αν μιλάμε για 'άνοιξε κάρτερ να δω ότι έχεις τις μπιέλες του κατασκευστή και όχι πχ. σφυρήλατες' τότε ΟΚ. Αν μιλάμε για σωστό έλεγχο μπιελών, δηλ. ξεμοντάρισμα-μέτρημα-ζύγισμα κτλ., τότε θα μου επιτρέψεις να πω 'να κάνουν ένσταση'. Να λυθεί το μοτέρ του άλλου 'ζεμπίλι' αυτεπάγγελτα δε γίνεται, ελπίζω να είναι σαφές αυτό. Ο έχων απορία πληρώνει και μαθαίνει._
+1
-
Μολις πριν λίγο είδα το βίντεο και δε μου φαίνεται οτι οτι αγνοήσε καμια σημαία ο Κυρκος. Οι κριτές θα έπρεπε είχαν μιλήσει με το προηγούμενο Κ στο αμέσως επομενο δευτερόλεπτο που είχε εξοδο ο κ.Πλέσσας. Αν παρατηρησετε και απο τα δυο βίντεο ο κριτης με το κιτρινο γιλέκο δεν μιλάει στο VHF (που το έχει στο πέτο) παρα μόνο 15 δεύτερα απο τη στιγμή που ακούμπησε το sierra στο τοίχο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή του κάνει μόνο υπόδειξη να φύγει. ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ. Ακόμα και πρωτάρης θα καταλάβαινε πιο σύντομα οτι το sierra δεν προκυται να κουνηθεί μετα απο τέτοια επαφή. Απο την έξοδο μέχρι την στιγμή που έφτασε στο σημείο ο Κύρκος μεσολάβησαν 20 δεύτερα όπως είδα στο βίντεο....δηλαδή μέχρι να καταλάβει ο κριτής στο προηγούμενο Κ και να προλάβει να βγάλει σημαία στο ερχόμενο αμάξι, κλάφτα Χαράλαμπε.
Επίσης ο κριτής κάθεται με τη σημαία σε λάθος σημείο. Ο Κύρκος βγαίνει απο αριστερή στροφή με πολλά και ο κριτής κάθεται τέρμα αριστερα στο δρόμο με αποτέλεσμα να μην τον εχει δει παρα μόνο στη έξοδο της στροφής. Γνώμη μου είναι πως σαν οδηγός το χειριστηκέ σωστά και αδικά τον κατηγορείτε. -
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Μολις πριν λίγο είδα το βίντεο και δε μου φαίνεται οτι οτι αγνοήσε καμια σημαία ο Κυρκος. Οι κριτές θα έπρεπε είχαν μιλήσει με το προηγούμενο Κ στο αμέσως επομενο δευτερόλεπτο που είχε εξοδο ο κ.Πλέσσας. Αν παρατηρησετε και απο τα δυο βίντεο ο κριτης με το κιτρινο γιλέκο δεν μιλάει στο VHF (που το έχει στο πέτο) παρα μόνο 15 δεύτερα απο τη στιγμή που ακούμπησε το sierra στο τοίχο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή του κάνει μόνο υπόδειξη να φύγει. ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ. Ακόμα και πρωτάρης θα καταλάβαινε πιο σύντομα οτι το sierra δεν προκυται να κουνηθεί μετα απο τέτοια επαφή. Απο την έξοδο μέχρι την στιγμή που έφτασε στο σημείο ο Κύρκος μεσολάβησαν 20 δεύτερα όπως είδα στο βίντεο....δηλαδή μέχρι να καταλάβει ο κριτής στο προηγούμενο Κ και να προλάβει να βγάλει σημαία στο ερχόμενο αμάξι, κλάφτα Χαράλαμπε.
Επίσης ο κριτής κάθεται με τη σημαία σε λάθος σημείο. Ο Κύρκος βγαίνει απο αριστερή στροφή με πολλά και ο κριτής κάθεται τέρμα αριστερα στο δρόμο με αποτέλεσμα να μην τον εχει δει παρα μόνο στη έξοδο της στροφής. Γνώμη μου είναι πως σαν οδηγός το χειριστηκέ σωστά και αδικά τον κατηγορείτε.Πρώτα απ' όλα η σαφής εντολή που έχει ένας κριτής σε ανάβαση (τουλάχιστον σε όσες έχω πάει εγώ σαν κριτής) ειναι να μην κάνουμε αμέσως λόγο στο vhf για κοκκινες σημαίες, για να μη διακόπτεται η ροή του αγώνα χωρίς σοβαρό λόγο (πχ ένα απλό τετ-α-κε ή μια μικρή επαφή), παρά μόνο αν έχει γίνει κατι πραγματικά άσχημο. Περιμένουμε 5-10 δευτερα και μετά.
