-
... Μη ταράζεστε, δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς για αυτό το θέμα, ανοίγω λοιπών αυτό το νήμα για να διαμαρτυρηθούμε και επίσημα σαν φόρουμ για αυτή την κατάσταση, για τα γελοία φορολογικά μέτρα που καθιστούν ακόμα και σήμερα το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας, καθώς και για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα.
Ξέρω ότι είναι ουτοπία, αλλά αξίζει να δοκιμάσουμε, με την ίδια θέρμη που διαμαρτυρόμαστε για το περιβάλλον, για την διάσωση του αυστραλιανού κώνωπα, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για ένα αγαθό που, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε Ελλην πολίτης να αποκτήσει χωρίς να πρέπει να το πληρώσει πολλαπλάσια.
-
... Μη ταράζεστε, δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς για αυτό το θέμα, ανοίγω λοιπών αυτό το νήμα για να διαμαρτυρηθούμε και επίσημα σαν φόρουμ για αυτή την κατάσταση, για τα γελοία φορολογικά μέτρα που καθιστούν ακόμα και σήμερα το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας, καθώς και για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα.
Ξέρω ότι είναι ουτοπία, αλλά αξίζει να δοκιμάσουμε, με την ίδια θέρμη που διαμαρτυρόμαστε για το περιβάλλον, για την διάσωση του αυστραλιανού κώνωπα, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για ένα αγαθό που, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε Ελλην πολίτης να αποκτήσει χωρίς να πρέπει να το πληρώσει πολλαπλάσια.
-
... Μη ταράζεστε, δεν διαμαρτυρήθηκε κανείς για αυτό το θέμα, ανοίγω λοιπών αυτό το νήμα για να διαμαρτυρηθούμε και επίσημα σαν φόρουμ για αυτή την κατάσταση, για τα γελοία φορολογικά μέτρα που καθιστούν ακόμα και σήμερα το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας, καθώς και για την απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα αστικά κέντρα.
Ξέρω ότι είναι ουτοπία, αλλά αξίζει να δοκιμάσουμε, με την ίδια θέρμη που διαμαρτυρόμαστε για το περιβάλλον, για την διάσωση του αυστραλιανού κώνωπα, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για ένα αγαθό που, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε Ελλην πολίτης να αποκτήσει χωρίς να πρέπει να το πληρώσει πολλαπλάσια.
-
δηλαδη να διαμαρτυρηθουμε στους αποδεδειγμενα κλεφτες/απατεωνες/ερασιτεχνες οτι ειναι κλεφτες/απατεωνες/ερασιτεχνες???
ωραια, ο καλυτερος τροπος ειναι οι επομενες εκλογες.-
-
Ας φτιάξουμε μια λίστα και να βάλουμε μέσα και την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
-
ναι! και να βάλουμε και δικηγόρο
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ωραια, ο καλυτερος τροπος ειναι οι επομενες εκλογες.-
Γιατί κατεβένει ο Πανούσης στις εκλογές.... γιατί όλοι οι άλλοι μια από τα ίδια είναι...
Και οι δύο θέλουν να βολέψουν τους δικούς τους στο δημόσιο , είτε πολίτες δημιουργόντας ανύπαρκτες θέσεις , είτε εταιρίες κάνοντας δήθεν έργα...
Ολους αυτούς πρέπει να τους πληρώσουμε εμείς οι υπόλοιποι από τους αυξανόμενους φόρους μας που έχουν ξεπεράσει τις δυνατότες του ελληνικού ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα τον άκρατο δανεισμό.
Η νέα ταξική πάλη είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι/επαγγελματίες εναντιών βολεμένων δημοσίων....
-
Προσωπικα θα ηθελα να διαμαρτυρηθω για την πετρελαιοκινηση (ασχετως εαν διαθετω ηδη πετρελαιοκινητο απο το παραθυρο οπως καθε ενδιαφερομενος).
Για τους φορους γενικα δεν μπορω να συμφωνησω,δεν εχουμε μεγαλους φορους σε συγκριση με αλλες χωρες της ΕΕ,και αποτελει και εναν απο τους λιγους τροπους που εχει το κρατος να μαζευει τα χρηματα τα φοροδιαφυγης.
