-
Κατα τα αλλα Αλεξανδρε (Hannibal) καλοριζικο το Clio (r3/cup δεν εχει να λεει) και καλους αγωνες...
Μα Μouhritsa racing team? Xαθηκαν τα ονοματα ρε;ΥΓ: Το 'προεδρικο' Clio ειναι στους 4Τ αυτου του μηνα. Κουκλι Γιωργο, να το χαιρεσαι...
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Κατα τα αλλα Αλεξανδρε (Hannibal) καλοριζικο το Clio (r3/cup δεν εχει να λεει) και καλους αγωνες...
Μα Μouhritsa racing team? Xαθηκαν τα ονοματα ρε;ΥΓ: Το 'προεδρικο' Clio ειναι στους 4Τ αυτου του μηνα. Κουκλι Γιωργο, να το χαιρεσαι...
Giannh to onoma ksekinhse en mia nyxth.....
Mouhritsa einai ta 'zizania' poy fytrwnoyn ekei poy den ta spernoyn kai oso kai na prospa8hseis ayta ekei....Etsi loipon meta ton prwto prwta8lhma prospa8wnatas na mas kopsoyn , na mas paitaksoyn ektws agwnws klp emeis ekei. Opote ena brady poy trwgame oikogeneiaka, o kwstas, egw kai h mhtera moy kati syzhtoysame gia ola ayta peri agwnwn, arxise o Costas na gelaei... Kai asynes8hta toy eipe h mana... 'Ti gelas esy mwrh mouhritsa?'
Kai etsi kai emeine..... -
haniball εγραψε ....
Basika apo alloy ksekinhse to 8ema kai alloy eftase..... Egw ayto blepw kai apanthsh sthn kyria erwthsh poy8ena....
Ο χρήστης APR έγραψε:
[**Που θα ηθελες φιλε μου να τρεξει ενα συγχρονο τετοιο αγωνιστικο ? στην Α7 ?**Με αντιπαλους τι ?
Εχεις δει την ομολογκασιον του clio r3 ? τα φρενα π.χ, ? ποιον απ'τα α7 οπως το 206 rc , to 306 race , to fiesta ακομα και το clio ragnotti εχει τετοια ταψια του μπακλαβα για να σταματησει , εστω κι οτι εφτασες κοντα στα αλογα ......τα περισσοτερα δεν εχουν ενα σασμαν καλο omologe .....Το αυτοκινητο στα παλια κιτ καρ ( group) , πως λοιπον θα συμμετεχει ως αντιπαλος των α7 , με ποια ισοδυναμια .....
Στην γαλλια μονον τρεχει μαζι , γιαυτο και εχει το χειροτερο πρωταθλημα της ευρωπης και μονον η Ιταλια ξεχωριζει , εκει ομως εχουν πεσει εκκατομυρια ευρωπουλα απ'την ρενω , και εχουν γεμισει ολοι οι αγωνες με το cap clio .........
Το εγραψα στην αρχη φιλε μου Ανιβα , αλλα βλεπεις τα φρουτακια τα νεα δεν γραφουν για να μαθουν και να λυσουν τις αποριες τους εδω μεσα ...αλλα για να μας πουλανε τις ασχετες γνωσεις τους αλα νταλλων και να μας τα τετραγωνιζουν μη αφηνοντας να γραψει κανενας χριστιανος κατι να ξεστραβωθουν τα ελληνακια φωσκολακια ...
-
.....
....
Καλά τα λές ότι δεν βρήκε χορηγούς επειδή τρέχει μόνος του !
Για πες μας όμως οι άλλοι που κέρδισαν τις καλές και ανταγωνιστικές για εσένα κατηγορίες Ν4 και Α6, τώρα για ποια ομάδα τρέχουν ? Αυτούς κάλεσε ο Wilson ή βρήκαν άλλον σπόνσορα ?ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΑΛΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΣHΜAIΝΕΙ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ.
Μάλλον δεν ξέρεις οτι το 99% των χορηγών είναι προσωπικές γνωριμίες και κουμπαριές.
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Το ότι οι προσωπικές επιλογές σου είναι διαφορετικές καλό και θεμιτό είναι, αλλά επέτρεψε και σε κάποιους λίγους να έχουν άλλη άποψη. Ετσι και αλλιώς δεν σε εξαναγκάζει κανένας να ακολουθήσεις και να πάρεις και εσύ R3.[/quote]
ΕΙΠΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΧΟΜAI ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΚΦΡΑΖΩ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ.ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΤΙ? ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑ.
