-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
RFID??Τι σημαινει αυτο?
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Σε μερικές χώρες της ΕΕ πάντως ήδη συζητούν την 'Μόνιμη προσωπική πινακίδα' που δεν μου ακούγεται άσχημο...
Θα έχεις για πάντα την ίδια πινακίδα, όσα οχήματα κι αν αλλάξεις στο μέλλον...Το εχουνε στην Ελβετία. Η πινακίδα ανήκει στον κάτοχο, όχι στο αυτοκίνητο. Αν ο κάτοχος αλλάξει αυτοκίνητο κρατάει την ίδια πινακίδα. Αν έχει 3 αυτοκίνητα, που δεν τα κυκλοφορεί ταυτόχρονα, μπορεί να έχει ένα ζεύγος πινακίδες και να τις τοποθετεί στο αυτοκίνητο που θέλει να κυκλοφορήσει. Έτσι πληρώνει και ασφάλεια για 1 αυτοκίνητο, όχι για όλα (για το αυτοκίνητο που έχει τα ακριβότερα ασφάλιστρα). Στην Ελλάδα το πρόβλημα θα ήταν ότι όσοι έχουν 2 αυτοκίνητα θα τύπωναν άλλο ένα ζεύγος πλαστές πινακίδες και θα τα κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα σα να μη συμβαίνει τιποτα.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Σε μερικές χώρες της ΕΕ πάντως ήδη συζητούν την 'Μόνιμη προσωπική πινακίδα' που δεν μου ακούγεται άσχημο...
Θα έχεις για πάντα την ίδια πινακίδα, όσα οχήματα κι αν αλλάξεις στο μέλλον...Το εχουνε στην Ελβετία. Η πινακίδα ανήκει στον κάτοχο, όχι στο αυτοκίνητο. Αν ο κάτοχος αλλάξει αυτοκίνητο κρατάει την ίδια πινακίδα. Αν έχει 3 αυτοκίνητα, που δεν τα κυκλοφορεί ταυτόχρονα, μπορεί να έχει ένα ζεύγος πινακίδες και να τις τοποθετεί στο αυτοκίνητο που θέλει να κυκλοφορήσει. Έτσι πληρώνει και ασφάλεια για 1 αυτοκίνητο, όχι για όλα (για το αυτοκίνητο που έχει τα ακριβότερα ασφάλιστρα). Στην Ελλάδα το πρόβλημα θα ήταν ότι όσοι έχουν 2 αυτοκίνητα θα τύπωναν άλλο ένα ζεύγος πλαστές πινακίδες και θα τα κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα σα να μη συμβαίνει τιποτα.
Και τότε πως ταυτοποιείται το αυτοκίνητο π.χ. σε περίπτωση ατυχήματος; Αφού η πινακίδα δεν συνδέεται με συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Με τον αριθμό πλαισίου; Τρέχα γύρευε...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καλό σαν σκεπτικό και σίγουρα πιο πρακτικό αλλά δίνει επιπλέον δουλειές στις εφορίες ... συν το ότι όλο το ελληνικό δημόσιο πρέπει να συνδεθεί οn line, πράγμα δύσκολο αφού εμπειρικά τουλάχιστον η μία υπηρεσία με την άλλη τηλεφωνικά δυσκολευονται να επικοινωνίσουν ...Οι εφορίες πάσχουν από έλλειψη οργάνωσης ως προς τη δουλειά που έχουν να διεκπαιρεώσουν, και λόγω διατήρησης διαδικασιών που θα έπρεπε να μην υφίστανται εδώ και χρόνια.
Δυστυχώς δεν φαίνεται να υπάρχει διάθεση πραγματικής αξιοποίησης των στοιχείων που συλλέγονται στο TAXISΤο θετικό είναι οτι όσο περνά ο καιρός, τόσο αυξάνονται οι δουλειές που μπορούν να γίνουν online ή/και μέσω ΚΕΠ. Φως όμως δε βλέπω....
Αμήν και πότε να καταργηθεί ο αμαρτωλός ΚΒΣ.. Ποιός τολμάει όμως;
-
Εμένα το αμερικάνικο σύστημα με πινακίδες από κάθε Πολιτεία ξεχωριστά μου φαίνεται χαριτωμένο. Και βέβαια το να γράφεις ό,τι θες (με περιορισμό στον αριθμό των χαρακτήρων) έχει πολύ χαβαλέ. Εγώ βέβαια πήρα τη στάνταρ απλή, γιατί δεν ήθελα να πληρώσω 10-20 δολλάρια το χρόνο.
-
Eγω θάθελα να διαλέξω μόνος μου αριθμό! Οτι θέλω!!!!!!!
