-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Δε νομίζω ότι λίγοι και εκλεκτοί μπορούνε να το αγοράσουν. Δε μιλάμε για καμιά Ferrari, για SUV μιλάμε που με 25Κ αγοράζεις (Tiguan π.χ.). Εντάξει, δεν αγοράζεις ούτε Hummer ούτε Range Rover (αυτό για μένα είναι το καλύτερο SUV), αλλά SUV με όγκο αγοράζεις.
Τώρα για όλα τ'άλλα είναι στα πλαίσια 'survival of the fittest' της κοινωνίας μας. ...είναι να μη σου κάτσει...αλλά δε νομίζω ότι οι άλλοι είναι μ@λ@κες ας πούμε που τα έχουν. Καλά κάνουν και τα έχουν.
Δεν είναι έτσι, ρε Νίκο... υποτίθεται ότι έχουμε κάνει πολλά βήματα μπροστά από τότε που ο κανόνας αυτός είχε πρακτική παντου και πάντα...Και μη μου συγκρίνεις τώρα τα σουβλάκια με τις σουβάρες... τι σχέση έχουν τώρα τα 3τονα με το 1400ρι; Τα φορτηγά στα διπλώματα και με τη μάζα δεν τα χωρίζουνε σε κατηγορίες; Τα περι Vehicle compatibility δεν τα βγάζω απο την κοιλιά μου πάντως...
Τέσπα... ίσως να με πείραξε η ζέστη... τι να πω...καλή συνέχεια.
Κοίτα έχει μια βάση αυτό που λες...δε διαφωνώ ως προς τη λογική σου, αλλά δυστυχώς δε μπορεί να γίνει αυτός ο διαχωρισμός επειδή δε παύει να είναι αυτοκίνητο (IX) κάτω των 3 τόνων.
Και να σου πω και κάτι άλλο...τι να πούνε και οι Αμερικάνοι αν γκρινοιάζουμε εμείς?! Έχεις δει το Ford Expedition? Για Google-it λίγο.
Τα SUV δεν είναι πιο ασφαλή από τα 5-αστερα αυτοκίνητα για τους επιβαίνοντες, απλά η μάζα τους μπορεί να κάνει ΣΟΒΑΡΗ ζημιά σε κάποιον από το αντίθετο ρεύμα, έτσι δεν είναι? Και έρχομαι τώρα και σε ρωτάω...πόσοι δρόμοι στην Ευρώπη έχουν παραμείνει με διαχωριστική?
Η 'γιαγιά' τώρα με το 'βόδι' as you elegantly put it (:lol:) μπορεί να κάνει την ίδια ζημιά σε κάποιον και με μια 5άρα ας πούμε.
Νομίζω ότι όλο το θέμα είναι σε δρόμους με διαχωριστική, που απλά εκεί είναι να μη σου τύχει...ακριβώς το ίδιο δηλαδή που θα έλεγε και κάποιος με Cinquecento ας πούμε για μια 5άρα ή ένα Passat...
-
Ρε παίδες ξεφύλιζα πριν από λίγο το ΒΗΜΑ και έχει φωτό μέσα από το τρακάρισμα στην Λαμία χθες όπου φαίνονται ξεκαθαρα οι τρεις εγκλωβισμένοι - νεκροι Βούλγαροι. Έχω μείνει κάγκελο!!!
Είναι δυνατόν? Λίγη τσίπα ρε γαμώτο... θα πάρουν την εφημερίδα και μικρά παιδιά!!!
ΦΡΙΚΗ -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
χτες βραδυ στην συγγρου στο υψος του αγιου σωστη χτυπησε μηχανη τραβεστι οπου διεσχιζε την συγγρου...και δεν σταματησε....η τραβεστι απο οτι ειδα μεχερι να ερθει το ασθενοφορο ειχε χασει το ποδι της....δεν εχω ιδεα αν και εφοσον κατα τα αλλα ειναι καλα...
Το βρίσκω εξαιρετικά απίθανο να γίνει ατύχημα τέτοια σοβαρότητας και να μπορέσει να φύγει η μηχανή.
ημουν εκει...
Syggroy.....? Brady....? Travelia..... ?
Are atimh koinwnia.... Koita poy esprwkses to filaraki mas....
Giannh prepei na omologhsw oti 8a hsoyn asxhmh gkomena an hsoyn ths
doyleias......σε αλεξ γιατι αν εβλεπες το σκηνικο ολο δεν θα γελαγες και θα πηγαινες μεσαια λωριδα οπως παμε με το σουλη πλεον...
-
Επειδή μου κάνει τρομερή εντύπωση...
Χωρίς να θέλω να σε αμφισβητήσω.
Πώς γίνεται μια μηχανή να χτυπήσει τοσο σφοδρα έναν πεζό, ώστε να του κόψει το πόδι και να μην έπεσε καθόλου?Όσο για τη ΜΑΛΑΚΙΑ του/της να περάσει τη Συγγρού από πάνω, την αφήνω ασχολίαστη. Να γίνεις δολοφόνος δλδ, επειδή κάποιος ανεγκέφαλος έχει αυτοκτονικές τάσεις.
-
Το irreversible το έχεις δει;
-
Γιατί αμφισβητείτε κάποιον που το είδε με τα μάτια του?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Δεν ειναι θεμα κομπλεξ φιλε μου...και ουτε αποκαλεσα κανενα μ@λ@κα!!Ειναι θεμα προκλητικης στασης, ειδικοτερα οσων εχουν τετοια suv, να μη λογαριαζουν τους υπολοιπους χρηστες του δρομου και να νομιζουν οτι επειδη πηραν ενα τετοιο οχημα ειναι ατρωτοι, βαζοντας σε κινδυνο τους υπολοιπους με το ''τανκς'' τους
Και το χειροτερο: πιστευουν οτι δεν θα παθουν τιποτα μεσα στους 2+τονους και τα +2 μετρα που βρισκονται αν τρακαρουν, φορανε τη λαμαρινενια τους ''καποτα'' που δε σπαει με τιποταΑδικείς κατάφωρα τον sv2 με αυτό που λές...
Την Πέμπτη , παραμονή 15Αυγούστου , στο φανάρι της Π.Ράλλη με Γ. Λαμπράκη στην Νίκαια , στον εναέριο κόμβο , μαλάκας έκανε παράνομη αριστερή στροφή από Π. Ράλλη προς Θηβών με αποτέλεσμα 4 αυτοκίνητα να κοκαλώσουμε ο 5ος όμως να πέσει επάνω μας ( από πίσω ) με 20 , 30 χάω. Το Leon του σακατεύτηκε αρκετά πίσω ενώ το Corsa της Δρόμων πάει για αλλαγή προφυλακτήρα , πόρτα πόρτ μπαγκάζ και ό,τι δεν φαίνόταν. Η κα Γιώργου στον 8ο μήνα της ταράχτηκε αρκετά , η κυοφορούμενη μικρή
που αναμένεται σε 1 μήνα ταράχτηκε και αυτή και έκανε καμιά 12αριά ώρες να κινηθεί , ο γιατρός είπε ότι όλα είναι καλά , η μικρή μου ( 8 ετών ) χτύπησε λίγο στο πόδι ( φορούσε ζώνη πίσω καθώς είναι αρκετά ψηλή ) , είχε γρατζουνιές ενώ εγώ χτύπησα από την άκρη του προσκεφάλου στο πίσω μέρος του κεφαλιού ελαφρά.
Τρόμαξα πολύ για την γυναίκα μου και τις δύο μικρές.Ήμουν ήρεμος όμως. Αλγεινή εντύπωση μου έκανε ο τύπος ( 45άρης , επαγγελματίας οδηγός κατά δήλωσή του ) που δεν ρώτησε εάν είναι καλά η γυναίκα και το παιδί.Από τις ειδήσεις και μόνο δε μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα ποιος φταίει σε κάποιο δυστύχημα. Είναι τέτοια η παραπληροφόρηση (βλ. για παράδειγμα το ατύχημα με τη Βανδή) που πια δεν πιστεύω ούτε αυτό που στις ειδήσεις θεωρούν 'προφανές'.
