-
το πλευρικο παραθυρο ειναι το ιδιο με το Corsa.
οταν το ειδα νομισα πως δεν βγηκε ακομη και ηταν μια φωτοσοπια -
Εχουν ανακοινωθεί τεχνικά στοιχεία και ημερομηνία παρουσίασης στην ελληνική αγορά?
-
H Hyundai για την ώρα έδωσε πληροφορίες μόνο για έναν τετρακύλινδρο diesel 1.4 με απόδοση 90 ίππων που συνδυασμένος με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο δίνει τιμές κατανάλωσης της τάξης των 4 λίτρων ανά 100χλμ.
@νδρέας
-
Φυσική εξέλιξη του προηγούμενου είναι, πηγαίνοντας απο τις ακμές στις καμπύλες και βάζοντας μεγαλύτερα φώτα. Δεν πουλάει τίποτα παραπάνω απο αυτό που πρόσφερε και το Getz, το οποίο πήγε καλά.
Και με το Corsa ιδίως με την μάσκα της Vauxhall ... σχεδόν δίδυμα ...
-
-
Σίγουρα δεν υπάρχει καμιά συνεργασία με την Opel?
-
μετά τους αντιγραφεες κινέζους ήρθαν και οι κορεάτες?
Δεν πιστεύω...!! -
Ο χρήστης nEK έγραψε:
μετά τους αντιγραφεες κινέζους ήρθαν και οι κορεάτες?
Δεν πιστεύω...!!Υπάρχουν και Κινέζοι και Κορεάτες και Ιάπωνες και Αμερικάνοι και Ινδοί και Ευρωπαίοι και Αυστραλοί και Μαλαίσιοι αντιγραφείς. Το σχέδιο του τελευταίου Corsa δεν ήταν δα και τίποτα πρωτότυπο. Όπως και το Astra στο οποίο βασίστηκε σχεδιαστικά.
Οι Κορεάτες πάντα αντέγραφαν και τουλάχιστον έχουν τη μαγκιά να το παραδέχονται, όπως και η Toyota σε ορισμένες περιπτώσεις.
@νδρέας
-
Πάντως πέραν της οφθαλμουφανούς αντιγραφής, να πω λίγα πράγματα
1 Θυμίζει τόσο Ι30 όσο και Γκέτζ, έχει δηλαδή ένα στοιχείο οικογενειακού σχεδιασμού
2 Ενδεχομένως να είναι τελικά πιο όμορφο από το Κόρσα!
3 Οι φόρμες και τα...γούστα έχουν παγιωθεί τόσο πολύ πλέον που τα όμοια αυτοκίνητα θα πληθαίνουν με τον καιρό. -
Όμοια αυτοκίνητα υπήρχαν ανέκαθεν. Ακόμα και σε εταιρείες με τεράστια παράδοση και σχεδιαστική κληρονομιά βλέπουμε επιρροές διαχρονικά είτε λόγω αντιγραφής, είτε λόγω τάσεων είτε λόγω Pininfarina, Giugiaro, Bertone και λοιπών. Ειδικά τη δεκαετία του 70-80 το κακό είχε παραγίνει αλλά τα παραδείγματα είναι πολλά σε όλη την ιστορία της αυτοκίνησης. Απλά περνάνε τα χρόνια και κρατάμε μόνο τα πολύ καλά και τα πολύ άσχημα ξεχνώντας τον μέσο όρο.
Η Hyundai σε αυτόν τον μέσο όρο βρίσκεται, προσπαθώντας να προσαρμόσει δοκιμασμένα πράγματα στα δικά της σχέδια και την όποια εταιρική της ταυτότητα. Δεν είναι μεμπτό αυτό κατά τη γνώμη μου, ούτε συγκρίνεται με τους Κινέζους που απροκάλυπτα αντιγράφουν.
@νδρέας
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Πάντως πέραν της οφθαλμουφανούς αντιγραφής, να πω λίγα πράγματα
1 Θυμίζει τόσο Ι30 όσο και Γκέτζ, έχει δηλαδή ένα στοιχείο οικογενειακού σχεδιασμού
2 Ενδεχομένως να είναι τελικά πιο όμορφο από το Κόρσα!- και Corsa και Altea με τη γραμμή στο πλάι και
2.Πιο όμορφο απο Corsa? ΝΟ WAYYYYY!
- και Corsa και Altea με τη γραμμή στο πλάι και
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
- και Altea με τη γραμμή στο πλάι και
Ωραία, βρήκαμε από που εμπνεύστηκε τη γραμμή και η Lancia για τη νέα Delta. Ρε σεις, ας αφήσουμε τις υπερβολές.