Επισης θεωρω οτι το αυτοκινητο εχει υπερπριμοδοτηθει ποικιλοτροπως εδω και χρονια (και λογω εργολαβων) με αποτελεσμα εκτος απο μισό Μετρό στην Αθήνα να μην εχουμε καμια συγκοινωνια της προκοπης και εχουμε γενιες ανθρωπων που ταυτιζουν το εγω τους με το αυτοκινητο τους.
Προσωπικα λοιπον θεωρω καλοδεχουμενη καθε νεα αυξηση στους φορους περι του αυτοκινητου,με εξαιρεση τα υβριδικα και τα διτροχα χαμηλου κυβισμου.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ωραια, ο καλυτερος τροπος ειναι οι επομενες εκλογες.-
Γιατί κατεβένει ο Πανούσης στις εκλογές.... γιατί όλοι οι άλλοι μια από τα ίδια είναι...
Και οι δύο θέλουν να βολέψουν τους δικούς τους στο δημόσιο , είτε πολίτες δημιουργόντας ανύπαρκτες θέσεις , είτε εταιρίες κάνοντας δήθεν έργα...
Ολους αυτούς πρέπει να τους πληρώσουμε εμείς οι υπόλοιποι από τους αυξανόμενους φόρους μας που έχουν ξεπεράσει τις δυνατότες του ελληνικού ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα τον άκρατο δανεισμό.
Η νέα ταξική πάλη είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι/επαγγελματίες εναντιών βολεμένων δημοσίων....
το λες μονος σου.
η αλλη λυση ειναι, να βριζουμε ΜΕΤΑ τις εκλογες τους ΙΔΙΟΥΣ που ψηφισαμε
αρα, μια τρυπα στο νερο ΞΑΝΑ. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Για τους φορους γενικα δεν μπορω να συμφωνησω,δεν εχουμε μεγαλους φορους σε συγκριση με αλλες χωρες της ΕΕ,και αποτελει και εναν απο τους λιγους τροπους που εχει το κρατος να μαζευει τα χρηματα τα φοροδιαφυγης.
Βάλε κάτω τι έδωσες σε φόρους, άμμεσους και έμμεσους, ΦΠΑ, ασφαλιστικές εισφορές, παπαδόσημα, φακελάκια σε γιατρούς, φροντιστήρια για τα παιδια (γιατί εαν έκανε σωστά την δουλειά του το κράτος δεν θα τα έδινες), διόδια, τέλη κυκλοφορία, φόρο βενζίνης, φόρος κληρονομίας, φόρος μεταβίβασης ακινήτου, φόρος συγκέντροσης κεφαλαίου, φόρος ακίνητης περιουσίας, φόρος κινητής τηλεφώνίας, παράβολα και ότι αλλό νταβατζιλίκι πλήρωσες..... και δες τι υπηρεσίες έλαβες για αυτά τα χρήματα .... και μετά πες μου εαν έχουμε υψηλη φορολογία ή οχι....
-
Κοιτα,προσωπικα το εχω παρει αποφαση,α) δεν θα δηλωνω ολο το εισοδημα μου στην Εφορια,και β) δεν θα γκρινιαζω για την ποιοτητα των υπηρεσιων που μου παρεχει το κρατος.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Κοιτα,προσωπικα το εχω παρει αποφαση,α) δεν θα δηλωνω ολο το εισοδημα μου στην Εφορια,και β) δεν θα γκρινιαζω για την ποιοτητα των υπηρεσιων που μου παρεχει το κρατος.Είναι από τα πιο τίμια πράγματα που έχω διαβάσει εδώ μέσα, το δίχως άλλο!
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Και οι δύο θέλουν να βολέψουν τους δικούς τους στο δημόσιο , είτε πολίτες δημιουργόντας ανύπαρκτες θέσεις , είτε εταιρίες κάνοντας δήθεν έργα...
42 (η περιπου τοσα) κομματα απο ακρα δεξια μεχρι ακρα αριστερα κατεβαινουν στις εκλογες.
Αρα εχουμε αλλες 40 (το λιγοτερο) επιλογες.
Και μετα να δεις πως διορθωνονται οι δυο αν ο ενας παρει 24 και ο αλλος 22%.Ολους αυτούς πρέπει να τους πληρώσουμε εμείς οι υπόλοιποι από τους αυξανόμενους φόρους μας που έχουν ξεπεράσει τις δυνατότες του ελληνικού ιδιωτικού τομέα, με αποτέλεσμα τον άκρατο δανεισμό.
