-
Επίτηδες το κανονίσατε με το φιλαράκι σου στο υπουργείο για να μου το φάτε, ε;
-
Skoda Fabia Reflex 1.6
-1 απο εμένα,
το Altea γιατί δεν το κοιτάς αντί του Leon?Άμα μείνεις στο ένα dirtoulini σου κάνει και μικρομεσαίο, άμα παίξει 2-3 θες πολυμορφικό. Άμα δεν ξέρεις τι θέλει η dirtoulaina μπορείς να το θέτεις και έτσι στις συζητήσεις 'να πάμε για μικρομεσαίο ή θα το σκοτώνουμε στο χρόνο για οικογενειακή κλούβα? εεε αγαπούλα?'
-
@ κ. Λάππα:
Σταμάτα να το κινείς αν είναι δυνατόν, το θέλω σε άριστη κατάσταση. Θα σε παρακαλούσα να παραδώσεις τα κλειδιά στον θυρωρό του κτιρίου στην οδό Νίκης 5, στο Σύνταγμα. -
Για να σταματήσω να το κινώ, πρέπει να έχω αρχίσει πρώτα και αυτό δεν έχει συμβεί ακόμα!
@ Dirtoulios, άντε θα το πάρεις με 20; Γιατί πέσαν ήδη τα γεράκια του forum να το φάνε!
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Skoda Fabia Reflex 1.6
-1 απο εμένα,
το Altea γιατί δεν το κοιτάς αντί του Leon?Άμα μείνεις στο ένα dirtoulini σου κάνει και μικρομεσαίο, άμα παίξει 2-3 θες πολυμορφικό. Άμα δεν ξέρεις τι θέλει η dirtoulaina μπορείς να το θέτεις και έτσι στις συζητήσεις 'να πάμε για μικρομεσαίο ή θα το σκοτώνουμε στο χρόνο για οικογενειακή κλούβα? εεε αγαπούλα?'
Σωσται αι παρατηρήσεις....
Η dirtoulaina μου τσινάει για τα Seat....
SF Reflex μπαίνει στη λίστα, αλλά κάτω από τη μέση.
Τέκνα, αγαπουλίνες μου, θα είναι, μάλλον, πέραν του ενός.... αλλά ας μην μπω σε κλούβα ακόμα!
Άλλωστε, τη μπαγκαζιέρα, την εχω ήδη αγορασμένη από τώρα...
@Χρήστος Λάππας:... κάτσε να ξαναδώ το εκκαθαριστικό μου...
-
Φίλε, επειδή τα έχω περάσει και έχω 2 παιδιά, με δεδομένο ότι υπάρχει και καινούργιο αμάξι πόλης (4θέσιο υποθέτω) στα λεφτά αυτά και με βάση τις ανάγκες που έχεις (και που ΘΑ έχεις) πας για note, roomster, meriva (το c max ξεφεύγει) στα 1.6. Δες και το scenic αν και προσωπικά θα το απέφευγα. Εγώ κατέληξα το 2006 στο opel και μετά από 2 χρόνια είμαι υπερευχαριστημένος. Και οδηγικά και (κυρίως) μεταφορικά.
Bravo, Leon κλπ που σου προτείνουν, πολύ καλά αυτοκίνητα... Αλλά περισσότερο για σένα και λιγότερο για τις οικογενειακές ανάγκες.
-
Δες το μεγκάν...ειτε το 5πορτο ειτε το scenic
-
dirtoulie ψαξε και στα μτχ γιατι μαλλον θα χρειαστεις χωρους και ρυθμισιμοτητα...με τα 5πορτα και τους χωρους αποσκευων που εχουν δε θα τη παλεψεις...
-
Xsara Picasso
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Xsara PicassoΌντως...
-
Citroen Xsara Picasso.