ΤΟ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΜΕ 106.ΥΓ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤIΣ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΙ.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ R3 KAI S1600 ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΚΛΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
ΑΠΛΑ ΕΙΠΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ. ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ FORUM.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ 4Τ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΗΝΑ.
ΜΠΡΑΒΟ. ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ.Γ.ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Basika apo alloy ksekinhse to 8ema kai alloy eftase..... Egw ayto blepw kai apanthsh sthn kyria erwthsh poy8ena....
[**Που θα ηθελες φιλε μου να τρεξει ενα συγχρονο τετοιο αγωνιστικο ? στην Α7 ?**Με αντιπαλους τι ?
Εχεις δει την ομολογκασιον του clio r3 ? τα φρενα π.χ, ? ποιον απ'τα α7 οπως το 206 rc , to 306 race , to fiesta ακομα και το clio ragnotti εχει τετοια ταψια του μπακλαβα για να σταματησει , εστω κι οτι εφτασες κοντα στα αλογα ......τα περισσοτερα δεν εχουν ενα σασμαν καλο omologe .....Το αυτοκινητο στα παλια κιτ καρ ( group) , πως λοιπον θα συμμετεχει ως αντιπαλος των α7 , με ποια ισοδυναμια .....
Στην γαλλια μονον τρεχει μαζι , γιαυτο και εχει το χειροτερο πρωταθλημα της ευρωπης και μονον η Ιταλια ξεχωριζει , εκει ομως εχουν πεσει εκκατομυρια ευρωπουλα απ'την ρενω , και εχουν γεμισει ολοι οι αγωνες με το cap clio .........
Το εγραψα στην αρχη φιλε μου Ανιβα , αλλα βλεπεις τα φρουτακια τα νεα δεν γραφουν για να μαθουν και να λυσουν τις αποριες τους εδω μεσα ...αλλα για να μας πουλανε τις ασχετες γνωσεις τους αλα νταλλων και να μας τα τετραγωνιζουν μη αφηνοντας να γραψει κανενας χριστιανος κατι να ξεστραβωθουν τα ελληνακια φωσκολακια ...
Se ayto poy lete exete dikio k. Xrhsto peri synagwnismoy klp. To 8ema omws einai oti gia ayto ginetai kai kat' eksairesh (makari na einai etsi giati tote shmaianei oti kapoios toylaxiston ekane thn doyleia poy eprepe kai asxolh8hke me ta kainoyria agwnistika poy yparxoyn) h epeidh to diko mas kitrino biblio den kserei (mallon gia na to topo8ethsw kalytera) den exei afierwsei kaneis xrono wste na ginei updated?
Akoam 8ymamai otan epsaxna na kanw upgrades sto 106 apo N se A poy moy legane oti an baleis panw ena eksarthma apo to kit car h to maxi (h8ela kai egw na mpleksw me ta tetrapetaloyda tote) 8a etrexa oxi A6 alla san kit car kai as eixa px. mono ayto. Mhpws loipon kai gia ayto ton logo to katatasoyn ekei. Pragmatika h aporeia moy synexizei na yparxei. Apo texnikhs apopshs panta.
Allh aporeia. San kit car ti synagonismo exei sthn klash toy? Poia alla kit car yparxoyn sta ellhnika rally? -
μηπως εχετε μπερδεψει λιγο καποιοι τις εκδοσεις των αγωνιστικων κλιο
εχει 2(-3?) απο οσο εχω καταλαβει
αλλο το cup και αλλο το r3 που τρεχει κιτκαρ και εχει πολλα λεφτα παραπανω -
Ο χρήστης ASTO APENANTI έγραψε:
Kalispera.einai i proti fora pou grafo sto forum kai tha ithela na rotiso gia pio logo to clio r3 stin ellada dilonetai kit car otan pantou einai a7?Euxaristo prokatavolika....-
Στις περισσότερες χώρες τα kit car συμμετέχουν κανονικά στις κλάσεις τους. Στην Ελλάδα υπάρχει διαφοροποίηση και γιαυτό χρειάζεται να δηλώνεται κάτι διαφορετικό. Υπενθυμίζω, πως στην Ελλάδα η φιλοσοφία των κανονισμών είναι τα κιτ καρ να τρώνε κάποιο πέναλτι σε σχέση με τα κανονικά Α, ώστε να ισοσταθμίζεται σε ένα βαθμό η αυξημένη απόδοση και -κυρίως- το αυξημένο κόστος τους. Στο πλαίσιο αυτό το R3 ή θα πρέπει να είναι Α/7 ή θα πρέπει να είναι κιτ καρ, οπότε βλ. το επόμενο.
-
Αν δεις το δελτίο αναγνώρισης του R3 θα καταλάβεις πόσο άδικο θα ήταν να συμμετέχει στην Α/7, διότι πράγματα που απαγορεύεται να αλλάξεις στην Α/7 (στρόφαλος, μπιέλες, σφόνδυλο, πεταλούδα, χταπόδι) είναι αλλαγμένα στην R3. Αρα θα ήταν άδικο για τα 'κανονικά' Α/7 να συναγωνίζονται τα R3, που από άποψη φιλοσοφίας είναι πολύ κοντύτερα στα κιτ καρ παρά στα Α/7 (βέβαια δεν έχουν τις αλλαγές στο αμάξωμα που επιτρέπονται στα κιτ καρ αλλά έχουν σίγουρα περισσότερα απ΄ όσα επιτρέπονται στο Α).
-
Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στην αντιστοίχιση των κλάσεων της Α με αυτές της R: προς το παρόν που υπάρχουν ελάχιστα αυτοκίνητα R (και τα R δεν έχουν 'κανονικό' δελτίο αναγνώρισης R αλλά Α με επέκταση VK-R) η αντιστοίχιση δουλεύει ανάποδα, δηλ. τα R αντιστοιχίζονται και εντάσσονται σε κλάσεις της Α (κιτ καρ στην Ελλάδα) παρά το ανάποδο. Ισως σε 3-4 χρόνια να δουλεύει ανάποδα.
-
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
μηπως εχετε μπερδεψει λιγο καποιοι τις εκδοσεις των αγωνιστικων κλιο
εχει 2(-3?) απο οσο εχω καταλαβει
αλλο το cup και αλλο το r3 που τρεχει κιτκαρ και εχει πολλα λεφτα παραπανωYparxei kai R3 cup gia pista.
Sxetika me ton kodiko R3 einai sthn ekseliksh toy moter. molis brw to mail apo thn renault sport 8a to postarw gia na katalabeis. Kai ayto to mail poy exw afora mono ta pistadika..... Sta rallitzidika den kserw ti paizei ka8ws ta xeirizetai diaforetiko department apo ayto poy epikoinwnw egw.
-
Νομίζω είναι το Cup και το R3 (= ίδιο για πίστα και ράλι, ίσως με μικροδιαφορές)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Kalispera.einai i proti fora pou grafo sto forum kai tha ithela na rotiso gia pio logo to clio r3 stin ellada dilonetai kit car otan pantou einai a7?Euxaristo prokatavolika....
-
Στις περισσότερες χώρες τα kit car συμμετέχουν κανονικά στις κλάσεις τους. Στην Ελλάδα υπάρχει διαφοροποίηση και γιαυτό χρειάζεται να δηλώνεται κάτι διαφορετικό. Υπενθυμίζω, πως στην Ελλάδα η φιλοσοφία των κανονισμών είναι τα κιτ καρ να τρώνε κάποιο πέναλτι σε σχέση με τα κανονικά Α, ώστε να ισοσταθμίζεται σε ένα βαθμό η αυξημένη απόδοση και -κυρίως- το αυξημένο κόστος τους. Στο πλαίσιο αυτό το R3 ή θα πρέπει να είναι Α/7 ή θα πρέπει να είναι κιτ καρ, οπότε βλ. το επόμενο.
-
Αν δεις το δελτίο αναγνώρισης του R3 θα καταλάβεις πόσο άδικο θα ήταν να συμμετέχει στην Α/7, διότι πράγματα που απαγορεύεται να αλλάξεις στην Α/7 (στρόφαλος, μπιέλες, σφόνδυλο, πεταλούδα, χταπόδι) είναι αλλαγμένα στην R3. Αρα θα ήταν άδικο για τα 'κανονικά' Α/7 να συναγωνίζονται τα R3, που από άποψη φιλοσοφίας είναι πολύ κοντύτερα στα κιτ καρ παρά στα Α/7 (βέβαια δεν έχουν τις αλλαγές στο αμάξωμα που επιτρέπονται στα κιτ καρ αλλά έχουν σίγουρα περισσότερα απ΄ όσα επιτρέπονται στο Α).
-
Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στην αντιστοίχιση των κλάσεων της Α με αυτές της R: προς το παρόν που υπάρχουν ελάχιστα αυτοκίνητα R (και τα R δεν έχουν 'κανονικό' δελτίο αναγνώρισης R αλλά Α με επέκταση VK-R) η αντιστοίχιση δουλεύει ανάποδα, δηλ. τα R αντιστοιχίζονται και εντάσσονται σε κλάσεις της Α (κιτ καρ στην Ελλάδα) παρά το ανάποδο. Ισως σε 3-4 χρόνια να δουλεύει ανάποδα.