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Το εχουνε στην Ελβετία. Η πινακίδα ανήκει στον κάτοχο, όχι στο αυτοκίνητο. Αν ο κάτοχος αλλάξει αυτοκίνητο κρατάει την ίδια πινακίδα. Αν έχει 3 αυτοκίνητα, που δεν τα κυκλοφορεί ταυτόχρονα, μπορεί να έχει ένα ζεύγος πινακίδες και να τις τοποθετεί στο αυτοκίνητο που θέλει να κυκλοφορήσει. Έτσι πληρώνει και ασφάλεια για 1 αυτοκίνητο, όχι για όλα (για το αυτοκίνητο που έχει τα ακριβότερα ασφάλιστρα). Στην Ελλάδα το πρόβλημα θα ήταν ότι όσοι έχουν 2 αυτοκίνητα θα τύπωναν άλλο ένα ζεύγος πλαστές πινακίδες και θα τα κυκλοφορούσαν ταυτόχρονα σα να μη συμβαίνει τιποτα.
Και τότε πως ταυτοποιείται το αυτοκίνητο π.χ. σε περίπτωση ατυχήματος; Αφού η πινακίδα δεν συνδέεται με συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Με τον αριθμό πλαισίου; Τρέχα γύρευε...
Το αυτοκίνητο έχει πάντα μια πινακίδα επάνω. Και πάντα την ίδια, εκτος κι αν μεταπωληθεί. Αρα δεν υπάρχει πρόβλημα ταυτοποίησης. Απλά η ίδια πινακίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περισσότερα από ένα αυτοκίνητα. (edit: το ξανακοίταξα: μόνο μέχρι 2 διαφορετικά αυτοκίνητα μπορεί να κυκλοφορεί κάποιος εναλλάξ με τις ίδιες πινακίδες)
-
υπερ της καταργησης πινακιδων.... και εισαγωγης καποιου συστηματος αλα RFID.... Τις πινακιδες τις βρισκω πολυ ρετρο πλεον με τοση τεχνολογια γυρω μας.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
υπερ της καταργησης πινακιδων.... και εισαγωγης καποιου συστηματος αλα RFID.... Τις πινακιδες τις βρισκω πολυ ρετρο πλεον με τοση τεχνολογια γυρω μας.Και άμα βρε κουμπάρε μου πατήσεις το χαμστεράκι που έβγαζα βόλτα εκείνη την στιγμή, εγώ πως θα σου πάρω το νούμερο για να σε μηνύσω, μου λες;
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
υπερ της καταργησης πινακιδων.... και εισαγωγης καποιου συστηματος αλα RFID.... Τις πινακιδες τις βρισκω πολυ ρετρο πλεον με τοση τεχνολογια γυρω μας.
Και άμα βρε κουμπάρε μου πατήσεις το χαμστεράκι που έβγαζα βόλτα εκείνη την στιγμή, εγώ πως θα σου πάρω το νούμερο για να σε μηνύσω, μου λες;
Εσυ θα μου κανεις μηνυση? ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ, που εβγαλες το αδεσποτο σου βολτα στον δρομο μου και μου λερωσες το ελαστικο με οργανικα υπολλειματα
-
Το ΄τοπικό' στοιχείο στις πινακίδες δεν σημαίνει αποκλειστικά την κατηγοροποίηση των οδηγών σε ντόπιους και ξένους, αλλά απλά, θα προσφέρει περισσότερους συνδυασμούς κ δυνατότητα ταχύτερης εξυπηρέτησης του ιδιοκτήτη σε τοπικό επίπεδο. Τώρα όσον αφορά την αστυνομία, ναι με είναι ίσως πιο εύκολο να βρουν κάποιον όταν είναι έξω απο την περιοχή του, αλλά απο την άλλη, το να λέμε οτι ή Τροχαία κύνηγάει επίτηδες 'ξενους' ίσως είναι λίγο υπερβολικό, ειδικά έτσι που έχουν ανακατευτεί τα πράγματα, κ Αθηναικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν παντού. Δεν λέω οτι δεν έχει γίνει ποτέ, απλά ΔΕΝ είναι ο κανόνας. Αντίθετα, οι ντόπιοι οδηγοί συνήθως έχουν κ λίγη υπομονή με κάποιον απο άλλο νομό που βλεπουν να πάει σιγά η να 'ψάχνεται'...
-
ΑΑ-ΧΧΧ-00000
Τα δύο πρώτα για το νομό και τα άλλα ως σειριακός αριθμός
Για κάθε νομό: (24^3*10^5) = 1.382.400.000
Εδώ θα μπορούσε να δεσμεύσει τα γράμματα για κάθε περιοχή του νομού (μερικές περιοχές θα είχαν περισσότερους συνδυασμούς)Αλλιώς
ΑΑ-ΧΧ-00000
Τα δύο πρώτα για το νομό και τα άλλα ως σειριακός αριθμός
Για κάθε νομό: (24^2*10^5) = 57.600.000 (που και πάλι πολλά είναι)Αλλιώς:
ΑΑ-ΧΧ-0000
Τα δύο πρώτα για το νομό και τα άλλα ως σειριακός αριθμός
Για κάθε νομό: (24^2*10^4) = 5.760.000 (που είναι καλά)...Μέχρι να έχουν τελειώσει αυτά τα νούμερα θα έχουμε όλοι διαστημόπλοια...
