Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 RC 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 RC 2007
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 32
    • 33
    • 24 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    86
    651
    1306
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      106_4_ever last edited by

      συμφωνώ στο ότι ο καθένας του αρέσει να πηγαίνει στις στροφές έχοντας την δικιά του φιλοσοφία....αλλά έχοντας οδηγήσει ενα φουσκωτό ενος φίλου στην χαλκιδική θέλω να κάνω τον παραλληλισμό....είναι το ίδιο να πηγαίνεις με ένα κότερο και την άνεση του και την ασφάλεια που σου προσφέρει πάνω στα κύματα και το ίδιο να χτυπιέσαι με το φουσκωτό και να παλεύεις με το τιμόνι και να ουρλιάζεις από αδρεναλίνη????? ε κατι τετοιο γίνεται πιστευω με τα σουπερ ηλεκτρονικα ακριβα σύγχρονα αυτοκίνητα... δεν υπάρχει η αισθηση οτι κερδιζείς τους νόμους της φύσης.....αυτό είναι σπορ οδήγησή αλλιώς ολοι μπορούμε να πάμε γρήγορα...δεν θέλει πολλά άλογα.....αλλά αίσθηση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mpikoylis-giannis last edited by

        Τα διαβασα ολα.Τελικα παιδια καλο το RC;Να το παρω?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης Μπικουλης Γιαννης έγραψε:
          Τα διαβασα ολα.Τελικα παιδια καλο το RC;Να το παρω?

          μια χαρα ειναι,εγω παντως θα κοιταζα και το opc... το rc σιγουρα θα να πιο ευχαριστο στην οδηγηση(εχω οδηγησει μονο το gt) αλλα το αλλο ειναι πυραυλος...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giannis206 last edited by

            Μπορεί στα χαρτιά να είναι πύραυλος αλλά στο δρόμο δεν το δικαιολογεί....
            Βρήκα ένα και είχαμε μερικά τζατζαρίσματα...
            Με έπερνε αλλά όχι τρελά!!Βέβαια στην πρώτη στροφή έκανε δεξιά....
            Μετά μιλήσαμε και μου είπε ότι έχει φίλτρο, πρόγραμμα εξάτμιση....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              κατι δε κολλαει...

              το κορσα ειναι 10αλογα πανω απο δικο σου πραγματικα
              ιδια κιλα και με 6αρι
              με προγραμμα φιλτρο εξατμιση
              οκ αντε να πηγαινει +30απο σενα (καπου 215το πολυ παει και σενα ειναι καπου 180 μαχα)

              δε μαζευονται αυτα τα αλογα ουτε με σφαιρες σε ευθεια.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Όπως θα έλεγε και κάποιος κοινός γνωστός, κάποιος άλλαζε ταχύτητες με τους αγκώνες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nidosan last edited by

                  Προσωπικά τα βρίσκω λογικά αυτά που γράφει ο Γιάννης.

                  Μαμά, το 207 μπορεί να κερδίζει από στάση μέχρι κάποιο σημείο, κι ας έχει λίγο περισσότερα κιλά ανά ίππο και 5άρι (έχει όμως και μεγαλύτερη ροπή και καλύτερη καμπύλη απόδοσης). Σε 0-100 δίνει 7.1 ο ένας (207), 7.2 o ο άλλος (Corsa) και σε διάφορες μετρήσεις που έχουν γίνει (π.χ. http://xs231.xs.to/xs231/08384/corsaopc ... 100240.jpg ) τα άλογα του Corsa δεν είναι απαραίτητο ότι θα καθαρίσουν το οπτικό του πεδίο. Ε, αν δεν είναι και κανα φορβερό πρόγραμμα αυτό που είχε βάλει ο τύπος και δεν έχει και φρέσκα λάστιχα να μη χαζοσπινάρει 1η-2α, λογικό να είναι ΛΙΓΟ μπροστά κι όχι κάμποσες καρότσες κι ας μην άλλαζε με τους αγκώνες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pskarm last edited by

