-
Συγγνώμη γιατι το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να συλλάβει τις μεγάλες ιδέες των φωστήρων μας. Το πόθεν έσχες στην αγορά του αυτοκινήτου αν δούλευε σωστά θα μπορούσε να είχε λύσει όλα τα προβλήματα και να μην χρειάζονταν καθόλου τεκμήρια. Βλέπω συνεχώς εδω μέσα το παράδειγμα πως αυτός που έχει δήλωση κάτω απο 10000€ αγοράζει καγιέν δηλ. ΙΧ 100000€. Ας πάρουμε αυτή την περίπτωση. Για να περάσει το πόθεν έσχες τι έκανε; Το πιθανότερο αφού είχε πολλά χρήματα στην τράπεζα πήρε ένα εικονικό δάνειο. Το οτι οι δόσεις έβγαιναν μεγαλύτερες απο το ετήσιο εισόδημά του δεν το είδε κανείς; Μήπως λοιπόν εκσυγχρονίζοντας τον θεσμό του πόθεν έσχες δεν χρειαζόμαστε χαζά τεκμήρια;
-
Ο χρήστης amoust έγραψε:
Συγγνώμη γιατι το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να συλλάβει τις μεγάλες ιδέες των φωστήρων μας. Το πόθεν έσχες στην αγορά του αυτοκινήτου αν δούλευε σωστά θα μπορούσε να είχε λύσει όλα τα προβλήματα και να μην χρειάζονταν καθόλου τεκμήρια. Βλέπω συνεχώς εδω μέσα το παράδειγμα πως αυτός που έχει δήλωση κάτω απο 10000€ αγοράζει καγιέν δηλ. ΙΧ 100000€. Ας πάρουμε αυτή την περίπτωση. Για να περάσει το πόθεν έσχες τι έκανε;Το πήρε με leasing. Το να παρακάμψεις το πόθεν έσχες είναι πολύ απλό.
Εγω παλι αναρωτιεμαι (...) γιατι ψαχνουμε ν' ανακαλυψουμε την Αμερικη, οταν σε αλλες χωρες τα ζητηματα αυτα ειναι περισσοτερο ή λιγοτερo λυμενα.
Αυτό είναι μια πολύ καλή σκέψη. Δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις η απάντηση είναι ότι στις άλλες χώρες τη λύση την εφαρμόζουν οι πολίτες των άλλων χωρών, οι οποίοι έχουν μια διαφορετική αντίληψη από τη δική μας ως προς τη σχέση ατόμου-συνόλου, την τήρηση των νόμων κλπ κλπ.
-
Ο χρήστης amoust έγραψε:
Συγγνώμη γιατι το φτωχό μυαλό μου δεν μπορεί να συλλάβει τις μεγάλες ιδέες των φωστήρων μας. Το πόθεν έσχες στην αγορά του αυτοκινήτου αν δούλευε σωστά θα μπορούσε να είχε λύσει όλα τα προβλήματα και να μην χρειάζονταν καθόλου τεκμήρια. Βλέπω συνεχώς εδω μέσα το παράδειγμα πως αυτός που έχει δήλωση κάτω απο 10000€ αγοράζει καγιέν δηλ. ΙΧ 100000€. Ας πάρουμε αυτή την περίπτωση. Για να περάσει το πόθεν έσχες τι έκανε; Το πιθανότερο αφού είχε πολλά χρήματα στην τράπεζα πήρε ένα εικονικό δάνειο. Το οτι οι δόσεις έβγαιναν μεγαλύτερες απο το ετήσιο εισόδημά του δεν το είδε κανείς; Μήπως λοιπόν εκσυγχρονίζοντας τον θεσμό του πόθεν έσχες δεν χρειαζόμαστε χαζά τεκμήρια;Πως να τον εκσυγχρονίσουμε βελτιώνοντας την όραση των εφοριακών ?
Στα σοβαρά τώρα : φυσικά και θα το δει, γι αυτό και αυτό που λες δεν ισχύει...Αν το άθροισμα των δόσεων ξεπερνάει το εισόδημά σου θα φορολογηθείς για ποσό ίσο με το άθροισμα των δόσεων...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Φυσικά οι μεγάλοι θα την ξανασκαπουλάρουν. Φυσιολογικό. Καπιταλισμό έχουμε. Άλλα οι υπόλοιποι δεν θα μπορούν πια να κρυφτούν. Τα τεκμήρια δεν είναι λύση, ούτε είναι λύση να χαρατσώνουμε τους πάντες επειδή θέλουμε λεφτά και τα θέλουμε τώρα.
Άλλη ώρα η απάντηση επί της ουσίας. Το τονισμένο όμως είναι άκρως ιλαροτραγικό!
Αυτό το έχεις σκεφτεί;Δηλαδή το ζητούμενο είναι να κρυφτούμε από το κράτος και την εφορία αντί να πληρώσουμε όσα οφείλουμε; Γιατί με βασανίζεις τόσες μέρες και δεν το λες καθαρά;
Nα με συμπαθάς, μάλλον υπάρχει μια λεπτή ειρωνία που με δυσκολεύει στην κατανόηση. Δεν είμαι και ο koutsan βλέπεις, εγώ είμαι από τους χαζούς...
Κοινώς, δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις...
Αν πάντως σε πείραξε το κρυφτούν, να αποσαφηνίσω πως δεν μιλούσα για το γνωστό παιχνίδι. Αν σε μπέρδεψε η λέξη, να πω φοροδιαφύγουν-φοροαποφύγουν. Καλύτερα τώρα;
Αν το παρόν ποστ, παρατείνει το βασανισμό σου, παρακαλώ να το αγνοήσεις. Δεν θα ήθελα να γίνω περισσότερο κουραστικός από όσο ήδη είμαι.
-
Έχουμε καμμία γνώμη για το που περίπου θα κυμαίνονται;
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Έχουμε καμμία γνώμη για το που περίπου θα κυμαίνονται;κανενας δε ξερει, ουτε ο υπουργος...
απλα πεταξε μια μ@λακια, περιμενει αντιδρασεις και μετα θα αποφασισει.
-
Διάβασα ότι μετά τις αντιδράσεις σκέφτονται απλά να χαμηλώσουν το τεκμήριο από 50.000€ σε 30.000€ εργοστασιακή αξία...
Αν συμβεί αυτό θα είναι το πιο αναίμακτο τελικά για τους περισσότερους...
Μακάρι.... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Έχουμε καμμία γνώμη για το που περίπου θα κυμαίνονται;
κανενας δε ξερει, ουτε ο υπουργος...
απλα πεταξε μια μ@λακια, περιμενει αντιδρασεις και μετα θα αποφασισει.
Ακριβώς αυτο έγινε, και πετυχε το σκοπό του με το παραπάνω.
Ολοι ασχολούνται πως θα κρυψουν το αμαξι τους ........ στο τέλος θα μειώσει απλά το 50,000 σε 30,000 ,και καλά θα κάνει ,και θα ανακουφιστουν ολοι -
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Τα καύσιμα είναι ήδη φορολογημένα ώς εκεί που δέν πάει άλλο. Αυτό που ελέγχεται είναι η συμφωνία αγορών-πωλήσεων, δηλαδή να μην πουλάς παραπάνω απ όσα αγοράζεις=λαθρεμπόριο.Όταν μπούν οι ταμειακές μηχανές στις αντλίες θα είναι για τον ίδιο λόγο, δηλαδή έλεγχο αγορών-πωλήσεων. Δέν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που φορολογούνται τα βενζινάδικα.
Τα καύσιμα είναι υπερφορολογημένα (όπως και τα τσιγάρα και τα ποτά) για τον τελικό καταναλωτή. Ο πωλητής τους δεν φορολογείται βάσει των κερδών του. Άλλη φορολογία είναι τα τέλη στο προϊόν (που τα πληρώνει αυτός που το αγοράζει) και άλλη η φορολογία εισοδήματος του εμπόρου. Που φυσικά δεν φορολογείται βάσει της τιμής λιανικής που διαμορφώνεται από τον ίδιο ελεύθερα, αλλά πολύ χαμηλότερα.
Λύσεις:
- γερά μπόνους στους εφοριακούς που βεβαιώνουν παραβάσεις
Αν κάποιος έλεγε 'Γερά μπόνους στους αστυνομικούς που βεβαιώνουν παραβάσεις του ΚΟΚ' πώς θα σου φαινόταν σαν πρόταση?
Είναι διαφορετική περίπτωση. Δουλειά των αστυνομικών είναι να βεβαιώνουν παραβάσεις όχι για να επιβαρύνουν τους οδηγούς με όσο τους αναλογεί, αλλά για να είναι ασφαλέστερη η κίνηση στους δρόμους (εδώ γελάμε βέβαια, ειδικά όταν μιλάμε για την επαρχία όπου τα έσοδα των προστίμων καταλήγουν στους ΟΤΑ). Τυπικά όμως δουλειά των αστυνομικών ΔΕΝ είναι να φέρνουν έσοδα στο κράτος.
Στην περίπτωση της φορολογίας εισοδήματος όμως, η δουλειά των ελεγκτών εφοριακών είναι να βρίσκουν το πραγματικό εισόδημα και να το φορολογούν σύμφωνα με τα ισχύοντα.
Θα στενοχωρηθούμε μήπως επειδή οι εφοριακοί θα εντοπίσουν φορολογικές παραβάσεις; Τί σημαίνουν αυτές; Ότι κάποιοι κλέβουν χρήματα από το κράτος, δηλαδή από τους υπόλοιπους πολίτες που θα κληθούν να πληρώσουν όσα το κράτος πει ότι χρειάζεται αντί του φοροφυγά.
Αντί λοιπόν να 'αναγκάζονται' ( ) οι εφοριακοί να παίρνουν φακελάκια, θα ήταν πολύ προτιμότερο να έχουν κίνητρο να είναι νόμιμοι και σωστοί στη δουλειά τους και ταυτόχρονα να φέρνουν χρήμα στα δημόσια ταμεία. Καλύτερα να παίρνουν πχ 2-3% ως bonus και να έρχεται χρήμα στα δημόσια ταμεία, παρά να παίρνουν 5% σε φακελάκι και να μην βεβαιώνεται παράβαση. -
'Ακυρώνονται παραγγελίες
Στην «τσιμπίδα» των τεκμηρίων χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού12/09/08
ΑθήναΠερισσότεροι από 235 χιλιάδες ιδιοκτήτες Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού (άνω των 2.000 κ.ε.) πέφτουν στην παγίδα των τεκμηρίων, καθώς θα επιβαρυνθούν με σημαντικά υψηλότερο φόρο εισοδήματος. Πρόκειται για όσους πίστεψαν στην κατάργηση των τεκμηρίων και από το 2003 αγόρασαν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό ρεπορτάζ των Νέων της Παρασκευής, δεν είναι λίγοι οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων που υπό την απειλή του νέου φόρου εξετάζουν το ενδεχόμενο πώλησης του Ι.Χ. τους, ενώ όσοι σκόπευαν να προχωρήσουν σε αγορά ακυρώνουν τις παραγγελίες.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εμπόρων, οι ακυρώσεις παραγγελιών φθάνουν τις 2.500, ενώ από το 2003, όταν καταργήθηκαν τα τεκμήρια, μέχρι και τον Αύγουστο του 2008 πωλήθηκαν σχεδόν 200.000 καινούργια τέτοια οχήματα (στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων).
Οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπρόσωπων Αυτοκίνητων (ΣΕΑΑ) έστειλαν επιστολή στο υπουργείο Οικονομίας, υποστηρίζοντας ότι η επαναφορά των τεκμηρίων διαβίωσης θα έχει σοβαρές αρνητικές συνέπειες στην αγορά αυτοκινήτου.'
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251' target='_blank
-
''Μετωπική σύγκρουση' εισαγωγέων ΙΧ με το ΥΠΟΙΚ για τα τεκμήρια
11/09/2008Του Φώτη Φωτεινού
Σε ευθεία ρήξη με το υπουργείο Οικονομίας, για την επιβολή τεκμηρίων, έχει έρθει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ).
Ο ΣΕΑΑ, τα μέλη του οποίου είναι πολύ πιθανό να συνεδριάσουν σήμερα, απέστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας στο υπουργείο Οικονομίας σχετικά με την επιβολή τεκμηρίων, υποστηρίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα έχει σοβαρότατες αρνητικές συνέπειες στην αγορά αυτοκινήτου.
Μάλιστα, ο ΣΕΑΑ έχει ζητήσει συνάντηση από τον υπουργό Οικονομίας Γ. Αλογοσκούφη, προκειμένου να αναλύσει τις ενστάσεις του.
Εάν οι ενστάσεις δεν γίνουν αποδεκτές, ο σύνδεσμος εξετάζει την υλοποίηση «δυναμικών κινητοποιήσεων» και μάλιστα πρωτόγνωρων για τον κλάδο, όπως σημείωσε ανώτατο στέλεχος του ΣΕΑΑ στο Capital.gr.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει να εφαρμόσει τεκμήριο διαβίωσης για όλα τα ΙΧ αυτοκίνητα που κατέχουν οι φορολογούμενοι και όχι μόνο για τα υπερπολυτελή, με εργοστασιακή αξία άνω των 50.000 ευρώ που ισχύει σήμερα.
Μάλιστα, δεν αποκλείεται να υπάρξει και καθολική εφαρμογή των τεκμηρίων, όπως ίσχυε παλιά, δηλαδή με τους φορολογήσιμους ίππους, τα έτη κυκλοφορίας, αλλά και την εργοστασιακή τιμολογιακή αξία.'
-
'Αδικίες και παγίδες από τη ρύθμιση
Θυελλώδεις αντιδράσεις για τα τεκμήρια διαβίωσης, φόβοι για νέα βάρη στους μισθωτούςΑθήνα
10/09/08Υπό το βάρος των έντονων αντιδράσεων για την πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών να επαναφέρει από το 2009 τα τεκμήρια διαβίωσης, η κυβέρνηση εξετάζει μία πιο «μετριοπαθή» ρύθμιση, ώστε να μην επιβαρυνθούν περαιτέρω οι μισθωτοί.
Όπως διαρρέουν πηγές του οικονομικού επιτελείου, η ρύθμιση για τα τεκμήρια θα κινείται στο «πνεύμα» των αντικειμενικών αξιών στα ακίνητα, όπου ουσιαστικά κατά τη συναλλαγή φορολογείται αξία μικρότερη από την πραγματική (εμπορική).
Έτσι, υποστηρίζουν ότι και τα κριτήρια για τα τεκμήρια θα είναι πιο «χαλαρά», ώστε να αποφευχθούν οι εξόφθαλμες αδικίες.
**Ωστόσο, η εμπερία από την εφαρμογή των τεκμηρίων δείχνει ότι αυτοί που πληρώνουν είναι οι «συνήθεις ύποπτοι» μισθωτοί, οι οποίοι δεν έχουν τα μέσα για να αποφύγουν τη «δαγκάνα» της Εφορίας, δημιουργώντας εταιρείες off shore ή αγοράζοντας, για παράδειγμα, ακριβά αυτοκίνητα μέσω επαγγελματικής μίσθωσης.
