-
Ρε παιδιά τότε εμένα το γαμημένο το απλό 1.6 γιατί καίει σαν πουτ@να;
Προσπέραση με τα ίδια χιλιόμετρα χαλαρά χτυπάει το 18άρι… σήμερα σε ελαφρά ανηφόρα ,με 3 άτομα μέσα και τον κλιματισμό, είδα 22! -
Γιατί ο 1.6T τεχνολογικώς (και φιλοσοφικώς) είναι μερικά χρόνια μπροστά...
-
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά;
Αν είναι το πουλάω αύριο που λέει ο λόγος και παίρνω αυτό με το καινούριο μοτέρ και έστι έχω κάνει μέσα σε δυο χρόνια (μην πω και λιγότερα) απόσβεση την διαφορά στην τιμή, μόνο απο την βενζίνη! -
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Από κατανάλωση σε χαλαρό ταξιδάκι με ανοίγματα σε προσπεράσεις και 125-140χλμ κάου στα 8,7.
Σε ανάβαση που τρώει σπάσιμο πάνω από 11,5 δεν έχω δει.Γιάννη, μήπως ήθελες να γράψεις 'κάτω από 11.5' lt/100km? Εμείς στην Αθήνα σε 'ανάβαση' με 2 άτομα [από Μαραθώνα προς Διόνυσο και στη συνέχεια από Πανόραμα μέχρι και τις μεγάλες ευθείες της 'καλής' Πεντέλης] τα 14άρια και 15άρια τα βλέπαμε εύκολα με ρυθμούς κοντά στο 95% (δική μου εκτίμηση). ΟΚ, σε flat κομμάτια μπορείς να κινηθείς πολύ γρήγορα μόνο και μόνο εκμεταλλευόμενος το στήσιμο και τη ροπή και να πας με μια πάνω χωρις να καις υπερβολικά, οπότε εκεί το τώρα αναζητούνται λάστιχα που να μπορούν να εκτελέσουν τουλάχιστον τις περισσότερες από τις εντολές του οδηγού που το έμαθε... μάλλον για Yokohama S-Drive ή Parada είμαστε... και βλέπουμε
Στην ελαφρώς πιο χαμηλοπρόφιλη διάσταση που φοράει το 206RC [205/40R17] τα S-Drive συμπεριφέρονται μέχρι στιγμής υπέροχα στα ζόρια είτε πρόκειται για άσφαλτο-γυαλί είτε για άσφαλτο επιπέδου Αττικής Οδού - πλην καταρακτώδους βροχής, όπου δεν έχει προκύψει δοκιμή ακόμα. Στα θετικά τους και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης, κάτι που δεν ήταν στις προτεραιότητές μου όταν τα επέλεγα. Επιφυλάσσομαι για τη διάρκειά τους, η οποία το θεωρώ χλωμό ν' αποδειχθεί ανάλογη του threadware index που δίνει η εταιρεία (300, σε σχέση με το 160 των 'μαμά' P7000, το 200 των Nero, το 280 των F1 και το 240 των Εxalto 2) αλλά ο χρόνος θα δείξει...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά;
Αν είναι το πουλάω αύριο που λέει ο λόγος και παίρνω αυτό με το καινούριο μοτέρ και έστι έχω κάνει μέσα σε δυο χρόνια (μην πω και λιγότερα) απόσβεση την διαφορά στην τιμή, μόνο απο την βενζίνη!Ρε Θανάση, για μέσες μιλάει ο Γιάννης, όχι στιγμιαίες.
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά;
Αν είναι το πουλάω αύριο που λέει ο λόγος και παίρνω αυτό με το καινούριο μοτέρ και έστι έχω κάνει μέσα σε δυο χρόνια (μην πω και λιγότερα) απόσβεση την διαφορά στην τιμή, μόνο απο την βενζίνη!να σου πω αμα εχεις τη διαφορα χρηματων δε θα ταν καθολου κακη ιδεα...μιλαω για γενικα τουρμπο 207...ειναι πολυ καλη λυση για τα λεφτα του...η πεζω ελλαδας θα πρεπει να του κανει μνημειο!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά;
Αν είναι το πουλάω αύριο που λέει ο λόγος και παίρνω αυτό με το καινούριο μοτέρ και έστι έχω κάνει μέσα σε δυο χρόνια (μην πω και λιγότερα) απόσβεση την διαφορά στην τιμή, μόνο απο την βενζίνη!Ρε Θανάση, για μέσες μιλάει ο Γιάννης, όχι στιγμιαίες.
ααα... και χέστικα πάνω μου!
Λέω και εγώ... -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Δηλαδή τόσο μεγάλη διαφορά;
Αν είναι το πουλάω αύριο που λέει ο λόγος και παίρνω αυτό με το καινούριο μοτέρ και έστι έχω κάνει μέσα σε δυο χρόνια (μην πω και λιγότερα) απόσβεση την διαφορά στην τιμή, μόνο απο την βενζίνη!Ρε Θανάση, για μέσες μιλάει ο Γιάννης, όχι στιγμιαίες.
