-
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Παλιά για τον Κίμι είχαμε το 'Ήταν άτυχος' ...
Φέτος στην αρχή έιχαμε το 'Βαριέται'...
Τώρα έχουμε το κορυφαίο ' Δε ζεσταίνει τα λαστιχά του'..Μαζί σου σε αυτό.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
3. Η ΒΜW απο ποτε εγινε ταχυτερη της ΜκΛαρεν; Γιατι αν καταλαβα καλα 8 θεσεις ανοδος για τον μορφωνιο ηταν κατι εως αναμενομενο, ενω για τον Χαμιλτον γραφτηκαν τραγουδια. Καλος οδηγος ειναι αυτος που διαχειριζεται σωστα το αμαξι του και το υλικο του ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ. Οχι αυτος που οδηγαει με ενα στυλ και αν ο καιρος δεν του κανει το χατηρι, φταιει ο καιρος. Ξεκινησε να βρεχει, σταματησε να βρεχει, μουσκεψε, στεγνωσε η πιστα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Και στον αγωνα και στα προκριματικα. Λυπαμαι αλλα δε θα πω μπραβο σε καποιον που ξεκινησε φαβορι και τερματισε 7ος, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΡΟΟΠΤΟ.Μάλιστα. Δηλαδή άμα μπούνε όλοι για pit stop στον χ γύρο, βάλουν στεγνά και μπω εγώ στον χ+2 και ακριβώς την ώρα που μπαίνω αρχίσει να ρίχνει καρέκλες, βάλω βρόχινα και τους μαμήσω όλους, είμαι ο θεός ο ίδιος, αφού η πίστα βράχηκε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Το ότι ο Κουρκουμπίτσας μπήκε για το μοναδικό του pit stop ακριβώς όταν η πίστα στέγνωνε και δεν υπήρχε άλλη πιθανότητα βροχής, έβαλε τα λάστιχα που έπρεπε και τερμάτισε χωρίς να χρειαστεί να ξαναμπεί είναι μια επίδειξη σπάνιας οδηγικής ιδιοφυίας.
Τα πιστεύεις και τα λες ή τα γράφεις απλά για να δημιουργείς εντυπώσεις; -
Back from motoracing paradise (μεγάλο ποστ alert!)
Φοβερός αγώνας! Το συναίσθημα να βλέπεις έναν τέτοιο αγώνα από κοντά είναι απλά απερίγραπτο. Στον αγώνα ήμουν με 37+ και όταν γύρισα σπίτι τη Κυριακή είχα 38.9...αλλά από την αδρεναλίνη το είχα 'ξεχάσει'!!! (το πλήρωσαν άλλοι βέβαια )
Δε ξέρω από που να ξεκινήσω να γράφω, σχολιάζω για την εμπειρία (sorry αν είναι offtopic) αλλά και για τον αγώνα.
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
Η Μόνζα είναι ένα τεράστιο πάρκο το οποίο ουσιαστικά ενώνει 2 χωριά. Τη Μόνζα και το Λέσμο (εξού και οι στροφές Λέσμο γιατί είναι ακριβώς στο σημείο αυτό του χωριού). Εμείς επειδή ήμασταν στη Roggia μπαίναμε από το Λέσμο, που σημαίνει ΜΗΔΕΝΙΚΗ κίνηση αγώνα. Το πάρκο είναι μες το πράσινο...με πολύ ψηλά δέντρα και πυκνή βλάστηση. Βλέπεις κόσμο με ποδήλατα να κάνουν βόλτες αμέριμνοι και άλλους να κάνουν τζόκινγκ στον καθαρό αέρα. Αυτά τη Πέμπτη βέβαια.
Αυτά να τα βλέπουν οι δικοί μας εδώ!
