Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 520i, MERCEDES Ε 200K και όριο τα 50.000 euro...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 520i, MERCEDES Ε 200K και όριο τα 50.000 euro...
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    13
    65
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
      Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.

      http://www.autopress.gr/market/stats5.asp

      Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
      Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
      Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
      Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
      Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
      Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
      Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
      Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.

      ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
        Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.

        http://www.autopress.gr/market/stats5.asp

        Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
        Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
        Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
        Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
        Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
        Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
        Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
        Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.

        ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Το ότι η νέα MERCEDES E Class πουλά με ξέφρενο ρυθμό στη χώρα μας είναι γνωστό.
          Μια ματιά εδώ θα σας πείσει για τις πωλήσεις του μοντέλου αυτού, τόσο για τον μήνα που πέρασε, όσο και για ολόκληρο το έτος 2003.

          http://www.autopress.gr/market/stats5.asp

          Διαφορά, όχι ασφαλείας, αλλά... ισοπεδωτική και... ''ντροπιαστική'' για τους ανταγωνιστές.
          Τί κάνει τελικά την νέα Ε 200K να πουλά με αυτό το ρυθμό, σημειώνοντας βέβαια ότι οι πωλήσεις της αντίζηλου 5άρας, άρχισαν το καλοκαίρι ;
          Το ερώτημα είναι για μένα το όριο των 50.000 euro που εξήγγειλε η κυβέρνηση για τα Ι.Χ
          Αν προσέξουμε, πολύ κοντά στην τιμή αυτή είναι 520i παρά η Ε 200K, κοντά στα 49.500 euro, έναντι 44.500 περίπου.
          Δηλαδή η BMW αποτελεί πιο συμφέρουσα λύση, έναντι της MERCEDES και όχι μόνο...
          Με στόχο πάντα την αύξηση των πωλήσεων της νέας 520i και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της ως προς την Ε 200K που σαρώνει στη χώρα μας, υπάρχει κάποιο ''μαγικό φίλτρο'' που ''διορθώνει'' τις τιμές ;
          Πανοραμίξ.......η Ελληνική Κυβέρνηση και
          Αστερίξ...........η Βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία.

          ΥΓ: Είμαι πολύ καχύποπτος ; Μπορεί ναι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Tα 50.000 ευρώ αφορούν στην εργοστασιακή αξία, δηλαδή λιανική περίπου 100.000 ευρώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nestoraero last edited by

              Etsi einai,50000e pro foron,ara ta ksepernas eykola...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Πουλά τρελλά γιατί βγάζουν οι νεοέλληνες το άχτι τους... Να νιώσουν κι αυτοί 'βουλευτές' ρε παιδί μου! Να δείξουν στο γείτονα ότι 'κάτι είναι'! Ότι 'πέτυχαν'!

                Όχι ότι δεν είναι καλό τουτού - μια χαρά είναι...

                Αλλά στυλιστικά η πραγματικά αξιόλογη Merc είναι η CLK (η C Sportscoupe παραμοιάζει με το τελευταίο Mazda 323 Coupe - αυτό θα πει ισοπέδωση και σνομπισμός εκ μέρους μου...) και, αν συγκρίνεις τώρα την E 200K με τη Thesis...

                Είναι λίγο σα να συγκρίνεις το γωνιακό πρατήριο βιοτεχνίας ανδρικών ενδυμάτων με τον ράφτη που έφτιαχνε τα κοστούμια του Χορν και του Καραμανλή (του μεγάλου).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Y
                  yeoryiosb last edited by

                  Να κάνω κι εγώ μια 'άσχετη' ερώτηση για εμάς που δεν ξέρουμε από φορολογικά:

                  Τί είναι το όριο των 50.000 €; Εννοώ τί είναι στην πράξη, δηλαδή τί πληρώνεις τελικά;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    technik last edited by

                    Αναλύοντας τις τιμές για τα δίο μοντέλα, έχουμε :

                    -ΒΜW 520i 2.2 lt.........................................46.700
                    -MERCEDES E 200 Kompressor....................44.600

                    -BMW 520i 2.2 lt Auto.................................49.400
                    -MERCEDES E 240......................................49.900

                    Oι δεύτερες τιμές, μαζί με τα σούξου-μούξου υπερβαίνουν τα 50.000.
                    Στην πρώτη, ''φθηνή'' λύση, πιο συμφέρουσα αγορά είναι σαφώς η BMW.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Να κάνω μια διόρθωση και να πώ ότι το όριο των 50.000 euro, αφορά την εργοστασιακή τιμή και όχι την τιμή που προκύπτει με πινακίδες κτλ...
                      Η τιμή που δηλώνεται είναι η αρχική.
                      Αν γνωρίζει κάποιος κάτι διαφορετικό ας με διορθώσει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        sp0 last edited by

                        ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ...ΑΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ 50.000 ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 70-80000 ΕΥΡΩ!!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
                          ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ...ΑΡΑ ΜΕ ΤΙΜΗ ΛΙΑΝΙΚΗΣ 50.000 ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΟΤΙ ΑΝΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 70-80000 ΕΥΡΩ!!!!!!!

                          Οταν λές ότι ένα αμάξι είναι κοντά στο φορολογικό όριο των 50 χιλ. και άνετα το αγοράζεις κοντά στα 70-80 χιλ, τί ακριβώς εννοείς ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kacey last edited by

                            Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
                            Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cpp last edited by

                              Ο χρήστης kacey έγραψε:
                              Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
                              Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανω

                              Όπως τα λες και ήδη η BMW έχει πολλές παραγγελίες για 330 και Ζ4 3,0

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                technik last edited by

                                Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                Παιδια νομκιζω ειναι ξεκαθαρο το θεμα. Το οριο των 50κ ευρω ειναι στην εργοστασιακη τιμη, δηλαδη την τιμη προ φορων και ειναι η τιμη στην οποια πουλαει το εργοστασιο το αυτοκινητο στον εισαγωγεα στην χωρα μας.
                                Αν κανω καποιο τρομερο λαθος διορθωστε με, αλλα νομιζω ειναι ξεκαθαρο. Εγω παντως θα επαιρνα μια 330, θα πεταγα και ενα κομπρεσσορα πανω

                                Όπως τα λες και ήδη η BMW έχει πολλές παραγγελίες για 330 και Ζ4 3,0

                                Aυτό γνωρίζω κι εγώ.
                                Θα δούμε τις πωλήσεις της 5άρας σε σχέση με την Ε Class τους επόμενους μήνες, η οποία πιστεύω έχει προβάδισμα με το νέο όριο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr