Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    opel corsa 1.4 twinport
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. opel corsa 1.4 twinport
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    8
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zipman last edited by

      Phra meta apo psaksimo to en logw montelo. Pros to paron(arxh einai akoma) eimai poly eyxaristhmenos me thn katanalwsh (kai einai kai astrwto akoma) alla kai me ton kinhthra genikotera. Ayto omws pou me peirazei poly einai ta pisw kathismata. Pithanon gia na eksoikonomhsoun xwro sto port bagaz exoun topothethsei ta pisw kathismata se sxedon entelws or8h thesh. Apotelesma opoios kathetai pisw se megalo taksidi na shkwnetai me ponous sth mesh kai genika na kathetai sth pio abolh thesh pou exw dokimasei pote mou . Kai tha mou peite: Kala re file de to hkseres prin to pareis?. Edw einai to thema. De to hksera. Giati sthn edw antiproswpia den eixe erthei akoma to neo corsa me apotelesma egw na testarw to palio, afou prwta me diavevaiwse o pwlhths oti eswterika den exei kamia ousiastikh diafora me to neo...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zipman last edited by

        Phra meta apo psaksimo to en logw montelo. Pros to paron(arxh einai akoma) eimai poly eyxaristhmenos me thn katanalwsh (kai einai kai astrwto akoma) alla kai me ton kinhthra genikotera. Ayto omws pou me peirazei poly einai ta pisw kathismata. Pithanon gia na eksoikonomhsoun xwro sto port bagaz exoun topothethsei ta pisw kathismata se sxedon entelws or8h thesh. Apotelesma opoios kathetai pisw se megalo taksidi na shkwnetai me ponous sth mesh kai genika na kathetai sth pio abolh thesh pou exw dokimasei pote mou . Kai tha mou peite: Kala re file de to hkseres prin to pareis?. Edw einai to thema. De to hksera. Giati sthn edw antiproswpia den eixe erthei akoma to neo corsa me apotelesma egw na testarw to palio, afou prwta me diavevaiwse o pwlhths oti eswterika den exei kamia ousiastikh diafora me to neo...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zipman last edited by

          Phra meta apo psaksimo to en logw montelo. Pros to paron(arxh einai akoma) eimai poly eyxaristhmenos me thn katanalwsh (kai einai kai astrwto akoma) alla kai me ton kinhthra genikotera. Ayto omws pou me peirazei poly einai ta pisw kathismata. Pithanon gia na eksoikonomhsoun xwro sto port bagaz exoun topothethsei ta pisw kathismata se sxedon entelws or8h thesh. Apotelesma opoios kathetai pisw se megalo taksidi na shkwnetai me ponous sth mesh kai genika na kathetai sth pio abolh thesh pou exw dokimasei pote mou . Kai tha mou peite: Kala re file de to hkseres prin to pareis?. Edw einai to thema. De to hksera. Giati sthn edw antiproswpia den eixe erthei akoma to neo corsa me apotelesma egw na testarw to palio, afou prwta me diavevaiwse o pwlhths oti eswterika den exei kamia ousiastikh diafora me to neo...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theios last edited by

            Ο χρήστης zipman έγραψε:
            Phra meta apo psaksimo to en logw montelo. Pros to paron(arxh einai akoma) eimai poly eyxaristhmenos me thn katanalwsh (kai einai kai astrwto akoma) alla kai me ton kinhthra genikotera. Ayto omws pou me peirazei poly einai ta pisw kathismata. Pithanon gia na eksoikonomhsoun xwro sto port bagaz exoun topothethsei ta pisw kathismata se sxedon entelws or8h thesh. Apotelesma opoios kathetai pisw se megalo taksidi na shkwnetai me ponous sth mesh kai genika na kathetai sth pio abolh thesh pou exw dokimasei pote mou . Kai tha mou peite: Kala re file de to hkseres prin to pareis?. Edw einai to thema. De to hksera. Giati sthn edw antiproswpia den eixe erthei akoma to neo corsa me apotelesma egw na testarw to palio, afou prwta me diavevaiwse o pwlhths oti eswterika den exei kamia ousiastikh diafora me to neo...

            και το παλιό το ίδιο είναι μην ανησυχείς..αν γνωρίζει κάποιος κάτι περισσότερο ας μας πει αλλά νομίζω πως οι αλλαγές με το facelift δεν αφορούσαν το εσωτερικό..όταν έκανες το τεστ..καθόσουν πίσω για αρκετά χιλιόμετρα???