Γενική είσοδο δε ξαναπάω, αν πάω πάλι...μόνο με κερκίδα! Η πίστα είναι σαν να ανοίκει σε κάποιους. Οι Ιταλοί κοιμούνται μέσα στο πάρκο και όταν λέω κοιμούνται εννοώ ΕΠΑΝΩ στις κερκίδες της γενικής εισόδου! ...το σπίτι τους είναι από 1 έως 30κμ έξω από τη πίστα btw. Ευτυχώς είχα βρει καλή κερκίδα και είχα κάτσει σε μια κερκίδα που δε τρώγαμε βροχή επειδή κάτι Ιταλοί είχαν σκεπάσει με μουσαμάδες τη κερκίδα ήμουν ΟΚ. Αλλά έπρεπε να ζητήσω άδεια από αυτούς για να κάτσω τη Κυριακή! ...τους έταξα όμως Ούζο και κρασί και ήταν όλα ΟΚ! ...μερικοί βέβαια έφτιαχναν δικές τους αυτοσχέδιες κερκίδες ή κρεμούσαν τους εαυτούς τους από τη κερκίδα (ακολουθεί φώτο):
Το κλίμα τώρα κορυφαίο! Απλά τέλειο! Οι Ιταλοί είναι απίστευτοι Λιούις-haters και πάνε με 1000 τον Φέτελ λόγω προϊστορίας με Schumi αλλά και Minardi. Μάλιστα μερικοί είχαν έρθει με σημαίες Minardi...και η αποκορύφωση ήταν όταν έτρεχαν με αυτές προς στο βάθρο. Όλοι έλεγαν χαρακτηριστικά 'προϊστορία Minardi, μοτέρ Ferrari, οδηγός εκπαιδευμένος από τον Schumi'. Το κορυφαίο σκηνικό που έζησα ήταν μια παρέα Ιταλών που είχε έρθει και φορούσε κάτι μπλούζες που έγραφαν Taggliatelle alla Roggia. Δε κατάλαβα...δεν έδωσα σημασία.
Σε κάποια φάση βγάζουν κατσαρόλες και γκαζάκια...και αρχίζουν και μαγειρεύουν ταλιατέλες για ΟΛΗ τη κερκίδα!! ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ τύποι!
Ορίστε λοιπόν taggliatelle alla Roggia:
Όταν μάθανε οι Ιταλοί για την εκκίνηση πίσω από το safety car φώναζαν 'που είναι τα παντελόνια σας?' ή κάτι τέτοιο. ...Μάσσα/Κίμι τους έβριζαν συνεχώς και γενικά είναι ΠΟΛΥ απογοητευμένοι με τη Φερράρι...και το ίδιο κι εγώ βλέποντας αυτόν τον αγώνα.
Τα effects του αλκόολ από τις 7 το πρωί:
Πάμε στα του αγώνα τώρα:
Ο καιρός ήταν χάλια όλο το ΣΚ και το ενοχλητικό ήταν ότι έβρεχε ΜΟΝΟ πριν ή στη διάρκεια της F1. Τα Porsche το πρωί είχαν σχεδόν στεγνή πίστα!!!
Ο βασικός λόγος που ο Vettel κέρδισε τον αγώνα αλλά και που ο Μάσσα δε μπορούσε να περάσει τη BMW είναι επειδή οι Toro Rosso/BMW είχαν βρει βρόχινο setup, έκανε καλό quali ο Φέτελ και τέλος. Το είχα ξαναπεί, ότι όταν έριχνε έξω παπάδες ο Φέτελ έκανε γύρους να βρει setup. Έστησε λοιπόν ΠΟΛΥ σωστά το μονοθέσιο και πήρε το νίκη και ΜΠΡΑΒΟ του για τη προσπάθεια. Τον συμπαθώ ΠΟΛΥ τον Φέττελ αλλά παιδιά...αντικειμενικά τώρα δεν είχε να κάνει δύσκολο αγώνα. Βρήκε setup, έκανε κορυφαίο qualifying, στρατηγική 3 στοπ ώστε αν βρέξει να προλάβει να αλλάξει λάστιχα...και στην εκκίνηση με safety car έφυγε μπροστά. Μπράβο του...αλλά αντικειμενικά δεν είχε δύσκολο αγώνα.
Αυτός που είχε δύσκολο αγώνα ήταν ο Μάσσα και ο Κίμι που 'φοβόντουσταν' το μονοθέσιο. Φάνηκε πολλές φορές πως περνούσαν τη Roggia. Χαλαρά και ωραία...χωρίς πολύ ρίσκο...αλλά νομίζω ότι δεν είχαν setup σωστό στη βροχή...και το γεγονός ότι η F2007 έχει ένα θέμα με τη βροχή και τα βρόχινα ελαστικά...αλλά και τη 'κρύα' πίστα. Η θερμοκρασία ήταν κοντά στους 15 βαθμούς (πίστας) και 14 αέρα (ΚΟΡΥΦΗ το Kangaroo TV!!! btw...αλλά είχε ΤΟΣΑ πολλά να δεις που δε προλάβαινες να τα δεις όλα γιατί δε θα έβλεπες αγώνα).
