-
Καλός είναι.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
έλα να δείχνει ο καθένας τα χέρια του, πάρτε σειρά!μπράβο στον τυπά
-
Μπραβο ψυχραιμια...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ποια εμπειρια ρε παιδια?που πηγε σαν εκκρεμες 3 φορες απο την υπερδιορθωση?
Δεν υπάρχει τίποτα πιο φυσιολογικό απο το φαινόμενο του εκκρεμούς και το ανεξέλεγκτο tank-slapping σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο (άρα προφανώς όχι στημένο σκληρά -αντιστρεπτικές και rebound damping) που το 'χανει' με τέτοια ταχύτητα. Δεν νομίζω οτι υπερδιορθώνει, αντίθετα με τα λίγα που γνωρίζω είδα οτι αντέδρασε ταχύτατα και γλίτωσε την παραμικρή γρατζουνιά, σε μια πολύ δύσκολη κατάσταση.
-
Ο τυπος ειναι τυχερος γιατι εχει αούντι,με αλλο αμαξι θα τον περιεγραφε ακομα ο Κωσταλας!!!
-
'Not fake. It's in Portugal and the driver himself posted the movie. He was going to a trackday and he was late.''
Ο τύπος είναι χεράς. Μπορεί να άργησε αρχικά αλλά είναι λογικό , δεν ήταν κάτι που το περίμενε.
Μακάρι να είχα τα χέρια του. -
Δεν είναι χεράς. Είχε καλή άσφαλτο, όχι σαν την ελληνική. Ήταν κωλόφαρδος που δεν έκανε προσπέρασμα στο άλλο ρεύμα ΚΤΕΛ σε νταλίκα. Το αυτοκίνητό του ήταν λογικά αρκετά ισχυρό, όχι κανένα 1600άρι 90 ίππων, σαν αυτά που αγοράζονται στην Ελλάδα λόγω του φορολογικού καθεστώτος. Σιγά τον χερά λέμε.
-
Μάνο, πίστεψε με ο τυπος ΕΙΝΑΙ ΧΕΡΑΣ! Τα άλογα δεν εχουν καμια σχεση μιας και στην κατασταση που βρεθηκε (εκρεμες) αν παταγε γκαζι σε καθε σφαλιαρα θα ηθελε ολο και περισοτερο χωρο μεχρι που στο τελος θα εφαιρνε τετακε.
-
Eγώ στην πρώτη σφαλιάρα θα μουν στον τοίχο
-
Αστειευόμουν. Εγώ δεν ξέρω τι θα έκανα. Αυτό από μόνο του αρκεί για να μου πει ότι είμαι ανεπαρκής οδηγός. Μπορεί ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ ν' άρχιζα τα ανάποδα (άλλωστε οι περισσότεροι το κάνουν όταν αρχίσουν να πηγαίνουν προς το χαντάκι ενώ θέλουν να πάνε ίσια), αλλά περισσότερο θ' ασχολούμουν (πάλι λόγω ενστίκτου) με το πεντάλ του φρένου παρά με το τιμόνι μετά την πρώτη υπερστροφή.
-
Tην πρώτη φορά που βρέθηκα σε παρόμοια κατάσταση (δλδ λάδια, αλλά πάνω ακριβώς στο άπεξ+εγκάρσιο χαντάκι) με το 406 πλακώθηκα στα ανάποδα αλλά και στο φρένο. Έφαγα 2-3 χαστούκια και μετά συγχαρητήρια από έναν τυπά με ροχι-8 που ερχόταν από απέναντι και νόμιζε ότι το 406 ήταν πισωκίνητο.
Την επόμενη φορά που την έπαθα ήμουν με νοικιάρικο άξεντ και αντέδρασα πολύ διαφορετικά (καθόλου φρένα, λιγότερη υπερδιόρθωση)... Πάντως ένα safe-track θα το ήθελα. -
Το τι θα εκανες δεν το ξερεις μεχρι να σου τυχει. φυσικα το αμαξι εχει να κανει πολυ με την ευτυχη ή δυστυχη καταληξη ενος τετοιου σκηνικου. Η καλητερη λυση για κατι τετοια σκηνικα ειναι να παρακολουθησει καποιος ενα σχολειο ασφαλους οδηγησης. Αν παλι δεν θελει να πάει (όσο ηταν διαθεσιμα τα μεγαρα) στην πιστα και να λιωσει μεχρι να αρχισει να σκαμπαζει 5 πραγματα παραπανω, όσι στην θεωρεια αλλα στην πραξη. Αν καποιος απλα ξερει οτι σε ενα τετοιο σκηνικο πρεπει να κανει αναποδο θεωρητικα παιζει την κακια στιγμη να τα χασει, αν καποιος το εχει μαθει στην πραξη θα του βγει σαν αντανακλαστικο.