                    kala σε αυτο που λες δεν εχεις αδικο
                    οσα μα οσα αλογα και να εχει ενα αμαξι αυτα μετα απο ενα σημειο τα βγαζει και τα βλεπεις σε διαφορες στη 4η ...
                    μεχρι και 3η ολοι καλοι ειναι!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Το προγραμμα στο κορσα δεν δινει πολλα αλογα σαν απολυτο νουμερο αλλα γεμιζει παρα πολυ τις καμπυλες...ΠΑΡΑ πολυ ομως. Ενας φιλος εχει βαλει στο κορσακι του BSR, και πραγματικα ειναι πολυ πιο γεματο το αμαξι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        ναι αλλα τετοιο κορσα επειδη εχω οδηγησει ειναι ακομα χειροτερο στις στροφες αφου δεν υπαρχει καμια γραμμικοτητα στο μοτερ του...προσωπικα μου θυμησε φτιαγμενο πουντο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis206 last edited by

                          Μετά από ένα ταξίδι με σταθερά 140 , με μερικά ανοίγματα ως τα 200 κατανάλωση 8.4!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            corsadi last edited by

                            Να σε ρωτησω κατι...αν απενεργοποιησεις το antispin κ πατησεις πχ μια πρωτη,οχι απαραιτητα απο σταση αλλα κ τσουλητα,χτυπανε οι βασεις μηχανης;;;Γιατι σε ενα gt που το εκανα χτυπουσαν ενω κ στο rallye της αντιπροσωπειας στις γρηγορες αλλαγες χτυπουσαν οι βασεις!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by

                              Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                              ναι αλλα τετοιο κορσα επειδη εχω οδηγησει ειναι ακομα χειροτερο στις στροφες αφου δεν υπαρχει καμια γραμμικοτητα στο μοτερ του...προσωπικα μου θυμησε φτιαγμενο πουντο.

                              Eπειδη ετυχε να το οδηγησω και εγω (και το 'βλεπω' σχεδον καθημερινα), εχω ακριβως την αντιθετη αποψη.
                              Ουτε υποστροφη, ουτε υπερστροφη, ουτε τιποτα.Τρενο. Ολα ελεγχομενα, παει πολυ γρηγορα στα στροφιλικια αρκει να συνειδητοποιεις οτι οδηγεις υπερτροφοδοτουμενο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pskarm last edited by

                                http://www.carsinspections.com/gr/tunin ... dpdyno.jpg

                                ayto to prama σου τραβαγε τετοιο ροπιασμα στις 3+ που απλα δεν γινεται να το οδηγησεις σε στροφες γρηγορα....δε μιλαμε για μαμα κορσα υποψην...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  saxon_747 last edited by

                                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                  δε μιλαμε για μαμα κορσα υποψην...

                                  Για OPC ελεγα εγω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    s3 last edited by

                                    και ο pskarm λεει για opc φτιαγμενο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
                                      Να σε ρωτησω κατι...αν απενεργοποιησεις το antispin κ πατησεις πχ μια πρωτη,οχι απαραιτητα απο σταση αλλα κ τσουλητα,χτυπανε οι βασεις μηχανης;;;Γιατι σε ενα gt που το εκανα χτυπουσαν ενω κ στο rallye της αντιπροσωπειας στις γρηγορες αλλαγες χτυπουσαν οι βασεις!!!

                                      αυτο στο εκανε σε πολυ γλιστερο δρομο(βρεγμενο ισως?)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Το ESP απενεργοποιείται μόνιμα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimgster last edited by

                                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                          Το ESP απενεργοποιείται μόνιμα?

                                          Στο RC ναι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsadi last edited by

                                            Σε στεγνη γλιστερη ασφαλτο πολης.Το antispin απενεργοποιησα,οχι το esp...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 24 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr