-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
**Πάντως δε θέλω συμβουλές αλλά απάντηση στο πως σου φαίνεται το φορολογικό καθεστώς των τεκμηρίων **για την περίπτωσή μου αλλά και όλων όσων εμπίπτουν στις περιπτώσεις που παρέθεσα και δεν μου έχεις δώσει ούτε χιλιοστό απάντησης.
εφόσον θέλεις μία απάντηση, θα σου τη δώσω να ησυχάσεις φίλε μου...
πάρε τη με leasing-χρονομίσθωση. θα τη χαίρεσαι και δε θα φαίνεται στο όνομά σου.
Το bold να υποθέσω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο στην κατανόηση, έτσι δεν είναι ?
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
**Πάντως δε θέλω συμβουλές αλλά απάντηση στο πως σου φαίνεται το φορολογικό καθεστώς των τεκμηρίων **για την περίπτωσή μου αλλά και όλων όσων εμπίπτουν στις περιπτώσεις που παρέθεσα και δεν μου έχεις δώσει ούτε χιλιοστό απάντησης.
εφόσον θέλεις μία απάντηση, θα σου τη δώσω να ησυχάσεις φίλε μου...
πάρε τη με leasing-χρονομίσθωση. θα τη χαίρεσαι και δε θα φαίνεται στο όνομά σου.
Το bold να υποθέσω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο στην κατανόηση, έτσι δεν είναι ?
ρε φίλε σε είχα για πιο έξυπνο.
η λύση είναι να το παρακάμψεις και να αγοράσεις το αυτοκινητάκι σου χωρίς να φορολογηθείς.
και σου είπα ακριβώς τη λύση.
τώρα αν ζητάς να κάνω οικονομοτεχνική μελέτη, δώσε μου 4 μήνες καιρό, να κάνω μια επιτροπή, να συσκευθώ και να σου απαντήσω. Θα με πληρώσεις ως κράτος βέβαια για τη χαμένη ώρα μου. .εγώ φίλτατε λύση σου έδωσα πως με το ισχύον σύστημα να πάρεις το αμαξάκι σου χωρίς να φορολογηθείς.
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Εκανα μια ερωτηση για να συνεχισω την συζητηση ...τα 500 εκ ειναι τυχαιο...
αν θες σε παρακαλω φιλτατε απαντησε μου χωρις ειρωνειεςΜια και το 'πες τυχαία λοιπόν κι εγώ τυχαία έβαλα τον εαυτό μου : βάλε το Φούφουτο στη θέση μου και κοίτα λίγα posts πιο πάνω και θα δεις ότι αναφέρω πολλές περιπτώσεις που κάποιος μπορεί να έχει μικρό εισόδημα αλλά να αγοράσει ακριβό αυτοκίνητο και να το συντηρεί παραμένοντας χαλαρά στο μικρό του εισόδημα...
Ειδες τι ωραια μπορεις να απαντησεις χωρις ειρωνειες?
Το να ειρωνευτεις δεν σε καθιστα πιο εξυπνο να το ξες αυτο... -
PeterPan, δε σου ζήτησε κανείς 'λύση' αλλά την άποψή σου για το καθεστώς των τεκμηρίων.
Έχεις, έτσι δεν είναι?Με τα 'σε είχα για πιο έξυπνο' τι ακριβώς πετυχαίνεις?
-
Καλά φυσικά και είμαι βλάκας αλλά τη γνώμη σου για τα τεκμήρια θα μου την πεις ?
-
Peter, σε ρωτάει, για τα τεκμήρια, επί της αρχής, όχι επί συγκεκριμένου προβλήματος.
-
Άσε μας ρε κουτσαν που γυρνάς τα φόρα και ζητάς συμβουλές για την περίπτωσή σου
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Άσε μας ρε κουτσαν που γυρνάς τα φόρα και ζητάς συμβουλές για την περίπτωσή σουΕίναι ιατρικό το πρόβλημα;
-
αν διαβάσετε πιο πάνω θα τη δείτε.