-
Aνάποδο όλοι θα κάνουν αντανακλαστικά. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ ανάποδο και θα καταφέρουν να διορθώσουν την τυχόν υπερδιόρθωση.
Been there, (not) done that. Αν και νομίζω πως με το εν λόγω αυτοκίνητο ήθελε ένα κάρο χέρια παραπάνω απ τα δικά μου για να σωθεί. Η πλάκα είναι όταν το χεις χάσει τελείως και περιμένεις να δεις αν θ' ακούσεις το μπαμ
-
α) Πιστεψε με δεν θα κανουν ολοι αναποδο, πολλοι θα πατησουν φρενο και θα κρατησουν ισια το τιμονι, πολλοι δεν θα κανουν απολυτος τπτ, και καποιοι αλλοι οχι μονο δεν θα κανουν τπτ αλλα θα αφησουν και το τιμονι.
β) Ποτε μα ποτε ακομη και οταν νομιζεις οτι το εχεις χασει δεν περιμενεις να ακουσεις το μπαμ...παλευεις...και που ξερεις μπορει να σταθεις τυχερος, να βρει προσφυση το γαμιδι και να 'ακουσει' τελευταια στιγμη.
γ) Εχει σκεφτει κανεις τι παει να πει να πηγαινεις με 150 χαλαρος στην εθνικη και να φυγει το αμαξι ετσι? Πραγματικα ο τυπος ειναι μικρος θεουλης. Το χειροτερο για εμενα ηταν ο αιφνιδιασμος...δεν ηταν οτι πηγαινε ταπα σε ορεινο στροφιληκι και ηταν σε εγρηγορση...εκανε κρουζινκ με 150 ο κακομοιρος.
-
Και μετά βγαίνουν κάποιοι και κράζουν ως άχρηστα τα 'αδύναμα' τετρακίνητα γιατί 'δεν φτάνει η δύναμη ώστε να αξιοποιήσουν την τετρακίνηση' - πχ το 2λιτρο Impreza. Πόσες πιθανότητες παραπάνω έχεις να τη βγάλεις καθαρή με ένα τετράκουνο;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πάντως ένα safe-track θα το ήθελα.+1. Μέχρι τότε όμως, εγώ έκανα προπόνηση σε λασπωμένα λιβάδια με Vitara κλειδωμένο στο 2Η και συνεχώς σταθερό γκάζι
Τσουτσέκι Τσούτσιγια, σ'εχω!Aνάποδο όλοι θα κάνουν αντανακλαστικά. Το θέμα είναι ΠΟΣΟ ανάποδο και θα καταφέρουν να διορθώσουν την τυχόν υπερδιόρθωση.
Μπα, η αναμενόμενη αντίδραση του μέσου οδηγού θα ήταν να τσαρουχώσει τα φρένα.
Η αντίδραση του συγκεκριμένου είναι πολύ καλή και άμεση και αποφεύγει το overshoot.Ήταν τυχερός πάντως που οδηγούσε αυτοκίνητο με σχετικά μεγάλο μεταξόνιο. Αν του συνέβαινε με κανένα Rallye λχ δεν θα αντιδρούσε το αμάξωμα τόσο προοδευτικά. Και αν ήταν κανένα Smart ακόμα θα σβούραγε...
edit: @ Neos: Καμία απολύτως διαφορά δεν θα είχε. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν παίζει ρόλο η ελκτική πρόσφυση του αυτοκινήτου.
-
ΖΟΡΖ το προβλημα με ενα αμαξι τυπου ραλι (εκτος απο το μεταξονιο) θα ηταν η σκληρη αναρτηση, γενικα σε τετοιες καταστασεις ενα τερμα χαμηλομενο και σκληρο αμαξι δεν θα βοηθουσε, ισα ισα που θα εκανε κακο. Μην μπλεξουμε 4κινητα πισωκινητα και προσθιοκινητα στην κουβεντα.
-
Εγκάθετη ερώτηση: Αν αντί για 150 ο τύπος οδηγούσε με 190 (ίδιος οδηγός, ίδιο αμάξι, ίδιος δρόμος, ίδια κίνηση, ίδιες συνθήκες, ίδια λάδια), πιστεύετε ότι θα το είχε σώσει και πάλι;
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Εγκάθετη ερώτηση: Αν αντί για 150 ο τύπος οδηγούσε με 190 (ίδιος οδηγός, ίδιο αμάξι, ίδιος δρόμος, ίδια κίνηση, ίδιες συνθήκες, ίδια λάδια), πιστεύετε ότι θα το είχε σώσει και πάλι;θα είχε λιγότερες πιθανότητες
papa don't preach
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
θα είχε λιγότερες πιθανότητεςΑυτό πιστεύω και εγώ.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #2#