EDIT
Το εγραψα οση ωρα διαβαζα την πρωρη σελιδα, δεν ειναι συνωμοσια με τους απο πανω (αν και θα μπορουσε ).(+)
Απλετοι χωροι επιβατων και αποσκευων, πολυμορφικες δυνατοτητες, εξιοπρεπης (επιτελους) κινητηρας, 'παει' στον δρομο, δοκιμασμενα μηχανικα μερη-αξιοπιστια.(-)
Ασχημο (για μενα), χαμηλη μεταπωληση, παλιο μοντελο. -
Nα προσθέσω και το ιδιαίτερα καλή οδική συμπεριφορά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Για μένα πάρα πολύ καλή επιλογή ( θα το αγοράζα αν έψαχνα αυτά που ζητά ο dirtoulios ) αλλιώς θα κοίταζα στα μεταχειρισμένα.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Citroen Xsara Picasso.EDIT
Το εγραψα οση ωρα διαβαζα την πρωρη σελιδα, δεν ειναι συνωμοσια με τους απο πανω (αν και θα μπορουσε ).(+)
Απλετοι χωροι επιβατων και αποσκευων, πολυμορφικες δυνατοτητες, εξιοπρεπης (επιτελους) κινητηρας, 'παει' στον δρομο, δοκιμασμενα μηχανικα μερη-αξιοπιστια.(-)
Ασχημο (για μενα), χαμηλη μεταπωληση, παλιο μοντελο.Nα προσθέσω και το ιδιαίτερα καλή οδική συμπεριφορά για τα δεδομένα της κατηγορίας. Για μένα πάρα πολύ καλή επιλογή ( θα το αγοράζα αν έψαχνα αυτά που ζητά ο dirtoulios ) αλλιώς θα κοίταζα στα μεταχειρισμένα.
(EDIT) Πρόκειται να αλλάξει μοντέλο σύντομα?
-
Το Picasso έχει ήδη αλλάξει και κυκλοφορούν ταυτόχρονα και το παλιό και το καινούργιο. Το οποίο καινούργιο (που τουλάχιστον εμφανισιακά σπέρνει) νομίζω για την ώρα βγαίνει μόνο σε 1.8 (δεν είμαι βέβαιος) και ξεφεύγει σε τιμή. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το έβαλα στις επιλογές παραπάνω γιατί τότε θα βάλουμε στο παιχνίδι zafira, touran και s-max.
-
Ναι, έτσι είναι, εμείς αναφερόμαστε στο παλιό, με τον 16αρη και τα 110 άλογα.
-
Και το οποίο αποτελεί μια τίμια θα έλεγα πρόταση από άποψη τιμής σε σχέση με αυτά που προσφέρει. Σίγουρα δείχνει λιγότερο ποιοτικό από το μεγαλύτερο αδελφάκι του ( σκληρά πλαστικά, χειροτερη συναρμογή ) αλλά στην πράξη έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα και ανθεκτικά ενώ οι χώροι του είναι πάρα πολύ καλοί και παρόλα τα αρκετά χρόνια στην αγορά θεωρώ οτι δείχνει σύγχρονο ( και όμορφο αλλά αυτό είναι καθαρά άποψη μου ) μέσα-εξω. Επίσης το μοτέρ με τα 110 άλογα είναι υπεραρκετό και ιδιαίτερα αξιόπιστο.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Μόλις χτες προέκυψε ανάγκη άμεσης αλλαγής του παλιότερου αυτοκινήτου μας (ψόφησε ο γέρος, κατα το κοινώς λεγόμενον...).
Το υποψήφιο αναμένεται να καλύψει τις ανάγκες ζευγαριού που σύντομα θα γίνουν χαζο-γονείς, καλώς εχόντων των πραγμάτων.
Με στριμωγμένα οικονομικά, δεν έχουμε την πολυτέλεια για οτιδήποτε κοστίζει πάνω από 16-17k. Οι πιθανές επιλογές περιορίζονται από τα εξής:
[list:woqod3zo]
[:woqod3zo] (σχετικά) γρήγορη παράδοση[/woqod3zo]
[:woqod3zo] αξιοπρεπείς χώροι αποσκευών: να χωράει (από τον ερχόμενο χειμώνα) το καροτσάκι...[/woqod3zo]
[:woqod3zo] after sales[/woqod3zo]
[:woqod3zo] τα sedan δεν τα πολυγουστάρουμε...[/woqod3zo]
[:woqod3zo] μεταχείρες αποκλείονται[/woqod3zo][/list:u:woqod3zo]
Επιπλέον:
[list:woqod3zo]
[:woqod3zo] Αυτοκίνητο 'πόλης' υπάρχει, αγορασμένο πέρυσι[/woqod3zo]
[:woqod3zo] Πουλ-μουρ φάκτορ: αδιάφορο[/woqod3zo]
[:woqod3zo] Η αγορά θα γίνει τοις μετρητοίς[/woqod3zo][/list:u:woqod3zo]
Τι έχετε να μας προτείνετε?Πολλά και διάφορα αυτοκίνητα στα χρήματα αυτά, αλλά σαν γονιός ενός (και προσεχώς δεύτερου ...) παιδιού, μόνο δυο πράγματα να προσθέσω: αγοράστε ένα καρότσι σαν αυτό και θα είστε καλυμμένοι με τους χώρους αποσκευών των περισσότερων αυτοκινήτων.
Σε γενικές γραμμές να πω, πως κάνετε τη δουλειά σας και με σούπερ-μίνι, αρκεί να έχει ικανοποιητικό μήκος καμπίνας, για να χωράει με άνεση ένα isofix βρεφικό κάθισμα (αυτά που κοιτούν 'ανάποδα') πίσω από τη θέση του συνεπιβάτη (υπολόγισε δηλ. γύρω στο 1,75m και πάνω από τα πεντάλ μέχρι την πλάτη του πίσω καθίσματος για να είσαι μέσα...). Το λέω, γιατί ό,τι και να είδα μέχρι στιγμής σε 'περίπου αυτά τα χρήματα' και με λογικό μήκος, ΔΕΝ με ικανοποίησε, γιατί μάλλον οι κατασκευαστές πλέον δίνουν βάση στις ζώνες ελεγχόμενων παραμορφώσεων, παρά στην εκμετάλλευση των χώρων...
Αλήθεια, τέτοιες εξειδικευμένες μετρήσεις χώρων (μήκη, όγκους κλπ.) μπορεί να βρει κανείς πουθενά συνοπτικά/συγκριτικά ; -
Σήμερα κάναμε την πρώτη βόλτα 'στα μαγαζιά'
Αναγνωριστική, χωρίς testdrive(*) (τα προγραμματίζουμε από αύριο).Αρχισα να ξεχωρίζω τα υποψήφια σε δυο 'κατηγορίες': αυτή των hatchback μικρομεσαίων και μια πιο 'οικογενειακή'. Δεν μπορώ ακόμα να αποφασίσω σε ποια απ' τις δυο θα πάω.
Στην πρώτη:
BravoT-Jet 120 **
IMO, το ομορφότερο από όσα είδα.
Εσωτερικό, όμορφο (αν και λίγο σκοτεινό), σπορτίβικος πίνακας οργάνων (αλλά όχι και να τρελαίνεσαι)
Αλλά ως καθωσπρέπει μικροαστός και (μέλλων) οικογενειάρχης, τσεκάρισα και πορτ-μπαγκαζ: το μεγαλύτερο από τους ανταγωνιστές του (400 lt, όλα αξιοποιήσιμα) αλλά με αστείες δυνατότητες επέκτασης: η πλάτη των πίσω καθισμάτων 'γερνει', δεν 'πεφτει', ουσιαστικά.