_
-
Να θυμίσω μόνο ότι τα γράμματα που χρησιμοποιούνται δεν είναι 24 αλλά μόλις 14 αφού στις πινακίδες αποτυπώνονται τα κεφαλαία ελληνικά γράμματα που είναι ίδια με τα λατινικά.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εμένα το αμερικάνικο σύστημα με πινακίδες από κάθε Πολιτεία ξεχωριστά μου φαίνεται χαριτωμένο.Γιατί στη Virginia έχετε το 'Birthplace of aviation' και άλλα χαριτωμένα. Αν ήσουν στο Idaho που έχουν πατάτες στις πινακίδες τους θα είχες άλλη άποψη!
ΑΑ-ΧΧ-0000
Τα δύο πρώτα για το νομό και τα άλλα ως σειριακός αριθμός
Για κάθε νομό: (24^2*10^4) = 5.760.000 (που είναι καλά)...Δεν χρησιμοποιούνται όλα τα γράμματα στις πινακίδες, μόνο όσα είναι κοινά με το λατινικό αλφάβητο.
-
Στην Ελλάδα πάντως πιστεύω πως η αναγραφή του Νομού στις πινακίδες των αυτοκινήτων περισσότερα προβλήματα έχει δημιουργήσει παρά έχει προσφέρει!
Κλασσικό παράδειγμα το 'επιλεκτικό' γράψιμο για παρκάρισμα π.χ από τα όργανα του Νόμου!
Ήμουν φοιτητής στον Βόλο πέντε χρόνια και συμφοιτητές μου που είχαν την 'ατυχία' να κυκλοφορούν με πινακίδες Λάρισας ή Αθήνας είχαν άλλη αντιμετώπιση.....Βέβαια το ίδιο μπορεί να συμβαίνει στην Λάρισα , στην Πάτρα , εδώ και αλλού......
Σαφώς βέβαια και είναι ωραίο χόμπι να περνάς την ώρα σου........Για τις custom πινακίδες δεν είμαι πεπεισμένος πως το ελληνικό δημόσιο θα αντέξει τέτοια ¨καινοτομία'.....
Θα γίνει το έλα να δεις στις εφορίες και αλλού! -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Να θυμίσω μόνο ότι τα γράμματα που χρησιμοποιούνται δεν είναι 24 αλλά μόλις 14 αφού στις πινακίδες αποτυπώνονται τα κεφαλαία ελληνικά γράμματα που είναι ίδια με τα λατινικά.Να ρωτησω κατι . Για παραδειγμα , στη πινακιδα 'ΡΜΤ' δεν συγκρουεται το παραπανω ?
-
Ο χρήστης egobrain έγραψε:
Να θυμίσω μόνο ότι τα γράμματα που χρησιμοποιούνται δεν είναι 24 αλλά μόλις 14 αφού στις πινακίδες αποτυπώνονται τα κεφαλαία ελληνικά γράμματα που είναι ίδια με τα λατινικά.
Να ρωτησω κατι . Για παραδειγμα , στη πινακιδα 'ΡΜΤ' δεν συγκρουεται το παραπανω ?
Eίτε ελληνικα είτε λατινικα ειναι ιδια γραμματα,ασχετα πως τα προφερεις .
Βεβαια υπαρχουν και οι γερμανικες πινακιδες εχουν γραμματα που δεν εχουν αλλες γλωσσες.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βεβαια υπαρχουν και οι γερμανικες πινακιδες εχουν γραμματα που δεν εχουν αλλες γλωσσες.Μάλλον εννοείς τις ρώσικες/βουλγάρικες ή τις τούρκικες ή τις αραβικες που έχουν άλλη γραφή.
Το Γερμανικό αλφάβητο, την λατινική γραφή χρησιμοποιεί (στα κεφαλαία σίγουρα) ... -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Βεβαια υπαρχουν και οι γερμανικες πινακιδες εχουν γραμματα που δεν εχουν αλλες γλωσσες.
Μάλλον εννοείς τις ρώσικες/βουλγάρικες ή τις τούρκικες ή τις αραβικες που έχουν άλλη γραφή.
Το Γερμανικό αλφάβητο, την λατινική γραφή χρησιμοποιεί ...Απλά, χρησιμοποιούν και πεζά γράμματα με umlaut αν χρειαστεί.(πχ)
-
Ίδια στην όψη, όχι στην προφορά. Το θέμα είναι να μπορεί να περιγραφεί (να γραφτεί μάλλον).
Σχετικοάσχετο πραγματικό περιστατικό, πριν χρόνια:
Επέστρεψε κάποιος τουρίστας στο ξενοδοχείο του έπειτα από μια μικρή εκδρομή, και ρώτησε στην ρεσεψιον:
'Είδα μια ταμπέλα στο δρόμο που έγραφε 'ΑΞ ΜΑΠΙΑ', τι είναι αυτό;'(εεεε; )
Μετά ήρθε η αναλαμπή: 'ΑΧ ΜΑΡΙΑ' ( )
Ιδέες για μελλοντικό σύστημα πινακίδων