Mηπως, λεω μηπως, για τον ακρατο δανεισμο εκτος των ΔΥ και των λαμογιοεργολαβων φταιει και το γεγονος οτι φταινε ισως και ΟΛΟΙ οσοι δανειζονται για να πανε διακοπες στις Μπαχαμες ενω η δυνατοτητα τους ειναι μεχρι τη Λουτσα, φτιαχνουν μεζονετα 300 m2 ενω μετα βιας μπορουν να αγορασουν 3αρι 25ετιας στη Κυψελη, παιρνουν τζιπ/μπεΝβε/μερσεντε με 600 δοσεις ενω ακομα και το Ντατσια Λογκαν ειναι δυσβασταχτο για τη τσεπη τους, τρωνε σε 'κινεζικο', ντυνονται με Αρμανι, πινουν καφε σε ΙΝ καφε, πανε στα μπουζουκια και χρεωνουν τη Πιστωτικη??
Και μολις φρακαρουν 1η φορα αντι να μαζευτουν ξαναδανειζονται για να ξεχρεωσουν το προηγουμενο δανειο κλπ κλπ??Η νέα ταξική πάλη είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι/επαγγελματίες εναντιών βολεμένων δημοσίων....
To γενικευεις πολυ το πραμα.
Η νεα ταξικη παλη ειναι υπαλληλοι εναντιον υπαλληλων που παιρνουν περισσοτερα ασχετα αν βραζουν στο ιδιο καζανι με τα σκατα, δηλαδη οι της ΒΡ εναντιον υπαλληλων της ΕΚΟ, ΟΤΕτζηδες εναντιον ΔΕΗτζηδων, Πωλητριες εναντιον Καθαριστριων, σκουπιδιαραιοι εναντιον μουτσων.
Το ιδιο και με τους επαγγελματιες:
Φουρναραιοι εναντιον Χασαπηδων, σουβλατζηδες εναντιον κουλουραδων, μαναβηδες εναντιον περιπτεραδων και παει η δουλεια ρολοϊ.
Να δεις μετα πως το 73% των φορολογικων εσοδων που προερχεται απο μισθωτους και συνταξιουχους παει στο 99,999999%Επι του θεματος τωρα:
Ξέρω ότι είναι ουτοπία, αλλά αξίζει να δοκιμάσουμε, με την ίδια θέρμη που διαμαρτυρόμαστε για το περιβάλλον....
Διαμαρτυρια Ελληνα (και μαλιστα με θερμη) για το περιβαλλον ειναι πραγματα μαλλον ασυμβατα.Αποδειξη η απεραντη χωματερη που εχουμε ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ τη χωρα μας.
Καλυτερη διαμαρτυρια εξαλλου ωστε να γινει κατι για το περιβαλλον εγω δε βλεπω αλλη απο το να ΜΗ πεταω σκουπιδια στο δρομο, τη σακουλα απο το τριτο, να ΜΗΝ αδειαζω το τασακι στο φαναρι.το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για ένα αγαθό που, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε Ελλην πολίτης να αποκτήσει χωρίς να πρέπει να το πληρώσει πολλαπλάσια.
Αν μιλαμε για αυτοκινητα της 'σειρας'' καλουτσικες ως καλες ειναι οι τιμες.Αν μιλαμε ομως για αυτους που...
παιρνουν τζιπ/μπεΝβε/μερσεντε με 600 δοσεις ενω ακομα και το Ντατσια Λογκαν ειναι δυσβασταχτο για τη τσεπη τους
να με συχωρας αλλα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ χεστηκα για δαυτους....
-
Μήπως έχεις υπόψιν σου για το τι θα πληρώσουν οι φίλοι μας οι εγγλεζάρες για τα αυτοκίνητά τους?
Ευτυχώς ζούμε σε παράδεισο φοροδιαφυγής. -
τι θα πληρωσουν?
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
το ίδιο πρέπει να κάνουμε και για ένα αγαθό που, θα πρέπει να έχει το δικαίωμα ο κάθε Ελλην πολίτης να αποκτήσει χωρίς να πρέπει να το πληρώσει πολλαπλάσια.
Αν μιλαμε για αυτοκινητα της 'σειρας'' καλουτσικες ως καλες ειναι οι τιμες. Αν μιλαμε ομως για αυτους που...
