-
τις μέρες αυτές θα περάσω κι από την audi .... αρχίζω να βλέπω
αρκετά new A4 στο δρόμο ....αλήθεια το εντελώς νέο Α3, να το περιμένουμε μέσα στο 2009 ?
-
Εγώ πάντως επιμένω Subaru Impreza WRX. Είναι ανώτερο όλον αυτόν που ψάχνετε.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Εγώ πάντως επιμένω Subaru Impreza WRX. Είναι ανώτερο όλον αυτόν που ψάχνετε.Ανώτερο σε τι ακριβώς;
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μέτρια ποιότητα κατασκευής ... κάτω από Α4 και BMW3
καλούτσική ορατότητα
άνετη ακόμα και με τις 17ρες
μέτριο τιμόνι γύρω από την ευθεία
δύσκολα κρύβει το βάρος της
καλός κλιμάτισμός
καταπληκτικά φρένα
κατανάλωση μικτή πολύ χαλαρά 12Λτ (να δούμε την Blue)
πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά (καμιά σχέση με την 320)
καλή ποιότητα κύλισης, πας χωρίς να το καταλάβεις με 120χαω και νομίσεις οτι πας με 60-70τι ακριβώς σημαίνει καλούτσικη ορατότητα? μέτρια ποιότητα κατασκευής? έκανες μετρήσεις όπως και σε περιοδικά με γωνίες, θέσεις επιβατών κλπ για την ορατότητα? έκανες αναλυτική έρευνα στην διαδικασία κατασκευής του συγκεκριμένου αυτοκινήτου και έχεις γνώσεις αλλά και μέσα αξιολόγησης της ποιότητας κατασκευής ενός αυτοκινήτου? Μήπως εννοείς ότι είχε μέτρια αντιληπτή ποιότητα υλικών? ή συναρμογής(που και πάλι θέλει και τεχνικές γνώσεις για να το πείς με σιγουριά...)
και το μέτριο τιμόνι γύρω απο την ευθεία? τι σημαίνει για σένα? δεν έχει απόκριση, άμεση απόκριση κοντά στην ευθεία, ότι δεν έχει σαφή αισθηση του που είναι γύρω από την ευθεία? σε τι τέλος παντων είναι μέτριο το τιμόνι?Επειδή θα το οδηγήσω και εγώ το Σάββατο θέλω να μάθω τι ακριβώς εννοείς για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης... ευχαριστώ!
-
ορατότητα που να μπορείς να καταλάβεις μέχρι που φτάνουν τα άκρα του αυτοκινήτου και από
το μέγεθος των τζαμιών, ειδικά του μπροστινού πόσο μπορείς να δεις απ έξω (κάτσε πχ σε ένα civic 4d)
που για μένα έχει πολύ καλή ορατότητα να δεις τις διαφορές που λέω. ΕΝΑ αίσθημα κλειστοφοβικότητας
εννοώ (το ίδιο έχω νοιώσει και στο προηγούμενο Α3), βρήκα πιο δύσκολα την θέση οδήγησης σε σχέση με την bmw3 πχ. Ποιότητα τώρα .... μμμμ μάλλον
το σχήμα της έχει πολλές ακμές με αποτέλεσμα οι ίδιες ατέλειες φινιρίσματος να είναι πιο εμφανείς. Τα πλαστικά της τα ήθελα καλύτερα για merk και στο τιμόνι πιο παχιά στεφάνη. Η δερματίνη μέτρια. Δεν
που έδινε την τόσο χυτή εικόνα εσωτερικού ενός Audi.(επίσης ο μηχανικός της merk προς τιμήν του, μου είπε να μην το παραγγείλω με πανοραμική, γιατί κάνει
αεροδυναμικούς θορύβους και μετά από 2-3 χρόνια θα κουδουνίζει), περιορίσου στην απλή ηλιοροφή ήταν
τα λόγια του.το τιμόνι τώρα είναι αρκετά αποκομμένο σε αίσθηση ειδικά στην ευθεία, εννοώ ότι μικρορυθμίσεις που κάνεις γύρω από την ευθεία δεν περνάνε στο σύστημα διεύθυνσης ή η ανάρτηση είναι μαλακή και τις απορροφά, δεν έχει αμεσότητα θα έλεγα.
ξαναλέω... εξαιρετικά φρένα !!! ροπή !!!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εγώ πάντως επιμένω Subaru Impreza WRX. Είναι ανώτερο όλον αυτόν που ψάχνετε.
Ανώτερο σε τι ακριβώς;
Επιδόσεις, μεταπολιτική αξία, ποιότητα,διαχρονικότητα,οδική συμπεριφορά,πλούσιος εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή και άλλα πολλά. αν δεν είσαι ένας από αυτούς που το όνειρο τους είναι αν αγοράσουν κάποτε Mercedes / bmw είναι η καλύτερη αγορά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
εντυπώσεις απο C200K auto Avangarde με 184Hpμέτρια ποιότητα κατασκευής ... κάτω από Α4 και BMW3
Θα ηθελα το σχολιο του Krusenstern πανω σε αυτο.
Το Σαββατο θα οδηγησω μια Blue και μαλλον θα την κλεισω.Απο ποιοτητα παντως...αντιληπτη ποιοτητα μπορει να μην εχει καλυτερη απο ενα Audi, αλλα ειναι προσεγμενη στην λεπτομερεια. Και πολυ στιβαρη στον τροπο κατασκευης της-συναρμολόγηση.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
μεταπολιτική αξία, ποιότητα,διαχρονικότηταΣε αυτα ουτε για πλακα.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Εγώ πάντως επιμένω Subaru Impreza WRX. Είναι ανώτερο όλον αυτόν που ψάχνετε.
Ανώτερο σε τι ακριβώς;
Επιδόσεις, μεταπολιτική αξία, ποιότητα,διαχρονικότητα,οδική συμπεριφορά,πλούσιος εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή και άλλα πολλά. αν δεν είσαι ένας από αυτούς που το όνειρο τους είναι αν αγοράσουν κάποτε Mercedes / bmw είναι η καλύτερη αγορά.
αν το λες για μένα .... το ονειρό μου δεν ήταν και δεν είναι να αγοράσω merk / bmw . Ειδικά για τις bmw
έχω διαμορφώσει την άποψη ότι αξίζουν μόνο αν είναι τουλάχιστον 6 κύλινδρες. Το subaru προτάσσει μια
ενδιαφέρουσα τεχνολογία boxer / 4wd, αλλά μου θυμίζει σχήμα / αυτοκίνητο προηγούμενης δεκαετίας, άσε
που στα ελληνικά φορολογικά πας στα 2.000cc. -
πάντως επειδή ακριβώς η αντιληπτή ποιότητα είναι κάτι όχι και τόσο ξεκάθαρο θέλω να προσθέσω μια προσωπική εμπειρία με την οικογενειακή ΜΒ που στην αρχή μας απαγοήτευσε σε αυτό το κομμάτι αλλά σε βάθος χρόνου, μετά από περίπου 7μισι χρόνια ακανόνιστης χρήσης, από τρείς διαφορετικούς ανθρώπους, όλα τα υλικά μέσα δεν έχουν φθαρεί διόλου, τα δε δερμάτινα καθίσματα, χωρίς να έχουν μπεί σκυλιά κλπ, είναι σαν καινούργια. Οι διακόπτες δουλέυουν με το ίδιο βάρος και ακρίβεια, γενικότερα δηλαδή έχω μπεί σε αυτοκίνητα που με την πρώτη ματιά έχει κανείς την εντύπωση ότι είναι πολύ καλά αλλά σε μακροχρόνια χρήση έχουν απρουσιάσει αδικαιολόγητες φθορές... Αντίθετα σχολές σαν αυτή της Βόλβο και της ΜΒ είναι αρχικά προς το κρύο σαν εμπειρία ποιοτικά αλλά μετέπειτα κερδίζουν πόντους με την διάρκεια αυτής της επίδοσης.
Παραδείγματος χάρην οι ΜΒ έχουν ελατήρια στο πορτ-μπαγκάζ, αυτό αρχικά δεν έχει την ίδια ωραία αίσθηση με τα διπλα αμορτισέρ των άλλων κατασκευαστών. Έλα που όμως τα αμορτισέρ πέφτουν και ακολούθως το πορτ-μπαγκάζ στο κεφάλι σας, ενώ το ελατήριο συνεχίζει να δουλέυει κανονικά για δεκαετίες...
Μία συμβουλή που θα έδεινα σε αυτούς που δεν έχουν μακροχρόνια εμπειρία με κάποια εταιρία ή μοντέλο να είναι λίγο πιο επιφυλακτικοί στην γνώμη τους όταν αυτή βασίζεται σε μια σύντομη επαφή με φιλικό η εταιρικό η εκθεσιακό προοιόν. Αποκτήστε πρώτα το προιόν υπό εκτίμηση, ζήστε μαζί του την ζωή που είναι λογικό να περιμένει κανείς από αυτό και μετά τα βέβαια συμπεράσματα στυλ, η Μβ έχει πέσει ποιοτικά, η Αουντι έχει ανέβει...
γιατί μερικοί από εμάς τυχαίνει να ζούμε καθημερινά με αυτά τα προιόντα και να γίνεται αναγκαστικά αυτή η σύγκριση, μέσα από την ζωή μαζί τους, όχι από forum, test drive , φίλους ή περιοδικά. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
εντυπώσεις απο C200K auto Avangarde με 184Hp
μέτρια ποιότητα κατασκευής ... κάτω από Α4 και BMW3
Θα ηθελα το σχολιο του Krusenstern πανω σε αυτο.
Το Σαββατο θα οδηγησω μια Blue και μαλλον θα την κλεισω.Απο ποιοτητα παντως...αντιληπτη ποιοτητα μπορει να μην εχει καλυτερη απο ενα Audi, αλλα ειναι προσεγμενη στην λεπτομερεια. Και πολυ στιβαρη στον τροπο κατασκευης της-συναρμολόγηση.
σχετικά με την ποιότητα, για παράδειγμα, μιας και χρόνια πριν οδηγούσα και μια W124, μου
φαίνεται ότι υπολείπεταιπριν την κλείσεις δες και τους ανταγωνιστές της ....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
εντυπώσεις απο C200K auto Avangarde με 184Hp
μέτρια ποιότητα κατασκευής ... κάτω από Α4 και BMW3
καλούτσική ορατότητα
άνετη ακόμα και με τις 17ρες
μέτριο τιμόνι γύρω από την ευθεία
δύσκολα κρύβει το βάρος της
καλός κλιμάτισμός
καταπληκτικά φρένα
κατανάλωση μικτή πολύ χαλαρά 12Λτ (να δούμε την Blue)
πολύ καλό τράβηγμα από χαμηλά (καμιά σχέση με την 320)
καλή ποιότητα κύλισης, πας χωρίς να το καταλάβεις με 120χαω και νομίσεις οτι πας με 60-70Νο way... Η C είναι πάνω από την 3αρα (με εξαίρεση ίσως κάτι πλαστικά στις πίσω πόρτες, χέστηκε η φοράδα στο αλώνι), και η 3άρα πάνω από το Α4 μάλλον... Ειδικά το Α4 είναι πολύ κάπως μέσα... Κατά τα άλλα, έχοντας οδηγήσει την C180 συμφωνούμε αρκετά...
- κατα τη γνωμη μου το α4 ειναι το χειροτερο ολων απο αποψης ποιοτητας και εμφανισης...αδικεις τρελα τη μερκ...η ενσταση που εχω και γω σχετικα με τη μερκ ειναι εκεινα τα φιλετα στις πορτες που θα μπορουσαν να μην υπηρχαν η να ηταν λιγο πιο προσεγμενα...και σε σχεση με τη bmw σιγουρα δεν ειναι υποδεεστερη...
2)το τιμονι της στις χαμηλες ταχυτητες ειναι το κλασικο τιμονι ολων των νεων αυτοκινητων...τουλαχιστον μεχρι τα 170 που προλαβα να παω το τιμονι δε μου προξενησε καποια αλγεινη εντυπωση...
3)στο θεμα βαρους ειμαι τελειως αντιθετος...νομιζω οτι το κρυβει εξοχα...
εγω ομως εκανα βολτα με χειροκινητο και οχι με αυτοματο...δε ξερω αμα παιζει ρολο στη c class τη καινουρια...
-
Eπειδή εγώ οδήγησα την αυτομάτη πιστεύω οτι το 5αρι την αδικεί και πολύ μάλιστα. Κατα τα άλλα πιστεύω οτι η νέα C θα είναι εξίσου καλή με την W124 σε αντοχή. Άλλωστε αυτός ήταν και ο στόχος των μηχανικών της Mercedes
-
1.το Α4 .... αλήθεια είναι ότι δεν μου κάθεται και πολύ καλά στο μάτι ...... θα δούμε
2.το βάρος της σίγουρα το κρύβει λίγο καλύτερα από την ΒΜW , μα το mazda6 όντας αρκετά πιο
ελαφρύ είναι πολύ πιο πρόθυμο σε αλλαγές κινητικής του κατάστασης χωρίς κόπο, από λάστιχα φρένα κατανάλωση. Εδώ δεν μπορώ να είμαι αντικειμένικός μιας και το 106 είναι 950kg
3.το αυτόματο δεν μου άρεσε .... θέλω να έχω το timing της αλλαγής ..... βέβαια στην πόλη με κίνηση
πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστο.
4.Η μέτρια απτή ποιότητα, μπορεί να μου πέρασε τέτοια γιατί ίσως είχα απρόσμενα υψηλές προσδοκίες, για τις μερκ.φίλε vellerefontis, νομίζω ότι ο καθένας μας μπορεί να εκφέρει την γνώμη του, έχοντας το αντίστοιχο
βάρος των λίγων ακόμα χλμ που έγραψε, σαν μια πρώτη αίσθηση ..... Προσωπική μου άποψη είναι ότι
η ποιότητα των Μερκ έχει πέσει .... ή τουλάχιστον έχει βγάλει και μοντέλα που δεν είναι τόσο ποιοτικά
(υποκειμενικό σε μεγάλο ποσοστό) όσο το παρελθόν της, έχοντας πείρα από Merk B150 class για 15 μέρες και 2.500χλμ. -
Ο χρήστης dimgster έγραψε:
εντυπώσεις απο C200K auto Avangarde με 184Hp
μέτρια ποιότητα κατασκευής ... κάτω από Α4 και BMW3
Θα ηθελα το σχολιο του Krusenstern πανω σε αυτο.
Το σχόλιό μου είναι: ούτε γι' αστείο.
Σε αντίθεση με τις προκατόχους της, η νέα C είναι πολύ ανώτερη τόσο από 3άρα (τα εύκολα), όσο και από Α4 που είναι και το δύσκολο, γιατί εκεί στην Audi έχουν κάνει άλματα σε αυτό το θέμα. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν φταίνε τα υλικά στην 3άρα, όσο η συναρμογή. Έχω μπει σε κάμποσες, 4θ, κουπέ, κάμπριο, ούτε σε μια οι αρμοί του ταμπλό δεν ήταν άριστοι.
Μιλάω για ποιότητα εσωτερικού και είναι η προσωπική ΜΟΥ εκτίμηση σχετικά με το ποιο θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο, βάσει συναρμογής και στιβαρότητας πλαισίου (γιατί από εκεί ξεκινούν όλα), και ΟΧΙ σχετικά με την όψη ή την αφή των πλαστικών. Κερασάκι στην τούρτα η λειτουργία κουμπιών, διακοπτών και μοχλοδιακοπτών στη Μερκ, δίνουν την αίσθηση ότι θα επαναλάβουν την κίνησή τους εκατομμύρια φορές όπως την πρώτη. Σε αυτό τον τομέα πάσχει περισσότερο το Α4 κι απ' την 3άρα, αφού το feeling των χειριστηρίων δε διαφέρει από VW και Skoda ιδιαιτέρως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σχετικά με το 6άρι που οδήγησες: το ότι είναι καλό αυτοκίνητο, σε λογική τιμή και με οδηγοκεντρικό χαρακτήρα δε το συζητάμε. Ωστόσο, από το 1.8 λείπει δύναμη που αντισταθμίζεται με το κοντό 5άρι σασμάν => καίει, κάνει θόρυβο και ταξιδεύεις μονίμως με 5.000 σαλ.
Tην άποψή μου του την έχω πει εδώ και καιρό. Mazda 6 1.8. Πιο ολοκληρωμένο μεν το δίλιτρο, αλλά δεν δικαιολογείται τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή αγοράς σε σχέση με το 1.8.
1,8 γιατί ρε Άγγελε; Το μοτέρ δεν το πάει πουθενά το αυτοκίνητο, το σασμάν παλεύει να τα βγάλει πέρα με τις κοντές σχέσεις, αλλά αυτό σημαίνει ταξίδι με σ.α.λ. στο θεό και κατανάλωση. Μπερδεύεσαι από τα γούστα σου φίλε. Κι εμένα μου αρέσει το τιμόνι του Mazda και το... ζωηρό της πίσω ανάρτησης, αλλά σε αυτή την κατηγορία είναι άλλες οι προτεραιότητες του αγοραστή.