τέλος πάντων, η άποψή μου έιναι πως πρέπει να υπάρχουν κάποια τεκμήρια διαβίωσης, όπως υπάρχουν τα τέλη κυκλοφορίας, ο φόρος κατοικιών, κτλ.
απλά τα τεκμήρια αυτοκινήτων αυτά θα πρέπει να είναι χαμηλότερα, όπως πχ αντί για 75.000, να είναι 30.000-35.000.
δλδ όπως είπα παραπάνω, η φορολόγηση στους καιρούς μας έχει αρχίσει να γίνεται όχι στο εισόδημα (την πηγή), αλλά στην κατανάλωση, δλδ τα ακριβά αποκτήματα (σπίτι, αυτοκίνητο, εξωχικό, κτλ). Ίσως να είναι άδικο για μερικούς, όμως γνωρίζοντας το καθεστώς μπορείς να προβλέψεις το φόρο που θες να πληρώσεις ανάλογα με τα πράγματα που καταναλώνεις. Και δεν θα είναι μίζερος ο καταναλωτής επειδή δε θα μπορεί να αγοράσει τη cayenne. Μίζερος είναι που ενώ φοροδιαφεύγει, απαιτεί από το κράτος περισσότερα απ όσα προσφέρει. Θυμηθείτε και το ρητό του Κένεντυ...
Αυτή είναι η άποψή μου. Συμφωνώ με τη φορολόγηση στην κατανάλωση. Απλά τα τεκμήρια θα πρέπει να μειωθούν στο μισό, για να μην είναι τόσο εξωπραγματικά.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Μόνο 200 άτομα στην Ελλάδα δηλώνουν πάνω από 200.000 εισόδημα. Δε σας λέει αυτό κάτι. Δε λέω πως χρειάζονται 200.000 ευρώ για να συντηρήσεις ένα αυτοκίνητο 3.000 κυβικών, όμως και μόνο το ελάχιστο νούμερο των 200 ατόμων δείχνει το μέγεθος της φοροδιαφυγής.Ρε συ, PeterPan, τα σκέφτεσαι πριν τα γράψεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Επειδή υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή πρέπει να εφαρμόσουμε ένα παράλογο και άδικο σύστημα, τιμωρώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη μερίδα κόσμου που δεν φοροδιαφεύγει; Γιατί αν με αναγκάσεις να πληρώνω κάθε χρόνο +€20.000 από χρήματα που δεν κέρδισα, με αναγκάζεις να το πουλήσω όσο όσο και ουσιαστικά με τιμωρείς για κάτι που δεν έκανα. Το ότι εσύ έχεις επιλέξει -ή το έχει επιλέξει η τσέπη σου για εσένα- να κρατάς 'χαμηλό προφίλ' στο αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι όσοι επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματα τους με άλλο τρόπο από εσένα είναι φοροφυγάδες, ή κοινωνικά κατακριτέοι (όπως υπονοείς με τις αναφορές στα παπλώματα), ούτε ότι όποιος μάζεψε 50-60 χιλιάρικα για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο -που θα του στοιχίζει κάθε χρόνο άλλα 5 το πολύ- βγάζει ΚΑΘΕ χρόνο ποσό ίσο ή και μεγαλύτερο με την αξία του αυτοκινήτου.
Το ότι δεν μας αρέσει να έχουν οι άλλοι καλύτερα αυτοκίνητα από εμάς δεν είναι λογική για να υποστηρίζουμε φορολογικά εκτρώματα ώστε να τους απαγορεύσουμε να τα έχουν.
Υ.Γ.1 Τα πραγματικά supercars με τις superτιμές έχουν ήδη τεκμήριο.
Υ.Γ.2 Πάντα ονειρευόμουν ένα supercar, αλλά δεν είχα χρήματα να το πάρω. Τώρα η κυβέρνηση ουσιαστικά βαφτίζει την 325 μου supercar και την φορολογεί ανάλογα. Ανεβαίνω στην κενωνία. -
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μόνο 200 άτομα στην Ελλάδα δηλώνουν πάνω από 200.000 εισόδημα. Δε σας λέει αυτό κάτι. Δε λέω πως χρειάζονται 200.000 ευρώ για να συντηρήσεις ένα αυτοκίνητο 3.000 κυβικών, όμως και μόνο το ελάχιστο νούμερο των 200 ατόμων δείχνει το μέγεθος της φοροδιαφυγής.
