-
ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΙΠ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΙΤ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ? ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ.ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? -
ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΙΠ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΙΤ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ? ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ.ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? -
ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΙΠ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΙΤ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ? ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ.ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ? -
Δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητο που έχει ψηλώσει αλλά υποθέτω ότι εκτός από την δυνατότητα να περνά περισσότερα εμπόδια δεν υπάρχει άλλος τομέας που να βελτιώνεται. Το ποιο πιθανό ακόμα και με σκλήρυνση της ανάρτησης να έχουμε χειρότερη κατευθυντικότητα, απόκριση στο γκάζι, απόσταση φρεναρίσματος και επιδόσεις (χειρότερη αεροδυναμική).
-
Συνήθως δεν είναι τίποτα άλλο παρά ψήλωμα του αμαξώματος με αποστάτες από τις αναρτήσεις. Θεωρητικά δίνει μεγαλύτερη ελευθερία άρθρωσης, μεγαλύτερες διαδρομές, μεγαλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, άρα και καλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Για τις κανονικές διαδρομές πάντως (άσφαλτο), ξέχνα το. Είναι πολύ extreme μετατροπή.
-
Sorry, gia na katalavoume.
Exeis ena jeep kai 8eleis na to psilwseis, 'h mipws ena agrotiko?
Exeis ena aytokinhto kai 8eleis na to psilwseis?
Einai filosofikou periexomenou syzhthsh?Φίλε r1akias, σε παρακαλώ να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες, από σεβασμό στα ...ματάκια των υπόλοιπων μελών , στις επιθυμίες των οικοδεσποτών μας 4Τ (βλ. και τις οδηγίες χρήσης) και βέβαια και στην Ελληνική γλώσσα
(Moderator) -
Ο χρήστης Leoussis έγραψε:
ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΙΠ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΙΤ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ? ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ.ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?Εκτός από κιτ ψηλώματος για τα τζίπ υπάρχουν δυνατότητες αύξησης της άρθρωσης ώστε η μια ρόδα να είναι πολύ ψηλά και η άλλη του ίδιου άξονα πολύ χαμηλά ώστε να μην κρεμάει και χάνει την δυνατότητα επαφής με τη γή και μετάδοσης της κίνησης. (βοηθάει βέβαια να έχεις και μπλοκέ διαφορικό)
Το τι είναι σωστό και τι όχι είναι πολύ συζητήσιμο. Ο κατασκευαστής έχει κάνει τις επιλογές του για τον μέσο όρο. Αν εσύ δεν είσαι π μέσος όρος τότε προχωράς μόνος σου....σχεδόν, υπάρχουν πολλοί μη μέσοι όροι!
Γενικά καταλαβαίνω ότι δεν μιλάς για κάτι ακραίο αλλά για 3-4 εκατοστά. Το οποίο μπορείς να πετύχεις πολύ εύκολα με προσθήκη ελαστικών αποστασιακών στα ελατήρια ή καλύτερα και ασφαλέστερα με νέα ελατήρια (ίσως να υπάρχουν και ενισχυμένα του κατασκευαστή για τράβηγμα τροχόσπιτου κλπ). Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει σκληρότερη η ανάρτηση. Το διαλέγεις. Αν αλλάξεις ελατήρια και βάλεις ψηλότερα γιατί να μην είναι ίδια ή και μαλακότερα? Νομίζω θα είναι και καλύτερα για εκτός δρόμου. Βέβαια όσο πιο ψηλά και όσο πιο μαλακά τόσο πιο πολύ θα γέρνεις στο δρόμο. Και αν βάλεις πιο παχιές αντιστρεπτικές ελαττώνεις τη δυνατότητα άρθρωσης που έλεγα πιο πριν.......
Ξεκίνα από τα ελαστικά αποστασιακά και προχώρα με μικρά και όχι βιαστικά πηδηματάκια! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
ΕΧΟΥΝ ΛΕΧΘΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΧΩ ΔΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΑ ΤΖΙΠ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΙΤ ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ.
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ? ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΗΡΟΤΕΡΗ.ΤΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΝΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?Εκτός από κιτ ψηλώματος για τα τζίπ υπάρχουν δυνατότητες αύξησης της άρθρωσης ώστε η μια ρόδα να είναι πολύ ψηλά και η άλλη του ίδιου άξονα πολύ χαμηλά ώστε να μην κρεμάει και χάνει την δυνατότητα επαφής με τη γή και μετάδοσης της κίνησης. (βοηθάει βέβαια να έχεις και μπλοκέ διαφορικό)
Το τι είναι σωστό και τι όχι είναι πολύ συζητήσιμο. Ο κατασκευαστής έχει κάνει τις επιλογές του για τον μέσο όρο. Αν εσύ δεν είσαι π μέσος όρος τότε προχωράς μόνος σου....σχεδόν, υπάρχουν πολλοί μη μέσοι όροι!
Γενικά καταλαβαίνω ότι δεν μιλάς για κάτι ακραίο αλλά για 3-4 εκατοστά. Το οποίο μπορείς να πετύχεις πολύ εύκολα με προσθήκη ελαστικών αποστασιακών στα ελατήρια ή καλύτερα και ασφαλέστερα με νέα ελατήρια (ίσως να υπάρχουν και ενισχυμένα του κατασκευαστή για τράβηγμα τροχόσπιτου κλπ). Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει σκληρότερη η ανάρτηση. Το διαλέγεις. Αν αλλάξεις ελατήρια και βάλεις ψηλότερα γιατί να μην είναι ίδια ή και μαλακότερα? Νομίζω θα είναι και καλύτερα για εκτός δρόμου. Βέβαια όσο πιο ψηλά και όσο πιο μαλακά τόσο πιο πολύ θα γέρνεις στο δρόμο. Και αν βάλεις πιο παχιές αντιστρεπτικές ελαττώνεις τη δυνατότητα άρθρωσης που έλεγα πιο πριν.......
Ξεκίνα από τα ελαστικά αποστασιακά και προχώρα με μικρά και όχι βιαστικά πηδηματάκια!Καλύτερα να μην πειράξεις το αμάξι αν δεν χρησιμοποιήσεις εγκεκριμένες από τον κατασκευαστή λύσεις.
Γενικά με μαλακότερα ελατήρια θα του αλλάξεις εντελώς την οδική του συμπεριφορά, με αποτέλεσμα να έχεις μεταφορές βάρους, άρα εντονότερα υποστροφικά ή υπερστροφικά φαινόμενα στο δρόμο και άρα ένα πιό επικίνδυνο αμάξι. Εκτός κι αν σκοπεύεις να το κυκλοφορείς μόνο σε ανώμαλους επαρχιακούς δρομους, οπότε αλλάζει γιατί δε θα τρέχεις και πολύ... -
ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΕ Ι.Χ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ''ΒΡΙΣΚΕΙ'' ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ.ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΝΑ ΠΙΟ ΧΩΜΑΤΕΡΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΔΗΛΑΔΗ...
ΘΕΩΡΙΑ ΠΕΡΙ ''ΨΗΛΩΜΑΤΟΣ'' ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