-
ή αν το στρίψεις 90 μοίρες αριστερά, NIGA !!!
-
Ας το Νiga μου μην το κουραζεις , δεν ειναι γερμανικο επιπλο αυτο .....
-
1600ρι ειναι μαιτρ?
BIg valve sprint , elan ?
-
καλά δεν το κουράζω άλλο. Αλλά μην το στρίψεις ούτε 90 μοίρες δεξιά γιατί πάλι θα με δεις μπροστά σου!
-
H= high compression
N= high compression and big inlet valves
S= big valves -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
H= high compression
N= high compression and big inlet valves
S= big valvesΟ chala13 μου ειπε να κοιταξω αν εχει σημαδι εκει .... δεν ηξερα τιποτα σχετικο .
Αυτο ομως εχει μεγαλες βαλβιδες και εισαγωγης 40 και εξαγωγης 35 , δεν ειναι S oπως γραφεις D-JET μου ... αρα ξεκινησε σαν υψηλης συμπιεσης με μεγαλες βαλβιδες εισαγωγης ?
-
-
The Lotus twin cam engine power was increased by 20%. The twin cam cylinder head was reworked. In addition to enlarged inlet valves, the compression ratio was increased by skimming the head, the cam shafts were further modified for improved torque and the port shapes were refined.
Weber 40 DCOE 31 carburettors replaced the S4’s Stromberg products. In conjunction to the work carried out on the cylinder head, the jets and chokes fitted to the Weber’s were different to those fitted to previous versions of the twin cam engine. In turn, the Weber carburettors were replaced by Dellorto DHLA 40’s in about May 1972. A service bulletin detailing the changed specifications was issued on 9 June 1972 so Dellortos must have been fitted to Sprints in the factory by May 1972. Dellortos were fitted by Lotus to the Twin Cam Europa from December 1971, so clearly Dellorto was a factory supplier by then. One reason for this change was that Dellorto had been quicker and more willing to change their designs to meet the new European regulations that were due to come in force. They may also have been cheaper than Webers too. Dellorto DHLA 40Es were used on all ECE 15 engines, which were really the same as domestic engines but had different carb jets and ignition settings to meet euro specs. Some of the last Big Valve engines for the domestic market had European specification carbs.
A stiffened, redesigned Big Valve cam cover replaced the earlier engines cover. The Big Valve cam covers, up until August 1972, were always black for UK spec cars. European and Federal cam covers were red. However, some red covers, perhaps on those engines with European specification carbs, were also used on domestic cars, though there seems to be no formula as to whether a UK Sprint had red or black covers after this date. Additionally, the fins on the cam covers and the “LOTUS Big Valve” legend became more sharply defined, with the Lotus font changed, the legend also being read from the cabin end of the car, having initially been read from in front of the car, at some time in mid 1971. Presumably new castings were made, either by a new manufacturer if they were outsourced, or by a change in casting at the factory. Apparently only 50 cam covers were made to be read from the front, perhaps so that it was easier to read when viewing the car at motor shows!
From mid to late 1971 the HT leads were lead up over the cam cover and through the centre of the inlet manifold to the distributor, having always previously been lead under the web cast at the rear of the cylinder head.
The fail safe distributor rotor arm (rev limiter) was modified to be activated at 6750rpm instead of 6500rpm.
The exhaust pipe silencer unit became a straight through single unit, replacing the twin pipes of the S4. The intermediate pipe was also lengthened and a heat shield fitted above the silencer.
A blanking panel was fitted below the radiator to improve air flow. The electric cooling fan motor, brackets and fan were changed.Nearside engine bay heat loss holes were standardised in the Sprint.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ψάχνω ανταλλακτικά,βιβλιογραφία,μοντέλλα,χρονιές παραγωγής κλπ,για το συγκεκριμένο τρίκυκλο.Οποιαδήποτε βοήθεια για προμήθεια ανταλλακτικών από το εξωτερικό θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.
Ευχαριστώ.
Για δες στο ebay στο kotsamanis motor co. ειχε κατι ευκαιριες , φιλε monofaro !
δεν ξερω αν σε βοηθησα , αλλοιως μονον Ιαπωνια , για Ταιβαν δεν στο συνιστω , την πατησα ....
-
Σας ευχαριστώ πολύ.Η βοήθειά σας είναι πολύτιμη.Αυριο θα ενημερώσω για το τι μέλλει γενέσθαι.
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ψάχνω ανταλλακτικά,βιβλιογραφία,μοντέλλα,χρονιές παραγωγής κλπ,για το συγκεκριμένο τρίκυκλο.Οποιαδήποτε βοήθεια για προμήθεια ανταλλακτικών από το εξωτερικό θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.
Ευχαριστώ.
Για δες στο ebay στο kotsamanis motor co. ειχε κατι ευκαιριες , φιλε monofaro !
δεν ξερω αν σε βοηθησα , αλλοιως μονον Ιαπωνια , για Ταιβαν δεν στο συνιστω , την πατησα ....
Μακράν το κορυφαίο της εβδομάδας Έλιωσα.
Κοtsamanis ή Kotzamanis είναι APR;Όχι τίποτα άλλο.....μην τυχόν και κάνει κανένα λάθος ο κεφάλας ο μονοφάναρος -
Εχεις δικιο Alba , παρα λιγο να βαλω σε περιπετεις το αγαπητο monofaro ... το σωστο ειναι με z , οπως zoro racing !
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Ψάχνω ανταλλακτικά,βιβλιογραφία,μοντέλλα,χρονιές παραγωγής κλπ,για το συγκεκριμένο τρίκυκλο.Οποιαδήποτε βοήθεια για προμήθεια ανταλλακτικών από το εξωτερικό θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη.
Ευχαριστώ.
Σαν πρώτη συνεισφορά βιβλιογραφίας για το τρίκυκλό σου παραθέτω απόσπασμα σκληρής ποίησης που συνοδεύει την φωτογραφία που παρέθεσες, από το blog 'krokodilos'
http://krokodilos.blogspot.com/2007/10/ ... st_11.html' target='_blank' target='_blank'Που ζούν,που μένουν όλοι αυτοί οι φτωχοπρόδρομοι με τα τρίκυκλα ΜΕΒΕΑ που βλέπω στο κέντρο της Αθήνας? Συνήθως 35-40 , με χαρακωμένο πρόσωπο,μαλλί κατάμαυρο, με φράντζα δεκαετίας Γιώργου Φούντα και το τσιγάρο να πέφτει στραβά είναι σαν απολιθώματα στο χρόνο.Βλέποντας τους ξαφνικά στο δρόμο μεταφέρεσαι στην μετεμφυλιακή Ελλάδα.Κομμάτια ζωντανής μνήμης και αφορμή εικαστικής δημιουργίας να 'πλέουν' στην άσφαλτο με το μηχανάκι τους φορτωμένο με σκουριασμένα σίδερα και ξεχαρβαλωμένα πλυντήρια.Ο Αλέκος Φασιανός σε μια πρόσφατη συνέντευξη του είχε πεί ότι είναι ποίηση ο έλληνας πάνω στο δίκυκλο με το σορτσάκι ,τις σακούλες από το σούπερ μάρκετ να κρέμονται και το δάχτυλο του ποδιού να αλλάζει ταχύτητα.Ενα κομμάτι σκληρής ποίησης είναι και οι τρικυκλιστές με το πρόσωπο να κοιτάει λοξά και το τσιγάρο να κρέμεται στην άκρη των χειλιών. '
Για σένα δουλεύω! Συνεχίζω την αναζήτηση βιβλιογραφίας μέχρι να αναφωνήσεις ΕΛΕΟΣ!
-
Ψάχνω τροπέτο μπροστινο A6GCS/'53.
Λιοσίων Φραντζή δεν παίζει τίποτε (ότι είχαν το έδωσαν) και στη λ.Νατο που βρήκα ένα έχει πολλές σκουριές και δεν το θέλω. -
D-jet επειδη εβαλα τον κωδικο που εγραψες στο google και μου βγαλε αυτο
http://www.fiatcoupehistory.com/Bilder komp/pi05.jpg
και μου φαινεται λιγο περιεργο γινεται να μου πεις πιο αμαξι ειναι αυτο που ψαχνεις!
-
Αυτό είναι... ο παππούς μου είχε 2 τέτοια αλλά (φτώχεια βλέπεις) το ένα το έδωσε και το άλλο το έκανε μετατροπή σε πριονοκορδέλα να κόβει σανίδια για να ζήσει...μου λείπουν τα μπροστινά ακρα, η καρότσα είναι καλή και εκτός από κάτι σαπάκια που θα τα μπαλώσω μόνος μου το υπόλοιπο είναι εντάξει.
-
Υπηρχαν τετοια στην Ελλαδα και μαλιστα στη Λιοσιων και στη λ.ΝΑΤΟ!
Σιγα σιγα θα με τρελανεις βρε D-jet!Μια με τις LAMBORGHINI, μια με τις MASERATI!
Πραγματικα θα θελα να το δω απο κοντα!
-
Πλάκα κάνεις pro-crossaro? Η μισή Ελλάδα χτίστηκε με A6GCS-φουρκόνια και κορδέλες...
-
υπηρχε ενα τετοιο στην εδεσσα αλλα ποιος να βρεθει εκει να το φωτογραφισει?
μπαινοντας στην πολη αναμεσα στα συνεργεια και βιοτεχνιες -
Ωωωχ, τι μου το θύμησες αυτό...
Ζητάει 7.000 ευρώ ο γύφτος γιατί λέει είναι 'συλλεκτικό'... και η σκουριά κάνει δαντέλα απο κάτω στο πάτωμα!
Κανείς άλλος;
Κουλτούρα μας είναι, αμαρτία να τ'αφήσουμε να λιώσουν!
Ψάχνετε κάτι?