Ειδικά το να έχουν οι Βούλγαροι ή οι Ρουμάνοι κατώτερη οδηγική παιδεία από τους Έλληνες μου φαίνεται απίθανο. Στη Χαλκιδική, η οποία κατακλύζεται το καλοκαίρι από Σλάβους, άποψή μου είναι ότι οι χειρότεροι οδηγοί (και με διαφορά) είμαστε εμείς οι Έλληνες. Είμαστε πάντα πιο έξυπνοι από τους άλλους, προσπερνάμε παντού, ιδιαίτερα εκεί που δεν έχουμε ορατότητα (για να το κάνουμε πιο adventurous) και γενικά έχουμε το σύνδρομο του Έλληνα 'να βγούμε μπροστά' (λες και οι άλλοι όλοι θέλουν να μείνουν πίσω) με όλα τα επακόλουθα. Αντιθέτως, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, κλπ, σέβονταν τα όρια, δεν προσπερνούσαν αντικανονικά και σου έδιναν μία 'Ευρωπαϊκή αίσθηση' στην οδήγησή τους.Εγώ αυτό που κατάλαβα απο μια εξόρμηση που είχα στο εξωτερικό-Ρουμανία είναι ότι όλοι συμπεριλαβανομένου και εμάς των ελληνων κάνουν μαγκιές μόνο στο τόπο τους σε γενικές γραμμές. Εξω επειδή δεν ξέρουμε τι παίζει είμαστε ψιλοπαναγίτσες.
Ακριβώς αυτό παρατήρησα να γίνεται π.χ στην Βουλγαρία.Πάνε @@@@ντας δίχως αύριο και όταν μπούν στα δικά μας σύνορα ώωωπ ως δια μαγίας στην δεξιά λωρίδα και σιγά.
Οπότε η σύγκριση που κάνεις παραπάνω την θεωρώ άκυρη.Αυτό πιστεύω και εγώ.
Εγώ αυτό που κατάλαβα απο μια εξόρμηση που είχα στο εξωτερικό-Ρουμανία είναι ότι όλοι συμπεριλαβανομένου και εμάς των ελληνων κάνουν μαγκιές μόνο στο τόπο τους σε γενικές γραμμές. Εξω επειδή δεν ξέρουμε τι παίζει είμαστε ψιλοπαναγίτσες.
Ακριβώς αυτό παρατήρησα να γίνεται π.χ στην Βουλγαρία.Πάνε @@@@ντας δίχως αύριο και όταν μπούν στα δικά μας σύνορα ώωωπ ως δια μαγίας στην δεξιά λωρίδα και σιγά.
Οπότε η σύγκριση που κάνεις παραπάνω την θεωρώ άκυρη.Δεν είναι άκυρη η σύγκριση αν τη δεις σε σχέση με το post που αναφέρει ότι στην Ελλάδα γίνονται πολλά ατυχήματα από Βούλγαρους και Ρουμάνους. Πως γίνεται να προκαλούν ατυχήματα στην Ελλάδα όταν είναι ψαρωμένοι που οδηγούν σε ξένη χώρα; Εκτός κι αν μας έχουν πάρει είδηση ότι είμαστε ξέφραγο αμπέλι.
Εν κατακλείδι, το ίδιο πράγμα λέμε.Γίνεται όχι από τους τουρίστες αλλά από τους μετανάστες. Χθες , επιστροφή από Ν. Μάκρη , σε κάποιο φανάρι της Μαραθώνος από την τέρμα δεξιά λωρίδα που δίνει ( με διάζωμα πιο κάτω ) δρόμο μόνο για δεξιά , περνάει ανακριτικό όχημα της τροχαίας. Απί πίσω του κολλημένο ένα Huyndai accent πρώτης γεννεάς γεμάτο είτε πακιστανούς είτε ανατολικής προελεύσεως μ@λ@κες.Αφήνουμε την τροχαία ( ο μπροστινός , εγώ δεν θα την άφηνα ) και ξεκινάμε και έρχεται να - παρ' ολίγον - προκαλέσει ατύχημα ο πακιστανοκοζάκος τριςμαλάκας αφού είδε ότι δεν τον άφηνα να μπει , χώνει το αριστερό φτερό αναγκάζοντάς με να φρενάρω και την ώρα που έβριζα να χωθεί. Μπήκε στο αμέσως επόμενο βενζινάδικο ( τέτοια βιασύνη ). Μετά , επί της Αττικής Οδού , εγώ κινούμε στην δεξιά με 100 ( στο Cruise Control κλειδωμένο ) και προσπερνώ Fiat Punto πρώτης γεννεάς που κινείται με 80 με 4 πακιστανούς ( φαίνονται ). Αμέσως μετά αναπτύσει περίπου 120 χαω και κάνοντας χαροτικές σφήνες ανάμεσα στην δεξιά , στην ΛΕΑ , στην μεσαία και την αριστερή βγαίνει στην επόμενη έξοδο...