Αν προσέξεις ο Πλέσσας μετά τη στουκα πάει να κινηθεί. Αυτός πιστευω οτι ήταν ο λόγος που ο κριτής δε βγηκε αμέσως. Αν δεις καλά, θα παρατηρησεις οτι μόλις ξανασταμάτησε, του έκανε σήμα του στυλ 'τέλος?' και αμέσως μετά έστειλε τον άλλο με τη σημαία. Ο οποιος παρεπιπτώντος καθοταν ΙΜΟ στη σωστη πλευρα του δρόμου, μια και από την αριστερή ο Κύρκος κάθεται αριστερά για αρκετά μέτρα, για να στρίψει τη δεξιά. Εξάλλου και ο Πλέσσας αριστερά καθοταν όταν μπλόκαρε. Τον έχει λοιπόν ακριβως φατσα κάρτα και ειναι δύσκολο να μην τον δει.
Αυτό που μπορώ να προσάψω ειναι οτι αυτός που πάει με τη σημαία στα χέρια δε φοράει κίτρινο γιλέκο. Όπως και να το πάμε βοηθάει πάρα πολύ για να γίνει πιο εμφανής. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για αυτό λέω ότι όσο δεν ελέγχονται τα αυτοκίνητα αυτή η αρρωστημένη κατάσταση θα συνεχίζεται και την Κυριακή εάν κάποιος απαντούσε στον αγανακτισμένο οδηγό φοβάμαι ότι θα είχαμε άσχημα ξεμπερδέματα...
Οταν όμως ελέγξανε αυτεπάγγελτα εκκεντροφόρους στα Ν/2 πέρισυ έγινε χαμός
Ελεγχο για μπιέλες ? Αν μιλάμε για 'άνοιξε κάρτερ να δω ότι έχεις τις μπιέλες του κατασκευστή και όχι πχ. σφυρήλατες' τότε ΟΚ. Αν μιλάμε για σωστό έλεγχο μπιελών, δηλ. ξεμοντάρισμα-μέτρημα-ζύγισμα κτλ., τότε θα μου επιτρέψεις να πω 'να κάνουν ένσταση'. Να λυθεί το μοτέρ του άλλου 'ζεμπίλι' αυτεπάγγελτα δε γίνεται, ελπίζω να είναι σαφές αυτό. Ο έχων απορία πληρώνει και μαθαίνει._
Δέν είπα Νάσο να λύσουνε όλα τα μοτέρ επίσης όσο αφορά τις μπιέλες προφανώς για να μιλάνε για ομαδικές υπογραφές να ελεχτούνε όλων τα αυτοκίνητα δεν νομίζω να εννοούσαν για ξεμοντάρισμα-μέτρημα και ζύγισμα σε 15 αυτοκίνητα
Από την άλλη με τους σχεδόν μηδαμινούς ελέγχους για τα ουσιώδη και την ατιμωρησία ουσιαστικά όσων πιάνονται νομίζω τόσα χρόνια ότι διαιωνίζεται μια αρρωστημένη κατάσταση σε Ν2/Α6 που οδηγεί σε λυκοφιλίες ,προκαταλήψεις, κακό κλίμα και παρεξηγήσεις μεταξύ των αγωνιζομένων με αποτέλεσμα την αποχώρηση αρκετών εξ' αυτών......
Δε πιστεύω ότι φταίνε οι τεχνικοί έφοροι απλά πιστεύω ότι είναι ένα χρόνιο σοβαρό πρόβλημα και δεν βλέπω να γίνεται κάτι για την λύση του.....Το υπάρχον ζήτημα με το κόστος για τις ενστάσεις δεν νομίζω ότι βοηθάει γιατί εάν ένας τίμιος αγωνιζόμενος κυνηγάει το πρωτάθλημα με άλλους 2-3 συναθλητές του και έχει υποψίες για παρανομίες από αυτούς για να ζητήσει έλεγχο για μοτέρ χρειάζεται πάνω από 10,000ε για όλους μαζί
Βέβαια ούτε είναι λύση να λύνει όποιος θέλει τσάμπα για ψύλλου πήδημα το μοτέρ του άλλου απλά πρέπει να βρεθεί μια πιο δίκαιη λύση για να σταματήσει αυτή η καχυποψία και η αδικία βέβαια για τους νόμιμους
Φιλικά
Γιάννης -
ΜΑ ΦΙΛΕ GONAKINEN,πώς να μην δείς 40 Α Κ Υ Ρ Ε Σ απαντήσεις στο θέμα αφου κάποιοι άλλοι χαλάστηκαν γιατί ΤΟΛΜΗΣΑ να εκφράσω την λύπη μου για το συμβάν του κ.Πλέσσα!??!...ΤΕΣΠΑ...Μίλισα με παιδί απο Βόλο και ο Κύρκος σωστά σταμάτησε!
-
Δηλαδή τι προτείνεις ?
Το κόστος των ενστάσεων είναι υψηλό διότι το να λύσεις ένα μοτέρ είναι ακριβό. Δηλαδή αν του λύσεις του άλλου το μοτέρ πόσα θεωρείς λογικό κόστος για λύσε-δέσε, 500 ευρώ ? Τα έξοδα στην εγκύκλιο είναι μέσες τιμές από αντιπροσωπείες κτλ. και νομίζω είναι αρκετά ρεαλιστικά (πολλοί αγωνιζόμενοι παραπονούνται πως είναι λίγα). Βάλε μέσα και έξοδα (μεταφοράς, φύλαξης, συνεργεία, οι τεχνικοί έφοροι που θα φύγουν από τη δουλειά τους για την εκδίκαση της ένστασης), το παράβολο της ΕΘΕΑ (ακριβό ? Ισως, αλλά σαν ποσοστό στο συνολικό κόστος είναι μικρό) και θα δεις πως είναι λογικά.
Και δε χρειάζεται να λύσεις 10 αυτοκίνητα, λύσε ένα...
Απλά φοβάμαι πως όλοι λένε-λένε αλλά επειδή έχουν λερωμένη τη φωλιά τους, δεν κάνουν τίποτα.
-
Ο χρήστης MichalisCorsa έγραψε:
Μολις πριν λίγο είδα το βίντεο και δε μου φαίνεται οτι οτι αγνοήσε καμια σημαία ο Κυρκος. Οι κριτές θα έπρεπε είχαν μιλήσει με το προηγούμενο Κ στο αμέσως επομενο δευτερόλεπτο που είχε εξοδο ο κ.Πλέσσας.** Αν παρατηρησετε και απο τα δυο βίντεο ο κριτης με το κιτρινο γιλέκο δεν μιλάει στο VHF (που το έχει στο πέτο) παρα μόνο 15 δεύτερα απο τη στιγμή που ακούμπησε το sierra στο τοίχο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή του κάνει μόνο υπόδειξη να φύγει. ΛΑΘΟΣ ΜΕΓΑΛΟ**. Ακόμα και πρωτάρης θα καταλάβαινε πιο σύντομα οτι το sierra δεν προκυται να κουνηθεί μετα απο τέτοια επαφή. Απο την έξοδο μέχρι την στιγμή που έφτασε στο σημείο ο Κύρκος μεσολάβησαν 20 δεύτερα όπως είδα στο βίντεο....δηλαδή μέχρι να καταλάβει ο κριτής στο προηγούμενο Κ και να προλάβει να βγάλει σημαία στο ερχόμενο αμάξι, κλάφτα Χαράλαμπε.
Επίσης ο κριτής κάθεται με τη σημαία σε λάθος σημείο. Ο Κύρκος βγαίνει απο αριστερή στροφή με πολλά και ο κριτής κάθεται τέρμα αριστερα στο δρόμο με αποτέλεσμα να μην τον εχει δει παρα μόνο στη έξοδο της στροφής. Γνώμη μου είναι πως σαν οδηγός το χειριστηκέ σωστά και αδικά τον κατηγορείτε.+1
καί κάτι άλλο.......αυτός που έβγαλε τη σημαία στον Κύρκο ήταν κριτής ??? Αν ναί που είναι το ευδιάκριτο γιλέκο του ??? και καθόταν να 'περιμένει' στο σωστό σημείο ???? Από την στιγμή που θα συνέβαινε κάτι πόσο χρόνο ήθελε να πάει (ενω έπρεπε ήδη να ήταν) στο σημείο που θα σταμάταγε με ασφάλεια τον επόμενο οδηγό (τον οποίο δεν ειδοποίησε το προηγούμενο Κ όπως φαίνεται και απο την καθυστερημένη ενημέρωση που έκανε ο κριτής ) ???
