Kάτσε βρε Σπύρο,
ποια είναι η Λαμία και ποια η Πάτρα, είναι το ζητούμενο..
Αν κατάλαβα καλά, η Μιτο έχει ένα μαζικότερο χαρακτήρα, ο οποίος πιθανόν να της προσδίδει μια προοδευτικότητα εις βάρος των χρόνων εντός συγκεκριμένων διαδρομών
Δεν ακυρώνει τίποτα από τα λεγόμενα των υπολοίπων για την εξέλιξη του πατώματός της, έναντι του προτιμητέου από εμέ GP Abarth
Θα σου το δώσω με ένα διαφορετικό παράδειγμα...
έχουμε το Focus και το Μegane
νομίζω ότι συμφωνούμε και οι δύο ότι το Φοκους έχει καλύτερη δυναμική σχεδίαση και ανάρτηση, σωστά?
Τότε πως γίνεται και το επίσης συμπαθέστατο από εμένα ST, να τρώει ξύλο από το Μegane RS σε Μέγαρα και Σέρρες?
Δεν έχει καλύτερο τιμόνι?
Δεν έχουν ίδια ισχύ-ροπή και παρόμοιο βάρος χοντρικά?
Δεν έχει καλύτερη ανάρτηση πίσω?
...έχει!
Η απάντηση είναι στο διαφορετικό στόχο
Το μεν Φόκους οι τεχνικοί της Φορντ το προσανατόλισαν στο δρόμο, το ταξίδι και τους πολλούς
ενώ η Renault το έστησε ειδικότερα, αδιαφορόντας περισσότερο για την καθημερινή συμβίωση, και την εκτός πίστας αποτελεσματικότητα (χοντρικά μιλάμε, νομίζω καταλαβαίνεις τί θέλω να πω)...
Κάπως έτσι διακαιολογείται και το αργότερο γυρολόγιο της Μίτο, υπό συνθήκες, έναντι του Αμπαρτ