Τέλος στο ποτάμι κινούμαι στην μεσαία πάλι με 100 ( CC γαρ ) και βλέπω τύπά με BMW εντελώς φυμέ τζάμι κτλ να με πλησιάζει επικίνδυνα στο πίσω αριστερό φτερό. Τραβιέμαι προς τη δεξιά μεριά της λωρίδας αλλά ο τύπος ( που πηγαίνει με +30 τουλάχιστον ) έρχεται και κλείνει πολύ στο εμπρός αριστερό φτερό. Φρένα , κόρνα , μούτζα ( όλα ήρεμα όμως μην ταραχτεί η γυναίκα δίπλα , η μικρή είχε μείνει με την γιαγιά της ) και ο τύπος τραβιέται στην αριστερή ( προφανώς δεν ήξερε που πήγαινε ) , αναπτύσει ταχύτητα και πάει τέρμα δεξιά όπου κόβει ( προφανώς να την παίξει με την ησυχία του σε κάποιο πάρκινγκ ). Πινακίδες ; Βουλγάρικες. Τέλος , σε κάποιο κάθετο στην Π. Ράλλη στην Νίκαια , μαλάκας πετάγεται μέχρι την μέση της Π. Ράλλη για να δει. Ευτυχώς που πήγαινα με 30 περίπου και πρόλαβα και έκοψα μεν αλλά τραβήχτηκα και δεξιά ( αυτός φαινόταν Έλληνας από τα χαρακτηριστικά του ). Τέσσερα αυτοκίνητα με Πακιστανούς παραβίασαν κόκκινα. Τους είδα , όντας με πράσινο , ξεκινώντας. Ευτυχώς που αργώ να ξεκινήσω.Όλα αυτά εν αναμονή της επιστροφής στο κλεινό άστυ των εγχωρίων μαλάκων.
Το θέμα με τα σουβ δεν είναι αν προσφέρουν ασφαλεια ή όχι σε σύγκριση με τα κανονικά αυτοκίνητα. Είναι οτι προσφέρουν ασφάλεια ΣΕ ΒΑΡΟΣ των κανονικών αυτοκινήτων σε μια σύγκρουση λόγω ασυμβατότητας.
Αν θεωρείτε ότι το παραπάνω ισχύει τότε είναι και παραείναι κοινωνική πρόκληση δεδομένου ότι λίγοι και εκλεκτοί μπορούν να τα αγοράσουν.
Και ποιός σας λέει, αγαπητοί, ότι σε μια αντίστοιχης σφοδρότητας σύγκρουση με δύο κανονικά και ασφαλή σύγχρονα αυτοκίνητα δε θα την έβγαζαν καθαρή όλοι; Το άτυχο ΙΧ που βρέθηκε στο δρόμο του θηρίου (έφταιγε δεν έφταιγε) είχε να αντιμετωπίσει το διαφορετικό κέντρο μάζας, το διαφορετικό επίπεδο πρόσκρουσης και την τεράστια μάζα και όγκο του μοσχαριού. 3-0 από τα αποδυτήρια, και λιμουζίνα S-Klasse να ήταν πάλι 3-1 θα έπαιζε!Το οποίον τελικά τι σημαίνει ; Και τα φορτηγά δεν είναι ασύμβατα ; Η διαφορά είναι στην άδεια οδήγησης ; Εάν έρθει να πέσει επάνω στο ταπεινό Astraκι μου τότε τι θα κάνω ; Θα του πω χαλάλι σου επαγγελματία ; Η υπερβολή στην ερώτησή μου είναι επειδή δεν καταλαβαίνω που το πάς.
Το να χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση , συμφωνώ αλλά και για το RX8 χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση όπως και για το OPC , για το Focus RS κτλ. Δεν μπορεί η πολιτεία να υποχρεώσει κανέναν να έχει ένα δίπλωμα για κάθε όχημα. Στο εξωτερικό λειτουργεί διαφορετικά ; Γιατί ξέρω ότι και η koutsi-Maria ( είναι η αλλοδαπή κουτσή - Μαρία εξ ού και τα greeklish ) αγοράζουν SUV.
Ρε παίδες ξεφύλιζα πριν από λίγο το ΒΗΜΑ και έχει φωτό μέσα από το τρακάρισμα στην Λαμία χθες όπου φαίνονται ξεκαθαρα οι τρεις εγκλωβισμένοι - νεκροι Βούλγαροι. Έχω μείνει κάγκελο!!!
Είναι δυνατόν? Λίγη τσίπα ρε γαμώτο... θα πάρουν την εφημερίδα και μικρά παιδιά!!!
ΦΡΙΚΗΕλπίζω τα μικρά παιδιά να αποτυπώσουν την εικόνα και να έχουν πλέον στο νου τους τι μπορεί να γίνει εάν είναι ανεύθυνοι οδηγοί ( όπως πολλοί από τους πατεράδες/μανάδες τους ).
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Ρε παίδες ξεφύλιζα πριν από λίγο το ΒΗΜΑ και έχει φωτό μέσα από το τρακάρισμα στην Λαμία χθες όπου φαίνονται ξεκαθαρα οι τρεις εγκλωβισμένοι - νεκροι Βούλγαροι. Έχω μείνει κάγκελο!!!
Είναι δυνατόν? Λίγη τσίπα ρε γαμώτο... θα πάρουν την εφημερίδα και μικρά παιδιά!!!
ΦΡΙΚΗΣε ένα κράτος σαν την Ελλάδα ίσως θα έπρεπε τέτοιες φωτογραφίες να τις αναρτήσουν κατά μήκος των Ε.Ο. (ειδικά σαν τον Κορίνθου-Πατρών). Καλύτερα να βλέπεις τη φρίκη παρά να τη ζεις λόγω άγνοιας κινδύνου (ταπεινή μου γνώμη).
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Το οποίον τελικά τι σημαίνει ; Και τα φορτηγά δεν είναι ασύμβατα ; Η διαφορά είναι στην άδεια οδήγησης ; Εάν έρθει να πέσει επάνω στο ταπεινό Astraκι μου τότε τι θα κάνω ; Θα του πω χαλάλι σου επαγγελματία ; Η υπερβολή στην ερώτησή μου είναι επειδή δεν καταλαβαίνω που το πάς.
Το να χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση , συμφωνώ αλλά και για το RX8 χρειάζεται επιπλέον εκπαίδευση όπως και για το OPC , για το Focus RS κτλ. Δεν μπορεί η πολιτεία να υποχρεώσει κανέναν να έχει ένα δίπλωμα για κάθε όχημα. Στο εξωτερικό λειτουργεί διαφορετικά ; Γιατί ξέρω ότι και η koutsi-Maria ( είναι η αλλοδαπή κουτσή - Μαρία εξ ού και τα greeklish ) αγοράζουν SUV.Αρχικά σου εύχομαι όλα να είναι όλη η οικογένειά σου καλά και να συνέλθετε πλήρως και άμεσα από το ταρακούνημα. Για τη συμπεριφορά του τύπου- ασχολίαστο.
Αυτό που θέλω να πω είναι πως μου κάνει εντύπωση ότι δεν σας απασχολεί πως η ασφάλεια που υποτίθεται πως προσφέρουν τα SUV δεν είναι λόγω της τεχνολογικής υπεροχής τους στον τομέα αυτό (καθόλα θεμιτό προσόν) αλλά αποκλειστικά και μόνο επειδή προξενούν πολύ μεγαλύτερες ζημιές στον άλλο. Αν διαβάσετε το αρθράκι που κόλλησα προηγουμένως, λέει καθαρά ότι εξαιτίας αυτής της ασυμβατότητας χάνονται ζωές συνανθρώπων μας που είτε δεν έχουν την άνεση να κυκλοφορούν και αυτοί με ένα θηρίο είτε δε έχουν σα νοοτροπία ζωής τον αμερικάνικο τρόπο σκέψης I kill them before they kill me (και κοιμούνται με μια καραμπίνα αγκαλία...). Εμένα (προσωπικά μιλώ) μου φαίνεται απαράδεκτο σε μια πολιτισμένη κοινωνία να θεωρείται αποδεκτό ότι, κάνοντας την ίδια δουλειά και οι δύο στο δρόμο, θα επιλέξω να σου προξενήσω κακό αδιαφορόντας εντελώς για το αν θα σκοτωθείς άδικα εσύ προκειμένου να είμαι περισσότερο ασφαλής πίσω από το κλουβί μου.