Δλδ... στον άνθρωπο που έχει να τα σκάσει για Merc C180, Α4, BMW 320 (πιο σβέλτη απο το Mazda είναι), Cupra, Edition 40 κλπ κλπ, με ΣΑΦΕΙΣ ενδείξεις ότι το θέλει το γκάζι, πώς να προτείνουμε το μικρό 6άρι;
αν και το ανασύρω, βαριέμαι να βλέπω ανακρίβειες ..... ως κάτοχος του εν λόγω mazda να επισημάνω πως ούτε καίει, ούτε κάνει θόρυβο ο κινητήρας. Ακούγεται μεν αλλά μόνο αν επικρατεί απόλυτη σιγή στο αμάξι. από κατανάλωση εθνική με ταχύτητες 140-160 είναι στα 7,5- 8lt περίπου. Ααα.. στις 4100 στροφές έχεις 160 στο κοντέρ και ήδη φλερτάρεις με το νόμο. στις 5000 είσαι στα 180+.... άρα αν μιλάμε για ταξίδι είναι υπεραρκετό, αλλά αν μιλάμε για τη ταυτότητα στο στόμα, πάω πάσο...
Σίγουρα το μοτέρ σε σχέση με τους TSI θα το χαρακτήριζες ψόφιο κυρίως λόγω ροπής, αλλα σε εθνική διατηρεί πολύ εύκολα τα χλμ και βέβαια τιμόνι και πλαίσιο είναι πολύ πιο πληροφοριακό και άμεσο τουλάχιστον από to golf tsi (του οποίου είμαι περιστασιακός χρήστης και το οποίο σε παρεμφερείς ταχύτητες καίει γύρω στα 10-11, πόσο μάλλον το passat που έχει κάποια κιλά παραπάνω). και βέβαια σε επαρχιακό-ορεινό δίκτυο ανετότατα παίζει με πιο ζωηρά μικρά...
Συμφωνώ όμως πως αυτός που θέλει και μπορεί να τα σκάσει -για τους όποιους λόγους- για bmw, merc, audi ή πυραυλάκια, σίγουρα δεν θα κοιτάξει αυτοκίνητα της κατηγορίας του mazda, όχι για λόγους οδηγικής απόδοσης αλλά κυρίως για λόγους γούστου και prestige.
Προσωπικά εάν μου περίσσευαν θα τα έχωνα για την c280 καθαρά για λόγους γούστου
Και η αιρετική πρόταση στο φίλο είναι να πάρει το mazda 1.8 για να καλύψει τις ανάγκες του φτηνά και αξιόπιστα και με τα ρέστα να πάρει κ ένα μηχανάκι να ευχαριστηθεί γούστα
-
φίλε johnkyr! πήρα ένα αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών! και ποιό νομίζεις ότι είναι!?
το νεο A4 1.8 TFSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αν θες εντυπώσεις είμαι στην διαθεσή σου! Θα το κρατήσω από ότι φαίνεται για μερικές μέρες οπότε μιλάμε και για καμια βόλτα...
-
η mazda δεν κάνει ούτε ένα € έκπτωση και με κάτι χρώματα κτλ .... πας κάπου στα 24.500+ για το 1.8
απ την άλλη ..... η Μερκ /BMW έχει έκπτωση τουλάχιστον 5% στις τιμές καταλόγου ....σε βάθος χρόνου ..... ένα Mazda6 2.0 κάπου 28.000+ μπορεί να σου βγει? πιο ακριβό από την C180blue 1.6
πάντως το 6 1.8 που οδήγησα μου φάνηκε τίμιο αυτοκίνητο
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
φίλε johnkyr! πήρα ένα αυτοκίνητο εξυπηρέτησης πελατών! και ποιό νομίζεις ότι είναι!?το νεο A4 1.8 TFSI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
αν θες εντυπώσεις είμαι στην διαθεσή σου! Θα το κρατήσω από ότι φαίνεται για μερικές μέρες οπότε μιλάμε και για καμια βόλτα...
xaxa !!! thanks !!! για οδήγα και την Μερκ C200 !!!
-
A4 new ..... το είδα σήμερα στην έκθεση .... test drive το ΣΑΒΒΑΤΟ , και το Α3 και το Α4.
και ναι οι διακόπτες του ..... στο ταμπλό Α4 είναι ..... ψιλό χάλια ....
ποιος καλός άνθρωπος θα μου θάψει το Α3 sportback 1.8Tsi γιατί άρεσε πολύ στην γυναίκα μου .....
(πάει στα -2.000€ λόγο της έλευσης του facelift) , η sport έκδοση με μεταλλικό και ραγές οροφής 30.000€
έδειχνε πάντως αρκετά καλά συναρμολογημένοξεκινάω
παλιό σχήμα
4 αστέρια στα crash tests
αεροδυναμική (τι συντελεστή έχει ?)
κατανάλωση χειρότερη από το new A4......
......
......
Μέχρι 35Κ±