ααα... και χέστικα πάνω μου!
Λέω και εγώ...Είπαμε, κορυφαίο μοτέρ, δεν καίει όσο άλλα τουρμπάτα όταν δεν το πιέζεις, ροπιάζει από χαμηλά με μικρό lag, αλλά δεν το έφτιαξαν κι εξωγήινοι.
-
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Ρε παιδιά τότε εμένα το γαμημένο το απλό 1.6 γιατί καίει σαν πουτ@να;
Προσπέραση με τα ίδια χιλιόμετρα χαλαρά χτυπάει το 18άρι… σήμερα σε ελαφρά ανηφόρα ,με 3 άτομα μέσα και τον κλιματισμό, είδα 22!η στιγμιαια καταναλωση ειναι λιγο μουφα και καμια φορα υπερβολικη...να κοιτας παντα τις μεσες αν θες την αποψη μου...ο 1,6 πολυ δυσκολα θα μπορει να ξεπερασει τα 14-15 και αυτα με απιστευτο λιωσιμο...
εγω στο 1,6 c2 επαιζα συνεχεια στο 11,5 και δεν πηγαινα και αργα.. -
Επειδη εχω ακουσει πολλα και διαφορα απο πολλους και διαφορους,αν τελικα μπει 6αρι σασμαν στο RC,αυτο θα γινει απο το 2009(τελη) και μετα.
Απο την αλλη ποιος σας λεει οτι το 6αρι θα ειναι αναποφευκτα πιο κοντο και οχι πιο μακρυ ή τουλαχιστον ιδιο με το 5αρι αλλα με μια overdrive 6η;Α,και σχετικα με διαφορα παραπονα που ακουγονται απο κατα τοπου σιδεροφαγους,το σασμαν σαν φαινεται προβληματικο ή εμενα ειναι η ιδεα μου οτι λειτουργει σαν το παλιο κλασσικο ΒΕ που ξερουμε ολοι τοσα χρονια;
Δεν λεω,μπορει να μην ειναι υποδειγμα σαν διαφορες ιαπωνεζικες κατασκευες,απο εκει και περα ομως εγω προσωπικα δεν διαπιστωσα καποιο ουσιαστικο προβλημα πλην μιας ασαφειας. -
Ναι, σε αίσθηση κτλ είναι ολόιδιο με το δικό μου, που φοράω το BE
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Απο την αλλη ποιος σας λεει οτι το 6αρι θα ειναι αναποφευκτα πιο κοντο και οχι πιο μακρυ ή τουλαχιστον ιδιο με το 5αρι αλλα με μια overdrive 6η;
Τι κακό έχει μια overdrive 6n;
Ιδανική την βρίσκω: έχεις 5 σχετικά κοντές για τα στροφιλίκια και μια 6η για ήσυχο ταξίδι! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ο 1,6 πολυ δυσκολα θα μπορει να ξεπερασει τα 14-15 και αυτα με απιστευτο λιωσιμο... εγω στο 1,6 c2 επαιζα συνεχεια στο 11,5 και δεν πηγαινα και αργα..Σε πίστα τα πιάνεις για πλάκα [πάντα ως μέση] με το γκάζι στο πάτωμα. Σε ανάβαση επίσης. Τώρα, αν 'φυλάγεσαι' μπορείς να πας και πάλι γρηγορότερα από το 95% (+) των αυτ/των που θα συναντήσεις, με αρκετά πιο λογική κατανάλωση (όχι 11.5 και να βγάζεις στο δρόμο 10 κιλά ροπή παραπάνω από το C2 σου, αλλά όχι απαραίτητα και 15άρες).
αν τελικα μπει 6αρι σασμαν στο RC,αυτο θα γινει απο το 2009(τελη) και μετα.
Απο την αλλη ποιος σας λεει οτι το 6αρι θα ειναι αναποφευκτα πιο κοντο και οχι πιο μακρυ ή τουλαχιστον ιδιο με το 5αρι αλλα με μια overdrive 6η;Αν το βγάλουν με 6άρι δε βλέπω το λόγο να αραιώσουν τις πρώτες 5 σχέσεις. Ας είναι και overdrive η 6η, να ταξιδεύεις πιο οικονομικά κι αθόρυβα. Μια χαρά θα είναι - και θα το απολαμβάνεις στα στροφιλίκια και θα ταξιδεύεις χαλαρός. Εντάξει, αν θες κάτι πιο 'καθαρόαιμο' από το 207 να το σπας στην πίστα και δε σε νοιάζει τόσο το κόστος χρήσης, τα ηλίθια τέλη, κλπ, τα σκας και παίρνεις το κλιο.
Όσον αφορά την αίσθηση του επιλογέα, εντάξει, είναι γνωστό ότι έχουν ακόμα πολλή δουλειά στον τομέα αυτό. Προσωπικά θα τα χάλαγα κανα-δυο χιλιάρικα ακόμα αν έβγαινε με DSG με μεγάλα paddles πίσω από το τιμόνι, να μην κάθομαι να ανακατεύω τη σούπα, αλλά θα περάσει καιρός μέχρι να δοθεί τέτοια επιλογή από τους Γάλλους.