Ρε συ, PeterPan, τα σκέφτεσαι πριν τα γράψεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Επειδή υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή πρέπει να εφαρμόσουμε ένα παράλογο και άδικο σύστημα, τιμωρώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη μερίδα κόσμου που δεν φοροδιαφεύγει; Γιατί αν με αναγκάσεις να πληρώνω κάθε χρόνο +€20.000 από χρήματα που δεν κέρδισα, με αναγκάζεις να το πουλήσω όσο όσο και ουσιαστικά με τιμωρείς για κάτι που δεν έκανα. Το ότι εσύ έχεις επιλέξει -ή το έχει επιλέξει η τσέπη σου για εσένα- να κρατάς 'χαμηλό προφίλ' στο αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι όσοι επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματα τους με άλλο τρόπο από εσένα είναι φοροφυγάδες, ή κοινωνικά κατακριτέοι (όπως υπονοείς με τις αναφορές στα παπλώματα), ούτε ότι όποιος μάζεψε 50-60 χιλιάρικα για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο -που θα του στοιχίζει κάθε χρόνο άλλα 5 το πολύ- βγάζει ΚΑΘΕ χρόνο ποσό ίσο ή και μεγαλύτερο με την αξία του αυτοκινήτου.
Το ότι δεν μας αρέσει να έχουν οι άλλοι καλύτερα αυτοκίνητα από εμάς δεν είναι λογική για να υποστηρίζουμε φορολογικά εκτρώματα ώστε να τους απαγορεύσουμε να τα έχουν.
Υ.Γ.1 Τα πραγματικά supercars με τις superτιμές έχουν ήδη τεκμήριο.
Υ.Γ.2 Πάντα ονειρευόμουν ένα supercar, αλλά δεν είχα χρήματα να το πάρω. Τώρα η κυβέρνηση ουσιαστικά βαφτίζει την 325 μου supercar και την φορολογεί ανάλογα. Ανεβαίνω στην κενωνία.+1
-
Χρήστο αν το τεκμήριο ήταν 30.000 θα μιλούσες τώρα?
-
Με το τεκμήριο, ο κοτζάμπασης πάει να κάνει μια αρπαχτή από αυτούς που ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑΝ και πήραν αμάξι με πολλά κυβικά.
Σε μερικά χρόνια που θα ξεφορτωθούν ΟΛΟΙ τα μεγάλα αμάξια που τους δημιουργούν πρόβλημα με το τεκμήριο, πάλι θα καταργηθούν.
-
Τα τεκμήρια είναι ένας, εξ ορισμού, άδικος τρόπος φορολόγησης. Ισοπεδωτικά. Με μόνο κριτήριο την ανικανότητα της κυβέρνησης να συλλάβει την φορολογητέα ύλη! Με κανέναν τρόπο, Peter, δεν μπορεί να αιτιολογηθεί. Ούτε με το αν θα φώναζε κάποιος, αν δεν τον έπιαναν τα μέτρα. Που στην περίπτωση του Χρήστου δεν ισχύει έτσι κι αλλιώς.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
αν διαβάσετε πιο πάνω θα τη δείτε.τέλος πάντων, η άποψή μου έιναι πως πρέπει να υπάρχουν κάποια τεκμήρια διαβίωσης, όπως υπάρχουν τα τέλη κυκλοφορίας, ο φόρος κατοικιών, κτλ.
απλά τα τεκμήρια αυτοκινήτων αυτά θα πρέπει να είναι χαμηλότερα, όπως πχ αντί για 75.000, να είναι 30.000-35.000.