παιρνουν τζιπ/μπεΝβε/μερσεντε με 600 δοσεις ενω ακομα και το Ντατσια Λογκαν ειναι δυσβασταχτο για τη τσεπη τους
να με συχωρας αλλα ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ χεστηκα για δαυτους....
Μόνο αυτοί που παίρνουν καλό αμάξι με 600 δόσεις έχουν πρόβλημα? Το ότι ακόμα και σήμερα η 'πολυτέλεια' ενός αυτόκινήτου και τα γαμισι@τικα που πρέπει κανείς να πληρώσει στο κράτος για να το αποκτήσει (βλ. 'τέλη ταξινόμησης') ή να το 'συντηρήσει' (βλ. 'τέλη κυκλοφορίας'), είτε αυτό είναι 'της σειράς' είτε όχι, κρίνεται από το πόσα κυβικά εκατοστά είναι ο κινητήρας του [σαν να λέμε 'το πόσο καλό σεξ κάνεις εξαρτάται από τη διάμετρο των όρχεών σου' ] σου φαίνεται λογικό? Το να συμφέρει, από άποψη τελών κυκλοφορίας και δυνατότητας κυκλοφορίας στο δακτύλιο, να έχεις δύο 1600άρια, ένα μονό & ένα ζυγό, από το να έχεις ένα 2λιτρο ή 2μισάλιτρο για όλες τις δουλειές [αυτό μου ήρθε από άλλη συζήτηση, όπου ένας φίλος βρίσκει πιο έξυπνο να πάρει ένα αγωνιστικό 106R για την πίστα κι ένα τουρμπάτο 1600άρι για καθημερινό αμάξι με τα ίδια συνολικά χρήματα που θα έδινε για ένα καλοστημένο ατμοσφαιρικό 2λιτρο με το οποίο άλλοι τα κάνουν και τα δύο...] είναι λογικό?...
Για τους φορους γενικα δεν μπορω να συμφωνησω,δεν εχουμε μεγαλους φορους σε συγκριση με αλλες χωρες της ΕΕ,και αποτελει και εναν απο τους λιγους τροπους που εχει το κρατος να μαζευει τα χρηματα τα φοροδιαφυγης.
...
Προσωπικα λοιπον θεωρω καλοδεχουμενη καθε νεα αυξηση στους φορους περι του αυτοκινητου,με εξαιρεση τα υβριδικα και τα διτροχα χαμηλου κυβισμου.Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Υπάρχει μια θεωρία [την οποία εγώ προσωπικά βρίσκω απολύτως λογική] η οποία λέει ότι:
***Είναι καταστροφικό, μακροχρόνια, το να βάζεις άδικους και ηλίθιους φόρους με σκοπό να κλείσεις τρύπες οι οποίες προέρχονται από την αδυναμία σου να ελέγξεις και να φορολογίσεις τα εισοδήματα των πολιτών. Αν το κάνεις, απλά δίνεις κίνητρα και ωθείς τον κόσμο που νοιώθει αδικημένος προς τη φοροδιαφυγή, και συμβάλλεις στην επιδείνωση του προβλήματος που -υποτίθεται- θέλεις να καταπολεμήσεις. ***
Με άλλα λόγια ο απλός και τίμιος πολίτης που νοιώθει ότι επειδή κάποιοι σε κλέβουν και δε μπορείς να τους πιάσεις κλέβεις κι εσύ αυτόν, θα φερθεί αντίστοιχα.
Το αποτέλεσμα? Ο κλέψας του κλέψαντος. Σύντομα, με τέτοια 'πολιτική' (κάποιοι με κλέβουν, άρα κλέβω κι εγώ εσένα) όποιος δεν κλέβει απλά θα πεθαίνει στο δρόμο....
-
η φορολογια γενικα δρα ως αντικινητρο αναπτυξης. Αναπτυξη δεν υπαρχει ουσιαστικα στην Ελλαδα, αρα ουτε νεες επενδυσεις, ουτε νεες θεσεις εργασιας, πραγματα που με τη σειρα του δεν φερνει νεα εσοδα στο κρατος.
αρα το μονο που κανουν ειναι να αρμεγουν μεχρι τελικης πτωσεως αυτους που μπορουν (και θελουν...). Βεβαια, καποια στιγμη (αν δεν εχει ερθει ηδη αυτη) το ολο πραγμα θα 'σκασει'.
Διαμαρτυρία για την φορολογία των αυτοκινήτων στην Ελλαδα.