-
εγω εθιξα το post του htanso21 που μιλουσε για απλο 1.6
Εννοειτε οτι το τουρμπατο θα εχει αλλες καταναλωσεις... -
Παντως για να ειμαι ειλικρινης,πιστευω οτι αν μπει το 6αρι,κατα 90% θα ειναι οπως ειπε και ο drdino,με 5 σαν τις τωρινες και μακρυτερη 6η.
6αρια 'πυκνα' σαν του 306 ξεχαστε τα...
Ακομα και η Renault που εβγαλε το εντελως σκληροπυρηνικο RS III,τις 2 τελευταιες σχεσεις τις αραιωσε... -
Nαι, δυστυχώς πρέπει να εμφανίζει μικρές καταναλώσεις. Οπότε...
-
παντως απο ενα gt με 200aloga poy μετραγαμε και το οδηγησα
εμενα το σαζμαν δε με χαλασε τοσο
οσο ο συμπλεκτης
το αυτοκινητο ηταν απαραδεκτο
στη δευτερη εκκινηση ειχε παραδοση πνευμα και δε μπαινανε οι ταχυτητεςκαι με δεδομενο οτι τα ΒΕ τα φορανε κατι τουρμπατα σαξοραλλα με 400αλογα και δε κανουν κιχ εχω την αισθηση οτι το κυριο προβλημα στη μεταδοση των 207 ειναι ο συμπλεκτης και οχι αυτο καθαυτο το σαζμαν...
-
Ο χρήστης the judge έγραψε:
6αρια 'πυκνα' σαν του 306 ξεχαστε τα...
Ακομα και η Renault που εβγαλε το εντελως σκληροπυρηνικο RS III,τις 2 τελευταιες σχεσεις τις αραιωσε...Απλά κατάλαβαν ότι δεν είχε νόημα να έχουν τόσο κοντή 6η ώστε να είναι αδύνατο να ταξιδέψεις με λογικές ταχύτητες χωρίς να σου παίρνει τ' αυτιά ο κινητήρας ενώ καις βενζίνη χωρίς λόγο, τη στιγμή που οι υπόλοιπες σχέσεις ήταν αρκετές για να κινηθείς αέρα και να το απολαύσεις σε οποιοδήποτε στροφιλίκι ή πίστα. Κι όχι ότι την έκαναν overdrive την 6η. Ελάχιστα τη μάκρυναν [από 30.5 χ.α.ω. ανά 1000 σ.α.λ. σε 33 χ.α.ω.] όπως και την 5η. Προσωπικά και λίγο παραπάνω να είχαν μακρύνει την 6η καθόλου δε θα με χάλαγε - τι θα έχανα, το πόσο γρήγορα πιάνω τελική στις ατελείωτες ευθείες που θα το πάω για να το χαρώ?!...
Ειδικά στα τουρμπάκια, που ροπιάζουν από χαμηλά, τους παίρνει να την έχουν 'πιο overdrive'.
Περί συμπλέκτη... Δεν έχω ιδέα τι προδιαγραφές max ροπής έχει ο μαμά δίσκος αλλά αν το μοτέρ φτάνει κοντά 30 kgm όταν το πουσάρεις στα 200 άλογα, λογικό είναι να θες καλά υλικά. Στα Α3 2.0ΤFSi με πρόγραμμα για να πάνε από 200 σε ~245 άλογα και σχεδόν 35 kgm ο δίσκος ήταν στα όρια των προδιαγραφών του και δεν ήθελε πολύ για να γίνει βούτηρο αν δεν πρόσεχες σε γρήγορες εκκινήσεις κι αλλαγές. Αναμενόμενο να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και στα 207.
-
Περι δισκου θα συμφωνησω με τον Πανο οτι μαλλον εκει ειναι το 'μελανο' σημειο και οχι το ιδιο το σασμαν.
Περι κλιμακωσης,αυτα ειναι ημιμετρα...
Οποιος θελει να το κανει ελαφρως πιο 'τουριστικο' αλλαζει ελαφρως το βημα και τις σχεσεις ετσι ωστε απο αλλαγη σε αλλαγη να μην κρεμαει.
Σε καμια περιπτωση δεν προκειται να ανεβαινεις το βουνο με 5η ή 6η αλλα το να αλλαζεις στις 4 πρωτες σχεσεις στον κοφτη και να σε ριχνει 500 στροφες και μολις αλλαξεις 5η ή 6η να σε ριχνει 1500,ειναι ξεφτιλα...
Ας εβαζαν ενα πιο μακρυ διαφορικο.Ετσι και αλλιως το μοτερ εχει αρκετη δυναμη για να 'σηκωσει' μια 75αρα 1η,για να μην πω ακομα παραπανω.
Αλλα τι να κανουμε,ολα ειναι θεμα marketing καθως αλλιως κοστιζουν 4 γραναζια 5ης και 6ης και αλλιως μια ολοκληρη μελετη διαφορικου-σχεσεων απο την αρχη...
Peugeot 207 RC 2007