δλδ όπως είπα παραπάνω, η φορολόγηση στους καιρούς μας έχει αρχίσει να γίνεται όχι στο εισόδημα (την πηγή), αλλά στην κατανάλωση, δλδ τα ακριβά αποκτήματα (σπίτι, αυτοκίνητο, εξωχικό, κτλ). Ίσως να είναι άδικο για μερικούς, όμως γνωρίζοντας το καθεστώς μπορείς να προβλέψεις το φόρο που θες να πληρώσεις ανάλογα με τα πράγματα που καταναλώνεις. Και δεν θα είναι μίζερος ο καταναλωτής επειδή δε θα μπορεί να αγοράσει τη cayenne. Μίζερος είναι που ενώ φοροδιαφεύγει, απαιτεί από το κράτος περισσότερα απ όσα προσφέρει. Θυμηθείτε και το ρητό του Κένεντυ...
Αυτή είναι η άποψή μου. Συμφωνώ με τη φορολόγηση στην κατανάλωση. Απλά τα τεκμήρια θα πρέπει να μειωθούν στο μισό, για να μην είναι τόσο εξωπραγματικά.
εκτος του οτι δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταμε, πραγματικα δεν φαινεται να το κατεχεις το θεμα. Επετρεψε μου να δικαιολογησω την αποψη μου:
τα τεκμηρια στα αυτοκινητα δε θα πιασουν παρα ελαχιστους!!!
δες γιατι:ΕΕ με 200000€ εισοδημα, δηλωνει τα 20000€.
αγοραζει λοιπον ενα 2λιτρο, πχ S3 με 45Κ και ειναι καλυμενος...
φυσικα, μπορει ελευθερα να ξοδευει 1000-2000€ στα μπουζουκια και να ειναι κυριος. Παντα χωρις αποδειξεις.
επισης, μπορει να μην τον ενδιαφερουν τα αυτοκινητα, οποτε αγοραζει ενα 1600κκ και τελειωνει η ιστορια.υπαρχουν και αλλες λυσεις οπως ηδη αναφερθηκαν, οποτε το τεκμηριο θα πιασει ελαχιστους, καθως οσοι επιθυμουν θα αλλαξουν τα αυτοκινητα τους με κατι που να τους καλυπτει.
στο ξαναλεω, το αυτοκινητο ειναι ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ προιον. Σε ολο το κοσμο ετσι αντιμετωπιζεται.
ακομη και για τα σκαφη που αναφερθηκε καποιος πιο πριν διαφωνω. Μπορεις να παρεις μτχ ενα φουσκωτο σε εξευτελιστικη τιμη, απλα για να κανεις το ψαρεμα σου. Απο που και ως που μπορει να θεωρηθει τεκμηριο?
μπορω να σου πω οτι περισσοτερα κοστιζει μια καλη τηλεοραση, παρα ενα φθηνο μτχ φουσκωτο. Γιατι να μη μπει τεκμηριο στις τηλεορασεις λοιπον? -
Όπως τα λες, Σπύρο.
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Μόνο 200 άτομα στην Ελλάδα δηλώνουν πάνω από 200.000 εισόδημα. Δε σας λέει αυτό κάτι. Δε λέω πως χρειάζονται 200.000 ευρώ για να συντηρήσεις ένα αυτοκίνητο 3.000 κυβικών, όμως και μόνο το ελάχιστο νούμερο των 200 ατόμων δείχνει το μέγεθος της φοροδιαφυγής.
Ρε συ, PeterPan, τα σκέφτεσαι πριν τα γράψεις; Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;
Επειδή υπάρχει μεγάλη φοροδιαφυγή πρέπει να εφαρμόσουμε ένα παράλογο και άδικο σύστημα, τιμωρώντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη μερίδα κόσμου που δεν φοροδιαφεύγει; Γιατί αν με αναγκάσεις να πληρώνω κάθε χρόνο +€20.000 από χρήματα που δεν κέρδισα, με αναγκάζεις να το πουλήσω όσο όσο και ουσιαστικά με τιμωρείς για κάτι που δεν έκανα. Το ότι εσύ έχεις επιλέξει -ή το έχει επιλέξει η τσέπη σου για εσένα- να κρατάς 'χαμηλό προφίλ' στο αυτοκίνητο δεν σημαίνει ότι όσοι επιλέγουν να ξοδεύουν τα χρήματα τους με άλλο τρόπο από εσένα είναι φοροφυγάδες, ή κοινωνικά κατακριτέοι (όπως υπονοείς με τις αναφορές στα παπλώματα), ούτε ότι όποιος μάζεψε 50-60 χιλιάρικα για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο -που θα του στοιχίζει κάθε χρόνο άλλα 5 το πολύ- βγάζει ΚΑΘΕ χρόνο ποσό ίσο ή και μεγαλύτερο με την αξία του αυτοκινήτου.