Αν θέλουμε να 'διώχνουμε' τα αγωνιστικά στα 15 και 20 δευτερόλεπτα για να τελειώνουμε , τότε πρέπει έχουμε και στελέχη που να είναι ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ και να μπορούν να αντιδράσουν σωστά στον ελάχιστο αυτό χρόνο. (δείτε την ολοφάνερη ΑΜΗΧΑΝΙΑ και των δύο) . Και όχι να ρίχνουμε τα βάρη και τις ευθύνες στον οδηγό μόνιμα....ειδικά αν αυτός λέγεται Κύρκος (καλά που έχει και φρένα τέρατα). Τα ίδια που έγιναν και στη Ριτσώνα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ !!!!! Από τύχη τη γλυτώσαμε πάλι........Καί δεν ξέρω για πόσο θα είμαστε τυχεροί ακόμα........
Οσον αφορά τον Κύριο Πλέσσα.........δεν είδα να μίλησε ούτε να ζήτησε απο κανένα τίποτα.........γιατί τόση ειρωνεία και κακία ??? Αν δεν ήταν στο Δ.Σ. του ΣΟΑΑ θα μίλαγε κανείς ????
Αλλά και ο ΣΟΑΑ επιτέλους θα συνειδητοποιήσει ότι τα μέλη του τρέχουν και ρισκάρουν υπό την εποπτεία ΑΣΧΕΤΩΝ και ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ οργανωτων ????? Πότε θα πάρει απόφαση να απαιτήσει να ΕΛΕΓΧΕΙ ο ίδιος ο σύνδεσμος τα μέτρα ασφαλείας και ειδικά σέ αγώνες 'πολυβόλο' όπως οι αναβάσεις , τουλάχιστον τις θέσεις των κριτών ??? Τι διάολο αυτούς θα τρέχουν αφού ξέρουν ότι εξ ορισμού οι οδηγοί είναι τα μαύρα πρόβατα.........
-
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΛΕΣΣΑ!..ΤΟΣΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΘΗΞΑ ΕΓΩ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΙΛΕ???..........
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
[
Πρώτα απ' όλα η σαφής εντολή που έχει ένας κριτής σε ανάβαση (τουλάχιστον σε όσες έχω πάει εγώ σαν κριτής) ειναι να μην κάνουμε αμέσως λόγο στο vhf για κοκκινες σημαίες, για να μη διακόπτεται η ροή του αγώνα χωρίς σοβαρό λόγο (πχ ένα απλό τετ-α-κε ή μια μικρή επαφή), παρά μόνο αν έχει γίνει κατι πραγματικά άσχημο. Περιμένουμε 5-10 δευτερα και μετά.Ταύρε νομίζω ότι δεν ήθελε και πολύ μυαλό για να καταλάβει ο συγκεκριμένος κριτής ότι το περιστατικό ήταν όντως άσχημο και θα έπρεπε να διακοπεί ο αγώνας.........γενικά όμως περιμένοντας 5-10 δευτερόλεπτα ο επόμενος οδηγός σου έρχεται , και μέχρι να περάσουν αυτά τα 5-10 , να αποφασίσεις ΑΝ πρέπει να το σταματήσεις , και να δώσεις εντολή στον κριτη με τη σημαία ΝΑ ΠΑΕΙ στη θέση που θα τον σταματήσει (αν έχει περάσει απο το προηγούμενο Κ) τότε τον έχεις κυριολεκτικά 'φάτσα-κάρτα'.......οι ενστάσεις μου είναι αποκλειστικά στην ΘΕΣΗ των κριτων και ειδικά αυτων που κρατάνε τις κόκκινες σημαίες..........δεν κάθονται όλοι μαζι για παρέα..........
-
Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΛΕΣΣΑ!..ΤΟΣΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΘΗΞΑ ΕΓΩ ΕΝΝΟΕΙΣ ΦΙΛΕ???..........ρίξε μια ματιά σε όσα γράφτηκαν πριν και θα σχηματίσεις άποψη κι εσυ............δεν προκάλεσε κανένα ο Πλέσσας , γιατι οι επιθέσεις εναντίον του ??? Αυτό λέω .......
-
ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΕ Μ!!!....ΕΓΩ ΗΡΘΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΑ...ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Ν.ΠΛΕΣΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΣΗ ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ(ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟΥ 2008 )ΤΟ ΤΑΤΟΙ...ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΜΕ ΚΡΑΖΟΥΝΕ...ΑΥΤΟ ΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!ΓΙΑΤΙ ΤΥΟΣΗ ΚΑΚΙΑ..ΕΝΑ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ??? ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΡΟΣ ''ΟΦΕΛΟΣ'' ΤΟΥΣ!