Φοβερό αγώνα έκανε και ο Χάμιλτον! Μόνο μπράβο έχω να πω...αλλά έχει ένα θέμα όταν περνάει κάποιον. Απλά δε σέβεται ΤΙΠΟΤΑ και ΚΑΝΕΝΑ! Αίσχος!
Θεωρώ ότι αν Φερράρι δούλευε λίγο περισσότερο και δεν έχανε χρόνο στα 2α free της Παρασκευής με στεγνή πίστα να φτιάχνει dry setup αλλάζοντας option & dry rubber lap after lap...θα πήγαινε καλύτερα. Γενικά, νομίζω ότι ΔΕ δουλεύουν και ο μόνος που προσπαθεί είναι ο Μάσσα...συγνώμη, αλλά έτσι δε παίρνεις πρωτάθλημα.
Μερικές φώτο...
Προσέξτε στο βάθος την αυτοσχέδια κερκίδα. Σημειώστε ότι εκεί δεν υπάρχει κερκίδα. Έφεραν από το σπίτι τους πάγκους ή (εννοώ μέσα στη πίστα) τους πάγκους των καντινών που φτιάχνουν σάντουιτς.
Μετά το τέλος του αγώνα τα φορτηγά μπήκαν ΑΜΕΣΩΣ στη πίστα να λύσουν τα pitboxes και να φύγουν:
Το σπρέι έπεφτε μετά από μισό λεπτό αφού πέρναγαν τα μονοθέσια!
Και videos...η ποιότητα είναι χάλια γιατί είναι mp4 που το youtube τα μετέτρεψε λογικά σε flv με αποτέλεσμα να χάνουν ΠΟΛΥ. Βαριόμουν να τα μετατρέψω. Αύριο θα μετατρέψω τα άλλα 2 που έχω τραβήξει πάλι με το κινητό και θα τα ανεβάσω:
http://www.youtube.com/watch?v=-6s6g0WPbpw
Youtube VideoΜε τη κάμερα τράβηξα 2 ώρες συνολικά, αλλά είναι DVD.
Y.Γ. Σόρρυ για ΜΕΓΑΛΟ ποστ...είχα πολλά να πω...
-
Φίλε Nick120i, κάθε φορά που πάς σε Grand Prix είναι κάτι ξεχωριστό... όσες φορές και να πας, πάντα σε τρελλαίνει. Δε σε παρεξηγούμε
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
- Η ΒΜW απο ποτε εγινε ταχυτερη της ΜκΛαρεν; Γιατι αν καταλαβα καλα 8 θεσεις ανοδος για τον μορφωνιο ηταν κατι εως αναμενομενο, ενω για τον Χαμιλτον γραφτηκαν τραγουδια. Καλος οδηγος ειναι αυτος που διαχειριζεται σωστα το αμαξι του και το υλικο του ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΘΗΚΗ. Οχι αυτος που οδηγαει με ενα στυλ και αν ο καιρος δεν του κανει το χατηρι, φταιει ο καιρος. Ξεκινησε να βρεχει, σταματησε να βρεχει, μουσκεψε, στεγνωσε η πιστα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Και στον αγωνα και στα προκριματικα. Λυπαμαι αλλα δε θα πω μπραβο σε καποιον που ξεκινησε φαβορι και τερματισε 7ος, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΡΟΟΠΤΟ.
Μάλιστα. Δηλαδή άμα μπούνε όλοι για pit stop στον χ γύρο, βάλουν στεγνά και μπω εγώ στον χ+2 και ακριβώς την ώρα που μπαίνω αρχίσει να ρίχνει καρέκλες, βάλω βρόχινα και τους μαμήσω όλους, είμαι ο θεός ο ίδιος, αφού η πίστα βράχηκε ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
Το ότι ο Κουρκουμπίτσας μπήκε για το μοναδικό του pit stop ακριβώς όταν η πίστα στέγνωνε και δεν υπήρχε άλλη πιθανότητα βροχής, έβαλε τα λάστιχα που έπρεπε και τερμάτισε χωρίς να χρειαστεί να ξαναμπεί είναι μια επίδειξη σπάνιας οδηγικής ιδιοφυίας.
Τα πιστεύεις και τα λες ή τα γράφεις απλά για να δημιουργείς εντυπώσεις;Tο οτι ο Κουρκουμπιτσας ειχε περισσοτερα καυσιμα απο τον δικο σου τον ποζερά ακριβως για να 'τυχει' να μπει τη σωστη στιγμη μεσα, ονομαζεται στρατηγικη. Δεν εχω την παραμικρη απαιτηση απο τη ΜακΛαρεν και τους οπαδους της να γνωριζουν τη συγκεκριμενη λεξη. Ή μαλλον εχουν αποδειξει επανειλλημενα οτι την αγνοουν. Γι'αυτο και μιλανε για τυχη, κακοτυχια, συμπτωση κλπ κλπ κλπ πιο πολυ απο οτι ολοι οι αλλοι μαζι.
Εγω ξερω οτι το αμαξι του Χαμιλτον λειτουργουσε τελεια ολο το ΣΚ. Ξεκινησε για 1ος τερματισε 7ος. Αν εσυ το ονομαζεις αυτο επιτυχια, με γεια σου με χαρα σου. Παντα τετοιες επιτυχιες σας ευχομαι.
-
Koita greo. Sxetika me tis stratigikes....
Oloi to idio deltio kairoy eixane.....
An 8ymasai legane kai ston Vettel peri broxhs sta epomena 20 lepta kai meta pali sta epomna 20 klp. Opoy telika h broxh den hr8e pote.
Apo thn allh mhn ksexnas oti allos o ry8mos toy Kubica ston agwna kai allos toy Hamilton opote mallon paizei kai ayto ayto rolo sta posa kaysima eixe o ka8enas....Ksekinhse 15os an den kanw la8os. Kai termatise 7os. O persinos prwta8lhths ti ksekinage kai ti termatise? Kai ti agwna ekane? O Massa?
By the way oloi oi odhgoi apo oles tis omades ksekinane ton agwna gia na termatisoyne 1oi..... -
Το οτι ξεκινησε 15ος, γιατι εχετε μια μανία να το βγαζετε απο την εξισωση; Εφταιγε κανεις; ΠΑΛΙ ατυχια;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το οτι ξεκινησε 15ος, γιατι εχετε μια μανία να το βγαζετε απο την εξισωση; Εφταιγε κανεις; ΠΑΛΙ ατυχια;Den to ebgala apo thn eksiswsh agaphte greo....
Oyte milhsa gia atyxia..... -
Σωστα! Οχι μονο δεν το εβγαλες, αλλα το εβαλες και στα υπερ του . Εγω αντιθετως κοιταω το ΣΚ ως ολο (παντα οχι μονο τωρα) και εφοσον καποιος δεν ειχε ποινη που να τον στειλει 15ο, το καταχωρω ως σουπερ αρνητικο, σημασια εχουν οι 2 βαθμοι συνολο και ο -1 απο τον Μασσα, στον οποιο δεν ειπε και κανεις μπραβο αν και εκλεισε λιγο ακομα την ψαλιδα.
-
Re an8wpe toy 8eoylh. Ti 8es na akoyseis dld?
Oti ekane MALAKIA? E nai loipon ekane kai gia ayto ksekinage 15os. Alla toylaxiston ekane poly kalo agwna kai den voloderne mesa sthn pista...... kai anebhke kai 7 8eseis.... Den lew 8 giati 8a mpoy apanthseis oti o bourdais emeine kai den kseroyme ti 8a ginotan AN klp.O massa nai katafere kai ekleise ston 1 ba8mo. Mprabo toy.
Opws mprabo toy kai gia to spa.... Opoy den htan kai pali poy8ena odhgika kai katafere kai tsimphse toys ba8moys (me thn dikh soy logikh panta).....ELEOS pia me toys xrwmatismoys.
-
Οχι δε θα σου απαντησω αυτο. 8 θεσεις ανεβηκε οσες και ο Κουμπιτσα. Καλυψε δηλαδη τη μιση απο τη μαλακια του. Εκανε 20 καταπληκτικους γυρους, μονο που ο αγωνας εχει παραπανω γυρους ξερεις.
Και ασχετως χρωματισμων, σκεψου μονο αυτο φιλε αχρωματιστε αγνε φιλαθλε της Φ1. Η Φερραρι μπορουσε να φουλαρει τον Κιμι στο 1ο πιτ-στοπ; Μπορουσε. Το εκανε; Οχι. Ασχετως αποδοσης του Κιμι, ηταν η σωστη αποφαση που αν την ειχαν παρει απο την ΜακΛαρεν θα ειχαν ποντιουμ τουλαχιστον. Αυτα να βλεπετε και αφηστε τα 'αν εβρεχε κι αλλο'. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Οχι δε θα σου απαντησω αυτο. 8 θεσεις ανεβηκε οσες και ο Κουμπιτσα. Καλυψε δηλαδη τη μιση απο τη μαλακια του. Εκανε 20 καταπληκτικους γυρους, μονο που ο αγωνας εχει παραπανω γυρους ξερεις.
Και ασχετως χρωματισμων, σκεψου μονο αυτο φιλε αχρωματιστε αγνε φιλαθλε της Φ1. Η Φερραρι μπορουσε να φουλαρει τον Κιμι στο 1ο πιτ-στοπ; Μπορουσε. Το εκανε; Οχι. Ασχετως αποδοσης του Κιμι, ηταν η σωστη αποφαση που αν την ειχαν παρει απο την ΜακΛαρεν θα ειχαν ποντιουμ τουλαχιστον. Αυτα να βλεπετε και αφηστε τα 'αν εβρεχε κι αλλο'.Ta logia moy 2 selides pisw.....
An mporoyse na kratoyse thn stratigikh toy enws pitstop tote 8a phgaine poly kalytera, alla epeidh sthn formoula 1 ta AN den yparxoyn, distyxws epaikse (oxi aytos alla h omada toy) kai exase. Den toy bghke telws pantwn.... -
Eσυ καλα τα ειπες, μονο που η αρχικη μου απαντηση δεν ηταν στο δικο σου σχολιο
-
-
Απορώ με τα μπράβο που παίρνει ο Λουης για το σπουδαίο κατόρθωμα να περάσει όλα τα 'κουλάδια' απο την 15η θέση και τελικά να κολλήσει στην 6η και την κριτική πάνω στον Μάσα που δεν μπόρεσε με αυτές τις συνθήκες να περάσει τους γρηγορότερους. Δεν λέω οτι δεν το έχει (ο Λούης) αλλά ο οποιοσδήποτε φορμαρισμένος οδηγός και με καλό αμάξι θα μπορούσε να το πετύχει. Απο κεί και πέρα τι γίνεται?? Δείχνει πολύ εντυπωσιακό τα συνεχή προσπεράσματα που στο κατω κάτω ήτανε σε πολύ υποδεέστερα αμάξια και πολύ εύκολο να κρίνεις κάποιον (Μάσα) όταν δεν μπορεί να ανέβει ανάμεσα στους γρηγορότερους που τελικά ούτε ο Λούης κατάφερε να το κάνει. Για μένα αυτό που κατάφερε ο Λούης ήτανε μεν εντυπωσιακό για τις συνθήκες του αγώνα αλλά ήτανε και 'υποχρεωμένος' να το κάνει ένα διεκδικητής τίτλου οδηγώντας ένα απο τα κορυφαία αμάξια. Το ίδιο θα είχε κάνει και ο Μασα. Για τον Ραικο δεν μιλάω γιατι αυτήν την στιγμή ζεί σε έναν κόσμο δικό του.
-
Δεν νομίζω με τις συνθήκες που είχε η πίστα και με τόσο πολύ σπρέι και νερό στην πίστα να είναι και το ποιο εύκολο πράγμα να κάνεις τόσα πολλά προσπεράσματα.. Σίγουρα έχει ένα πολύ καλό μονοθέσιο αλλά νομίζω πως πρέπει να το έχεις καλά για να προσπερνάς έτσι.
-
Μα το λέω οτι το έχει αλλα όχι οτι έκανε και κανένα άθλο ο μικρός να προσπερνά αμάξια δυο και τριών δευτερολέπτων αργότερα...
-
Moy 8ymizeis toy 8eates twn ellhnikwn agwnwn poy ka8ontai kata mhkos twn diadromwn kai akoys to klasiko sxolio.... Pwpw re mlk... Pws paei etsi o koylos.....? As moy to dinane emena na blepane....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Moy 8ymizeis toy 8eates twn ellhnikwn agwnwn poy ka8ontai kata mhkos twn diadromwn kai akoys to klasiko sxolio.... Pwpw re mlk... Pws paei etsi o koylos.....? As moy to dinane emena na blepane....Ασχετο...
-
Σημερα εχουμε σπεσιαλ αφιερωμα ηλιθιων δηλωσεων απο McLaren. Αρχιζουμε με Whitmarsh:
*'Heikki has no reason to feel disappointed,' Whitmarsh said. 'The reality is that he didn't put a foot wrong all weekend and he looked blindingly fast in dry, damp, and full-wet conditions *( o Vettel τι ηταν τοτε; ). *Fuel-corrected he would have been on pole position comfortably.'He struggled a little with visibility in the early stages of the race and had a few difficulties with his tyres and brake temperatures* (σωωωωωωωωπα, σοβαρα; ), but we are not disappointed with his result. I think we recovered very well from Saturday, very consciously played the numbers correctly on Sunday, and secured a sizeable haul of constructors' points (ελευθερη μεταφραση=για αυτη τη δουλεια τον εχουμε αλλωστε).
'Let's not forget that Heikki is fearsomely quick (στο να σβηνει τα λαμπακια στο ισομετρικο μαλλον εννοει), but is still very much developing his approach. We have a clearly defined programme for him in the weeks and months ahead (αυτο να λεγεται, το προγραμμα ονομαζεται DC cloning) and feel certain that he will only grow stronger.'
Συνεχιζουμε με Ρον Ντενις που απο τοτε που ο κανακαρης του εκανε GP2 δε βρισκει τιποτα ενδιαφερον σε αυτο το πρωταθλημα:
'Exceptional talent in GP2 jumps out at you (σαν τον Λιουις μου). At the moment, there are some guys lacking a bit of experience that could do well next year, but I don't think there's anyone in GP2 that jumps at you as being a phenomenal talent at the moment (σαν τον Λιουις μου). Of course, it is the feeder series, and some great drivers have come out of GP2 (σαν τον Λιουις μου). There are some young ones who will maybe get better next year, just no-one who is really sensational (σαν τον Λιουις μου). They have the odd good race, but no-one has been dominant.'(σαν τον Λιουις μου, ο οποιος βεβαια δεν ηταν τοσο dominant αλλα nevermind)Και τελειωνουμε με τον ανθρωπο που παντα φροντιζει να μας εκπλησει με τις δηλωσεις του, τον Λιουις που ανακυρηξε ηδη τον εαυτο του αξιο πρωταθλητη για φετος Με bold οι ελαχιστες φορες που ο μετριοπαθης σταρ ειπε ΕΓΩ:
*“I'm a fighting force,” the 23-year-old is quoted as having asserted by British newspaper The Sun. “I'll continue to prove that there's nothing that can put me off or bring me down. I've showed I'm more mature this year. I'm focusing on keeping myself in shape and not letting anything distract me. I am not messing around doing stupid things, just keeping myself nice and quiet and doing everything right.“Morally, I think I deserve the title and I'll do everything in my power to win it. There are four races left and they are all long hauls which I love. I'll be ready.”
The Stevenage-born ace also insisted that he was unfazed by the FIA International Court of Appeal hearing into his 25-second, Belgian Grand Prix chicane-cutting penalty on Monday.
“I'm not thinking about Paris,” he urged. “It won't be a distraction. I feel like I won the race in Belgium, so Ive not even bothered to think about it. What has happened has happened and Ill move on whatever the result, then Ill focus on getting more points in the next races.
“There's no driving you can do to plan for Singapore, but it will be a great experience racing on the streets again. I've never been to the city before, and I love the fact we're going back to a street circuit.
“Then it's Fuji, [and] you know what I'm like there; [in 2007] I drove quickly in both the dry and wet. Shanghai, same again. I was very quick there last year – and I know the car I have will be fantastic there this year – and then it's Brazil. We (I ηθελε να πει, εκανε λαθος )'ll be quick there again.
“I would say none of them will be particularly key. In each race we're going to be attacking, and I really do feel in the next four races we'll be very strong. I can't wait.”*
Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Μοντσα 2008