Τα φορτηγά υποτίθεται οτι περνούν από πολύ πιο αυστηρούς ελέγχους, οι οδηγοί τους είναι επαγγελματίες και δεν τολμούν να κάνουν σαχλαμάρες για να μην χάσουν το ψωμί τους και στο κάτω κάτω, δες το και έτσι, είναι αναγκαίο κακό!
Τα σουβ, δεν είναι!Επίσης, δε δέχομαι (αν και στις μηχανές υπάρχει κλίμακα στα διπλώματα, για την ισχύ που επιτρέπεται να λειτουργήσει κανείς ανάλογα με την εμπειρία του μέτρο πολύ σωστό κατά τη γνώμη μου) ότι αντίστοιχοι περιορισμοί ή αυστηρότητα θα έπρεπε να υπάρχει και για την οδήγηση ενός σπορ αυτοκινήτου. Στον ίδιο δρόμο κινούμαστε, με τον ίδιο ΚΟΚ και συνεπώς δεν υπάρχει (θεωρητικά) καμμία διαφορά στη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου 200 ίππων με ένα των 50. Αν τρακάρω, είτε 1400 είναι το σιβικ που μού'ρθε με μια ταχύτητα είτε type-R δεν έχει και πολλή σημασία...
Η ανάρμοστη χρήση είναι ούτως ή άλλως παράνομη, σωστα; -
Ευχαριστώ για τις ευχές. Φαινόμαστε να είμαστε καλά.
Κατάλαβα το πνεύμα σου αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως θα εφαρμοστεί πρακτικά , διάβασα και το άρθρο.Οι χαμηλότεροι προφυλακτήρες είναι ίσως μία λύση όπως επίσης και η χρήση μακρύτερου εμπρός καπώ πιο χαμηλά ( βέβαια αυτό μπορεί να γινόταν ράμπα υπό συνθήκες ).
Για τα σπορ αυτοκίνητα όπως και τις μηχανές ( σωστή όντως η κλίμακα κυβικών ) η λογική μου , γι' αυτό και το ανέφερα , λέει ότι εφ' όσον ένα όχημα είναι δυνατόν να πιάσει ταχύτητες και επιταχύνσεις ( σε νόμιμα όρια ) πολύ πιο γρήγορα , με περισσότερο νεύρο κτλ από ένα 'κοινό' , τότε ενδεχομένως να χρειάζεται εκπαίδευση. όπως δεν είναι το ίδιο να οδηγείς το ΧΤ με το GSXR έτσι δεν είναι το ίδιο να οδηγείς το OPC και το 1,6 105ΗΡ. Τα SUV όπως και τα διπλοκάμπινα καθώς και τα λεγόμενα πατατάδικα έχουν αυτό το πλεονέκτημα. Μεγαλήτερη ζημιά στους άλλους και όχι μόνο λόγω ύψους. Δηλαδή το ML δεν έπαθε μικρότερη ζημιά από το Astra μόνο επειδή είναι ψηλότερο αλλά και επειδή ενδεχομένως ( εάν ήταν το G σίγουρα ) καλλίτερου δεσίματος ως όχημα κτλ. -
Ο χρήστης odyssey έγραψε:
Γιατί αμφισβητείτε κάποιον που το είδε με τα μάτια του?με τα ματια μου δεν ειδα την φαση...αλλα ηταν 20 ατομα που ελεγαν γιατην μηχανη...και οτι το εσωσε ο τυπος...και φυσικα δεν σταματησε...