**
Όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας Τα Νέα, από τα δεδομένα των φορολογικών δηλώσεων του 2002, τελευταίο έτος κατά το οποίο ίσχυσαν τα τεκμήρια διαβίωσης προκύπτει ότι «θύμα» δεν ήταν όσοι ελεύθεροι επαγγελματίες φοροδιαφεύγουν, αλλά κυρίως οι μισθωτοί.Το 2002, τα νοικοκυριά που φορολογήθηκαν, όχι για τα εισοδήματα που δήλωσαν αλλά για τεκμαρτά εισοδήματα, και πλήρωσαν αυξημένο φόρο ήταν 473.007. Οι 130.760 ήταν μισθωτοί.
Αυτοί οι φορολογούμενοι, ενώ δήλωσαν συνολικό εισόδημα 739,6 εκατ. ευρώ, τελικά λόγω των τεκμηρίων φορολογήθηκαν για εισόδημα περίπου 1,2 δισ. ευρώ. Πρόκειται για φορολογουμένους που είχαν στην κατοχή τους δεύτερο ΙΧ (για το πρώτο δεν ίσχυε τεκμήριο) ή εξοχική κατοικία.
Με βάση την πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών να επαναφέρει τεκμήριο διαβίωσης από το πρώτο ΙΧ καθώς και για την κύρια κατοικία και την εξοχική, είναι πολύ πιθανό οι μισθωτοί που θα πιαστούν το 2009 στα τεκμήρια να είναι πολύ περισσότεροι σε σχέση με το 2002. '
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=936368' target='_blank
Τι συνάγεται από τα παραπάνω;
-
Έχουμε ή δεν έχουμε δίκιο οι περισσότεροι εδώ που φωνάζουμε ότι το μέτρο ΔΕΝ πιάνει μόνο τους ελεύθερους επαγγελματίες, όπως έχουν φαγωθεί να φωνάζουν μερικοί εδώ μέσα, αλλά ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ, και είναι κατάφωρα άδικο για όλη την κοινωνία;
-
Είναι ή δεν είναι σωστή η πρόταση να αντιδράσουμε με βομβαρδισμό επιστολών προς το Υπουργείο Οικονομικών, όπου θα τους λέμε ότι αν επαναφέρουν το μέτρο ψήφος γι' αυτούς από εμάς και τις οικογένειές μας τέλος, ώστε να καταλάβουν ότι δεν αστειευόμαστε;
-
-
Μα πολλοί μισθωτοί βγάζουν μαύρα λεφτά από παράπλευρες δραστηριότητες, όπως επίσης κατά κόρον γράφτηκε. Ιδίως ορισμένοι Δ.Υ. (βλ. εφοριακούς, τελωνειακούς κ.ά.).
-
Xθες στην Βουλη ψηφιστηκε το νεο φορολογικο νομοσχεδιο...
ΘΑ μαθουμε ποτε τι περιλαμβανει ??
-
Ορίστε και η πηγή από την εφημερίδα ''ΤΑ ΝΕΑ'' όπως ανέφερε πιο πάνω και ο φίλος dimgr
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μα πολλοί μισθωτοί βγάζουν μαύρα λεφτά από παράπλευρες δραστηριότητες, όπως επίσης κατά κόρον γράφτηκε. Ιδίως ορισμένοι Δ.Υ. (βλ. εφοριακούς, τελωνειακούς κ.ά.).Τι σημασία έχει? Η ουσία είναι ότι δε νοείται να ξαναμπεί ένα δοκιμασμένο, αποτυχημένο και άδικο φορολογικό καθεστώς που να στηρίζεται σε ισοπεδωτικά κριτήρια κατοχής προϊόντων [και όχι χρήσης τους] και να τσακίζει μερικές δεκάδες χιλιάδες τίμιους προκειμένου να πληρώσουν κάτι και ορισμένοι από αυτούς που φοροδιαφεύγουν.
