-
Ρε παιδία να ήταν μόνο αυτά!
Δεν έχετε δει ένα σύστημα που μπαίνει στην εξάτμιση…
Αυτό το σύστημα ψεκάζει μια μικρή ποσότητα βενζίνης και παράλληλα έχει ένα μικρό μπουζί. Το αποτέλεσμα είναι ότι όποτε θελήσει ο οδηγός αυτό ψεκάζει – αναφλέγεται και κάνει ένα ΜΠΑΜ από την έκρηξη! Για να νομίζουν οι άλλοι ότι είναι άκαυτη βενζίνη! Δηλαδή ότι έχει πειράξει σε μεγάλο σημείο το κινητήρα σου!
Ή την ηλεκτρονική σκάστρα! Που όταν αφήσεις το γκάζι (αυτή μέσα της έχει ένα στροφομετράκι) αυτή κάνει τον ήχο της πραγματικής!
Από ένα μικρό ηχείο που έχει… από εκεί μπορείς να διαλέξεις 5 ήχους, ανάλογα με αυτόν που σου αρέσει!Με αυτά τα δύο έχεις ένα ΤΕΡΑΣ ! όσοι δεν ξέρουν λένε: πόπο τη τέρας και όσοι ξέρουν λένε πόπο τη καραγκιόζης!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα μόνα λαμπάκια που θα έβαζα σε μία αντίκα θα ήταν πολύ διακριτικά και αρμόζοντα με την εποχή της φλας.Στη Βουλή θα έβαζα λαμπάκι... Καταλαβαίνεις τι χρώματος.
Πάντως όχι κόκκινο, αφού εκεί δεν πηδ@ς. Σε πηδ@νε.
-
Χρόνια πολλά σε όλους!
Μισώ κι εγώ τα αυτοκόλλητα κάθε είδους και αναγκαστικά δέχομαι μόνο τα σήματα ασφάλειας και τελών κυκλοφορίας, κι αυτά μόνο στο πλαϊνό πίσω τζάμι.
Να προσθέσω κι εγώ, ή μάλλον να θυμίσω μια ιστορία που είχε γράψει παλιότερα ο Νίκος Δήμου στους 4Τ από την εποχή που ήταν διαφημιστής: Παρακολουθούσε κάποια ειδική διαδρομή και όταν γύρισε στο αυτοκίνητό του είδε κολλημένο στο πίσω τζάμι ένα ευμεγέθες διαφημιστικό ειδών αυτοκινήτων της εποχής εκείνης. Την επόμενη το πρωί πηγαίνει στο γραφείο του, κόβει ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών προς την εταιρία του σχετικού αυτοκόλλητου και το στέλνει. Οι τύποι παραλαμβάνουν το τιμολόγιο, βλέπουν το ποσό και την αιτιολογία, (κινητή διαφήμιση προϊόντος επί αυτοκινήτου, ή κάτι παρόμοιο), τρελαίνονται και του τηλεφωνούν:-Μα, γιατί;
Ν.Δ.:-Σας διαφημίζω και απαιτώ την αμοιβή μου!
-Καλά, ξεκολλήστε το!
Ν.Δ.:-Πρίτς, που θα βγάλω τα νύχια μου ξύνοντας το τζάμι!
Τελικά, έστειλαν άνθρωπο, το ξεκόλλησε και πήρε πιστωτικό τιμολόγιο!Υπάρχει λύση για όλα!
-
Την περασμένη Κυριακή κατα τις 7 το απόγευμα στην Αττική οδό και συγκεκριμένα στην περιφερειακή του Υμητού, παρατηρώ πίσω μου TOYOTA COROLLA μαύρο το προηγούμενο μοντέλο με αναμένους προβολής ομίχλης, σβηστά τα φώτα πορείας λευκού χρώματος, αλλά αναμένα αντ'αυτών μπλέ φωτάκια...περνάω στο διπλανό ρεύμα έτσι ωστε να βεθούμε α κινούμαστε παράλληλα και παρατηρώ οτι έχει φιμέ πολύ σκούρα τζάμια και στο εσωτερικό υπερισχυαν τα μπλέ όργανα της πίεσης λαδιου καθώς και το πράσινο φωσφοριζέ χρώμα του ηχοσυστήματος...γεμάτη περιέργεια τον άφησα να προχωρήσει μπροστά μου για να δώ και το υπόλοιπο αυτοκίνητο...εννοείτε οτι και τα πίσω φώτα ήταν μπλέ, αλλά αυτό που μου έκανε περισσότερη εντύπωση ήταν οτι τα μαρσπιε ήταν φωτισμένα λευκα, γενικώς γύρω-γύρω απο το αυτοκίνητο υπήρχε μια αύρα λευκού χρώματος.....
MY GOD......THE TRUTH IS OUT THERE....δίκιο είχε ο Μολντερ τόσα χρόνια...ΤΑ U.F.O. ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ... -
Το αυτοκινητο πιστευω οτι δεν ειναι πατινι για να παιζεις. Γιαυτο υπαρχει σε καθε χωρα και ο Κ.Ο.Κ, διοτι το να μαθεις απλα το 'κολπο με το συμπλεκτη' δεν ειναι αρκετο. Το αυτοκινητο πρεπει να το μεταχειριζομαστε με σεβασμο, οχι για κανενα αλλο λογο, αλλα επειδη δεν ειναι δικαιο να αφαιρεσουμε τη ζωη καποιου συνανθρωπου μας, καθοτι καποια στιγμη ειτε απο λαθος, ειτε απο απροσεξια, ειτε απο υπερβολικη σιγουρια, θελαμε να κανουμε το 'κομματι' μας.
Ειναι εντελως υποκειμενικο να λεμε για τα διαφορα αξεσουαρ που υπαρχουν. Σε καποιους αρεσουν και σε καποιους δεν αρεσουν. Το θεμα ειναι το κατα ποσο ενοχλουν τους αλλους οδηγους, ειτε ο Κ.Ο.Κ αναφερεται σε αυτα ειτε οχι. Τα λαμπακια απο οσο γνωριζω δεν απαγορευονται στην Ελλαδα, οποτε ειναι δικαιωμα του καθε οδηγου να τα χρησιμοποιησει αμα του αρεσουν. Προσωπικα δεν νομιζω οτι ενοχλουν, αν και ειμαι της αποψης οτι ειναι λιγο 'μπλιαχ'. Επισης δεν μπορουμε να πουμε τιποτα και για τις αεροτομες και στις ζαντες αλουμινιου που επισης δεν προκαλουν ενοχληση στους αλλους οδηγους.
Αυτο που ομως ειναι λαθος ειναι η ασκοπη χρηση των, ας το πουμε αξεσουαρ, προβολεων ομιχλεις. Εχουμε βεβαια ξαναπει στο παρελθον για αυτο το θεμα και απλα το αναφερω σαν παραδειγμα.
Το ζουμι της υποθεσης ειναι να ειμαστε σωστοι οδηγοι και να ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΜΑΣ. Απο εκει και περα ο καθε οδηγος μπορει να βαλει οτι θελει πανω στο αυτοκινητο του. Δικο του ειναι, οτι θελει το κανει, αρκει να το κανει με σεβασμο για τους αλλους.
Εδω ομως ειναι Ελλαδα και, θα το ξαναπω, ειμαστε πολυ πισω σε οτι αφορα τη συμπεριφορα στους δρομους. Μας λειπει βλεπετε η παιδεια. -
ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ-ΤΣΙΡΚΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ.ΣΕ ΥΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΡΟΛΟ ΟΤΙ Η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΙΧ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ''ΣΤΟΛΙΣΜΑ'' ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑ ΑΛΟΓΑ-ΚΑΡΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟΛΙΣΜΕΝΑ.
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Στο αμαξι μου εχω τα εν λογω λαμπακια επιδη μου αρεσει το χρωμα που εχουν, τοσο απλα, απο κει και περα αν τα βαρεθω καπια στοιγμη, απλα αποσυνδεω την τροφοδοσια ρευματος.
Δεν νομιζω οτι ειναι και εις θανατον, υπαρχουν πολλα χειροτερα, και χειροτεροι -ες για να σχολιασουμε, και οχι τα... λαμπακια!Μια ερωτηση μονο.Σε ποιο σημειο του αυτοκινητου εχεις αυτα τα λαμπακια ?Σε μερος που οταν οδηγεις τα βλεπεις και χαιρεσε η σε αλλο σημειο που τα βλεπουν μονον οι αλλοι?
Αν συμβαινει το πρωτο μηπως αποσπαται η προσοχη σου και κανεις καμια ζεμπεκια ?
Αν συμβαινει το δευτερο,αφου δεν τα βλεπεις τι σου αρεσουν ?Οσον αφορα τη δευτερη παραγραφο εχεις χιλια δικια αλλα θυμησου ποσες φορες και για ποσα ασχημα εχουμε σχολιασει.
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Μισώ κι εγώ τα αυτοκόλλητα κάθε είδους και αναγκαστικά δέχομαι μόνο τα σήματα ασφάλειας και τελών κυκλοφορίας, κι αυτά μόνο στο πλαϊνό πίσω τζάμι.τα σήματα των τελών κυκλοφορίας ξέρω ότι πρέπει να τοποθετούνται σε εμφανές σημείο κ.λπ., αλλά έχω ακούσει ότι το σήμα της ασφάλειας πλέον δεν είναι υποχρεωτικό να τοποθετείται στο παρμπρίζ ή στα πλαϊνά τζάμια, αρκεί ο οδηγός να το έχει πάντα μαζί του. γνωρίζει κανείς αν ισχύει κάτι τέτοιο;
-
tazz εγώ έχω την ασφάλεια μαζί με την άδεια κλπ. στο ντουλαπάκι του αυτοκινήτου και δύο φορές που με έχουν σταματήσει για έλενχο δεν μου έχουν κάνει καμία παρατήρηση οτι δεν υπάρχει η ασφάλεια σε εμφανές σημείο..οπότε ή οι συγκεκριμένοι δεν ήταν παρατηρητικοί ή ισχύει αυτό που λές...
-
Tazz, στο ερώτημά σου έχω ακούσει από νομικό σύμβουλο, ότι η ασφάλεια πρέπει να τοποθετείται σε εμφανές σημείο για να μπορεί κάποιος που τυχόν χτυπήσει το αυτοκίνητο ερήμην σου, να επικοινωνήσει με την ασφαλιστική σου ώστε να υπάρχει άμεση εξέταση του οχήματος. Δύστυχώς, δεν ξέρω να σου πω αν είναι υποχρεωτικό, σίγουρα πάντως θεωρείται καλό.
Α, επίσης, οφείλω να σου πω ότι ζούμε στην Ελλάδα, οπότε μην περιμένεις σε τέτοιο ενδεχόμενο κάποιος να μείνει στον τόπο του συμβάντος. Μια κάμερα επιτήρησης κάνει πολύ καλύτερη δουλειά!!!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μα βρε παιδιά, στην Ελλάδα έχει καθημερινά ομίχλη;;;
Εμείς φταίμε που δεν πάμε από πίσω τους να τους ανάψουμε τα μεγάλα...εγώ το κάνω
Σπύρος
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Το σατανικό, διεστραμμένο μου μυαλό το άρρωστο κατέβασε άλλη μια απίστευτη ιδέα για την απόλυτη καγκουριά:Πλαστικό κάλυμμα χώρου κινητήρα, το οποίο θα βιδώνει ή θα κολλιέται στις βάσεις των φτερών, στη μετώπη και στο τοίχωμα πίσω από τον κινητήρα και θα έχει τυπωμένη επάνω του 3D φωτογραφία του δυνατότερου κινητήρα με τον οποίο κυκλοφορεί το αυτοκίνητό σας, αλλά τρελά πειραγμένο. Έτσι, όταν θ'ανοίγετε το καπώ σας, θα αφήνετε άναυδους τους φίλους σας δείχνοντάς τους το κορυφαίο σας μοτέρ.
(Κι ας έχετε στην πραγματικότητα απλά τη βασική έκδοση με μια φιλτροχοάνη κι ένα μπουρί πίσω).
Αυτό τώρα δεν είναι ό,τι πρέπει για την ΑΜΑΝ Teleshopping;
ναι αλλά δεν ολοκληρώνεις σωστά την καγκουριά έτσι
εγώ θα έδινα προσφορά και διαφανές καπό από πλεξιγκλάς για να βλέπουν όλοι το θηριώδες μοτέρ σας χωρίς ν'ανοίξετε το καπό
Σπύρος
-
Μου επιτρέπετε μια ερώτηση που έχει σχέση με λαμπάκια αλλά όχι για αυτοκίνητα??
Γιατί στους φακούς maglite λέει να μην βάζουμε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και μόνο αλκαλικές?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Μου επιτρέπετε μια ερώτηση που έχει σχέση με λαμπάκια αλλά όχι για αυτοκίνητα??Γιατί στους φακούς maglite λέει να μην βάζουμε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και μόνο αλκαλικές?
Γιατί χρησιμοποιούν krypton λαμπάκι που καταναλώνει περισσότερο ρεύμα από τα απλά και οι αλκαλικές έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα (συνήθως) απο τις επαναφορτιζόμενες. Επίσης οι επαναφορτιζόμενες έχουν τάση 1.2 V αντί 1.5V οπότε το krypton χάνει το ''άσπρο'' του φως.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μου επιτρέπετε μια ερώτηση που έχει σχέση με λαμπάκια αλλά όχι για αυτοκίνητα??
Γιατί στους φακούς maglite λέει να μην βάζουμε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και μόνο αλκαλικές?
Γιατί χρησιμοποιούν krypton λαμπάκι που καταναλώνει περισσότερο ρεύμα από τα απλά και οι αλκαλικές έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα (συνήθως) απο τις επαναφορτιζόμενες. Επίσης οι επαναφορτιζόμενες έχουν τάση 1.2 V αντί 1.5V οπότε το krypton χάνει το ''άσπρο'' του φως.
Χμ...
Και είχα παρατηρήσει αυτό που λες.. Δεν ήταν πια τόσο 'άσπρο' το φως...Πάντως με τις αλκαλικές κάθε 3 μήνες μου καίγονταν το λαμπάκι ρε συ.
Και έχει 1,5 ευρώ το ένα νομίζω..
Με τις επαν/μενες είμαι οκ...Ίσως πιο δυνατές επαν/μενες και πιο ακριβές να είναι οκ...
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Μου επιτρέπετε μια ερώτηση που έχει σχέση με λαμπάκια αλλά όχι για αυτοκίνητα??
Γιατί στους φακούς maglite λέει να μην βάζουμε επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και μόνο αλκαλικές?
Γιατί χρησιμοποιούν krypton λαμπάκι που καταναλώνει περισσότερο ρεύμα από τα απλά και οι αλκαλικές έχουν μεγαλύτερη χωρητικότητα (συνήθως) απο τις επαναφορτιζόμενες. Επίσης οι επαναφορτιζόμενες έχουν τάση 1.2 V αντί 1.5V οπότε το krypton χάνει το ''άσπρο'' του φως.
Προσκυνώ!!
Μόλις πήρα απάντηση :
[quote]Costas:
We do not recommend the use of rechargeable batteries in standard Maglites
-
Πλεξιγκλάς?
Τουμπανιασμένο ασημί Saxo με πλεξιγλας το μισό καπώ για να φαίνεται η μηχανη ( με καπάκι βαμμένο ασημί ασορτί με το υπόλοιπο αμάξι ).
Λεπτομέρεια...η μηχανή ήταν 1.1 l.Με τα λεφτά του bodykit αγόραζε το VTS με 120 άλογα αλλα μάλλον θα του τα έδωσαν το bodykit το πλεξιγκλάς και το βαμμένο καπάκι της μηχανής. Τι σου είναι το tuning όμως.... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πλεξιγκλάς?
Τουμπανιασμένο ασημί Saxo με πλεξιγλας το μισό καπώ για να φαίνεται η μηχανη ( με καπάκι βαμμένο ασημί ασορτί με το υπόλοιπο αμάξι ).
Λεπτομέρεια...η μηχανή ήταν 1.1 l.Με τα λεφτά του bodykit αγόραζε το VTS με 120 άλογα αλλα μάλλον θα του τα έδωσαν το bodykit το πλεξιγκλάς και το βαμμένο καπάκι της μηχανής. Τι σου είναι το tuning όμως....Αυτά ούτε στο Need 4 Speed Underground δεν τα έχουμε...
-
Τι να ξέρουν και τα Αμερικανάκια από TUNING by MITSARAS
-
Για μενα το ποιο γαματο αν και πολλοι θα το κλεψουν ειναι διαφανο fiber ολο το αμαξωμα...
Περι Λαμπακίων...