-
Ο ξάδερφός μου που ήρθε Αθήνα χθες από την παλιά εθνική οδό Κορίνθου-Πατρών είδε μηχανή μεγάλου κυβισμού να πηγαίνει με πάνω από 150 (ο ίδιος πήγαινε με 100 και η μηχανή τον πέρασε σαν σταματημένο), πέφτει μάλλον σε λακούβα/ανωμαλία του δρόμου, φεύγει από τη στροφή και καρφώνεται σε τοίχο παλιού ερηπωμένου πλίθινου σπιτιού ανοίγοντας ολόκληρη τρύπα Σταμάτησε να βοηθήσει αλλά το παλικάρι δεν επιβίωσε
Ο ίδιος που είδε το σκηνικό περιγράφει το θέαμα πολύ τραγικό... -
Διοικητική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αστυνομία για να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες αστυνομικός με απόσπαση στην ΕΥΠ ήταν οδηγός του οχήματος της τραγουδίστρας Δέσποινας Βανδή και ενεπλάκη σε τροχαίο προχθές το πρωί στο Μαρούσι. Διευκρινίστηκε ότι δεν πρόκειται για τον αστυνομικό που έχει διατεθεί ως προσωπική ασφάλεια στον σύζυγο της Βανδή, Ντέμη Νικολαΐδη, πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες ο αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι είναι φίλος της οικογένειας. Ομως, στην Αστυνομία είναι κοινό μυστικό ότι εκατοντάδες αστυνομικοί ετεροαπασχολούνται με το αζημίωτο ως σωματοφύλακες και όχι μόνο.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Διοικητική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αστυνομία για να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες αστυνομικός με απόσπαση στην ΕΥΠ ήταν οδηγός του οχήματος της τραγουδίστρας Δέσποινας Βανδή και ενεπλάκη σε τροχαίο προχθές το πρωί στο Μαρούσι. Διευκρινίστηκε ότι δεν πρόκειται για τον αστυνομικό που έχει διατεθεί ως προσωπική ασφάλεια στον σύζυγο της Βανδή, Ντέμη Νικολαΐδη, πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες ο αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι είναι φίλος της οικογένειας. Ομως, στην Αστυνομία είναι κοινό μυστικό ότι εκατοντάδες αστυνομικοί ετεροαπασχολούνται με το αζημίωτο ως σωματοφύλακες και όχι μόνο.Φίλος της οικογένειας...ή 'φίλος' της Βανδή?
-
Μπορεί να ήταν σε μυστική αποστολή για να μαζευει πληροφορίες για τον καινούριο της δίσκο....
Έλεος... που ζούμε! -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Διοικητική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη στην Αστυνομία για να διαπιστωθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες αστυνομικός με απόσπαση στην ΕΥΠ ήταν οδηγός του οχήματος της τραγουδίστρας Δέσποινας Βανδή και ενεπλάκη σε τροχαίο προχθές το πρωί στο Μαρούσι. Διευκρινίστηκε ότι δεν πρόκειται για τον αστυνομικό που έχει διατεθεί ως προσωπική ασφάλεια στον σύζυγο της Βανδή, Ντέμη Νικολαΐδη, πρόεδρο της ΠΑΕ ΑΕΚ. Σύμφωνα με πληροφορίες ο αστυνομικός ισχυρίστηκε ότι είναι φίλος της οικογένειας. Ομως, στην Αστυνομία είναι κοινό μυστικό ότι εκατοντάδες αστυνομικοί ετεροαπασχολούνται με το αζημίωτο ως σωματοφύλακες και όχι μόνο.Η Π.Α.Ε. ΑΕΚ αν δε κάνω λάθος είναι ποδοσφαιρική ομάδα κεντροαφρικανικής* χώρας.
*Ζητώ συγνώμη από τους κατοίκους των κεντροαφρικανικών χωρών (όπως και για το εκτός θέματος) , αλλά εδώ και χρόνια έχει επικρατήσει η, κακή, συνήθεια να γίνονται οι χώρες τους σημείο αναφοράς για οτιδήποτε απίθανο-παράλογο-κατώτερο συμβαίνει.
Αν και πιο φυσιολογικό θα ήταν να θεωρείται σημείο αναφοράς μια Ευρωπαϊκή χώρα στο νότο της Βαλκανικής χερσονήσου. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ρε παίδες ξεφύλιζα πριν από λίγο το ΒΗΜΑ και έχει φωτό μέσα από το τρακάρισμα στην Λαμία χθες όπου φαίνονται ξεκαθαρα οι τρεις εγκλωβισμένοι - νεκροι Βούλγαροι. Έχω μείνει κάγκελο!!!
Είναι δυνατόν? Λίγη τσίπα ρε γαμώτο... θα πάρουν την εφημερίδα και μικρά παιδιά!!!
ΦΡΙΚΗΣε ένα κράτος σαν την Ελλάδα ίσως θα έπρεπε τέτοιες φωτογραφίες να τις αναρτήσουν κατά μήκος των Ε.Ο. (ειδικά σαν τον Κορίνθου-Πατρών). Καλύτερα να βλέπεις τη φρίκη παρά να τη ζεις λόγω άγνοιας κινδύνου (ταπεινή μου γνώμη).
Ακόμα και να μη φαίνονται πτώματα, όταν βλέπεις τσαλακωμένες λαμαρίνες και σκέφτεσαι ότι αποκλείεται ο άλλος να έχει βγει από εκεί μέσα σε ένα κομμάτι, μπορεί κάτι να ξυπνήσει μέσα σου και να το ξανασκεφτείς προτού αρχίσεις τις μαγκιές στο δρόμο.
Πάντως, ομολογώ ότι ακόμα αναρωτιέμαι πόσο μεγάλη ήταν η τρύπα στο νερό που έκανε ο 'νέος' ΚΟΚ με τα αυξημένα πρόστιμα. Δε βλέπω τους οδηγούς να έχουν αλλάξει συνήθειες. Και τη ζώνη 'ξεχνάνε', και στο κινητό μιλάνε, και το κόκκινο εξακολουθούν να το γράφουν στα @@ τους, κι ένα σωρό άλλα. Κι από αστυνόμευση??... Έλα μωρέ, ποιος κακομοίρης βγαίνει στους δρόμους (ειδικά τώρα με αυτή τη ζέστη) να γράφει ή να προειδοποιεί τους απροσάρμοστους.... Ποιος κάθεται να γράψει όλους αυτούς που οδηγούν χειμώνα-καλοκαίρι μέσα στο κέντρο της πόλης με τα ομίχλης, με κατάμαυρα φιμέ, κοτσαδόρους-πολιορκητικούς κριούς που 'βοηθούν' στο παρκάρισμα, κλπ....
-
Είναι το μόνιμο πρόβλημα στην χώρα μας. Ελλείψει σοβαρής αστυνόμευσης, αντί να έχουμε λογικά πρόστιμα που να επιβάλλονται συνεχώς, έχουμε πολύ υψηλά πρόστιμα τα οποία ακόμα και τα όργανα διστάζουν να επιβάλλουν όταν 'αραιά και που' γράφουν κάποιους.
Το αποτέλεσμα είναι ότι ο Έλληνας οδηγός (και αυτό συμπεριλαμβάνει και τον γράφοντα, σε θέματα υπέρβασης του ορίου) δεν έχει πεισθεί ακόμα ότι αν κάνει παράβαση οι πιθανότητες είναι να το πληρώσει. Και κινείται αναλόγως. Τα αποτελέσματα τα διαβάζουμε καθημερινά...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
...Σοφές κουβέντες.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τώρα για όλα τ'άλλα είναι στα πλαίσια 'survival of the fittest' της κοινωνίας μας. ...είναι να μη σου κάτσει...αλλά δε νομίζω ότι οι άλλοι είναι μ@λ@κες ας πούμε που τα έχουν. Καλά κάνουν και τα έχουν.Το θέμα όμως είναι ότι αυτός που έχει λεφτά θα πάρει Land Cruiser 'για να είναι ασφαλής', αυτός που δεν έχει θα πάρει Youdie Galloper 'για να είναι ασφαλής' κ.ο.κ.
Σίγουρα δεν μπορούμε να απαγορεύσουμε την κυκλοφορία τους, θα ήθελα όμως να δω τα μεγάλα και βαριά SUV/τζίπ κλπ να πληρώνουν αισθητά περισσότερα ασφάλιστρα καθώς σε περίπτωση σύγκρουσης προξενούν και περισσότερες ζημιές και τραυματισμούς. Για την ώρα μια Χ5 πληρώνει το ίδιο με μια 5άρα με τον ίδιο κινητήρα, είναι προφανές όμως ποιά από τις 2 θα προτιμούσα να με χτυπήσει.Γιατί αμφισβητείτε κάποιον που το είδε με τα μάτια του?
Από τα αποτελέσματα πεζός vs μηχανή που έχω δει. Επίσης από προσωπική εμπειρία με μικρό ζώο και του πόσο εύκολα μπορεί να σε ρίξει. Επίσης όταν απάντησα εγώ, δεν το είχε αναφέρει ως αυτόπτης μάρτυρας (που όπως λέει και ο ίδιος δεν είναι). Αν ανέφερε ότι λχ. έπεσε και ο αναβάτης αμέσως παράτησε την μηχανή και εξαφανίστηκε πεζός στα γύρω στενά (για να αποφύγει το αυτόφωρο, λόγω αλκοόλ, ανήλικος, χωρίς δίπλωμα κλπ) θα μου φαινόταν πιο ρεαλιστικό.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #2#