Όταν πήγα να δω το Abarth διαφώνησα με τους πωλητές για τις δαγκάνες, λέγοντάς τους πως έχει 2 έμβολα ενώ αυτοί μου έλεγαν πως είναι ίδιες με της Mito, δηλ. 4πίστονες. Ακόμα δεν ξέρω τι ισχύει. Όταν το πάρω στα χέρια μου θα τις ανοίξω και θα σας πω, να μου φύγει κι εμένα η περιέργεια.
@Tsilis Γιατρέ εκτός από φωτογραφίες, έχω τάξει και βόλτα
@ Busso Έγραψες πως το μοναδικό spec που υπερισχύει το Abarth είναι η διάμετρος των πίσω δίσκων. Και όντως έτσι είναι. Ευτυχώς θα έλεγα εγώ, καθώς αν είχε τα 17000 ηλεκτρονικά συστήματα της Alfa, μόνο Abarth δε θά 'πρεπε να το λένε (πάλι καλά που και το ESP του είναι λίγο...αναίσθητο.) Ας μειονεκτεί λοιπόν το GPA στα περισσότερα specs, καθώς αυτό για μένα λειτουργεί αντιστρόφως ανάλογα με την οδηγική ευχαρίστηση που σου προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Γι' αυτό και θεωρώ το GPA πιο ανόθευτο οδηγικά και γι'αυτό το επέλεξα από την all around Mito.
ΥΓ Μήπως να μεταφέρονταν όλα αυτά στο thread του GPA?