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Ορίστε και η πηγή από την εφημερίδα ''ΤΑ ΝΕΑ'' όπως ανέφερε πιο πάνω και ο φίλος dimgrhttp://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artId=86432' target='_blank
Καλα, τα σχόλια απο κάτω είναι όλα τα λεφτά.
Οπως αυτό:
ΡΕ ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗ
ΑΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ LADA ΘΑ ΨΗΦΙΖΑ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΕΓΩ ΕΨΗΦΙΣΑ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΜΑΙ ΒΛΑΞ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ -
Κωλοέλληνες!
Κι άλλα είναι πολύ καλά:
Ένα σοβαρό:
Εγώ πιστεύω ότι τα αντικειμενικά κριτήρια πρέπει να υπάρχουν, αλλά όχι με τη μορφή που υπάρχουν σήμερα (ή μάλλον με αυτή που υπήρχαν πριν 5 χρόνια). Δεν μπορεί δηλαδή ένα Audi A5 1.8Τ που κάνει 50.000Ε να έχει τεκμήριο 15.000 ενώ ένα Cherokee 3.7 που κάνει 32.000 να έχει τεκμήριο 107.000! Θα πρέπει λοιπόν το υπουργείο να εγκαταλείψει την απαρχαιωμένη και άδικη μέθοδο υπολογισμού τεκμαρτής δαπάνης με βάση τα κυβικά και να πάει σε κάτι πιο εύλογο. Για παράδειγμα θα μπορούσε η τεκμαρτή δαπάνη να είναι το κόστος συντήρησης (βάσει των τιμοκαταλόγων της αντιπροσωπείας και βάσει των προβλεπόμενων service του κατασκευαστή) το κόστος βενζίνης (βάσει της μέσης κατανάλωσης που ορίζει το εργοστάσιο και για 15000χλμ/έτος) Έτσι θα προέκυπτε μια τεκμαρτή δαπάνη που θα είναι πολύ πιο ρεαλιστική και δίκαιη από είναι 'αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού'. Αντίθετα τώρα όχι μόνο είναι άδικο για πολλούς συμπολίτες μας, αλλά επιπλέον κάνει πιο 'ελκυστικά' αυτοκίνητα συγκεκριμένων κατασκευαστών που έχουν επιλέξει να βάζουν στα αυτοκίνητα τους κινητήρες με turbo και όχι με πολλά κυβικά. Αν αυτό δεν είναι στρέβλωση της ελεύθερης αγοράς και αθέμιτος ανταγωνισμός προερχόμενος από το ίδιο το κράτος τότε τι είναι;
Και άλλα ΓΤΠ:
XOYNTA-XOYNTA-XOYNTA-XOYNTA......το ακουω ολο και πιο συχνα παντου γυρω μου,στο μετρο και τα λεωφορεια και τις πλατειες...παντου.Δεν ξερω εαν ειναι αυτη η λυση-καποτε ημουν σιγουρος πως δεν ειναι-τα τελευταια χρονια καθεται στην ακρη του μυαλου πολλων Ελληνων ειμαι σιγουρος.
Σηκωθηκε ο γυφτος να χορεψει κι εσπασε το νταουλι....
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΕΝΑ Ι.Χ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2ΟΟΟ ΚΕ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ ΚΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ ΕΝΩ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ Ι.Χ 1200 ΚΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ???????????? ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΑΣ
Καλά να πάθουμε.... πιστέψαμε όλους αυτούς τους αγιογδύτες...
Σε ποια άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ισχύουν τα τεκμήρια αυτοκινήτων;
Το γεγονός ότι οι Έλληνες αγοράζουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, τα οποία είναι και πιο ασφαλή, είναι έγκλημα;
Είναι οικονομικό έγκλημα να μεταφέρω την οικογένειά μου με μεγαλύτερη ασφάλεια με ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο 26.000€;
Πρέπει να έχω ετήσιο εισόδημα 95.000-100.000€ για να το συντηρώ; Από πού προκύπτει αυτό;
Έχει η κυβέρνηση επαφή με την πραγματικότητα;;;Λυπάμαι και ντρέπομαι που ζω σ'' αυτή τη χώρα.