Service ανα 30k, με λάδια ανά 15k
Τελική τιμή, για την εκδοση Dynamic, 16300 (με την έκπτωση των 1500 για απόσυρση() του γέρου) χωρίς μεταλλικό χρώμα (χρεώνεται 400)Auris 1.4: Απορρίφθηκε
Peugeot 308 1.4: Ομοίως
Κορεάτικα ξαδελφάκια, Cee'd vs i30, στις εκδόσεις Intense και Style, αντίστοιχα
To Kia έρχεται με 7ετη εργοστασιακή εγγύηση, όχι όμως το i30 (αλλά δε θυμάμαι...πάει, το'χασα...)
Το Κια φοράει Michelin, το i30 κάποια άλλα, δε-θυμαμαι-ποια-μαρκα
Το Kia φοράει 16αρες με 205/55, ενώ το i30 15αρες με 185/65Πέραν αυτών, το Cee'd φαίνεται να κερδίζει και σε (μικρο)λεπτομέρειες
(τεμπέλης -που στο i30 μπαίνει μόνο στο 1.6, θέση υποδοχων USB/ipod), ενώ υστερεί στη διχρωμία του εσωτερικού του: το κάτω 1/3 της επένδυσης είναι ένα σπασμένο λευκό/γκρι, που δείχνει πολύ φτηνιάρικο)Service ανα 30k, με λάδια ανά 15k (για το i30, ο τυπάκος στην Kia κάτι μου είπε για 40k/20k, αλλά θα το ξαναρωτήσω)
Τελική τιμή (και για τα δύο): 16250
Δεύτερη 'κατηγορία'
Μπήκε σφήνα το Cee'd XL. Προβληματισμός τίθεται για τα 45 κιλα επιπλέον βάρους (1324 vs 1280) από το 'κοντό' Cee'd.
Tιμή (όχι τελική, γιατί δε ρώτησα): 16200
Και η σημερινή βόλτα ολοκληρώθηκε με
C-Max 1.6 Ti (115 hp) στην έκδοση Trend: Ξεφεύγει στην τιμή, αλλά το δίνει η Ford με 3500 έκπτωση, που καταλήγει στα 17500.
Όπως έγραψα με περηφάνια και πιο πάνω, με βλέψεις μικροαστικές-οικογενειακές, φαίνεται η πιο ολοκληρωμένη λύση. Αλλά, άσχετος ων, έχω και λίγα ερωτηματικά, ειδικά για τον εαν είναι επαρκής ο συγκεκριμένος κινητήρας. Επίσης, ξέρει κανείς το βάρος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου? Δεν το βρίσκω. Τέλος, και επειδή θα πρέπει να περάσω κανεναν-δυο χωματόδρομους, που και που, με προβληματίζει λίγο το σχετικά μειωμένο ύψος του από το έδαφος (είναι κατ' εκτίμηση 1-2 cm χαμηλότερο από όλα τα παραπάνω).Αυριο, πάμε Seat, Opel, Skoda....
() Αλήθεια, τι σκ**α testdrive μας πουλάνε οι μάγκες? Μια βόλτα γύρω απ΄ το τετράγωνο? ξέρει κανείς κανέναν έμπορο που να σου στο δίνει για σωστό test drive, χωρίς να χρειάζεται να έχεις βύσμα τον μπατζανάκη του?
(**): Πληροφοριακά: για να σου κάνουν την 'επιδότηση ανταλλαγής' (=Ecoprofit) θα πρέπει η παλιατζουρα σου (α) να έχει περάσει ΚΤΕΟ και (β) να έχει γίνει άρση παρακράτησης.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
Το Κια φοράει Michelin, το i30 κάποια άλλα, δε-θυμαμαι-ποια-μαρκαHankook.
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
...To Kia έρχεται με 7ετη εργοστασιακή εγγύηση, όχι όμως το i30 (αλλά δε θυμάμαι...πάει, το'χασα...) ...Για το Ι10 μου είχαν 3 χρόνια εργοστασιακή και επεκτάσιμη +2 χρόνια δικιά τους, χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για το Ι30.
Ψόφησε ο γέρος...