Το ότι δεν μας αρέσει να έχουν οι άλλοι καλύτερα αυτοκίνητα από εμάς δεν είναι λογική για να υποστηρίζουμε φορολογικά εκτρώματα ώστε να τους απαγορεύσουμε να τα έχουν.
+οο
Να δω πόσες φορές ακόμα πρέπει να το γράψουμε για να καταλάβουν μερικοί πόσο επικύνδυνη είναι η 'λογική' των τεκμηρίων. Αλλά όταν 'ξέρεις μέχρι που φτάνει το πάπλωμά σου' και για τον Α ή Β λόγο δε φιλοδοξείς να κάνεις οικονομίες και να πάρεις κάτι καλύτερο, γιατί να μπορούν να το κάνουν οι άλλοι?....
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
Χρήστο αν το τεκμήριο ήταν 30.000 θα μιλούσες τώρα?Και πάλι θα ήταν άδικο για κάποιους, απλά δεν θα άγγιζε εμένα γιατί ήδη φορολογούμαι για αυτό το ποσό. Δεν αντικατοπτρίζει όμως το πραγματικό βάρος του αυτοκινήτου στον ετήσιο προϋπολογισμό του κατόχου του.
Το ξαναγράφω, ΔΕΝ είναι λογικό ένα αμάξι του οποίου η αγορά δικαιολογείται από το Πόθεν Έσχες και του οποίου η κατοχή στοιχίζει το πολύ €5.000/έτος να αποτελεί απόδειξη ετήσιων εισοδημάτων 1000% πάνω από το ποσό αυτό.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα τεκμήρια είναι ένας, εξ ορισμού, άδικος τρόπος φορολόγησης. Ισοπεδωτικά. Με μόνο κριτήριο την ανικανότητα της κυβέρνησης να συλλάβει την φορολογητέα ύλη! Με κανέναν τρόπο, Peter, δεν μπορεί να αιτιολογηθεί. Ούτε με το αν θα φώναζε κάποιος, αν δεν τον έπιαναν τα μέτρα. Που στην περίπτωση του Χρήστου δεν ισχύει έτσι κι αλλιώς.Κι άλλους δε μας πιάνουν, και όμως 'φωνάζουμε'.
Γιατί όταν κάτι είναι τόσο παράλογο και άδικο, μόνο χειρότερη μπορεί να κάνει την κοινωνία μας. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εκτος του οτι δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταμε, **πραγματικα δεν φαινεται να το κατεχεις το θεμα. Επετρεψε μου να δικαιολογησω την αποψη μου:
**ακομη και για τα σκαφη που αναφερθηκε καποιος πιο πριν διαφωνω. Μπορεις να παρεις μτχ ενα φουσκωτο σε εξευτελιστικη τιμη, απλα για να κανεις το ψαρεμα σου. Απο που και ως που μπορει να θεωρηθει τεκμηριο?
μπορω να σου πω οτι περισσοτερα κοστιζει μια καλη τηλεοραση, παρα ενα φθηνο μτχ φουσκωτο. Γιατι να μη μπει τεκμηριο στις τηλεορασεις λοιπον?ενώ εσύ φίλε μου το κατέχεις καλά βλέπω...
να σου πω πως για 1 σκάφος κάτω των 10 μέτρων χωρίς πλήρωμα δεν πληρώνεις τεκμήριο.