Από την άλλη σκέπτομαι ένα σύνθημα που είδα γραμμένο σε ένα τοίχο:
'ΟΙ ΛΑΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΟΥΝ'Ας προσέχουμε λοιπόν λίγο παραπάνω κάθε τέσσερα χρόνια που ψηφίζουμε...
[σημ. δική μου: ναι, να προσέχουμε. Βγάλτε την κυβέρνηση που σας αξίζει (αν υποθέσουμε ότι η παρούσα δεν σας αξίζει )]Και το καλύτερο:
Ειμαι φοιτιτης Ε χω απο γονοικι παρωχι ενα σπητι εκατο τετραγονικα και 1400κε αυτοκοινιτο θα πληροσο φορο
Φοιτητής που πέρασε στη σχολή με 20 (στα 100 )
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Xθες στην Βουλη ψηφιστηκε το νεο φορολογικο νομοσχεδιο...
ΘΑ μαθουμε ποτε τι περιλαμβανει ??Υποτίθεται, όσον αφορά τα πιθανά τεκμήρια διαβίωσης, ότι θα περίμεναν την επόμενη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου για την Αντιμετώπιση της Φοροδιαφυγής.
Πάντως, από τις κορυφαίες ανακοινώσεις θεωρώ την παρακάτω:
*
'Tο υπουργείο επιμένει στη θέση του ότι η θέσπιση των τεκμηρίων διαβίωσης θα γίνει σε «ρεαλιστική βάση» και θα αφορά μόνο σε εκείνους που οι δηλώσεις φορολογίας εισοδημάτων απέχουν σημαντικά από τα **πραγματικά *τους εισοδήματα.'Τα 'πραγματικά', όχι τα 'τεκμαρτά', έτσι κύριοι?....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μα πολλοί μισθωτοί βγάζουν μαύρα λεφτά από παράπλευρες δραστηριότητες, όπως επίσης κατά κόρον γράφτηκε. Ιδίως ορισμένοι Δ.Υ. (βλ. εφοριακούς, τελωνειακούς κ.ά.).
Τι σημασία έχει? Η ουσία είναι ότι δε νοείται να ξαναμπεί ένα δοκιμασμένο, αποτυχημένο και άδικο φορολογικό καθεστώς που να στηρίζεται σε ισοπεδωτικά κριτήρια κατοχής προϊόντων [και όχι χρήσης τους] και να τσακίζει μερικές δεκάδες χιλιάδες τίμιους προκειμένου να πληρώσουν κάτι και ορισμένοι από αυτούς που φοροδιαφεύγουν.
Ναι, δεν λέω. Όμως από τότε που το 'δοκιμασμένο, αποτυχημένο και άδικο φορολογικό καθεστώς' άλλαξε και εκσυγχρονίστηκε (με υπολογιστές, νέες τεχνολογίες και διαδικασίες, Τειρεσία, Τάξις κλπ), το αποτέλεσμα ήταν να πληρώνουν οι κακοπληρωμένοι μισθωτοί το 50% των φορολογικών εσόδων!
Ανατρέξτε, όσοι έχετε τη δυνατότητα γιατί εγώ δεν την έχω, στις αντίστοιχες εποχές (τις άδικες και αποτυχημένες) και πείτε μου αν τότε υπήρχαν τέτοια και τόσο χοντρά φαινόμενα αισχρής φορολογικής ανισότητας. Αν υπήρχαν, θα παραδεχθώ αυτομάτως ότι έχετε απόλυτο δίκιο που φωνάζετε και ότι ο Αλογοσκούφης τον παίρνει (που τον παίρνει, αλλά για άλλους λόγους).
Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!