Nasso sto No.1 otan katasete ena aytokinhto se mia klash, ypologizoyme kai ton paragonta timh ektws apo tis texnikes prodiagrafes? Me mperdepses twra.
Sto No.2 milas genika gia thn kathgoria R3 h gia to sygkekrimeno aytokinhto mono?
Sto No.3 me mperdepses akoma perissotero....
-
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Kalispera.einai i proti fora pou grafo sto forum kai tha ithela na rotiso gia pio logo to clio r3 stin ellada dilonetai kit car otan pantou einai a7?Euxaristo prokatavolika....
-
Στις περισσότερες χώρες τα kit car συμμετέχουν κανονικά στις κλάσεις τους. Στην Ελλάδα υπάρχει διαφοροποίηση και γιαυτό χρειάζεται να δηλώνεται κάτι διαφορετικό. Υπενθυμίζω, πως στην Ελλάδα η φιλοσοφία των κανονισμών είναι τα κιτ καρ να τρώνε κάποιο πέναλτι σε σχέση με τα κανονικά Α, ώστε να ισοσταθμίζεται σε ένα βαθμό η αυξημένη απόδοση και -κυρίως- το αυξημένο κόστος τους. Στο πλαίσιο αυτό το R3 ή θα πρέπει να είναι Α/7 ή θα πρέπει να είναι κιτ καρ, οπότε βλ. το επόμενο.
-
Αν δεις το δελτίο αναγνώρισης του R3 θα καταλάβεις πόσο άδικο θα ήταν να συμμετέχει στην Α/7, διότι πράγματα που απαγορεύεται να αλλάξεις στην Α/7 (στρόφαλος, μπιέλες, σφόνδυλο, πεταλούδα, χταπόδι) είναι αλλαγμένα στην R3. Αρα θα ήταν άδικο για τα 'κανονικά' Α/7 να συναγωνίζονται τα R3, που από άποψη φιλοσοφίας είναι πολύ κοντύτερα στα κιτ καρ παρά στα Α/7 (βέβαια δεν έχουν τις αλλαγές στο αμάξωμα που επιτρέπονται στα κιτ καρ αλλά έχουν σίγουρα περισσότερα απ΄ όσα επιτρέπονται στο Α).
-
Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στην αντιστοίχιση των κλάσεων της Α με αυτές της R: προς το παρόν που υπάρχουν ελάχιστα αυτοκίνητα R (και τα R δεν έχουν 'κανονικό' δελτίο αναγνώρισης R αλλά Α με επέκταση VK-R) η αντιστοίχιση δουλεύει ανάποδα, δηλ. τα R αντιστοιχίζονται και εντάσσονται σε κλάσεις της Α (κιτ καρ στην Ελλάδα) παρά το ανάποδο. Ισως σε 3-4 χρόνια να δουλεύει ανάποδα.
Nasso sto No.1 otan katasete ena aytokinhto se mia klash, ypologizoyme kai ton paragonta timh ektws apo tis texnikes prodiagrafes? Me mperdepses twra.
Οχι ανά αυτοκίνητο αλλά συνολικά: τα κιτ καρ είναι από ακριβότερα έως πολύ ακριβότερα από τα Α/7 πάνω στα οποία βασίζονται. Η επιθυμία της ΕΘΕΑ ήταν λοιπόν, όταν βγήκαν αυτοί οι κανονισμοί (αρκετά χρόνια πριν...), τα κιτ καρ να μην εντάσσονται στις αντίστοιχες κλάσεις, διότι θα ήταν άδικο για τα πολύ φθηνότερα 'κανονικά' αυτοκίνητα. Δες πχ. ένα Α/6 με ένα S1600: το ένα κοστίζει τα διπλάσια λεφτά από το άλλο. Οπότε, εφ΄ όσον μάλιστα τα κιτ καρ από ένα σημείο και πέρα και υπό συνθήκες είναι αυτοκίνητα γενικής (πχ. Ευσταθίου παλιότερα, Σωτήρχος μέχρι πέρισυ και άλλες περιπτώσεις πχ. Ιαβέρης Jr, πάντα στην άσφαλτο, στο χώμα δεν μπορούν να 'χτυπήσουν' τα 60 κιλά ροπής και την 4κίνηση των Ν/4), δεν 'παίζουν' στις αντίστοιχες κλάσεις αλλά στη γενική.
Sto No.2 milas genika gia thn kathgoria R3 h gia to sygkekrimeno aytokinhto mono?
Ολα τα R3 έτσι είναι.
Sto No.3 me mperdepses akoma perissotero....
Η αντιστοίχιση των κλάσεων R --> A γίνεται για να μπορούν τα R να ενταχθούν σε κάποια κλάση των Α (στην Ελλάδα: των Α κιτ καρ, είτε 1400 είτε 1600 είτε 2000) μέχρι να 'πάρει μπρος' ως αυτόνομη ομάδα η R. Διαφορετικά θα έπρεπε να περιμένουν μέχρι το 2012.
-
-
Ok. Naso twra isws na katalaba.
Anyway sxetika me to pistadiko Clio.
Para8etw ta e-mail poy anatalaksa me thn Renault sport gallias.
H seira einai apo katw pros ta panw kai ta onomata kai stoixeia epikoinwnias einai sbhsmena gia eynohtoys logoys.De: Renault Sport
Date: Vendredi 18 Juillet 2008 12:30
Objet: RE: Clio Cup
A: Alexandros AnnivasSeveral parts are different, piston, cylinder head, fuel injection, silencer, ECU.
Best regards
Assistante Dpt Pièces Compétition---- Messages d´origine ----
De: Alexandros Annivas
Date: Vendredi 18 Juillet 2008 11:59
Objet: RE: Clio Cup
A: 'Renault SportMartine thank you for your promt reply.
What it the difference in the normal Clio cup car engine and the R3 engine?
Best Regards,
Alexandros Annivasmouhritsa racing team
MOB : + 971 (0) 502739359
WEB : http://www.mouhritsa-racing.com' target='_blank' target='_blank
EML : alex@mouhritsa-racing.com' target='_blank' target='_blank
MSN : hannibal_106@hotmail.com' target='_blank' target='_blank-----Original Message-----
From: Renault Sport
Sent: Friday, July 18, 2008 1:56 PM
To: alex@mouhritsa-racing.com' target='_blank' target='_blank; alex@mouhritsa-racing.com' target='_blank' target='_blankSubject: Clio Cup
I send you in file on order for Clio III Cup with R3 engine.
We have several cars available without R3 engine, the price is 31
000,00euros witout taxes and without options.
The options are the same witch are written on the order in fileWe can built a Clio with R3 engine for the end of August.
The amount of taxes is : 19,6 %
Best regards
Assistante Dpt Pièces Compétitionmporeite na deite kai to quoattion poy moy esteile gia Cup car me R3 moter sthn photo pio katw.
-
Οταν λέει 'R3 engine' πιθανότατα εννοεί ... 'R3 engine' Ισως είναι ο κινητήρας του R3 με 'ελαφρύτερο' εξοπλισμό (πχ. μετάδοση, φρένα). Πάντως δεν είναι τελείως άλλη έκδοση. Μπορείς να τους ρωτήσεις αν είναι 'Rally R3 adapted for circuit use' ή κάτι τέτοιο.
-
Tote moy eixan pei thlefwnikos oti.
To cup exei san moter to mama, me allo egkefalo, eksatmish kai filtro kai einai 205 HP kai mama frena mono takakia allazoyn se kalytera kai stoixizei 35k.
An 8elw to R3 poy apodidei 250 peripoy moy esteilan to quotation poy postara pio panw... kai 8a stoixize 38k. H diafora me ta rallytzidika (eksartatai panta gi ati terrain to 8es) einai ston ekswplismo mesa sto aytokinhto opoy ola ektws apo to timoni einai eis diployn kai oti h karotsa paramenei idia (to rallytzidiko exeis epilogh na baleis kai thn podia) kai me tis dyo ekdoseis ths pistas.
Apo ekei kai pera exoyme ta frena se mege8os tapsioy mpaklaba opws poli swsta eipe o k. Xrhstos kai se rallitzidikh anarthsh.Me liga logia moy eipan oti 8es peripoy se lefta allo ena Cupisio Clio gia na exei to ena rallitzidiko.
-
ΠΟΠΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ??? ...ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ R3???
-
Ο χρήστης fontasierraRS500 έγραψε:
ΠΟΠΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ??? ...ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ R3???Εσυ τι λες???? Σκεφτεσαι να αγορασεις ενα κομματι????????
-
Τι R3 λετε τωρα.
Σαξοραλο εμεις. Και ξερο ψωμι.
Και να ψοφησει και η κατσικα του γειτονα για να πηγαινουν ολα καλα. -
Eνα Clio cup σε ποια κατηγορια παει;
-
Ο χρήστης FUN έγραψε:
ΠΟΠΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ??? ...ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ R3???
Εσυ τι λες???? Σκεφτεσαι να αγορασεις ενα κομματι????????
..............ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΟΚΑ ΜΟΥ!!! ...ΘΑ ΦΕΡΩ R4!!!
CLIO R3