Από τα 10 μέτρα και πάνω όμως πληρώνεις. Εκτός και αν είναι με καμπινούλα, οπότε έχεις 21.000 τεκμήριο.Ρε φίλε συ ανέπτυξα όλη την άποψή μου. Δεν καταλαβαίνω που πραγματικά κολλάς. Για το τί ξέρω και το τί δεν ξέρω δεν χρειάζομαι συστάσεις. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο έχω ασχοληθεί αρκετά με τα οικονομικά γιατί αναγκάστηκα να προβώ σε οικονομικές μεταβιβάσες τραπεζών, μετοχών, εφορίες, κτλ.
'Ομως για το τί ξέρω και τί όχι, ας το να το ξέρω μόνος μου. Την άποψή μου σου την είπα.Και ρε παιδιά να το λήξουμε εδώ. Δεν έχει νόημα. Έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις.
οϋτε κόμπλεξ έχω με κανένα ακριβό αμάξι, ούτε με τη κατσίκα του γείτονα. Απλά θέλω ο γείτυονας να πληρώνει φόρους όπως και εγώ. Γιατί δε γουστάρω να πληρώνω εγώ τους φόρους και από αυτούς μετά να παίρνει τη σύνταξη δημοσίου η μητέρα του γείτονα, ενώ ο γιος της φοροδιαφεύγει.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
εκτος του οτι δεν απαντας σε αυτα που σε ρωταμε, **πραγματικα δεν φαινεται να το κατεχεις το θεμα. Επετρεψε μου να δικαιολογησω την αποψη μου:
**ακομη και για τα σκαφη που αναφερθηκε καποιος πιο πριν διαφωνω. Μπορεις να παρεις μτχ ενα φουσκωτο σε εξευτελιστικη τιμη, απλα για να κανεις το ψαρεμα σου. Απο που και ως που μπορει να θεωρηθει τεκμηριο?
μπορω να σου πω οτι περισσοτερα κοστιζει μια καλη τηλεοραση, παρα ενα φθηνο μτχ φουσκωτο. Γιατι να μη μπει τεκμηριο στις τηλεορασεις λοιπον?ενώ εσύ φίλε μου το κατέχεις καλά βλέπω...
να σου πω πως για 1 σκάφος κάτω των 10 μέτρων χωρίς πλήρωμα δεν πληρώνεις τεκμήριο.
Από τα 10 μέτρα και πάνω όμως πληρώνεις. Εκτός και αν είναι με καμπινούλα, οπότε έχεις 21.000 τεκμήριο.Ρε φίλε συ ανέπτυξα όλη την άποψή μου. Δεν καταλαβαίνω που πραγματικά κολλάς. Για το τί ξέρω και το τί δεν ξέρω δεν χρειάζομαι συστάσεις. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο έχω ασχοληθεί αρκετά με τα οικονομικά γιατί αναγκάστηκα να προβώ σε οικονομικές μεταβιβάσες τραπεζών, μετοχών, εφορίες, κτλ.
'Ομως για το τί ξέρω και τί όχι, ας το να το ξέρω μόνος μου. Την άποψή μου σου την είπα.Και ρε παιδιά να το λήξουμε εδώ. Δεν έχει νόημα. Έχω και κάποιες άλλες υποχρεώσεις.
οϋτε κόμπλεξ έχω με κανένα ακριβό αμάξι, ούτε με τη κατσίκα του γείτονα. Απλά θέλω ο γείτυονας να πληρώνει φόρους όπως και εγώ. Γιατί δε γουστάρω να πληρώνω εγώ τους φόρους και από αυτούς μετά να παίρνει τη σύνταξη δημοσίου η μητέρα του γείτονα, ενώ ο γιος της φοροδιαφεύγει.
μιας και ασχοληθηκες με το θεμα να σου πω μονο οτι ο υπουργος ειπε οτι θα μπει τεκμηριο και στα σκαφη κατω των 10 μετρων...
δε νομιζω οτι σου εκανα συστασεις, δεν εχω και λογο αλλωστε
ο γειτονας σου δε θα πληρωνει φορο λογω τεκμηριων στα αυτοκινητα, για τους λογους που ανεφερα ηδη, οποτε μπορεις να εισαι ησυχος, οντας 'πολιτικα ορθος'....
Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!