            γενικά στα σχόλιά μου δεν παραλείπω να αναφέρω πως παρά τις πολλές αρετές του τα καθίσματα είναι σχεδόν απαράδεκτα..μου έκανε μάλιστα εντύπωση που δεν ανέφερες τους υποδοχείς των ζωνών ασφαλείας όπου βρίσκει κατά την είσοδο στο αυτοκίνητο το 99% των ελληνικών οπισθίων

            είναι το χειρότερο (στον τομέα αυτό) αυτοκίνητο που έχω χρησιμοποιήσει στην διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη..για να είμαι δίκαιος όμως οφείλω να πω πως τα υπόλοιπα ήταν διαφορετικής κατηγορίας (Accord, Astra, Xsara, Scenic - δεν λέω ποιό ήταν το καλύτερο )

            πάντως να έχεις στο νού σου πως τα μικρά αυτοκίνητα έχουν ένα συγκεκριμένο προσανατολισμό και αυτός σίγουρα δεν είναι να μεταφέρουν 4 και 5 άτομα σε μεγάλα ταξίδια, οπότε δύσκολα στην κατηγορία θα βρείς πολυθρόνα με ρόδες

            μην απελπίζεσαι..στην χρήση για την οποία (φαντάζομαι) το επέλεξες θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο..καλές διαδρομές

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Όντως, πολύ σπαστικό πρόβλημα. Τι να πω, μόνο με στάσεις στα ταξίδια διορθώνεται! Πάντως, δεν πάσχει μόνο το Κόρσα από αυτήν την ιδιομορφία. Συμβαίνει για να φαίνεται μεγαλύτερος ο χώρος για τα γόνατα, πιστεύω. Πες μας για την κατανάλωση, για την απόδοση, ειδικά αν υπάρχει και κάποιος με το παλιό, θα ήταν ωραία μια σύγκριση εντυπώσεων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theios last edited by

                ναι, η όρθια θέση είναι για εξοικονόμηση χώρου..είναι κοινό αυτό σε αυτοκίνητα μικρής κατηγορίας..τα συγκεκριμένα είναι μάλλον άβολα με περιορισμένη στήριξη και αυτό επιβαρύνει την κατάσταση..είναι από τα λίγα αρνητικά που έχω παρατηρήσει στο αυτοκίνητο

                κατά τα άλλα ο παλιός 1400ρης είχε καταναλώσεις από 8-10 λίτρα ανα 100 χιλιόμετρα..έδινε όμως πάρα πολύ καλές επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει..ενώ ήταν και αρκετά ελαστικός (αν και όχι ιδιαίτερα αθόρυβος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Z
                  zipman last edited by

                  Egw to sygkekrimeno montelo to epeleksa gia thn poly mikrh katanalwsh pou toulaxiston prosferi ws thelghtro h opel . Epipleon prosferei kai 90 ippous (mesh katanalwsh 5.9 sta xartia). Pros to paron den exw kanei arketa xiliometra gia na mporw na dw an ontws alhtheyei( Ws twra pantws me molis 600 xiliometra sto energhtiko mou, exei mesh katanalwsh 6,7 se meiktes diadromes alla perisootero mesa sth polh). Einai kai astrwtos o kinhthras.. Pantws oson afora tis pisw theseis sto prohgoumeno montelo den htan toso xalia, kamia sxesh basika. An to hksera pantws pithanon na eixa katallhksei kai se diaforetiko montelo.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    chrisxek last edited by

                    Φίλε, απ'οσο ξέρω, η πλάτη των πίσω καθισμάτων του Corsa μπορεί να πάρει δύο θέσεις: Μια εντελώς όρθια και μία με κλίση. Μήπως εσύ έχεις την όρθια ρύθμιση; Η επιλογή-ρύθμιση γίνεται απο την ίδια λαβή που χρησιμοποιείς για να αναδιπλώσεις τα πίσω καθίσματα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zipman last edited by

                      File se eyxaristw poly. Aporw pws de mou perase kan apo to myalo. Sthn antiproswpia otan to parelaba o pwlhths erikse ta kathsimata gia na dw oti peftoun. Telika ola kala. Mporei na einai ligo sklhra ta kathismata alla afou den einai opws fantazomoun...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr