-
καλά πάει πάντως... Που να σου πω και σε τι τρυπάκι έχω μπει...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:lol: καλά πάει πάντως... Που να σου πω και σε τι τρυπάκι έχω μπει...Ψιτ αγόρι...
-
Τώρα θα σου λεγα τπτ αλλά έχε χάρη...
-
-
Γιεσμαν είσαι;
-
-
το renault 5 turbo έστριβε???????????????????////
-
douple post
-
Kαι η μαγκια,και η μπαριερα και το πλατανι πιο διπλα
-
106_4_ever, υπάρχει πάνω δεξιά το κουμπάκι 'Επεξεργασία'. Αντί να κάνεις 3 συνεχόμενες δημοσιεύσεις, θα βοηθούσε αρκετά να τις έκανες μία.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
συγνώμη το renault 5 turbo έστριβε???????????????????////Aν είχες 'κάκαλα' έστριβε με 175/60/13 και 900κιλά (R5 Alpine Turbo μοντ'82), εξίσου καλά με σύγχρονα αυτοκίνητα των 30Κ. Εάν μάλιστα χρησιμοποιούσες (λόγω οδηγικής ικανότητας) ωφέλιμα το μειωμένο βάρος έστριβες με 200χαω εκεί που σήμερα θα τολμούσε το ίδιο μόνο οδηγός υπεραυτοκινήτου (ή άλλος τρελλός με σύγχρονο και καλοστημένο GTi ). Στο τούνελ στα Κων/πολίτικα έμπαινα με 200χαω το 95-98 (φυσικά το R5AT φορούσε -φτηνή μεν αλλά- αγωνιστική ανάρτηση) σε σχεδόν καθημερινή βάση (κι αυτό επειδή δεν προλάβαινα να πιάσω περισσότερα). Ο Τουτάτης ήταν μαζί μου τότε.
-
με 200 και με 13 και 175?????????????/// μηπως και με λαστιχα σαν τα michelen energy????? δεν το πολυ πιστυω αλλα αν οντως ετσι είναι τοτε ο.κ!!!!
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
συγνώμη το renault 5 turbo έστριβε???????????????????////
Οχι,στο παρακρισμα χρησιμοποιούσαν κλαρκ . -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
συγνώμη το renault 5 turbo έστριβε???????????????????////
Οχι,στο παρακρισμα χρησιμοποιούσαν κλαρκ . -
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Στο τούνελ στα Κων/πολίτικα έμπαινα με 200χαω το 95-98μπορουσε το 5ρακι εστω και τουρμπο να πιασει τα 200???εισαι σιγουρος οτι δεν τα χε παιξει το κοντερ σου,γιατι εχω και γω ενα φιλο με alfa 33 που πιανει τα 200 οταν εγω παω με 160
Παντως επειδη εχω δει renault 5 turbo να στριβει στα λιμανακια,πριν κατι χρονια που καθομουν σαν ηλιθιος στο πεταλο,μπορει να στριψει θεικα,ή τουλαχιστον ετσι μου φαινοταν εμενα απ'εξω εκεινη τη στιγμη,αλλα ποτε δε νομισα πως στριβει το αυτοκινητο,ηταν απλως θεικος ο οδηγος του και σιγουρα αν οδηγουσε κατι πιο συγχρονο θα εστριβε με ακομα περισσοτερα...
Αρα το συμπερασμα ειναι πως ειτε εισαι παρα πολυ καλος οδηγος ή απλα το κοντερ σου εδειχνε οτι να ναι Παντως στο δικο μας 5αρακι τα ειχε παιξει κανα δυο φορες
αλλα ακομα θυμαμαι τη μεταλλικη εταζερα του πανω στην οποια κοιμομουν οταν ημουν 4-5 χρονων
δεν τα φτιαχνουν οπως παλια.... -
-
Με 115-120 άλογα από 1400cc το R5T έβγαζε, απ' όσο θυμάμαι, γύρω στα 195 πραγματικά km/h στην ευθεία (τα 200 τα έβλεπες στο κοντέρ) κι από εκεί και πέρα ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τον άνεμο. Ε, αν το είχες φτιάξει και λίγο (όπως οι περισσότεροι πυροβολημένοι...) δεν ήταν και τόσο δύσκολο να 200ρίζει, παρά την αεροδυναμική τούβλου.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Με 115-120 άλογα από 1400cc το R5T έβγαζε, απ' όσο θυμάμαι, γύρω στα 195 πραγματικά km/h στην ευθεία (τα 200 τα έβλεπες στο κοντέρ) κι από εκεί και πέρα ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τον άνεμο. Ε, αν το είχες φτιάξει και λίγο (όπως οι περισσότεροι πυροβολημένοι...) δεν ήταν και τόσο δύσκολο να 200ρίζει, παρά την αεροδυναμική τούβλου.με 120 αλογα σε τοσο μικρο αυτοκινητο ανετα πιανεις τα 200,αλλα παραξενευτηκα επειδη ειναι παλιο..
Εγω προσωπικα με 200,αντε να παρω καμια καμπη,δε θα το ονομαζα στροφη,αν και δε το ξερω το συγκεκριμενο σημειο που λεει ο μιτελας...το δικο μας 5 παντως δεν ηταν ουτε 1000 κυβικα...800 ή 850 δε θυμαμαι ακριβως(προ facelift),ηταν ο,τι χειροτερο εβγαινε,αρα ειναι ζητημα αν επιανε και τα 100
το καλυτερο ομως ειναι οτι το χουμε πουλησει σε κατι γνωστους μας και υπαρχει ακομα -
http://www.dailymotion.com/video/x48asu ... nizzi_auto
-
Μην ξυνεις πληγες rantaplan.....Eιναι διλιτρο το ατιμο αλλιως..
PEUGEOT FORUM