-
Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.http://www.autopress.gr/market/stats5.asp
Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...
-
Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.http://www.autopress.gr/market/stats5.asp
Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...
-
Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.http://www.autopress.gr/market/stats5.asp
Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...
-
Tα 50.000 ευρώ αφορούν στην εργοστασιακή αξία, δηλαδή λιανική περίπου 100.000 ευρώ.
-
Etsi einai,50000e pro foron,ara ta ksepernas eykola...
-
Πουλά τρελλά γιατί βγάζουν οι νεοέλληνες το άχτι τους... Να νιώσουν κι αυτοί 'βουλευτές' ρε παιδί μου! Να δείξουν στο γείτονα ότι 'κάτι είναι'! Ότι 'πέτυχαν'!
Όχι ότι δεν είναι καλό τουτού - μια χαρά είναι...
Αλλά στυλιστικά η πραγματικά αξιόλογη Merc είναι η CLK (η C Sportscoupe παραμοιάζει με το τελευταίο Mazda 323 Coupe - αυτό θα πει ισοπέδωση και σνομπισμός εκ μέρους μου...) και, αν συγκρίνεις τώρα την E 200K με τη Thesis...
Είναι λίγο σα να συγκρίνεις το γωνιακό πρατήριο βιοτεχνίας ανδρικών ενδυμάτων με τον ράφτη που έφτιαχνε τα κοστούμια του Χορν και του Καραμανλή (του μεγάλου).
-
Να κάνω κι εγώ μια 'άσχετη' ερώτηση για εμάς που δεν ξέρουμε από φορολογικά:
Τί είναι το όριο των 50.000 €; Εννοώ τί είναι στην πράξη, δηλαδή τί πληρώνεις τελικά;
-
Αναλύοντας τις τιμές για τα δίο μοντέλα, έχουμε :
-ΒΜW 520i 2.2 lt.........................................46.700
-MERCEDES E 200 Kompressor....................44.600-BMW 520i 2.2 lt Auto.................................49.400
-MERCEDES E 240......................................49.900Oι δεύτερες τιμές, μαζί με τα σούξου-μούξου υπερβαίνουν τα 50.000.
Στην πρώτη, ''φθηνή'' λύση, πιο συμφέρουσα αγορά είναι σαφώς η BMW. -
Να κάνω μια διόρθωση και να πώ ότι το όριο των 50.000 euro, αφορά την εργοστασιακή τιμή και όχι την τιμή που προκύπτει με πινακίδες κτλ...
Η τιμή που δηλώνεται είναι η αρχική.
Αν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό ας με διορθώσει. -
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ...ΑΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ 50.000 ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 70-80000 ΕΥΡΩ!!!!!!!
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ...ΑΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ 50.000 ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 70-80000 ΕΥΡΩ!!!!!!!Οταν λές ότι ένα αμάξι είναι κοντά στο φορολογικό όριο των 50 χιλ. και άνετα το αγοράζεις κοντά στα 70-80 χιλ, τί ακριβώς εννοείς ;
-
Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανω -
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανωΌπως τα λες και ήδη η BMW έχει πολλές παραγγελίες για 330 και Ζ4 3,0
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανωΌπως τα λες και ήδη η BMW έχει πολλές παραγγελίες για 330 και Ζ4 3,0
Aυτό γνωρίζω κι εγώ.
Θα δούμε τις πωλήσεις της 5άρας σε σχέση με την Ε Class τους επόμενους μήνες, η οποία πιστεύω έχει προβάδισμα με το νέο όριο.
BMW 520i, MERCEDES Ε 200K και όριο τα 50.000 euro...