-
Ο χρήστης MAGIK έγραψε:
[
Πρώτα απ' όλα η σαφής εντολή που έχει ένας κριτής σε ανάβαση (τουλάχιστον σε όσες έχω πάει εγώ σαν κριτής) ειναι να μην κάνουμε αμέσως λόγο στο vhf για κοκκινες σημαίες, για να μη διακόπτεται η ροή του αγώνα χωρίς σοβαρό λόγο (πχ ένα απλό τετ-α-κε ή μια μικρή επαφή), παρά μόνο αν έχει γίνει κατι πραγματικά άσχημο. Περιμένουμε 5-10 δευτερα και μετά.Ταύρε νομίζω ότι δεν ήθελε και πολύ μυαλό για να καταλάβει ο συγκεκριμένος κριτής ότι το περιστατικό ήταν όντως άσχημο και θα έπρεπε να διακοπεί ο αγώνας.........γενικά όμως περιμένοντας 5-10 δευτερόλεπτα ο επόμενος οδηγός σου έρχεται , και μέχρι να περάσουν αυτά τα 5-10 , να αποφασίσεις ΑΝ πρέπει να το σταματήσεις , και να δώσεις εντολή στον κριτη με τη σημαία ΝΑ ΠΑΕΙ στη θέση που θα τον σταματήσει (αν έχει περάσει απο το προηγούμενο Κ) τότε τον έχεις κυριολεκτικά 'φάτσα-κάρτα'.......οι ενστάσεις μου είναι αποκλειστικά στην ΘΕΣΗ των κριτων και ειδικά αυτων που κρατάνε τις κόκκινες σημαίες..........δεν κάθονται όλοι μαζι για παρέα..........
Στο bold μαζί σου... το ειπα και στο θέμα της αναβασης Ομαλού. Η σημαία πρέπει να βρίσκεται (μαζί με τον κριτή βεβαιως ) πριν την εισοδο της στροφής.
Για τα υπολοιπα (για το αν και πόσο δλδ πρέπει να περιμένεις) ειναι και θέμα πειρας και ψυχραιμίας εκεινη τη στιγμή βεβαιως.
Ουκ ολίγες φορές πάντως ειχαμε στο παρελθόν κοκκινες για ένα ανουσιο τετ-α-κε, που μετά από 10 δευτερα ειχε φυγει... -
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΙΟΥΜΠ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ http://www.youtube.com/daf3m ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΩΣΙΜΟ ΤΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ!!!
-
Αφου λοιπον εγινα θεμα της συζητησης σας ,σημερα που διαβασα τα σχολια σας θα σας πω και τα δικα μου.
Κατ αρχην ευχαριστω οσυς ενδιαφερθηκαν ειλικρινα και γνησια για το τι θα γινει μετα την εξοδο.
Δυστυχως το αυτοκινητο δεν επισκευαζεται ,εχει στραβωσει ολη καροτσα σε διαφορα σημεια (γερακισιο ματι ο taurus ,ακου φτερο-καπω) και ενα project που ξεκινησε το 2002 (με προσπαθειες πολλων φιλων και πολλα εξοδα που δεν περισσευουν) εχει φτασει σε πολυ δυσκολη θεση.Στο θεμα των κριτων τωρα,ευτυχως που ηταν ο Λαμπρος γιατι αν ηταν καποιος πιο απειρος και αντιδρουσε με φρεναρισμα πανικου τα πραγματα θα ηταν πολυ χειροτερα.Στο συγκεκριμενο σημειο χρειαζεται ακομα ενας κριτης στο τελος της ευθειας που να εχει οπτικη επαφη με το Κ και αυτης και της προηγουμενης στροφης,γιατι το βουλιαγμα που εχει το οδοστρωμα στο συγκεκριμενο σημειο κανει πολυ δυσκολο το οριακο φρεναρισμα και οποιος ορμηξει λιγο παραπανω παει κατευθειαν για τα 'μελια'.Ν.Πλεσσας
-
NIKOΛΑΚΗ ΚΡΙΜΑ ΑΛΛΑ ΔΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ!...ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑ??? ...ΜΕ ΚΡΑΞΑΝ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΑΝΑΠΤΕΡΩΣΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΕΦΙ... ...ΔΗΛΑΔΗ ΤΑΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ???
-
Δυστυχως δεν...........
-
ΚΑΛΑ ΚΡΙΜΑ!!! ...ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΦΤΙΑΚΣΕ FACEBOOK ΚΑΙ ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ GREEK RACING FORD SIERRA RS COSWORTH POU EXEI EKEI...
28η Ανάβαση Πορταριάς 20-21/9