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Όμοια αυτοκίνητα υπήρχαν ανέκαθεν. Ακόμα και σε εταιρείες με τεράστια παράδοση και σχεδιαστική κληρονομιά βλέπουμε επιρροές διαχρονικά είτε λόγω αντιγραφής, είτε λόγω τάσεων είτε λόγω Pininfarina, Giugiaro, Bertone και λοιπών. Ειδικά τη δεκαετία του 70-80 το κακό είχε παραγίνει αλλά τα παραδείγματα είναι πολλά σε όλη την ιστορία της αυτοκίνησης. Απλά περνάνε τα χρόνια και κρατάμε μόνο τα πολύ καλά και τα πολύ άσχημα ξεχνώντας τον μέσο όρο.Η Hyundai σε αυτόν τον μέσο όρο βρίσκεται, προσπαθώντας να προσαρμόσει δοκιμασμένα πράγματα στα δικά της σχέδια και την όποια εταιρική της ταυτότητα. Δεν είναι μεμπτό αυτό κατά τη γνώμη μου, ούτε συγκρίνεται με τους Κινέζους που απροκάλυπτα αντιγράφουν.
@νδρέας
Δίκιο έχεις! Απλά πιστεύω οτι σε παλαιότερες εποχές το ντιζάιν ήταν περισσότερο ελεύθερο: Ναι μεν δεν είχαν τα κατασκευαστικά μέσα του σήμερα, όμως πλεον έχεουν παγιωθεί συγκεκριμένες διαστάσεις/φόρμες/αναλογίες που εξασφαλίζουν μέγιστους χώρους, ασφάλειακαι ό,τι άλλο σε κάθε περίπτωση.
Η Χιουντάι προσπαθεί να αποκτήσει ένα νέο εννιαίο προφίλ, πιο κοντά στα Ευρωπαϊκά γούστα. Και κατά τη γνώμη μου το κάνει με το σωστό τρόπο. Φτιάχνει αυτοκίνητα (στη νέα γενιά i ) που δε συγκινούν αλλά δεν έχουν κατασκευαστεί γι αυτόν το σκοπό -
Το Ι20 δείχνει σαν εξέλιξη του Getz και πιθανόν να είναι συμπτωματική η ομοιότητα με το Corsa. Εξάλλου και οι 2 εταιρίες στα 5θυρα μικρά τους ακολούθησαν πιο συντηριτική σχεδίαση απευθυνόμενοι σε άλλο κοινό, νεανικό μεν αλλά με έμφαση σε άλλα πράγματα πέρα της σχεδίασης. Το προηγούμενο Getz δεν διαφημίστηκε για την πρωτοπορειακή σχεδίαση του, ήταν αρκετά διακριτικό και παρόλ' αυτά είχε επιτυχημένες πωλήσεις.
Όσο για την αντιγραφή ... εδώ δίνει και παίρνει σε ακριβότερα αυτοκίνητα, στα μικρά 5θυρα μας πείραξε?
Οι δε Κινέζοι αποτελούν απο μόνοι τους ξεχωριστή κατηγορία αφού σχεδόν όλα τα μοντέλα τους είναι αντίγραφα και δεν έχουν σχέση με την όποια αντιγραφή ή σύμπτωση ιαπώνων-ευρωπαιων και το αντίθετο. Εξάλλου οι νέες σχεδιαστικές τάσεις δείχνουν μάλλον ότι στερεψαν οι περισσότεροι απο ιδέες γι' αυτό πουλάει η 'ρετροποίηση' ή το 'ένδοξο παρελθόν'. -
Είναι πολύ ωραίο. Να το δούμε και μέσα.
Aν διατηρήσει τους σημερινούς κινητήρες, θα είναι πιο σβέλτο από το Corsa (τυχαία αναφορά ). Θα είναι και φθηνότερο, πιστεύω τουλάχιστον κατά 2 χιλιάρικα.
-
Καλά θα είναι να (ξανα)εμφανίσουν έναν έως 1300 κυβικά κινητήρα αρκετά δυνατό και ανταγωνιστικό να εμπίπτει στην χαμηλότερη κλίμακα των τελών κυκλοφορίας κλπ.
-
Δεν το βλέπω. Η εταιρεία δείχνει κατασταλαγμένη στους 1,4 με διάφορες ιπποδυνάμεις. Χαμηλότερα είναι οι 1,1 μόνο.
-
πολύ ωραίο το ι20 , αν και clopy του κερατά θα κλάψουν πολλές μανούλες στις πωλήσεις!
-
ωραιο είναι!!!!! εμένα μου θυμίζει λες και έβαλαν ένα σχεδιαστη της toyota να δείξει πως θα σχεδίαζε κατα την άποψη του το corsa της opel.....κατι τετοιο....αν ακολουθήσει την καλη ποιοτητα κατασκευής στο εσωτερίκο οπως τα αλλα σύγχρονα hyundai....οντως θα κλαψουν πόλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες !!!
-
Hyundai i20